Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

A uvedene su i fantom linije Batajnica - Rakovica (citav 1 polazak), a tu su i nekakva 2 polaska na relaciji Pančevo Vojlovica - Zemun.
Jednom rečju - novi red vožnje je OČAJ. Nikada nije bilo ovako loše organizovano. :notok:
 
c.s.i.":1b0c7gqu je napisao(la):
A uvedene su i fantom linije Batajnica - Rakovica (citav 1 polazak), a tu su i nekakva 2 polaska na relaciji Pančevo Vojlovica - Zemun.
Jednom rečju - novi red vožnje je OČAJ. Nikada nije bilo ovako loše organizovano. :notok:
Polazak na liniji Batajnica Rakovica saobraca do Beograd ranzirne i uveden je prevashodno zbog smene osoblja .
 
A zbog cega red voznje za BG:voz nije mogao da ostane sa fixnim intervalima medju polascima? Ovo moze da smanji broj putnika...
 
Матеја Бељан":2ystjv38 je napisao(la):
BG:voz vise ne ide na 15 minuta, i nema fiksni takt :S

Zapravo, taj interval se proteze od tipa 4 do 30 i nesto minuta... totalno neodredjeno!
Ako je ovo komentar na red vožnje sa linka - tu su bg:voz i beovoz na jednom spisku, zato možda deluje čudno red vožnje.
Ništa nije promenjeno, koliko sam ja primetio.
 
Beovoz ima svoju sifru koja pocinje brojem 6 i 7, a 8 ostaje za BG voz... Uostalom samo je 5 polazaka Beovoza na toj relaciji (Nbg - P. most)
 
Hmm...da, definitivno je ovde nešto ispremeštano, uopšte mi se ne sviđa. Proredili su "špic" od 7 do 9, koliko vidim. Bilo bi lepo da objasne logiku ovog reda vožnje.
 
BG voz je suviše dugo funkcionisao (relativno) dobro. Nisam očekivao ni ovoliko dugo. Ovakav red vožnje može samo da otera putnike. Baš me interesuje da li su ovo uradili u dogovoru sa gradom, pošto bi ovo moglo da ubije ovaj gradski projekat.
 
Pa neko odobrenje su imali. Ali pretpostavljam da su rekli: Malo cemo odstupiti. Uosrtalom, Stanko Kantar iz DJP mi je rekao da nece biti formirano zajednicko preduzece, vec ce Zeleznice obavljati posao kao sto to rade privatnici u autobuskom prevozu. Dakle, Direkcija bi u tom slucaju trebalo da diktira, ili makar odobrava red voznje!
 
Možda su ispremeštali termine NBG-Pančevac da bi raspored ostalih linija bio pouzdaniji...(takoreći da beovoz ne kasni po pola sata)? Takođe, iz NBG voz u 17:51 stigne do Vuka za 9min, do sada je uvek išao 13. Sad je uglavnom 12, a ima i tih kraćih primera. Možda su novim redom vožnje eliminisali ono čekanje vozova koji ulaze na NBG stanicu na one koji izlaze. Poslao sam im da ažuriraju pdf koji imaju na sajtu, da imamo lepši pregled.
 
Beovoz sigurno nije kasnio po pola sata zbog BG voza... On mozda mora da saceka minut - dva. Mozda su ovaj red voznje projektovali do Batajnice, pa kad ga produze nece morati da bude menjan
 
Vrlo moguće da je to u pitanju, pošto će kasnije imati interferenciju i sa ostalim saobraćajem na toj deonici?!
 
Taktna gradska linija sa pouzdanim redom voznje, velika greska koja je na svu srecu brzo ispravljena. Moglo je, ne daj boze, da se desi da posluzi kao primer, pa da i ostale linije postanu pouzdane, a sta bi onda putnici rekli: kada je toliko jednostavno zasto do sada nije ovako bilo? zasto i medjugradske linije nisu tako dobro organizovane?... Zasto obecani putevi nisu zavrseni? zasto pravosudni organi ne bi mogli da budu efikasni i pouzdani? ko zna dokle bi to doslo. Ovako je svima bolje, rukovodstvo Zeleznice i dalje moze da se bahati a putnici ce se manje nervirati jer nece nimalo vise ocekivati od propalog sistema nego sto su do sada.

Strasno kako cak i ono sto proradi mora da se unisti.
Ali barem smo se licno uverili ovih par meseci da je pouzdana zeleznica moguca, vise nema izgovora, novi red voznje je samo odraz bezobrazluka i nesposobnosti onih koji su ga sklapali, nije vise kriva dotrajala infrastruktura ili nedostatak garnitura.


