Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Lepa je ona mapa, samo još kad bi se ono "u izgradnji" zvalo "možda jednog lepog dana", to bi bilo to..
 
Pa S-Bahn u Hamburgu i Berlinu jeste metro.
Trasa mu je potpuno nezavisna,a polasci su na svakih 5 do 10 minuta.
Mnogo je veci i ,,tezi" od U-Bahn-a koji je isto tako ,,pravi" metro. U nekim drugim nemackim gradovima ni U ni S-Bahn nisu metro sistemi kakvim ih mi zamisljamo.
Rec metro u dosta zemalja(Nemacka,Engleska,USA,Svedska,Danska...) nema to znacenje kao kod nas npr.
Ne predstavlja gradsku zeleznicu vec teritoriju.
Za grad je od vaznosti da li su potrebe za lakom,teskom,zavisnom ili ne zavisnom gradskom zeleznicom,a ne kako ce se zvati.
Sto se mene tice moze kasnije i celokupna mreza da se zove BGVoz
 
Odlično si to opisao...slažem se :rolleyes:
2186-500-375.jpg
2183-500-375.jpg
2185-500-375.jpg
www.skyscrapercity.com
Hoće li stanica Nbg dobiti barem poseban deo za BGVoz..?
koeln4012_bk0710030157.jpg

Ovako bi izgledala barem upristojena stanica NBG I platforme..dok se ne izgradi cela stanica..
 
Kad već pominjete Stanicu NBGD, stvarno je očajna i traži ulaganja da ne bi BG voz izgubio i ovo malo putnika što mu je verno.

NEMA NIKAKVE RASVETE!

Ako kojim slučajem morate da koristite stepenište na pomenutoj stanici , i po danu je nezgodno jer je debela senka a noću na pipanje. Na tom delu uluce Antif. borbe čak nema ni javne rasvete tako da je penjanje na perone prava intuacija. Bojim se da ne izgubimo kao putnike sugrađanke koje koriste BG voz jer je poznato da su osetljve na mračna stepeništa i hodnike.

Čuveni Siemensovi displeji nikad ničemu nisu ni služili, već odavno ne rade uopšte, a dok su radili najavljvali su Beovoz a ne BG voz što je korisnicima ovog drugog potpuno neupotrebljivo.
Najavljivači vozova svoj posao gledaju da otaljaju brzo najavljujući voz s mikrofonijom tako da ih retko ko razume a pogotovo što najavljuju voz 5 minuta pre dolaska na stajalište kada većina putnika još nije ni stigla.

Sve je ovo posledica javašluka i politizovanja (godinama unazad) ŽS.
 
Makar ponašanje službenika može lako da se sredi, samo da je nekoga briga..
 
@ Piglet

Simensovi displeji su radili svih ovih godina kako treba, sve do uvođenja BG:voza.
Mene najviše nervira što su pre nekoliko godina na Vukovom spomeniku postavljena 2 touch screen info panoa. Od postavljanja su bili u funkciji samo par meseci, kasnije su ih jednostavno isključili. I dan danas stoje isključeni. :bash:
 
Još se pregovara o ruskom kreditu
13. oktobar 2010. | 08:06 | Izvor: Blic
Beograd -- Pregovori Rusije sa srpskim partnerima o obnovi železničke infrastrukture u Srbiji teku uspešno, kaže Vladimir Jakunjin, direktor Ruskih državnih železnica.
On dodaje da će, ako sve ostane kako je planirano, krajem godine doći u Beograd na potpisivanje sporazuma."Pregovori su, koliko mi je poznato, prošli uspešno. Pre mesec dana je u Beograd išao zamenik ministra finansija Rusije da već dogovara detalje", kaže Jakunjin.

Na pitanje kolika je visina kredita koji će Rusija dati Srbiji za obnovu železnica, on odgovara da će kredit biti veći od 200 miliona evra. "Ako se strane dogovore u koje će svrhe biti iskorišćen kredit i ostanemo pri tome da će veliki deo otići za modernizaciju železničke infrastrukture Srbije, svakako smo zainteresovani da u tome učestvujemo", dodaje Jakunjin.

Direktor Ruskih železnica navodi da bi se radilo na modernizaciji glavnih železničkih pravaca, na mogućoj izgradnji obilaznice oko Beograda, na razvoju železničkih stanica, uključujući one na pravcu ka Makedoniji.
Komentarišući mogućnost da se Srbija priključi tom projektu ruskih železnica koje planiraju da izgrade prugu širokog koloseka do Slovačke i Austrije, on kaže da se o tome još nismo razgovaralo sa srpskom stranom, ali i dodaje da je "savršeno jasno da južni pravac te pruge omogućava Srbiji da se priključi na južni transportni koridor koji može da ide iz Grčke i dalje ka Evropi".

