Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Па исто је важно питање. Јер ок да сиђеш на бетон, али није ок, да идеш путићем блатњавим док не дођеш до неког аутобуса.
Штета је што Дунав станица остаје неискоришћена, ипак је то некаква инфраструктура која би се релативно лако дала репуредити, а тамо је велики кружни ток и могла би да буде добра окретница за многе линије.
 
Meni je nekako angažovanje flirta na tako kratku liniju "šteta". Mislim da bi trebali da imamo neke baš "gradske" garniture za do Pančeva i za BG voz. Ne znam šta ima u ponudi ali definitivno nešto što nije veće klase od gradskog autobusa sa običnim sedištima, dosta mesta za stajanje i transport bicikala. Ovako ćemo imati istu klasu garniture za put od 7 sati i za put od 10 minuta. Bukvalno kao CAF tramvaj samo za široki kolosek.
 
Znači ova garnitura će izjutra da krene iz Zemuna, i kupiće putnike - na dunavskim kolosecima... uz neophodan manevar. Ili će kretati iz Prokopa.

Železnički operater kaže da želi da zaradi novac na vozu za Pančevo, a ne planira da stane na Vukovom spomeniku?

Jake droge ovih dana.
 
Meni je nekako angažovanje flirta na tako kratku liniju "šteta". Mislim da bi trebali da imamo neke baš "gradske" garniture za do Pančeva i za BG voz. Ne znam šta ima u ponudi ali definitivno nešto što nije veće klase od gradskog autobusa sa običnim sedištima, dosta mesta za stajanje i transport bicikala. Ovako ćemo imati istu klasu garniture za put od 7 sati i za put od 10 minuta. Bukvalno kao CAF tramvaj samo za široki kolosek.
Постоји градска верзија ФЛИРТа.
 
Više nego suludo je pustiti komercijalnu liniju Dunavski Kolosek-Pančevo Vojlovica, umesto linije Beograd Centar-Pančevo Vojlovica, koja bi stajala na Karađorđevom Parku, Vukovom Spomeniku i Pančevačkom Mostu. A te 3 stanice imaju previsoke perone za Flirt.

Na današnjim vestima je i rečeno da će ta 4 polaska obavljati ista vrsta garniture koja se koristi za BG Voz, dakle RVR. Možda se neki vratio sa remonta?
 
Данас се изгледа покварила једна композиција РВРа 412-005. Nзм тачно када али у шест је већ стојала у раковици на трећем колосеку. Неки човек, претпостављам машиновођа је улазио излазио из ње и причао са неким на телефон, нисам похватао о чему прича тачно.
313976846_1980327825640369_7172117831842146863_n.jpg
 
Али графити, не знам када ћемо се ослободити истих...
Онти графит боја, ограђени простор за чување, закон који дозвољава особљу да задржава шараче или железничка полиција. Јер ово ставрно бише нема смисла
 
Flirt који ми имамо је намењен за приградски саобраћај. То што га Србија воз користи на дужим линијама је резултат немања стратегије у набавци возних средстава.

Терминирање воза из/у правцу врачарског тунела са кратким временом обрта у Прокопу је непрактично због колосечне ситуације. Када воз стигне из врачарског тунела правилним колосеком, мора да мења колосек у Прокопу да би могао да иде у смеру врачарског тунела правилним колосеком. Продужавање до Новог Београда или још боље Земуна би било практичније.
 
Kресоје има на јутубу снимак како се шета кроз врачарски тунел од Вука ка излазу из овог тунела, у том снимку имаш мало инфо о њему.
Ово је један од тих снимака, има их више.
 
Osloboditi se nećemo nikad, jer i druge zemlje (koje nisu beda a la Severna Koreja, gde se nema ni za leba) imaju isti problem. Baš je neko nedavno na nekoj temi kačio slike iz nekog nemačkog grada, da li beše neki njihov metro ili stanica, ne mogu da se setim... Nebitno, poenta je da sam i tamo video vozove usvinjene grafitima.

Razlika je samo u zastupljenosti toga.

