Mogao je i RVR do Prijepolja sa plastičnim sedištima. Čak i kao IC. Lično više puta isprobaoПа видиш да може и са овим седиштима до Пријепоља...
Чак су генијалци из Србија воза имали идеју једно време да иде као дневни барац до Бијелог Поља па да се тамо преседа на ЦГ композицију...
Kao i stav simpatizera vladajuće elite.Zato što je ovde vladajući stav staro=loše i novo=dobro bez ikakvog dubljeg zalaženja u problematiku.
Sad mi dođe da molim za takvu varijantu , barem bi imali dodatni polazak za gradove u SrbijiПа видиш да може и са овим седиштима до Пријепоља...
Чак су генијалци из Србија воза имали идеју једно време да иде као дневни барац до Бијелог Поља па да се тамо преседа на ЦГ композицију...
Da belaj bude veći, sedišta je lako zameniti, al dodati vrata? Kod singldekera se kapacitet povećava po dužnom metru većim udelom stajanja što zahteva više/šira vrata, ili produženjem perona. Pored toga veći udeo stajanja dodatno utiče na praktičnu kilometražu opslužene linije, a dužina kompozicije na broj pokrivenih stajališta. Nije ni čudo što ih na zapadu samo koriste na slabim linijama sa peronima dovoljne dužine (i kače po nekoliko komada) dok duže, opterećenije relacije pokrivaju dabldekerima, po mogućstvu sa širim vratima ako zalaze u grad.Flirt je voz za prigradska putovanja, 1h maksimalno.
Upotreba Flirta na duzim rastojanjima je jos jedna prevara srpske elite.
Па видиш да може и са овим седиштима до Пријепоља...
Чак су генијалци из Србија воза имали идеју једно време да иде као дневни барац до Бијелог Поља па да се тамо преседа на ЦГ композицију...
Interesantan je Flirt XL. Nisam znao da je sada u ponudi i nova verzija sa širokim vratima koju ima Rhein-Ruhr S-Bahn. Ulazišta 180cm ko u dabldekerima. Takav bi u standardnoj dužini (sa dva prozora između vrata) sa plastičnim sedištima rešilo problem gradskih uslova eksploatacije na niskim peronima. Za linije do 50km (Mladenovac) može i običan kao SBB-ov sa tvrdotapaciranim sedištima (kao postojeći SV-ov), ali za dalje relacije (Valjevo, Plana, Požarevac) je ipak dabldeker neprikosnoven.Jedan zanimljiv Flirt za hanoverski S-Bahn, nabavljeni krajem pretprošle godine.
File:Stadler Flirt3XL für die S-Bahn Hannover .jpg - Wikimedia Commons
commons.wikimedia.org
Nisam znao da je sada u ponudi
Ко је рекао да ваља? Мислио сам "генијалци".
па ти исти "генијалци" су рекли да ваља
Nije sporno, ipak je PKP-ov Flirt IC pretrpeo još radikalnije izmene, oni za Madrid još i veće kao "hibridno" rešenje, mada me prijatno iznenadilo da posle 15 godina izmene dimenzije pojedinih modula do te mere da utiču na funkcionalnost proizvoda u odnosu na sve dosadašnje narudžbine. Čak sam "običan" Flirt XL (onaj što je Siniša pokazao) video kao uobičajenu evoluciju narudžbina. Ne viđa se to svaki dan. Nismo videli takav Flirt pre 19 godina, niti bilo koji sličan model drugih proizvođača u poslednjih 10 godina (CAF je ponudio clean-sheet Civity Duo). Svakako pozitivan trend koji bi mogao povoljno uticati na rešavanje problema Beograda.@JohnnyLee
Ко је рекао да ваља? Мислио сам "генијалци".
Железничка возила се праве по наруџби. Тако да нема класичне понуде, већ се усвојене платформе модификују по захтевима наручиоца.
Ова део реченице садржи плеоназам. Каже се или "Весић" или "најављује". То је исто. Нема потребе оинављати.Весић данас најављује
Тим пре, што пруга више није за теретне возове, већ само за путничке. А да се још туда пусти трамвоз уместо воза, а пруга буде поплочана и затрављена, нико не би имао никакве муке да пређе исту, а трамвоз због своје мале масе се понаша коа обични трамвај.Ne znam kog đavola su je i sklanjali kad nije uopšte smetala.. Od Vetrenjače do mosta svakako ne bi bilo nikakvih šina, pristup reci bi bio potpuno slobodan, a i jedan kolosek od stare stanice do Vojlovice nije bio nikakva strašna prepreka... bar da smo na tom mestu dobili nešto korisno, nego samo zapušteno zelenilo.. tek sad kao sređuju kej.