Pa kod nas je to obrnuto,na linij P.Most-Nbg svi ti uslovi su ispunjeni ;zbog broja stanica, samog voza, kapaciteta, vremenskih intervala...baš takvi Metroi funkcionišu po celom svetu,osećaj i funkcionisanje se ne razlikuje od bilo kog Metroa,Praškog i sl.....kod nas su jedini zapravo najvidljiviji nedostatak različita visina platformi na celoj trasi..ali će se sve to doći na red za ispravljanje eto sad se povampirili Kuvajćani.. :kafa: Problem kategorizacije Metroa u celom svetu je veoma uočljiv od kapaciteta,brzine razdaljine stanica isl.ono što je S Bahn u Nemačkoj u drugim zemljama je Metro,kao što je i Lrt nezavisan isto to u nekim zemljama,često se koriste nazivi Metro like,zapravo Metroi koji su proistekli iz postojeće železnice eto u Beogradu se upravo dešava taj slučaj,mislim da je i u Beču prva linija na sličan način nastala,..dakle po meni grehota je linju P.Most-Nbg-Zemun ne nazvati M1,posebno ako tu linju kao i do Rakovice zadrže kao čisto gradske tj,za predgrađa se preseda na Beovoz koji ide na 30min.barem tako su najvili da će biti iz Pančeva ,gde na stanici P.most presedaju na BGVoz,koji ih koordinisano čeka na susednoj platformi,takav sistem omogućuje kako smo se uverili funkcionisanje vozova na toj trasi tačno u minut,tako da svako ko se ovih dana vozika po Beogradu prosto je zapanjen da vozovi stižu tačno u minut,,,,zaista za nevericu...:/