Jedini plus u novom RV je pojacavanje linije NBGD-Stara Pazova ali Pancevo ostade sa 5 samo polazaka a trasa Rakovica - P. Most sa jadna 4 para vozova.


evo i updatovane mape mreze gde debljina linija manje vise odrazava takt

18_s-mapa-beovoz-bgvoz-2.png
 
Stvarno ne razumem smisao Beovoza do Velike Plane, osim ako su hteli da izbace neki putnički voz.

Putničkim od Plane do Beograda treba dva ipo sata, to nikako ne može da se uklopi u zamišljeni profil voza kojim ljudi dolaze na posao i vraćaju se njime kući..
 
medjutim":mabnojrl je napisao(la):
Stvarno ne razumem smisao Beovoza do Velike Plane, osim ako su hteli da izbace neki putnički voz.

Putničkim od Plane do Beograda treba dva ipo sata, to nikako ne može da se uklopi u zamišljeni profil voza kojim ljudi dolaze na posao i vraćaju se njime kući..
Da se pruga odrzava redovno i kako treba, stizalo bi se znatno brze. Ovako su stalno lagane voznje.
 
Posmatrajte Beovoz kao obican servis Zeleznica. Lakse im je da za Planu i Valjevo puste po jedan Beovoz, ali to svakako nije gradska zeleznica. Zeleznicama je i duznost da sto bolje povezu gradove, a da li ce to biti kroz stari ili novi cvor, odlucuju sami
 
Да живимо у нормалној земљи, и да 100 km/h пругом није пусти сан, до Плане би се стизало за мање од сата, до Младеновца за нешто више од пола сата.
 
Матеја Бељан":bx85m910 je napisao(la):
Posmatrajte Beovoz kao obican servis Zeleznica. Lakse im je da za Planu i Valjevo puste po jedan Beovoz, ali to svakako nije gradska zeleznica. Zeleznicama je i duznost da sto bolje povezu gradove, a da li ce to biti kroz stari ili novi cvor, odlucuju sami
Linije za Valjevo i Veliku Planu bi trebale da budu regionalna zeleznica.
 
Jos nigde nisam video da su objavili da je upropasten red voznje, a sumnjam da ce iko dati objasnjenje za to. Novinari nece ni pitati
 
Izvor: Radio Pančevo
Od danas se primenjuje novi red vožnje na železničkoj stanici kojim su polasci od Pančeva do Beograda proređeni i svega ih je osam. Iako je najavljeno da polasci u decembru neće biti redukovani, jer će Beograd Pančevu ustupiti dve garniture, one su trenutno na remontu. Po rečima gradskog većnika zaduženog za saobraćaj Miladina Šakića red vožnje bi mogao da se upotpuni za dvadesetak dana kada bi polasci Beovoza išli na sat vremena.

Evo sta kazu pancevacki mocnici u vezi beovoza.Kakve lazi ,neverovatno.Kakvi crni remonti, garniture neuposlene stoje u depou Zemun zbog istih ovih ljudi koji daju ovakve izjave.
 
I tako, Beovoza iz Indjije vise neeeemaaaa .. ako ne racunamo dva polaska i popodnevno/vecernjim casovima,
jedan do Panceva a drugi do Zemuna.
Naravno nikome nije palo na pamet da o tome obavesti putnike kada smo kupovali mesecne karte.

Ali zato polasci iz Stare Pazove, bar do NBG-a postoje, i cak voz kojim ja svako jutro putujem (bio polazak iz Indjije u 8:56)
ima isto vreme polaska iz S.Pazove - 9:05 dakle jednostavno su ignorisani postojecu putnici iz Indjije, kojih ne bih bas rekao da je malo.
Mislim sta, Opstina Indjija treba da plati remont garniture da bi dobila produzenje linije, koja je inace vec postojala u proslom redu voznje i funkcionisala bez problema.
Mislim ne razumem. Novac od prodatih karata u Indjiji onda treba da ide u opstinsku kasu, ili kasu zeleznice ? a remont lokomotive treba da bude vrsta "podmazivanja" tog dogovora ?

A onako usput da pitam, zna li neko do kada ce trajati ovi radovi izmedju Zemuna i NBG-a ?
Trenutno zbog njih kasne svi vozovi za Budimpestu i do 1:30 a treba 21 da idem preko Budimpeste dalje an sever,
pa se pitam da li mogu da se pouzdam u to da voz nece preterano kasniti i da mi nece pobeci veza sa dalje (i propasti rezervisana i placena karta, a povratka vrednosti nema)
ili da za svaki slucaj krenem dan radnije, pa da u prespavam u Budimpesti siguran u to da mi autobus za koji sam kupio kartu nece pobeci jer se nekome na zeleznici bas taj dan nije radilo ..


Pozdrav :)
 
Vrh