Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ne znam da li bi se to isplatilo zbog Vrcina, posto bi skracenje bilo samo oko 8 km. Morao bi da bude potpuno u tunelu, a i pitanje je da li je moguce da se prikljuci na Prokop, posto se sa istocne strane nalazi denivelisana petlja. Sve jedno, Beogradski zeleznicki cvor i nije pravljen da bi opsluzivao delove Beograda. Tamo je potreban metro. Nekome iz Brace Jerkovic (na trasi istocnog kraka) bi mnogo vise odgovaralo da ima liniju prema centru, nego prema Prokopu.
 
Ne bi,ali bi to bila zeleznicka obilaznica za recimo nekog ko ide na novi beograd ili pancevo :)

Zvuci mi simpaticno ideja da ide zeleznicka mreza do jerkovica i vozdovca.I onako nece videti metro bar u prve 2 linije sigurno,verujem da bi to bila solidna kompenzacija dok ne dodje metro sa trecom linijiom za xx godina najranije
 
vucko":3ovnaup4 je napisao(la):
I onako nece videti metro bar u prve 2 linije sigurno,verujem da bi to bila solidna kompenzacija dok ne dodje metro sa trecom linijiom za xx godina najranije
U tome jeste cela poenta, sto nijedna od metro linija koje su planirane (bilo to Jovinovo resenje ili Belam) ne pokriva jugo-istocni deo Beograda, zato podrzavam taj cetvrti krak.

Arnorian, kazes da beogradski zeleznicki cvor nije napravljen da opsluzuje delove, to je tacno, zapravo gradska zeleznica deli infrastrukturu sa osatlim ZS vozove, ali videcete da postepenim prosirivanjem BG-voza i kupovinom novih EMV-a ce doci do problema oko propusne moci tog cvora, zamisljen kao samo dvokolosecni, koji jednostavno nece moci da primi oba sistema.

Moze se namirisati po forumima da BG Cvor polako pocinje da naginje vise ka gradskoj zeleznici od kad je grad poceo da brine o njemu te da se razmislja da dobar deo starog cvora ostane u funkciji (ima vise postova ovde i na railserbia gde se pominje da bi beograd glavna ostala u funkciji za sve vozove cije je krajno odrediste Beograd, ili ako je ukinu da ce morati da se naprave cetvorokolosecne pruge tu gde je moguce, da BG voz ima svoju nezavisnu trasu)
 
To bi znacilo odustajanje od Beogradskog cvora. Zavrsavanje Prokopa da bi bio stanica gradske zeleznice nema puno smisla. Ako im je cilja da ostane status kvo, podmetanje BG Voza kao metro je dobar nacin.
@spatiotecte Pogledaj stare planove za metro, jugoistogni deo grada po njima ima dve linije, M2 i M3.
 
@arnorian: Znam za taj plan, to je onaj kompletan plan sa M2,M3, M4, M5 i RM1, RM2 itd

jeste, bilo je predvidjeno da kroz istocni deo beograda prodju te 2 linije, ali je i u vreme SFRJ taj plan sa svim tim linijama metro-a i regionalnog metro-a bio totalni Science Fiction.
Pod Jovinovim planom (realnim) smatra se M1 i M2
 
Cim BG:voz proradi do Zemuna sa taktom 15 min imalo bi smisla da stanica Zemun postane lokalni hub za prigradske autobuse, 611(dobanovci) i 711(Ugrinovci), 709 za pocetak a verovatno treba reorganizovati celu Sremsku mrezu u skladu sa Zeleznicom
 
stanica Zemun je na krš mestu, i tu busevi ne mogu da se zavuku, a pogotovo da se pravi okretnica. hub treba da bude u Batajnici, jer je tamo okretnica buseva na ž. stanici.
edit: e jbg, da sam znao da ste svi stavili imena i ja bih stavio na apel
 
JohnnyLee":xxkpb2bk je napisao(la):
stanica Zemun je na krš mestu, i tu busevi ne mogu da se zavuku, a pogotovo da se pravi okretnica. hub treba da bude u Batajnici, jer je tamo okretnica buseva na ž. stanici.
edit: e jbg, da sam znao da ste svi stavili imena i ja bih stavio na apel
Stanica Zemun ima savrseno mesto za presedanje. Tu je autoput, a ima mesta sa suprotne strane i za okretnicu i za parking.
 
Imam esta za presedanje, ali gd bi ti autobusi vozili? Jedino do Nove galenike. Ugrinovci i Busije imaju vezu sa Batajnicom, kroz Zemun polje, Altinu i Plave horizonte prolazi pruga...
 
