Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Па видиш да може и са овим седиштима до Пријепоља...☹️

Чак су генијалци из Србија воза имали идеју једно време да иде као дневни барац до Бијелог Поља па да се тамо преседа на ЦГ композицију...
Mogao je i RVR do Prijepolja sa plastičnim sedištima. Čak i kao IC. Lično više puta isprobao :D
 
Па видиш да може и са овим седиштима до Пријепоља...☹️

Чак су генијалци из Србија воза имали идеју једно време да иде као дневни барац до Бијелог Поља па да се тамо преседа на ЦГ композицију...
Sad mi dođe da molim za takvu varijantu 🤣, barem bi imali dodatni polazak za gradove u Srbiji
 
Flirt je voz za prigradska putovanja, 1h maksimalno.
Upotreba Flirta na duzim rastojanjima je jos jedna prevara srpske elite.
Da belaj bude veći, sedišta je lako zameniti, al dodati vrata? Kod singldekera se kapacitet povećava po dužnom metru većim udelom stajanja što zahteva više/šira vrata, ili produženjem perona. Pored toga veći udeo stajanja dodatno utiče na praktičnu kilometražu opslužene linije, a dužina kompozicije na broj pokrivenih stajališta. Nije ni čudo što ih na zapadu samo koriste na slabim linijama sa peronima dovoljne dužine (i kače po nekoliko komada) dok duže, opterećenije relacije pokrivaju dabldekerima, po mogućstvu sa širim vratima ako zalaze u grad.

Imajući u vidu trenutne potrebe, Flirt je u postojećoj konfiguraciji zapravo prihvatljiv za P.Most-Pančevo Varoš recimo, što bi inače bilo moguće postići i korišćenjem 2+2 DMV (koji mogu da se skraćuju i produžavaju zavisno od potrebe). Da ih ima više ispravnih na raspolaganju bilo bi moguće pojačati takt upotrebom DMV u nedostatku EMV, ali džaba sada, nek ubuduće paze šta od koga nabavljaju. Od jeftine kokoške izgleda ni čorba ne valja. Potvrđeno po ko zna koji put.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: MC_
Не не. Од покварене кокошке не ваља чорба. А од јефтине зависи од кувара.
 
Па видиш да може и са овим седиштима до Пријепоља...☹️

наши могу и таљиге да ставе на шине и то назову воз, па не значи да ваља

Чак су генијалци из Србија воза имали идеју једно време да иде као дневни барац до Бијелог Поља па да се тамо преседа на ЦГ композицију...

генијалци?
 
Jedan zanimljiv Flirt za hanoverski S-Bahn, nabavljeni krajem pretprošle godine.
Interesantan je Flirt XL. Nisam znao da je sada u ponudi i nova verzija sa širokim vratima koju ima Rhein-Ruhr S-Bahn. Ulazišta 180cm ko u dabldekerima. Takav bi u standardnoj dužini (sa dva prozora između vrata) sa plastičnim sedištima rešilo problem gradskih uslova eksploatacije na niskim peronima. Za linije do 50km (Mladenovac) može i običan kao SBB-ov sa tvrdotapaciranim sedištima (kao postojeći SV-ov), ali za dalje relacije (Valjevo, Plana, Požarevac) je ipak dabldeker neprikosnoven.
 
@JohnnyLee

Ко је рекао да ваља? Мислио сам "генијалци".

Nisam znao da je sada u ponudi

Железничка возила се праве по наруџби. Тако да нема класичне понуде, већ се усвојене платформе модификују по захтевима наручиоца.
 
@JohnnyLee

Ко је рекао да ваља? Мислио сам "генијалци".



Железничка возила се праве по наруџби. Тако да нема класичне понуде, већ се усвојене платформе модификују по захтевима наручиоца.
Nije sporno, ipak je PKP-ov Flirt IC pretrpeo još radikalnije izmene, oni za Madrid još i veće kao "hibridno" rešenje, mada me prijatno iznenadilo da posle 15 godina izmene dimenzije pojedinih modula do te mere da utiču na funkcionalnost proizvoda u odnosu na sve dosadašnje narudžbine. Čak sam "običan" Flirt XL (onaj što je Siniša pokazao) video kao uobičajenu evoluciju narudžbina. Ne viđa se to svaki dan. Nismo videli takav Flirt pre 19 godina, niti bilo koji sličan model drugih proizvođača u poslednjih 10 godina (CAF je ponudio clean-sheet Civity Duo). Svakako pozitivan trend koji bi mogao povoljno uticati na rešavanje problema Beograda.
 
