Pa ne znam da li bas zbog toga, ali uglavnom vec do Indjije kasne po pola sata u proseku, te je zastoj negde izmedju Indjije i Beograda.
Ranije je kasnjenje bilo do 10 minuta max.
Mada i iz pravca Subotice je konstantno kasnjenje. Npr jutarnji ICS Palic redovno kasni sa dolaskom u Indjiju oko 25-30 minuta.
Iz pravca Beograda najvise kasni 344 EC Avala, danas "samo" 40 minuta (ume da bude i 1:40 na granici) i to u Budimpesti, 342 Ivo Andric kasni 5-10 na Kelebii (posle granicnog prelaza)
a nocasnji brzi 340 su madjari sa zakasnjenjem od 30 minuta na Kelebiji sveli na 10 do Budimpeste.
Ne znam, ja bih to sve uza zid pa metak u celo, sto bi rekli u 'ko to tamo peva'
Oformiti kakvu "vlast" koja uleti u zeleznicu i kaze "Kasni vooz ? A zasto ? A zbog cega? Ko je zeznuo stvar ?"
i kad otkriju ko je zeznuo, odmah otkaz na licu mesta. Kad Desetak njih dobije otkaze, da vis kako ce da se postuje red voznje.
Naravno shvatam da su radovi druga i vanredna prica, ali problem je sto i bez radova nema reda nikakvog,
a prioriteti promustanja na mestima gde je samo jedan kolosek su zaista cudni.
Npr. pusta se na kolosek teretni voz, a Beovoz se ostavlja da ceka i kasni 10ak minuta dok saceka da se teretnjak odvuce.
Jbt imate celu noc pa nek tutnje teretnjaci bez prestanka, a ne da prave zbrku u dnevnom putnickom zaobracaju! :bash:
Da poludis ..
Pozdrav