I tako, Beovoza iz Indjije vise neeeemaaaa .. ako ne racunamo dva polaska i popodnevno/vecernjim casovima,
jedan do Panceva a drugi do Zemuna.
Naravno nikome nije palo na pamet da o tome obavesti putnike kada smo kupovali mesecne karte.
Ali zato polasci iz Stare Pazove, bar do NBG-a postoje, i cak voz kojim ja svako jutro putujem (bio polazak iz Indjije u 8:56)
ima isto vreme polaska iz S.Pazove - 9:05 dakle jednostavno su ignorisani postojecu putnici iz Indjije, kojih ne bih bas rekao da je malo.
Mislim sta, Opstina Indjija treba da plati remont garniture da bi dobila produzenje linije, koja je inace vec postojala u proslom redu voznje i funkcionisala bez problema.
Mislim ne razumem. Novac od prodatih karata u Indjiji onda treba da ide u opstinsku kasu, ili kasu zeleznice ? a remont lokomotive treba da bude vrsta "podmazivanja" tog dogovora ?
A onako usput da pitam, zna li neko do kada ce trajati ovi radovi izmedju Zemuna i NBG-a ?
Trenutno zbog njih kasne svi vozovi za Budimpestu i do 1:30 a treba 21 da idem preko Budimpeste dalje an sever,
pa se pitam da li mogu da se pouzdam u to da voz nece preterano kasniti i da mi nece pobeci veza sa dalje (i propasti rezervisana i placena karta, a povratka vrednosti nema)
ili da za svaki slucaj krenem dan radnije, pa da u prespavam u Budimpesti siguran u to da mi autobus za koji sam kupio kartu nece pobeci jer se nekome na zeleznici bas taj dan nije radilo ..
Pozdrav