Могао би, али ми нисмо у стању ни да направимо задатак за проивођача а да не "завиримо". А виримо слабо. А да замишљамо креативно, вероватно можемо, али ти се не налазе напозицијама које пише задатак...

У време када је наручиван Горбачов, имали смо толико стручан кадар који је могао да смисли да нам у односу на Бугарску варијанту ипак требају централна врата. Као корисник Беовоза током 90их, могу да потврдим да је то било одлично решење.

Весић данас најављује
Ова део реченице садржи плеоназам. Каже се или "Весић" или "најављује". То је исто. Нема потребе оинављати.
 
Dunavski kolosek pre 10 godina, tačnije 2012., sa Panoramio

Dunavski kolosek 29.05.2012. panoramio.jpg
 
Pančevački "silazak na reku" se desio pre 40 godina, kada je, (rekao bih, nepotrebno), uklonjena pruga od Stanice Vojlovica do stanice u centru grada, na obali Tamiša. Evo kako priobalje na mestu nekadašnje pruge danas izgleda:
Pancevo-1.jpg
12938115_534436790061770_5376110974017547777_n (1).jpg
pancevo-990x556.png

Nekada je i Glavna autobuska stanica bila pored ove železničke stanice na Tamišu, posle je preseljena tamo gde je danas, ali uskoro treba da počne njena selidba na periferiju, tako da ćemo imati Glavnu autobusku i sve železničke stanice daleko od centra grada.
 
Једино ко се приближио линији пруге је паркинг "Тамиш капије" Нацртаоп сам трасу куда је пруга пролазила, у пирнципу ништа се од тада није променило

1673518238254.png


1673518292981.png

1673518366022.png
 
Ne znam kog đavola su je i sklanjali kad nije uopšte smetala.. Od Vetrenjače do mosta svakako ne bi bilo nikakvih šina, pristup reci bi bio potpuno slobodan, a i jedan kolosek od stare stanice do Vojlovice nije bio nikakva strašna prepreka... bar da smo na tom mestu dobili nešto korisno, nego samo zapušteno zelenilo.. tek sad kao sređuju kej.

Inače, baba mi je pričala kako im je bilo kul da praktično u centru grada, tu na Tamišu idu na voz..često su odatle putovali kao mladi.
 
Заборавио сам како су звали крезубог панчевачког функционера који је лупао у сто у говорио: "Опасали сте Панчево шинама као да је концентрациони логор".
 
Ne znam kog đavola su je i sklanjali kad nije uopšte smetala.. Od Vetrenjače do mosta svakako ne bi bilo nikakvih šina, pristup reci bi bio potpuno slobodan, a i jedan kolosek od stare stanice do Vojlovice nije bio nikakva strašna prepreka... bar da smo na tom mestu dobili nešto korisno, nego samo zapušteno zelenilo.. tek sad kao sređuju kej.
Тим пре, што пруга више није за теретне возове, већ само за путничке. А да се још туда пусти трамвоз уместо воза, а пруга буде поплочана и затрављена, нико не би имао никакве муке да пређе исту, а трамвоз због своје мале масе се понаша коа обични трамвај.
 
Zašto mi uvek imamo budale na odlučujućim mestima.. Što je najveće zlo, kada bi nekim čudom neko predložio da se vrati pruga na Tamiš- i narod bi skočio da se buni, neću da mi tandrče voz ispod prozora, imamo malu decu, aaaa..
 
Кад се мало боље погледа, ту и нема много оних који живе, довољно је пруга талеко. а можед асе направи да не тандрче, а и цена да се свима ураде прозори са бољом звучном изолацијом у односу на бољитак за цео град су неупоредив трошак.
 
Vrh