Uskoro o uslovima ruskog kreditiranja

Krajem ovog meseca u Moskvi će biti održan mešoviti komitet, na kome će se susreti Ivica Dačić, potpredsednik Vlade Srbije, i Sergej Šojgu, ruski ministar za vanredne situacije i civilnu odbranu. Očekuje se da će tom prilikom biti razmatrana aktuelna situacija iz oblasti kreditiranja železničke infrastrukture.



Kako kaže Zoran Ćirović, pomoćnik ministra finansija, Srbiji su bitna dva projekta - rekonstrukcija beogradskog železničkog čvora i izgradnja železničke pruge Valjevo - Loznica, ukupne vrednosti od 350 miliona evra.

"Mi smo vrlo jasno naznačili da je izgradnja i rekonstrukcija beogradskog čvora projekat koji ima prioritet. On sadrži četiri manja - završetak železničke stanice Beograd centar (Prokop), izgradnja drugog koloseka na liniji Pančevački most - Pančevo. Zatim izgradnja tehničkih putničkih stanica u Zemunu i Kijevu, kao i železničkog robnog terminala pored postojeće ranžirne stanice Makiš. Drugi projekat je pruga Valjevo - Loznica", kaže Ćirović. Preostalo je da Saobraćajni institut CIP napravi kompletne idejne projekte i za jedan i za drugi koji će biti dostavljeni ruskoj strani, a na osnovu toga da ona proceni vrednost radova i da finansijsku ponudu u vezi kreditiranja. Po rečima Ćirovića, CIP radi na tome, a orijentacioni rok za završetak je kraj ove godine. Nakon toga prešlo bi se na ugovaranje finansijskih detalja uslova kredita, o čemu će tek biti reči. www.b92 rs.
Izbori dolaze ,moraju neku crvenu vrpcu da preseku na Prokopu konačno.. a možda i stanica Nbg..:kafa:
 
Evo malo da i kritikujem bgvoz. Večeras je u 21:51 trebao da krene od Vuka ka NBG. Došao je na vreme, ali je ostao bez struje kad je trebao da krene, samo su one pomoćne svetiljke radile. Povremeno su ga palili i gasili, a osoblje je sve vreme trčaralo sa jednog na drugi kraj voza. 25 minuta kasnije je napokon krenuo. Kod karađorđevog parka se još jednom "restartovao", ali ubrzo je krenuo :) Čini mi se da na NBG stanici nije stao na kolosek na koji inače odu vozovi u tom smeru, moguće da su ga izbacili iz saobraćaja zbog tih problema, a možda i zato što je to bio valjda pretposlednji voz za taj dan.
 
Ništa strašno,kvar koliko znam da je sistem napajanja sa pantogr.pouzdaniji od treće šine :kafa:
 
Na kraju sam stigao za oko 50min kući, otprilike kao tramvaj u špicu...nije neki problem u svakom slučaju :)
 
Pa dobro desilo se uvece, ali da je bilo u spicu ili sl. ukljucili bi rezervnu garnituru koja stoji u Prokopu. Samo... onaj ko se vozio tad vise nece uci u voz:D
 
Ma ništa ne vredi rezervna garnitura ako se voz zaglavi na sred vuka :D Mislim da ni saobraćaj koji ide na pola sata ne bi mogao da se preorganizuje preko samo jednog koloseka, a kamoli na 15min. Dobro je da se ovo bar rešilo pre nego što je naredni voz došao. Što se tiče onih koji posle ovakvog iskustva odustanu od voza - njihov gubitak :cool:
 
A šta je sa onim kreditom i ponudom Rusa za još elektrogarnitura, zar nisu one za BG voz?
 
Otkud ti sad to da ce uzeti jos tramvaja?
Pa..s obzirom da do sada grad ništa nije uradio po tom pitanju (a trebao je) potrebno je dve godine da bi se napravili vozovi,(jedino Siemens može za jednu ,zbog nove fabrike u Berlinu )a vidimo koliko treba vremena da bi se tramvaji isporučili..:kafa: i moj osećaj da je BGV samo mini šou do izbora,jer su ovi iz grada alergični na vozove..
 
Ali jeste bio kredit EBRD-a, i ja se cesam... samo ne znam da li je povucen ili ne
 
Taj kredit je za Ž.S regionalne vozove dok je EBRD skinula BGVozove sa liste ni to ne znamo zašto..,dok za BGVozove također su Španci dali donaciju 30.mil eur.naravno da se kupe vozovi CAF ,ali ne znam šta je bilo s tim do sada.. :kafa:
 
e za to sam čuo. da su španci davali neke pare. anyway, za kupovinu novih vozova treba prvo srediti perone na stanicama, tj. ujednačiti im visine. ovako, koju visinu poda uzeti?
 
Vrh