Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Pre 20 godina nije postojao ITS (uveden je 2004. godine).
Kako je to regulisano za vreme Beovoza, zaista nemam pojma.
Dok je postojao, Beovoz je bio pod upravom Železnica Srbije. Mislim da naplata Beovoza nikada nije bila u sklopu ITS-a.

Formalno pravno, ne bi bio nikakav problem produžiti BG Voz do Vojlovice, mogu postaviti turnikete na stanicama Strelište i Vojlovica, tu ionako ne staju putnički vozovi za Vršac. Već godinama postoje GSP linije koje voze van teritorije Grada Beograda. Veliki problem bi nastao samo za vladajući kartel, zato što bi bata Andrej sa njegovim firmama ostao kratkih rukava ako bi polovina putnika prešla sa Pantransporta na BG Voz :poop:
 
Poslednja izmena:
Ovako,u ovom trenutku to bi izgledalo kao da ja validiram bus plus na Tosinom bunaru i prodjem rampu,udjem u voz i slucajno produzim besplatno do Panceva.

Да, али у сваком БГ возу постоји кондуктер Србија воза (пошто кондуктер није задужен само за проверу карата), само не проверава карте, јер Бус плус није у његовој надлежности. Он би могао после Овче проверавати карте, исто као што је проверавао кад је ишао воз Овча - Војловица.
 
Pre 20 godina nije postojao ITS (uveden je 2004. godine).
Kako je to regulisano za vreme Beovoza, zaista nemam pojma.

Није постојао. Али су постојале ГСП маркице, које су важиле чак и за међуградске возове на територији Београда. Добро се сећам кад смо путовали ка северу да смо увек куповали карте од Батајнице, јер је до Батајнице важила маркица.
 
Није постојао. Али су постојале ГСП маркице, које су важиле чак и за међуградске возове на територији Београда. Добро се сећам кад смо путовали ка северу да смо увек куповали карте од Батајнице, јер је до Батајнице важила маркица.
E,zato sad uvode zasebnu liniju,sa zasebne stanice i odma naplate 150 din do Panceva.Da se razumemo,ja bi najvise voleo liniju Novi sad- Pancevo,kao najrazumniju i za sve putnike najprihvatljiviju,najjednostavniju opciju,koja bi pokrivlala skoro pola stanovnistva ove zemlje,ali sad su u ptanju interesi i volja nekih drugih,na zalost.
 
Voleo bih da mi "Danas"-ovci odgovore kako to funkcioniše u Londonu, Briselu, Amsterdamu, Hong Kongu i ostalim gradovima gde rampe postoje već decenijama, apsolutno bez ikakvih naročitih prolaza za bicikliste.
Живео сам у Холандији. Тамо је на већини железнице затворен систем наплате (или кроз капије, или преко колосека, што нико не ради). За бицикле и колица постоје шире капије, и у свакој групи капија је једна шира.

А ово везано за Панчево, бацање прашине у очи. Увешће пар полазака таквих да ти покрију или почетак, или крај смене, док аутобус иде сваких 5 минута. Вероватно ће да убаце композицију коју су планирали за југ Србије, па ће да је укину због нерентабилности после неколико месеци. Воз до Панчевачког моста је у овим условима воз у ћорсокак (не буквално).

Да, нешто логичније би било да иде до Раковице или Прокопа, на сваких 2 сата, и у комбинацији са Вршачким да се направи услуга типа 13-14 пари полазака дневно. Али, и даље уместо најисплативије дијаметралне линије (с краја на крај метрополитена, са сменом путника дуж целог средишњег дела мреже) имамо преклапање капацитета. И опет се враћамо на то да је најбоље имати продужетак БГ:ВОЗ до Панчева, са неком врстом позпуне наплате за Панчево.
 
Pancevo je zaseban grad van teritorije Grada Beograda i nije u ITS-u,ne vazi bus plus.Vrv zato prave zasebnu,medjugradsku liniju,da bi mogli da naplacuju karte po komercijalnoj ceni,bez mesanja putnika sa lokala i drugog grada.Misljenje laika.
Ako može da se reguliše GSP do Opova, mogao bi i voz do PA.

Mislim da su rešili tako što do Puta za Vrbovski važi BusPlus, a na dalje ide odvojena karta.
 
Гледаj. ИТС може да се наплаћује до Овче и онда после Овче да се наплаћује по тарифи Србија воза. Могло је тако пре 20 година, зашто не би могло данас?
Nisam znao da si imao "poništivače" u vozu i da si mogao tu da guraš "pantljičaru"
 
Ел зна неко иде ли воз из ресника до вука? Онај ред вожње који иде из раковице ка новом београду па враћа ка вуку па ка овчи ми није баш најјаснији.
 
Ниси имао. Важила је само месечна карта.
to dakle nije bila prava integracija u ITS već implementacija kompromisnog rešenja koje je bilo lako primeniti, ptimom diskriminiše putnike na osnovu statusa. NAjjednostavnije rešenje je uvesti Pančevo kao opštinu u četvrtu zonu.
 
