Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Zaboravih da dodam, i treba da ostane besplatan, zauvek :kk:
 
Eh...Ljudi svakim danom su sve vise isarani.cekah malopre druga koji je dolazio beovozom.Beovozovi su skroz isarani,dok recimo jedna kompozicija bg voza je do pola isarana,mada je ovo tek prvi sloj koji jedva malo prelazi viisnu prozora :/
 
Izvor: Radio Pančevo
Pančevačka i beogradks vlast su na tragu rešenja problema železničkog prevoza izmedju dva grada, ali treba sačekati još desetak dana da se dogovori završe, izjavio je za Radio Pančevo većnik Miladin Šakić. Istovremeno je otvoreno i pitanje integrisanja javnog prevoza Pančeva i petnaestak kilometara udaljene srpske prestonice za šta postoji obostrani interes. Rezultat bi bile mnogo bolje saobraćajne veze na korist gradjana.



Problem sa železničkim prevozom ka Beogradu mogao bi biti rešen do decembra uvođenjem dva voza koji bi išli do Pančevačkog mosta, a odatle bi se presedalo na gradsku železnicu ili druge vidove javnog prevoza kroz Beograd. To je preliminarni rezultat jučerašnjih razgovora sa predstavnicima gradskih vlasti u prestonici, izjavio je u emisiji Kvorum Radio Pančeva većnik Miladin Šakić.
Putnici iz Pančeva bi plaćali pojedinačnu kartu koja bi važila do krajnjeg odredišta bez obzira na presedanje, ili kupovali mesečnu kartu sa kojom će moći da se voze po čitavom Beogradu, dodao je Šakić. U razgovorima je pokrenuto pitanje i uključivanja ATP-a u jedinstveni sistem prevoza
Narandžasti blok se ne protivi zajedničkom sistemu prevoza Beograda i Pančeva, ali smatra da je naš grad trebalo da se sam pozabavi sobom, kaže Aleksandar Farkaš. Da smo na vreme reorganizovali ATP mogli smo da kupimo minibuseve, uvedemo češće polaske i niže cene karata sada ne bismio imali problema ni sa železnicom ni sa kombi prevozom, zaključuje on.
Odbornik LDP-a Dejan Ilić zatražio je od vladajućih stranaka koje imaju centrale u Beogradu da ozbiljnije rade na zaštiti interesa Pančeva u svim oblastima, pa i u saobraćaju kako ne bismo prošli kao u slučaju prdaje NIS-a. Gradskivećnik Miladin Šakić preložio je da se sačeka desetak dana kada će biti održan sastanak gradonačelnika Vesne Martinović i Dragana Đilasa na kome će biti razmotrena sva pitanja saobraćajnih veza Pančeva i Beograda i predložena rešenja.
(D.V.)
 
Pancevo Rail ce postti realnost :)
Jo samo da uspostavimo Srem railways i Avala jet i imacemo dobru prigradsku zeleznicu, sa presedanjima na bg:voz na p. mostu, nbgd i rakovici.

St se presedanja na panceva kom mostu tice, posto ima samo dva.koloseka to jest perona sto malo komplikuje manevar, mogao bi da se izbetonira peron duz oblog kraka koji skrece za dunav stanicu, to bi bilo stajaliste pancevo raila.
 
jednog lepog dana (kada se izgradi i železnička obliaznica celom dužinom od Bataje do Pančeva, i da, da ostane sadašnja glavna stanica, ali sa dva, tri podzemna koloseka, a zgradu ostaviti kao spomenik kulture):

Linije B-Voza:
A: Ovča – Batajnica
B: Resnik – Batajnica
C: Ovča – Resnik
D: Vinča – Kijevo – Rakovica
E: Železnik – Rakovica – Zemun
F: Železnik – Surčin – Novi Beograd
G: Karaburma – Zemun
H: Rakovica – Karaburma
I: Resnik – Beograd glavna
Tesla express: Aerodrom – Beograd glavna
Tesla shuttle: Rakovica – Beograd centar – Aerodrom

Linije Beovoza:
B1: Pančevo Vojlovica – Ovča
B2: Inđija – Batajnica
B3: Lazarevac – Resnik
B4: Mladenovac – Resnik
B5: Mala Krsna – Beli Potok
B6: Pančevo glavna – Vinča – Beli potok

evo i slike (kao baza je korišćen GUP, slika je velika oko 7,5 MB)
 
Pa u svakom slučaju dobro se pokazalo da linija P.Most-NBG bude stalna i ne poremećena produžetkom kao i Rakovica -Vuk-Nbg, i da svi koji dolaze iz predgrađa mogu da presednu na gradske linije koje garantuju pouzdanost takta u minut,tako da dualizam BGV i BEOVOZA ostane za kraće i duže linije,tj Metro i Prigradska železnica :kafa: i još jednom da pohvalim BGV ide kao u Japanu ,uigrali su se pa se zadržavaju u stanicama taman toliko da se uđe ili izađe, tako da je M1 hteli ne hteli rođena.. ;)
 
Stanica Novi Beograd
[video]http://www.youtube.com/watch?v=q2wWJ3CRxxc[/video]
 
Stanica NBG je sramota za Beograd,ulaže se u neke bezveze projekte a za one koji bi se nabolje i videli zanemaruju se,predlažem im da je bolje da projektuju nešto pristojno jer je naredna godina izborna,te seckanje vrpce je nabolje tamo gde svi vide.. :kafa:
G7.gif

www.skyscapercity.com
G3.gif
G9.jpg
Dongshanstation.jpg

Evo im pristojnih ne luksuznih crteža,posao koji ceo mogu da obave domaće firme.. ;)
condo-view.jpg
www.yearinthailand.com
Pored pruge NBG bi se zidali novi blokovi kao i soliteri..
ShowPicImg.asp
image015.jpg

Novi šoping mall pored stanice NBG i bussines district..sinotour.com
 
Nije problem u tome dal domace firme mogu to da odrade ili ne, nego dal mogu da operu pare!