Već sam pisao i napisaću opet da je u Beogradu/Srbiji toga bilo znatno manje u periodu dok Komunalne policije nisu postojale, nego su vandalizam i majmunisanje bili pod nadležnošću MUPa. Tada je on to rešavao lomljenjem prstiju. Ne uvek, i tada su znali da budu lenji. Ali povremeno navataju nekog od tih bolida, prevaspitaju ga, puste natrag, da ne moraju da rade papirologiju, i većina njih posle smiri doživljaj. Sa formiranjem Komunalnih lelemuda, nastali su vakuumi u nekim nadležnostima a i ovi su lenji i kvarni do neba, i procenat pacijenata sa sprejevima je eksplodirao.

Takođe, u zadnjih 20ak godina se mnogo serinja o nekakvoj ''uličnoj umetnosti'', tj. da se preformulišem - svakakva ponašanja se klasifikuju kao umetnost. I onda to dodatno inspiriše svaku dalabu da žvrlja, i time ostavlja svoj vidljiv trag na svetu i društvu. Takođe, kultura murala se odomaćila u zadnjih 10 godina, pa se pored murala kriminalcima odomaćila i favelska praksa farbanja ivičnjaka u neke ''boje kraja/kluba'' (na Karaburmi npr tamošnji pacijenti boje sve ivičnjake u plavo-belo) ili farbanja stubića (Južni Bulevar, neko je išao sa četkom/sprejem i farbao svaki stubić u crveno i beli) i slične druge gluposti koje su pokupili iz GTA, favela, filmova, Tužnog vetra i sličnog. A sve je to povezano, jer pajser koji zapišava voz svojim izlivima ludila se neretko angažuje (ili sam prijavi) da radi mural poginulom kriminalcu. I onda se stvara ta neka zajednica sa GTA/Favela mentalitetom koji se širi kao gangrena.
 
 
Kресоје има на јутубу снимак како се шета кроз врачарски тунел од Вука ка излазу из овог тунела, у том снимку имаш мало инфо о њему.
Ово је један од тих снимака, има их више.
Hvala ti
 
Sasvim je logično da ako hoće profitablinu liniju polazi sa Pančevca. Većina ATP putnika putuje od/do kružnog toka ispred nekadašnje Dunav stanice i preseda na 37 do Trga, 48 do Slavije, koji upravo okreću ispred samog Dunavskog perona. Kraća ruta - manje potrošene struje. Da ide dalje, dosta putnika bi silazilo kod Vuka, ali nadalje bi retko ko i to bi praviolo gubitke, a kao što znamo, terminiranje kod Vuka nije moguće.
 
Flirt ne može da vozi do Pančeva, niti da staje na Dunavskom Koloseku, jer je visina perona neodgovarajuća.
Flirtovi staju po raznoraznim staničicama bez ikakvog perona na barskoj pruzi, mogu stati na taj dunavski kolosek. Čak mislim da ne bi bio problem ni na Vuku, okej možda bi loše izgledalo ali moglo bi se ući
 
možda je problem krivina. 711 je normalno koristio taj peron iliti Gare de Banat bez problema, kao i Gorbačov. Tako da ne bi trebalo al sve dok nije testirano ne možemo tvrditi.
 
Sasvim je logično da ako hoće profitablinu liniju polazi sa Pančevca. Većina ATP putnika putuje od/do kružnog toka ispred nekadašnje Dunav stanice i preseda na 37 do Trga, 48 do Slavije, koji upravo okreću ispred samog Dunavskog perona. Kraća ruta - manje potrošene struje. Da ide dalje, dosta putnika bi silazilo kod Vuka, ali nadalje bi retko ko i to bi praviolo gubitke, a kao što znamo, terminiranje kod Vuka nije moguće.
Све супротно. На железници ствари стоје овако: дужа линија = већа исплативост.
 
Može li pojašnjenje: Planirano je da puste "Flirt" na toj mini-liniji (heh, mini-liniji), pa zato ne može kroz čvor?
 
Nisam dugo ulazio na forum, pa se izvinjavam ako je ovo već spomenuto, ali moram da skrenem pažnju da se obistinilo ono o čemu sam pričao.
Naravno da će "Danas" da s***.
 
Vrh