Ниси имао. Важила је само месечна карта.

били су поништивачи за пантљичаре, али их нико никада није користио.

елем, све се може лако уредити, само да неко то хоће да уради са панчевачке стране
 
Ел зна неко иде ли воз из ресника до вука? Онај ред вожње који иде из раковице ка новом београду па враћа ка вуку па ка овчи ми није баш најјаснији.
Ide normalno. Od Rakovice do Vuka je oko 10 min i dosta je tačan i pouzdan(bar do sada :) )
 
10 minuta od Rakovice do Vukovog spomenika, samo još 10 minuta više od Resnika do Vuka. Za isto to vreme, tramvaju treba od Ustaničke do Vuka, 31 od Konjarnika do Slavije, itd. I dalje nejasno što je red vožnje BG Voza katastrofalan, što se ne ulaže u dalje razvijanje. Ne znam, meni mozak trenutno baguje jer ne mogu da obradim tu informaciju da železnica može toliko da unapredi prevoz u Beogradu, a da nema ama baš nikakvih planova za razvijanje.
 
Данас био у хрноици директор БГ метеоа и воза, каже Панчево одлучило да субвенционише свог превозника, кренула водитељка ту да га гњави, њему непријатно.
 
10 minuta od Rakovice do Vukovog spomenika, samo još 10 minuta više od Resnika do Vuka. Za isto to vreme, tramvaju treba od Ustaničke do Vuka, 31 od Konjarnika do Slavije, itd. I dalje nejasno što je red vožnje BG Voza katastrofalan, što se ne ulaže u dalje razvijanje. Ne znam, meni mozak trenutno baguje jer ne mogu da obradim tu informaciju da železnica može toliko da unapredi prevoz u Beogradu, a da nema ama baš nikakvih planova za razvijanje.

они једино могу да унапреде систем кувања и испијања кафа
 
Данас био у хрноици директор БГ метеоа и воза, каже Панчево одлучило да субвенционише свог превозника, кренула водитељка ту да га гњави, њему непријатно.
Pa realno gledano nije čovek kriv, niti on lično može da uradi šta po tom pitanju. To je sve zbog gradske vlasti Pančeva i on tu ne može ništa da im kaže. Pančevo je tako biralo.
 
Ma da jadni oni u centrali stranke ne mogu da narede ovima iz Pančeva, pa svi znamo kako se stvari rešavaju ovde, ali problem je što je centrala dala dozvolu samo za bus a ostalo gasi.

Pa realno gledano nije čovek kriv, niti on lično može da uradi šta po tom pitanju. To je sve zbog gradske vlasti Pančeva i on tu ne može ništa da im kaže. Pančevo je tako biralo.
 
Pa realno gledano nije čovek kriv, niti on lično može da uradi šta po tom pitanju. To je sve zbog gradske vlasti Pančeva i on tu ne može ništa da im kaže. Pančevo je tako biralo.
To да него када је водитељка напала власт у Панчеву он кренуо да их брани и ако су криви :D
 
to dakle nije bila prava integracija u ITS već implementacija kompromisnog rešenja koje je bilo lako primeniti, ptimom diskriminiše putnike na osnovu statusa. NAjjednostavnije rešenje je uvesti Pančevo kao opštinu u četvrtu zonu.

То би захтевало укључивање Панчева у договор, што видимо да се неће десити због корупције. Као најефикасније решење у овом трентку видим је да се укине са садашњим стањем пруге и тактом непотребни БГ воз за Младеновац, те гарнитуре употребе за продужавање одређених полазака Батајница - Овча до Војловице, а да се на делу Овча - Војловица карта наплаћује по комерцијалној тарифи Србија воза. Опет ће бити јефтиније од аутобуса.
били су поништивачи за пантљичаре, али их нико никада није користио.

Причам о међуградским возовима где су поред Горбачова често ишли и обични вагони са купеима вучени локомотивом. У њима сигурно није било поништивача, а добро се сећам да је кондуктер признавао месечне маркице до Батајнице, а карту издавао од Батајнице до одредишта.
 
Све ми се чини да сам једном на путу из НС пре око 7-8 година виђао да се путници од Батајнице тарифирају као БГ воз.
 
Причам о међуградским возовима где су поред Горбачова често ишли и обични вагони са купеима вучени локомотивом. У њима сигурно није било поништивача, а добро се сећам да је кондуктер признавао месечне маркице до Батајнице, а карту издавао од Батајнице до одредишта.

добро, то је друго, ја кажем за Горбачове који су служили у БГВ-у

Све ми се чини да сам једном на путу из НС пре око 7-8 година виђао да се путници од Батајнице тарифирају као БГ воз.

јесте некада. писало је на реду вожње од Овче/Батајнице/Младеновца/Лазаревца до Београда је важила тарифа Беовоза. ја не знам шта је компликовано да за све Регио возове на територији Београда важи БГВ тарифа
 
Vrh