Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ja bih pustio makar besplatno da ide jer bi se indirektno Beogradu visetruko isplatila linija do Panceva. Vozovi sada posle mosta idu prazni do Ovce, a iz Panceva bi svaki bio popunjen. Ako ste ikad prolazili pored Dunav stanice videli bi da se u autobusu vec tu popune sva sedeca mesta, a dosta putnika tek treba na mostu da udje, sto znaci da iako je interval 15 min, ljudi se veci deo dana voze kao u Indiji.
Mnogo ljudi to izbegava i ide kolima (preko 10.000 ako ne i vise), sto povlaci i veliko zagadjenje, buku, guzvu, itd. To su ljudi koji rade u centru, na NBG ili studiraju i verujem da bi skoro svi presli na voz. Kada prodjete duz Starine Novaka ili pored MUP-a videcete da svaki drugi ili treci auto ima PA tablice. Na kraju svi ti automobili zauzimaju ogroman prostor za parking svakog dana. Zato mislim da bi se gradu kroz manje guzve i zagadjenje isplatilo da je voz makar besplatan, ali je mnogo bitnije da bude tacan i kvalitetan.
 
Da li postoji bar i najmanja šansa da se ubaci nekoliko polazaka od Resnika ka NBG u jutarnjim časovima? U zimskom voznom redu da li postoji mogućnost da se ubace polasci tipa 6:45, 7:15 i sl?
 
Da li postoji bar i najmanja šansa da se ubaci nekoliko polazaka od Resnika ka NBG u jutarnjim časovima? U zimskom voznom redu da li postoji mogućnost da se ubace polasci tipa 6:45, 7:15 i sl?
Nažalost, za to ne postiji mogućnost do decembra 2023, a pitanje i tad. Red vožnje za 2023 je već utvrđen i u njemu nisu predviđeni takvi polasci. Ograničavajuć faktor je i nedistatak garnitira. U sušini, moralo bi da se bira da li Ovča ili Zemun, a najviše ljudi ide ka Vukovom spomeniku i Karađorđevom parku
 
Nisam dugo ulazio na forum, pa se izvinjavam ako je ovo već spomenuto, ali moram da skrenem pažnju da se obistinilo ono o čemu sam pričao.
 
Hvala Bogu.

„Garniture za te polaske bile bi iz rezervi sistema BG Voza, a sa pančevačkih stanica stizalo bi se do dunavskih koloseka koji bi bili aktivirani.”

„Srbija voz je spreman da to uvede kao komercijalnu liniju, gde će cena karata biti nešto nepovoljnija u odnosu na model javnog finansiranja, ali definitivno mnogo jeftinija nego što je autobuski prevoz.”

Ipak, rešenje je malo falično iz dva razloga. Prvo, samo četiri polaska ne računajući Vršac. Drugo, pretpostavljam da „dunavski koloseci” znači Dunav stanica. Nije li bilo lakše produžiti sve polaske za Ovču? Ne koristi se pun potencijal, a čini mi se da je to da se ne bi ugrozio Pantransport.
 
Има ли жица до дунав станице?

А где је та новост објављена?
 
Ipak, rešenje je malo falično iz dva razloga. Prvo, samo četiri polaska ne računajući Vršac. Drugo, pretpostavljam da „dunavski koloseci” znači Dunav stanica. Nije li bilo lakše produžiti sve polaske za Ovču? Ne koristi se pun potencijal, a čini mi se da je to da se ne bi ugrozio Pantransport.
"Dunavski Kolosek" se nalazi tik pored stanice Pančevački Most, na delu gde pruga skreće prema Dunav Stanici. To je jedan betonski peron koji je izgrađen pre petnaestak godina, odatle su jedno vreme kretali zrenjaninski šinobusi, kao i pančevački Beovoz zadnjih godina pre svog ukidanja. Na taj peron se silazi sa autobuske okretnice Pančevački Most, postoje stepenice, mada su prilično zarasle i slabo vidljive iz daljine. Otkako je ukinuta Dunav Stanica tu više ne staje ništa, mada semafor i elektromreža i dalje stoje netaknuti. Evo par fotki tog mesta od pre 2 godine, ne verujem je da je žica pokradena u međuvremenu:
P6190001.JPG
P6190002.JPG
 
Glupo rešenje, umesto da produže BGvoz za jednu stanicu od Ovče do Pančeva, oni uvode potpuno novu liniju koja završava na dunavskom peronu i tako em sto koriste jednu garnituru više, em putnici moraju da presedaju na drugi vid prevoza.
Nepraktična linija i trošenje voznih resursa.
 
