То су линије по тарифи железница, тј. Србија воза. БГ воз је градска (приградска) железница са тарифом бус плус, где град плаћа Србија возу као оператеру.A kako ide plaćanje za voz između Beograda i Požarevca, Beograda i Niša, itd? Za svaku liniju u unutrašnjem saobraćaju moraju da plate gradovi-odredišta?
Ako se ne varam, Pančevo je prva samouprava u Srbiji koja je sklopila ugovor sa Srbija Vozom u vezi finansiranja neke linije..
Zar stvarno postoje gubici Železnica na liniji za Vršac? Da li lokalna samouprava doplaćuje i STUP-u?
Da Panvoz kreće iz Batajnice i staje na svim stanicama/stajalištima usput, do mosta bi već nakupio 350 putnika, a ne 35. Takva linija bi se isplatila svima, osim partijskim gazdama Pantransporta
Da ide do Batajnice umesto 3 bi imao 2 polaska u najboljem slučaju. Uzeli su jedan flirt i gorbačov iz reserve. Kako flirt ne može da staje u tunelu (može al oni neće zbog perona), mogao bi da saobraća samo taj jedan gorbačov. Znači voz na 2 sata u špicu, umesto na 30 minuta (okvirno) kako je sad sa VršačkimDa Panvoz kreće iz Batajnice i staje na svim stanicama/stajalištima usput, do mosta bi već nakupio 350 putnika, a ne 35. Takva linija bi se isplatila svima, osim partijskim gazdama Pantransporta
Da li su ti peroni baš toliko visoki, da fizički nije moguće ukrcavanje/iskrcavanje putnika na Vukovom Spomeniku i Karađorđevom Parku? Možda estetski ne izgleda lepo, ali ako je neka minijaturna razlika u visini onda nema opravdanja zašto Flirt ne ide dalje od Dunavskog Koloseka na Pančevcu.Kako flirt ne može da staje u tunelu (može al oni neće zbog perona)
Koliko ja znam jedinice lokalne samouprave imaju mogućnost da osnuju zajedničko komunalno preduzeće ukoliko se tako dogovore. Mislim i da ima primera po unutrašnjosti. Prema tome, svi ti administrativni izgovori su farsa. Znamo šta je stvarno prepreka.законски тренутно није могуће решити да више самоуправа то заједнички учини, због чега и тренутно није могуће вршње заједничке комуналне делатности јавног превоза Панчева и Београда, или било које две самоуправе које субвенционирају превоз.
Razlika je 410 mm ili 41cm. Nije mala ralznika. Možda bi i moglo uz pomoć nekih stepenica u vozu. Ali je to sve vrlo komplikovano. Uostalom, prilikom renoviranja eksalatora će spuštati perone. To je ja mislim planirano za ovu godinu.Da li su ti peroni baš toliko visoki, da fizički nije moguće ukrcavanje/iskrcavanje putnika na Vukovom Spomeniku i Karađorđevom Parku? Možda estetski ne izgleda lepo, ali ako je neka minijaturna razlika u visini onda nema opravdanja zašto Flirt ne ide dalje od Dunavskog Koloseka na Pančevcu.
Zato što niko u tim medijima ne uzme da proveri činjenicu (koja je realno teže promeverljiva za nekoga ko ne zna gde da traži).Zašto mediji uporno prenose laž od Vesica da je Beovoz ukinut pre 10 godina?
Sent from my Pixel 4a using Tapatalk
Njima je lakše da puste 2 para Mini kombija dnevno ka selima, nego da lepo sufinansiraju železničku liniju sa barem 5 polazaka dnevno...