Mislio sa na 611 za Dobanovce i 711 za Ugrinovce koji istovremeno opluzuju i stanice duz autoputa, valjalo bi da negde imaju vezu sa Zeleznicom, mozda je cak bolje da sa autoputa izadju na Tosin Bunar pa da tu okrenu. Za okretnicu ima mesta a dobra je veza sa Gradom (65), Zemunom i Blokovima (45), a tuda prolazi i 601 za Surcin.
Podrzavam i ideju poprecne linije 603 (603+703) Blok 45-Surcin-Dobanovci-Ugrinovci-Batajnica, nesto slicno je na forumu vec predlagano.

Stanice Zemun i Zemun Polje treba da opsluzuju lokalne linije severno i juzno od pruge, recimo produzena 709 Z. St. Zemun - Plavi Horizonti - Z.St. Zemun Polje - Zemun Polje(naselje) sa taktom uskladjenim sa BG:vozom i produzena 81 sa okretnicom kod stanice Zemun Polje koja je u stvari u Altini.

Ovo jeste za temu "ideje za nove linije" ali posto je vezano za razvoj gradske zeleznice pisem ovde.
 
Po novom redu voznje jednina novost u sistemu beovoza i bg voza je uvodjenje polazaka na liniji Stara Pazova - Novi Beograd.
 
Lepo ukucaj Beograd Valjevo ne postoje podaci ili Beograd Centar Lazarevac isto...
 
gg412":15ipanuy je napisao(la):
Po novom redu voznje jednina novost u sistemu beovoza i bg voza je uvodjenje polazaka na liniji Stara Pazova - Novi Beograd.
Da li je to posledica Zidarevog apela?
 
Ako se to uvede to je posledica zdravorazumske logike. :D Ali sumnjam nesto, najavili su 3 linije Beovoza...
 
<<
St.Pazova - P.Most
06:00
09:04
10:36
14:37
18:49
21:06

St.Pazova - NBGD
05:19
06:00
09:04
10:20
10:36
14:37
17:16
18:49
21:06

Cini mi se da su ih vec uveli?!
 
spatiotecte":3o0i5mny je napisao(la):
gg412":3o0i5mny je napisao(la):
Po novom redu voznje jednina novost u sistemu beovoza i bg voza je uvodjenje polazaka na liniji Stara Pazova - Novi Beograd.
Da li je to posledica Zidarevog apela?
Djilas je dozvolio da se neke garniture Bg voza koriste na linijama za Pancevo i Pazovu do uvodjenja linije Bg voza do Batajnice. Pazova je dobila jednu, A PANCEVO JE TREBALO DOBITI DVE GARNITURE. NAZALOST ZAHVALJUJUCI VEOMA" RAZUMNOJ POLITICI" GOSPODE IZ OPSTINE PANCEVA NA CELU SA GOSPODJOM MARTINOVIC, dodatni polasci za Pancevo nisu i nece biti uvedeni.Zbog situacije kakva je sada netreba biti iznenadjen ako linija za Pancevo bude potpuno ukinuta.
 
Većina će kriviti ŽS za neostvarene polaske i centar Beovoza, tako razmišljaju u opštini u Pančevu, tako da oni nisu mnogo na gubitku :rant: U isto vreme čine uslugu autobuskom i onim diviljim prevoznicima :notok:
 
amm8990":3nibygfo je napisao(la):
Većina će kriviti ŽS za neostvarene polaske i centar Beovoza, tako razmišljaju u opštini u Pančevu, tako da oni nisu mnogo na gubitku :rant: U isto vreme čine uslugu autobuskom i onim diviljim prevoznicima :notok:
U zadnjoj recenici lezi delimican odgovor na ovakvo ponasanje pancevackih vlastodrzaca. Nazalost sa ovim je prica o beovozu, bar sto se tice linije prema Pancevu zavrsena.Zbog veoma malog broja polazaka putnici ce se preorijentisati na autobuski i linijski prevoz tako da ce ovi polasci postati potpuno nepotrebni i biti ce ukinuti. Za razliku od pancevaca , vlast u pazovi misli na svoje gradjane tako da ce remontovati najmanje jednu garnituru koja ce pokraivati polaske do Novog Beograda.
 
BG:voz vise ne ide na 15 minuta, i nema fiksni takt :S

Zapravo, taj interval se proteze od tipa 4 do 30 i nesto minuta... totalno neodredjeno!
 
Vrh