Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

U ovoj raspravi se zaboravlja bitna stvar: kakav god model da se izabere za voz BG-PA, neće pokriti potrebe putnika na pravi način. Oni da mogu, napravili bi da VŠ-BG vozovi ni ne staju u Pančevu, samo da se ne ošteti pozicija privatnog autobuskog prevoznika. I to šta uvedu, ako uvedu i kad uvedu, neće biti dugog veka.

Nego, kad bi otprilike Infra mogla da objavi knjižicu reda vožnje, dakle ne one grafikone nego baš knjižicu? Interesuje me pošto ne znam da li su naši ubacili one dugo najavljivane vozove prema RO.
 
Voleo bih da mi "Danas"-ovci odgovore kako to funkcioniše u Londonu, Briselu, Amsterdamu, Hong Kongu i ostalim gradovima gde rampe postoje već decenijama, apsolutno bez ikakvih naročitih prolaza za bicikliste.
 
možda je problem krivina. 711 je normalno koristio taj peron iliti Gare de Banat bez problema, kao i Gorbačov. Tako da ne bi trebalo al sve dok nije testirano ne možemo tvrditi.
Postoji nešto što se zove standard u izradi perona. Bili oni 550,800 ili već kolike visine oni moraju zadovoljavati profil koji je potreban za normalno odvijanje saobraćaja. Peron na "Dunavskom" koloseku je identičan onom npr. u Pančevu glavnoj,Resniku,Lazarevcu...
 
Па нпр. у Софији ти тетка са шалтера отвори "last barrier", који нема турникет, па прођеш.
 
Све супротно. На железници ствари стоје овако: дужа линија = већа исплативост.
Da li će cena karte biti po dužini ili po vožnji. Ako je po vožnji ne isplati im se da vuku struju praznim vozom kroz gradske tunele. Mada ako je operater Srbija Voz direktno biće po kilometraži. U stvari ko zna šta pogode. Možda ga na kraju i puste do Prokopa.
 
Pa ima li taj batica kod nas na stanicama i da li će da ga prebaci ili će reći "to nije moj posao"? I hoće li isto da ti uradi sa kolicima za bebu?
 
Pa ima li taj batica kod nas na stanicama i da li će da ga prebaci ili će reći "to nije moj posao"? I hoće li isto da ti uradi sa kolicima za bebu?
Postoji na svakoj stanici lift, posle ili pre lifta su ugrađane šire barijere koje su prolagaođene kolicima i biciklima. Problem je što neki liftovi još uvek nisu u funkciji
 
Da li će cena karte biti po dužini ili po vožnji. Ako je po vožnji ne isplati im se da vuku struju praznim vozom kroz gradske tunele. Mada ako je operater Srbija Voz direktno biće po kilometraži. U stvari ko zna šta pogode. Možda ga na kraju i puste do Prokopa.
Postoje dva modela kako će verovatno raditi, ili će dogovoriti sa panćevom da oni subvencionišu ovu liniju i kartu na njoj ili će ići po tarifniku gde je karta 150 din u jednom smeru. Po tarifniku istu cenu plaćaš da li si ušao u Beograd Centru ili Pančevačkom mostu. Tu železnica jedino dobija dodatne putnika ako provuče do Centra ili, ne daj bože, do Zemuna.
 
"Dunavski Kolosek" se nalazi tik pored stanice Pančevački Most, na delu gde pruga skreće prema Dunav Stanici. To je jedan betonski peron koji je izgrađen pre petnaestak godina, odatle su jedno vreme kretali zrenjaninski šinobusi, kao i pančevački Beovoz zadnjih godina pre svog ukidanja. Na taj peron se silazi sa autobuske okretnice Pančevački Most, postoje stepenice, mada su prilično zarasle i slabo vidljive iz daljine. Otkako je ukinuta Dunav Stanica tu više ne staje ništa, mada semafor i elektromreža i dalje stoje netaknuti. Evo par fotki tog mesta od pre 2 godine, ne verujem je da je žica pokradena u međuvremenu:
Pogledajte prilog 148199Pogledajte prilog 148200
A da, totalno sam zaboravio na to. I dalje je falično rešenje.
 
Све варијанте, осим продужења БГ воза је нерационално трошење расположивих капацитета. Свака гарнитура у почетној/краjњој станици мора имати минимум 15 минута за промену смера. Сецкање линија на две краће (Батајница - Овча + Овча - Војловица) не само да захтева преседање путника, него и проузрокује мањи број полазака због неопходног времена промене смера у Овчи, као и дуже време путовања због времена преседања. Сецкање линија на две краће које се делом преклапају на делу Панчевачки мост - Овча (Батајница - Овча + Панчевачки мост - Војловица) је још горе од претходног. Са истим бројем гарнитура имали би још ређи такт него у претходном решењу, а две линије се преклапају на делу где и сад возови иду релативно празни. Дакле још више бацање ресураса у празно. Једино оптимално решење је продужетак одређеног броја полазака Батајница - Овча до Војловице. Све остало је голо ср***.
 
Мене само занима ко је био иницијатор овог решења, и шта су му на то одговори стручњаци из гумењаре? Или више тамо на руководећим местима таквих нема?
 
Pancevo je zaseban grad van teritorije Grada Beograda i nije u ITS-u,ne vazi bus plus.Vrv zato prave zasebnu,medjugradsku liniju,da bi mogli da naplacuju karte po komercijalnoj ceni,bez mesanja putnika sa lokala i drugog grada.Misljenje laika.
 
Pancevo je zaseban grad van teritorije Grada Beograda i nije u ITS-u,ne vazi bus plus.Vrv zato prave zasebnu,medjugradsku liniju,da bi mogli da naplacuju karte po komercijalnoj ceni,bez mesanja putnika sa lokala i drugog grada.Misljenje laika.

Гледаj. ИТС може да се наплаћује до Овче и онда после Овче да се наплаћује по тарифи Србија воза. Могло је тако пре 20 година, зашто не би могло данас?
 
Гледаj. ИТС може да се наплаћује до Овче и онда после Овче да се наплаћује по тарифи Србија воза. Могло је тако пре 20 година, зашто не би могло данас?
Slazem se.Sve moze,ako se dobro organizuje,ali nam to slabo ide.
 
Pre 20 godina nije postojao ITS (uveden je 2004. godine).
Kako je to regulisano za vreme Beovoza, zaista nemam pojma.
 
Ovako,u ovom trenutku to bi izgledalo kao da ja validiram bus plus na Tosinom bunaru i prodjem rampu,udjem u voz i slucajno produzim besplatno do Panceva.
Jako lako rešti, ajde da zamislimo voz Novi Sad-Pančevo. Između Novog Sada i Batajnice bi kondukter proveravao karte kao i do sad, od Batajnice do Ovče kondukter ne proverava karte već su tu zadužni kontrolori i posle Ovče proveri kondukter. Beograd finansira za deo Batajnica-Ovča. Svakako će stanice imati kontrolu pristupa, pa će biti jako teško švercovati se
 
Vrh