Aleluja, možda je neko pročitao naše vapaje na Beobildu 🙏🙏🙏

Samo da opet ne bude pitanje godina, a ne meseci kako piše u tekstu. Međutim, ostaje nejasno da li će ovi polasci startovati sa novim redom vožnje u decembru, i da li će ići do Pančeva Vojlovice, ili samo do Pančeva Glavne? Prvo rešenje bi bila neviđena nebuloza, mada me posle barskog voza koji polazi iz Zemuna a ne staje na NBG nijedan debilizam naših železnica više ne može iznenaditi. A iz ovog se vidi da će terminirati na Dunavskom Koloseku, što je takođe nebuloza, ako već mogu ići do Batajnice, Zemuna ili barem do Prokopa. Neko ko radi na Novom Beogradu ili kod Vukovog Spomenika, moraće da preseda na 16, 33, 35, 48, 95 ili BG Voz.

Ipak, bolje išta nego ništa. Nisam očekivao ni ovo, pa su me prijatno iznenadili :)
 
Poslednja izmena:
Još veća glupost je što ta linija okreće na Dunavskom Koloseku, umesto da ide do Prokopa ili Batajnice i da staje na svim usputnim stanicama. Neko ko iz Pančeva putuje na posao u BG u 95% slučajeva ima radno mesto negde u Krugu Dvojke ili na Novom Beogradu, a ovako će biti prinuđen na presedanje u pretrpani autobus ili u krajnje nepouzdani i sramotno retki BG Voz. Samo polurešenje za polurešenjem, večita boljka srpskih železnica.
 
Poslednja izmena:
Tako je koliko se sećam tokom reda vožnje 2016/2017 postojala linija Pančevo Vojlovica-Ovča; prvih par meseci trajanja RV je išla 7 puta dnevno radnim danom, onda je smanjena na 4 ili 5 polazaka dnevno, da bi već sa stupanjem na snagu novog RV 2017/2018 bila potpuno ukinuta, i od onda stanice Strelište i Vojlovica u Pančevu postadoše neuređena zelena površina.
 
Не би могли да се продуже поласци за Овчу до Панчева Главне без ангажовања додатних гарнитура. Време обрта не би било довољно у Панчеву Главној. То би такође било полурешење, јер воз не би ишао до Панчева Вароши, Стрелишта, Војловице. Свакако, 4 поласка дневно је пресмешан интервал за приградски саобраћај. Боље да укину онај бескорисан младеновачки БГ воз који иде 3 пута дневно и продуже одређене поласке Батајница - Овча до Војловице тако да би на сваки сат воз ишао до Војловице. На тај начин би можда могао да се искамчи довољан број гарнитура.
 
Дунавских колосека. Множина. Дакле, најмање два. На твојој слици је један. Сећам га се, мада, имам утисак да има више од 15 година како је урађен "перон".

Колико је удобно окретати воз на таквом месту, и шта ће са њим бити после другог јутарње искцравања путника? Тамо стоји и чека да ка неко ошкраба? Или иде у БГ:Воз? Или негде другде?
 
Дунавских колосека. Множина. Дакле, најмање два. На твојој слици је један. Сећам га се, мада, имам утисак да има више од 15 година како је урађен "перон".

Колико је удобно окретати воз на таквом месту, и шта ће са њим бити после другог јутарње искцравања путника? Тамо стоји и чека да ка неко ошкраба? Или иде у БГ:Воз? Или негде другде?
Ne postoje dva dunavska koloseka, postoji samo ovaj jedan. Množina u tekstu je verovano štamparska greška. U svakom slučaju, čak i ako bi se reaktivirala Dunav Stanica, RVR do nje ne može stići, jer nema elektromreže. Žice postoje samo do ovog koloseka, koji je namenski izgrađen za Beovoz dok je trajala generalna rekonstrukcija BŽČ, negde krajem prve decenije ovog veka. Kada je Beovoz ukinut i kada su vršački vozovi preusmereni na Prokop, Dunavski Kolosek je izgubio svoju svrhu.

Sa racionalnog stanovišta je neobjašnjivo zašto ova nova linija neće voziti bar do Prokopa, sreća u nesreći je što se kolosek nalazi odmah uz okretnicu 37-ce, 33-ke i 48-ce kod Pančevca, tako da će biti relativno lako presedanje na neki od ovih buseva.
 
Има ли Дунавски колосек везу са оба колосека моста?
 
Mислим на шине, тј скретнице. Ако се добро сећам тај перон је био активан док је преко Панчевца постојао само један колосек.
 
Хвала на одговору. Опет ово је полурешење али и последица одлагања унаоређења инфраструктуре (тј. стандардизације висине перона на пар станица) и неулагања у нова возна средства за БГ воз.
 
Vrh