lukpot
Intermediate
Upravo se vratio busom 89 sa NBG stanice. Asfalta nema, ali se koristi, postavili su tablu sa linijama. Zašto je u Srbiji toliko teško uskladiti "tim" koji betonira i onaj koji asfaltira...
+1Siniša":1l52p2sb je napisao(la):Pruga je list koji ne treba citati.
Apsolutno!!! Nećemo ništa rešiti ako napravimo stanicu NBG a onda SAV autobuski saobraćaj tamo šibamo. Naprotiv, time samo sje*******avamo taj deo NBG.zidar":2ojcdig7 je napisao(la):jos bolje, autobuska na autokomandi + autobuska na NBGD, isto kao i zeleznicka NBGD+Rakovica, komotno mozemo da imamo dve autobuske, istovremeno prolazne i terminalne zavisno od pravca.
Pa moze da se uradi ta pruga ukoliko se istocni deo autoputa kroz grad pretvori u zeleznicki koridor kao sto sam predlagao ranije ali ta ideja bas nema mnogo simpatizera i ako je logicna a ne znam ni da li bi se grad usudio da uradi ovakav potez kad se zavrsi obilaznica.stf":3gdc0a87 je napisao(la):Ta pruga i dalje moze da se izgradi, od prokopa ka Smederevu sa stanicom Beograd-istok kod Dusanovca.
Definitivno je bolje da se kopa tunel za taj cetvrti krak cvora ali prosirenje gradske zeleznice izgradnjom nekoliko kilometara podzemne trase je danas u domenu naucne fantastike za nas.2012":sg032brq je napisao(la):Bolji je tunel kao četvrti krak čvora koji bi na tom potezu dakle preko Voždovca značio Metro tj.sa minimalnim taktom,a može i nastubove pored auto puta ali se tim gubi pristup putnika sa Voždovca.. :kafa: