Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Upravo se vratio busom 89 sa NBG stanice. Asfalta nema, ali se koristi, postavili su tablu sa linijama. Zašto je u Srbiji toliko teško uskladiti "tim" koji betonira i onaj koji asfaltira...
 
Zato što grube radove izvodi neki privatnik a asfaltne "ekluzivno" pravo ima Beograd putj koji će to da uradi kad mu bude usput.
"Eksluzivno" znači pravo da naplati 50% skuplje nego na slobodnom tržištu. :notok:
 
Danas dokle sam cekao tramvaj ispod z.stanice na nbg, vidim da su na novim stanicama kod z.stanice postavljeni zeleni stubici sa linijama, sto znaci da je stanica pocela sa radom... Medjutim dokle sam cekao tramvaj prosle su dve 95 i u jednom i u drugom smeru. I od 4 autobusa jedan je samo stao na stanicu XD :bash:
 
rade te stanice, ja videh danas.
sviđa mi se što su autobuske sada bliže železničkoj, ali mi se ne sviđa što ima toliko mnogo stanica načičkanog tu. stanice na svakih 50 metara.
 
Sta se desava sa garniturama sto je grad najavio da ce da kupi za potrebe BG-Voza, ima li nesto od toga?
 
Mislim da je taj projekat misteriozno nestao sa sajta EIB cini mi se... i od tada se ne zna nista :)
 
Mislim da je taj kredit otpao jer su uzeli kredit i za pristupne petlje za most preko ade,dok originalno nisu trebali uzeti kredit jer su petlje trebale biti finansirane od prihoda gradske direkcije za gradjevinsko zemljiste.
 
@Михаило

Nezavisno od toga za koju se buducu glavnu stanicu zalazemo, obe imaju svoje za i protiv, ostaje otvoreno pitanje da li ce tuneli moci da podnesu kombinovani medjunarodni i lokalni aobracaj. A ako ne mogu, sta nam je ciniti.

@relja

jos bolje, autobuska na autokomandi + autobuska na NBGD, isto kao i zeleznicka NBGD+Rakovica, komotno mozemo da imamo dve autobuske, istovremeno prolazne i terminalne zavisno od pravca.


@spatiotecte

Igla + petlje, e za te pare smo mogli da imamo i dva mosta i dodatne garniture...
a sve to ide na kredit, koji ce kao neko drugi da otplati, zalosno.

Lepo je sto se barem nesto radi, proradio BG:voz, eto sredjuju zapadnu deonicu pruge, ali sve to ide tako sporo i na sitno, a ogromna lova se traci na jedan jedini megalomanski most.
 
nemoj tako druze zidar,evo djile danas u novostima kaze da most kosta samo 120 miliona,ocigledno pristupne petlje i putevi od ka i istom nisu deo mosta vec oh grade onako,radi reda da se ne bi pentrali merdevinama na faraonski most
 
zidar":2ojcdig7 je napisao(la):
jos bolje, autobuska na autokomandi + autobuska na NBGD, isto kao i zeleznicka NBGD+Rakovica, komotno mozemo da imamo dve autobuske, istovremeno prolazne i terminalne zavisno od pravca.
Apsolutno!!! Nećemo ništa rešiti ako napravimo stanicu NBG a onda SAV autobuski saobraćaj tamo šibamo. Naprotiv, time samo sje*******avamo taj deo NBG.
Dakle I NBG I AUTOKOMANDA (I Kosovo i Evropa :D)
 
Pravo mesto za zeleznicku stanicu beograd istok je zapravo autokomanda, da nije uradjen autoput kroz grad, trebala je tuda da prodje pruga zapad-istok sa stanicom zapad tamo gde je stanica Novi Beograd i sa stanicom Istok na autokomandi i dalje da nastavi danasnom trasom autoputa kao sto je predvidjao Generalni plan iz 1950te.
Ovako imamo idiotski prokop na debilnoj poziciji ukopan kao misja rupa.
 
Ta pruga i dalje moze da se izgradi, od prokopa ka Smederevu sa stanicom Beograd-istok kod Dusanovca.
 
stf":3gdc0a87 je napisao(la):
Ta pruga i dalje moze da se izgradi, od prokopa ka Smederevu sa stanicom Beograd-istok kod Dusanovca.
Pa moze da se uradi ta pruga ukoliko se istocni deo autoputa kroz grad pretvori u zeleznicki koridor kao sto sam predlagao ranije ali ta ideja bas nema mnogo simpatizera i ako je logicna a ne znam ni da li bi se grad usudio da uradi ovakav potez kad se zavrsi obilaznica.
 
Bolji je tunel kao četvrti krak čvora koji bi na tom potezu dakle preko Voždovca značio Metro tj.sa minimalnim taktom,a može i nastubove pored auto puta ali se tim gubi pristup putnika sa Voždovca.. :kafa:
 
2012":sg032brq je napisao(la):
Bolji je tunel kao četvrti krak čvora koji bi na tom potezu dakle preko Voždovca značio Metro tj.sa minimalnim taktom,a može i nastubove pored auto puta ali se tim gubi pristup putnika sa Voždovca.. :kafa:
Definitivno je bolje da se kopa tunel za taj cetvrti krak cvora ali prosirenje gradske zeleznice izgradnjom nekoliko kilometara podzemne trase je danas u domenu naucne fantastike za nas.
 
Pa ako se dovrši čvor iz ruskog kredita,možemo se nadati i tome,jer interesantno je da je trend među metropolama da se gradska i regionalna železnica spušta pod zemlju na ulasku u grad primer je London i Crossrail,oni grdne milijarde daju da naprave ono što u Bg već imamo a fali nam jedan krak da zaokružimo priču..
 
@2012
Da definitivno fali jeddan krak gradske zeleznice koji bi opsluzivao istocni deo Beograda.
 
Mislim da istocni krak nije potreban, pošto istočno i nema pruga. Koridor prema Smederevu i Požarevcu mora da ide sadašnjim pravcem prema Maloj Krsni, kroz dolinu paralelno sa auto-putem. Svaki drugi pravac bi bio preskup zbog terena. Istočni deo grada treba da dobije voz, ali kao deo metroa, a ne prigradske železnice.
 
Arnorian ne slazem se sa tobom da istocnom delu beograda ne treba gradska zeleznica, sto bi jedan taj deo grada bio manje vredniji od ostalih sto imaju krake gradske zeleznice. A uostalom nije tacno da na istoku nema pruge, zapravo deo pruge za Smederevo ide ka istoku i bilo bi realno zamisliti istocni koridor koji bi isao od Prokopa ka istoku i da se spoji sa Smederevskom prugom kod bubanj potoka, time bi sve 4 strane beograda dobile gradsku zeleznicu sto i zasluzuju.
 
Vrh