Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Da, bliže su pruzi one zgrade na Strelištu, nego što bi bila i Tamiš kapija.

Ne, ali ako smo 1936. na jednokolosečnoj pruzi kojom su saobraćale parnjače imali 60 vozova dnevno u Pančevu, i ako se do Bg-a čak i tada stizalo za pola sata, ne kapiram zašto su uopšte i radili drugi kolosek, plaćali 80 miliona prugu koja je 5 godina zvrjala prazna, kad mi nikada više nećemo dostići toliki broj vozova dnevno... Još kad se izgradi most kod Vinče i teretni saobraćaj tuda preusmeri, jednokolosečna pruga od Pančeva do Pančevačkog mosta bi onda ostala samo za putnički saobraćaj i komotno mogla da zadovolji potrebe.

Ali možda ja nešto ne kapiram.
 
Ako kola mogu da prodju necijom ulicom, nema nikakva prava da se buni protiv bilo kakve sinske buke.
Problem je što je Srbija automobilska nacija, ovde se automobil ceni više nego čovek.
Ovde se većina gadi javnog prevoza , jednostavno je tako.

Priča mi ćale mada i baba dok je živa tu je išla parna lokomotiva , to je bila neka druga država i ljudi ...prosto neverovatno.

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk
 
Da, bliže su pruzi one zgrade na Strelištu, nego što bi bila i Tamiš kapija.

Ne, ali ako smo 1936. na jednokolosečnoj pruzi kojom su saobraćale parnjače imali 60 vozova dnevno u Pančevu, i ako se do Bg-a čak i tada stizalo za pola sata, ne kapiram zašto su uopšte i radili drugi kolosek, plaćali 80 miliona prugu koja je 5 godina zvrjala prazna, kad mi nikada više nećemo dostići toliki broj vozova dnevno... Još kad se izgradi most kod Vinče i teretni saobraćaj tuda preusmeri, jednokolosečna pruga od Pančeva do Pančevačkog mosta bi onda ostala samo za putnički saobraćaj i komotno mogla da zadovolji potrebe.

Ali možda ja nešto ne kapiram.
Kako zašto , pa zbog teretnog transporta.
Oni nisu to zbog putnika sigurno, pa oni su ukinuli voz mesto da su našli na vreme rešenje dok je i saobraćao voz kako tako..
Ovako imao si prekid i sada će voziti prazne vagone bez putnika...
3ujutry i 3uvece ali priznacu Flirt deluje previše moćno kada stane u Vojlovici..
Nisam navikao.

Sent from my Pixel 4a using Tapatalk
 
Ово је можда и безобразније и бахатије него да нема воза уопште! У нормалн(ији)им друштвима следећи корак је грађанска непослушност и тражење одговорности и решења насилним методама, на улици.

Видети под: Грчка, Француска, Холандија...
 
Klasičan senzacionalizam u vezi sa nečime što se znalo i unapred.
Kao i za GŽS.
 
Koristio sam po prvi put redovno & aktivno BG:VOZ na nekoliko dana, tačnije liniju 100 Batajnica-Ovča..
Putovao sam što zbog obaveza, što iz znatiželje da vidim kako sistem funkcioniše na duže staze, jer će se uskoro javiti potreba da živim negde u BG-u, a Batajnica mi se izuzetno svidela kao naselje..:)
Nisam nešto previše fotkao s obzirom da sam skoro uvek žurio, ali ovo sam uripio:

EMV 412/416 005/032 u Batajnici:
DSC_0898.jpg



EMV 412/416 099/100 (a možda i nije), u Zemunu:

Dolazi iz daljine..
DSC_0905 1.jpg


DSC_0908.jpg
 
^^^Dal da smeješ il da plačeš. Dobra vest što postoji, a loša što je nepraktičan, ili za Piroćanca loša što su zbog prekida rada Beovoza bili osuđeni na autobus, a dobra što su zamalo dobili krštenu železnicu. Gde mi žuvimo stvarno ni najgorem neprijatelju da ne poželiš. Uvođenje inferiorne usluge u odnosu na konkurenciju jednako je finansijskom samoubistvu. Bez poželjnih termina za polaske nema ni voza kao dobre alternative postojećoj tiraniji.

Pančevački "silazak na reku" se desio pre 40 godina, kada je, (rekao bih, nepotrebno), uklonjena pruga od Stanice Vojlovica do stanice u centru grada, na obali Tamiša. Evo kako priobalje na mestu nekadašnje pruge danas izgleda:
Nekada je i Glavna autobuska stanica bila pored ove železničke stanice na Tamišu, posle je preseljena tamo gde je danas, ali uskoro treba da počne njena selidba na periferiju, tako da ćemo imati Glavnu autobusku i sve železničke stanice daleko od centra grada.
Što dalje to bolje, moto je mnogih gradova Severne Amerike oslonjenih na P&R (poput Toronta s GO-Transitom). Organizuješ prevoz da ne bi prdnuo bez kola. Samo nek tako nastave pa će BG:Voz smetati i u Ovči, a autobus biti proteran sa ulica da bi se kolima vozilo do Reve.
 
Какви плитки изговори. А реалност је да СВ тим терминима има слободне гарнитуре.
 
Hmmm, hajde da vidimo da li će BG:VOZ doći do Pančeva...


"Mislim da treba da učinimo dodatni napor da se uvedu nedeljne i mesečne karte. Mislim da treba uvesti popust za studente. Veliki broj njih studira u Beogradu, a takođe imate i veliki broj ljudi iz Beograda koji rade u Pančevu - rekao je Vesić.

Dodao je da ranije nije bilo moguće rešiti odnose između dve lokalne samouprave da bi mogli da funkcionišu u sistemu BG voza, te da će se sada menjati zakon kako bi lokalni vozovi mogli da pokrivaju više opština.


- Kada budemo radili BG voz, a to će raditi Ministarstvo, mi ćemo sigurno uključiti Pančevo u BG voz i to je jedino i pravo rešenje za građane Pančeva. Pančevo jeste odvojeno administrativno od Beograda, ali ono suštinski funkcioniše kao deo Beograda i mnogo je više njegov deo nego neke prigradske opštine koje su i formalno deo Beograda - objasnio je ministar.

To znači da će biti povećan i broj polazaka sa sadašnjih šest dnevno."
 
Bravo, Vesiću, srce moje pametno :love:

Ima da glasam za Vesaru, majke mi.
 
Meni i dalje nije jasno u čemu je administrativni problem da se uvede običan regio voz između Beograda i Pančeva nego se izmišljaju neki panvozovi.
 
Проблем је у плаћању. БГ неће да плаћа за ПА, ПА неће да плаћа уопште због Пантранспорта.
 
Проблем је у плаћању. БГ неће да плаћа за ПА, ПА неће да плаћа уопште због Пантранспорта.
A kako ide plaćanje za voz između Beograda i Požarevca, Beograda i Niša, itd? Za svaku liniju u unutrašnjem saobraćaju moraju da plate gradovi-odredišta?
 
Ne, država sufinansira preko subvencija, ali mislim da postoji neka crta između linije koja je rentabilna i linije koja to nije i koja se ukida...

Na neki posredni način mi plaćamo tako da je to obrni okreni isto odakle dolaze finansije, e sad da lokalne samouprave finansiraju linije, verujem da bi sve bilo na malo ozbiljnijem nivou, ovako obično sa državnim subvencijama se to završi sa 2-3 para vozova dnevno...

Ako se ne varam, Pančevo je prva samouprava u Srbiji koja je sklopila ugovor sa Srbija Vozom u vezi finansiranja neke linije..
 
Vrh