Nego salu I REALNOST na stranu.. Na prokopu jes da pogled ka van zaklanja brdo armature i jedna veeeeelika betonska ploca, a vazno da su stavili mermerne (il vec koje kamene) ploce na platforme! Ne znam sto su ljudi zapeli za taj kamen, a strasno mi je onako autorativno-monarhisticki i nekako milosevicevsko-krizni, a verovatno i kosta puno.. a mislim da bi funkcionalno savrsen i potpuno dovoljan bio i obican uglacan beton, onako ko u podzemnim garazama nasih velelepnih molova.. A naravno da to moze lepo da izgleda iako smo mozda alergicni na tu rec "beton"..
 
Čekaj, čekaj, zar nije veliki deo Prokopa već bio popločan tim mermerno-betonskim čudom? Ja se nešto i ne sećam, ali na par mesta sam video mrlje od vode koja je kapala odozgo, a koje su mogle da nastanu tek posle mnooogo vremena.
 
nothke":1ss3zqhz je napisao(la):
Nije problem u tome dal domace firme mogu to da odrade ili ne, nego dal mogu da operu pare!

Nego salu I REALNOST na stranu.. Na prokopu jes da pogled ka van zaklanja brdo armature i jedna veeeeelika betonska ploca, a vazno da su stavili mermerne (il vec koje kamene) ploce na platforme! Ne znam sto su ljudi zapeli za taj kamen, a strasno mi je onako autorativno-monarhisticki i nekako milosevicevsko-krizni, a verovatno i kosta puno.. a mislim da bi funkcionalno savrsen i potpuno dovoljan bio i obican uglacan beton, onako ko u podzemnim garazama nasih velelepnih molova.. A naravno da to moze lepo da izgleda iako smo mozda alergicni na tu rec "beton"..
Takvo rešenje je moguće postoji domaća firma koja taj posao najbolje radi u Srbiji www.tisaindustry.rs/ pa bi jedino to oni mogli kvalitetno da odrade..dakle postoje razna rešenja,samo neka krenu da dovršavaju,bliže se izbori a crvena vrpca je jedino rešenje,ljudi hoće da vide nešto konačno završeno kao Prokop..:kafa:
central.jpg
central.jpg
references1_19.jpg
references1_20.jpg
 
U nedelju sam se vozio od Pančevca do NBG.
Ulazim i čuje se muzika! Ja se obradovao, no ispalo je da je majstor pustio radio, te em što je bila neka glupa stanica, em što se signal gubio kad voz uđe u tunel.

Mislim da bi bilo dobro nabaviti im par kompilacija "muzike za liftove".
 
@ nothke B R A V O - Nije problem u tome dal domace firme mogu to da odrade ili ne, nego dal mogu da operu pare! :pob: :pob: :pob:

pravi rudnik tamnog vilajeta a i kao svaki drugi rudnik vlas(t)nici se menjaju a proizvodnja je veča ili manja zavisi od želja i potreba :laugh: :lool: :laugh: :lool: :laugh:
 
ja сам лично против било каквог пуштања музике у превозу ко жели да слуша музику може да је слуша по свом избору, данас сви имају у џепу неки уређај за репродукцију музике (наравно подразумева се да се користе слушалице)
 
Матеја Бељан":3bsrp652 je napisao(la):
Danas je bilo zvucno najavljivanje stanica, doduse tiho:D Ali uopste ne ofrlje
Really? Da nije neka proba ili stvarno su uveli zvučno oglašavanje,zapravo samo je to falilo kao u svakom Metrou..;) ajd da se nadamo da će uskoro da proradi info sistem...možda nakače i nove ekrane ..:rolleyes:
 
Ja mislim da je to cisto dobra volja ljubaznog masinovodje... "Priblizavamo se stanici NBG koja je ujedno i poslednja stanica gde BG Voz zavrsava voznju" [tako nestooo]
 
WOW prisustvovao si istorijskom dogadjaju uzevsi u obzir ono na sta smo navikli :kk: :pob:
 
Jesu rekonstruisane sve garniture? Tesko da ce biti produzen do Batajnice, vec samo do Zemuna. Do Batajnice bi trebalo, po meni, da ide na 30 min.
 
Матеја, ако би ишао на 15 минута, могли би да укину дугачке аутобуске линије ка Батаји и Земун пољу и то би био велики корак напред за јавни саобраћај у Београду! (а посебно за грађане Земун поља, које уби несрећни ГСП)
 
Mogli bi u najmanju ruku da ih prepolove. Ne bi bio resen problem veze sa centrom Beograda i Zemuna. Po tome kako sad funkcionisu stvari, cini se da im nije cilj da bilo sta ukidaju. Da bi redukovali linije ka Batajnici i Zemun polju potrebne su najmanje jos 2 zeleznicke stanice na tom podrucju.
 
Vrh