Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

^^ Kako ne bi imali vezu sa centrom. Pa ja Vuk smatram centrom. Ako treba svakoga autobus i u buducnosti da istovara ispod konjskih muda na Trgu, tesko nama.
 
sad' na Stuidju B bila reportaža o BG:Vozu. priča klasična, u svakom slučaju potrebna da bi ga što više ljudi koristilo. rekli su i da od 01.01. ide do Batajnice, i to za pola sata. koliko mu sada treba?
 
I ja sam se pre neki dan vozio kad je masinovodja pricao stanice, al samo kad smo stigli u prokop zaboravio je da upali svetlo :D pa je bilo malo mrak :)
 
Danas sam merio potrebno vreme od Deltinog servisa na NBG (Delta City) do cvetka oko 11h.

Putovanje je ukupno trajalo 52min

Stim da mi je tramvaj 7 naišao bukvalo kad sam došao na stanicu.
Presedanje na stanici NBGD uz čekanje od preko 12min.

i napokon uz nešto duže čekanje tramvaja kod vuka do Cvetka sam došao za gor navedeni 52min.

Rezime: XXX te radoznalog, bolje da sam ostao u 7. Ako ne bi stigao brže, sigurno bi se manje cimao.
Ne verujem da 7-ci treba duže od 50 min od Delta city-a do Cvetka.

Van špiceva kad je frekvencija 30min definitivno nije racionalno koristiti BG:Voz
Recimo da sam stigao 25min pre polaska moje putovanje bi trajalo 65min što je predugo i sporije od tramvaja



Takođe, čini i mi se da je problem što se vrata koja odvajaju putničke salone od izlazno/ulaznog prostora ne zatvaraju uvek automatski.
Ovo dovodi do nepotrebnog hlađenja putničkog salona, naročito prilikom čekanja na krajnjim stanicama,
 
A za 4 godine najraznije ce raditi nadvoznjak,ajd da vidim i to cudo...

Posle pisanja Kurira
GRAD REŠAVA PROBLEM U BATAJNICI
(0) Sreda, 6. Oktobar, 2010.| Autor:

Samo nekoliko sati pošto je objavljen tekst o problemima sa pružnim prelazom u Batajnici, gradonačelnik Dragan Đilas i gradski menadžer Aleksandar Bijelić posetili su demonstrante.

Iako to nije u nadležnosti grada, dogovoreno je da se izmesti stanica GSP i prošire prilazi pružnom prelazu. Takođe, grad će po hitnom postupku proširiti postojeće skretanje i urediće pešačke prelaze, saznaje Kurir.

„Železnice Srbije“ treba da u narednih sedam dana pripreme projekat sanacije prelaza koji je odneo nekoliko života u proteklim godinama, a potom i da ga saniraju. Da li će tako uraditi - videćemo!
 
Očigledno, da će morati dobro da obezbede trasu do Batajnice,jer bi im u suprotnom trebala još tri rezervna voza :kafa:
 
@Johney Lee... Do Karadjordjevog od Bataje mu treba 30 minuta, do NBG 20... Tako ce i biti, jer vozovi idu sporije nego sto mogu - duze stoje na stanicama i ne razvijaju puunu brzinu. Ali razumem, to je ipak voz, ako hocemo da bude tacan mora tako i to je u redu.

@2012 Pruzni prelaz u Batajnici nece biti blokiran od BG Voza jer je izvan njegove buduce trase
 
Ali on u velikoj meri ometa JGPP na linijama 73, 702 i 703. 73 ce bit vazna veza ostatka Batajnice sa stanicom. Isto vazi i za kruznu liniju, ako bude uvedena. Doduse, ona bi promenom smera kruzenja mogla da izbegne tu guzvu
 
U ponedeljak sam odlucio da isprobam BG:voz, ali na kraju nisam istao njime nego Beovozom jer mi jer sam trebao da sidjem na Tosinom bunaru. Slican utisak kao i nbumbic - radoznalosti samo sam putovao od Olimpa do Bezanijske kose oko 90 minuta. Pokusao sam da natempiram da stignem na voz kod Vuka u 19:10, naravno kasnio je 20 minuta skoro, iako mogu da kazem da su BG:vozovi koji su prosli u medjuvremenu dok sam cekao stizali na vreme... Ocigledno Beovoz ne moze da bude tacan nikako...

Poredjenja radi, od okretnice 77 na Zvezdari do Bezanijske Kose (stanica odmah posle Merkura) mi u proseku treba 50 minuta, sa presedanjem na 74 ili 75 dve stanice od studentskog grada.

Utisak - nepotrebna avantura, ali srecom nisam zurio pa toliki put nije imao neke posledice. Sledeci put se drzim 77 i 74/75 kombinacije.
 
Možda je rešenje da ih naruče već išvrljane :D ili da se enterijer oblaže folijom koja se skida,elem i taj problem se može rešiti uvođenjem video nadzora i šetajućim obezbeđenjem,neki kažu "ma video nadzor neće pomoći",ali to nije "samo" video nadzor već se skeniranjem lica dobija odmah identitet osobe ,prosleđuje policiji koja može lako da je pronađe,kada budu postali svesni da ih Veliki Brat uvek posmatra biće mirni ko bubice..i lako mogu da završe u depou glancajući toalete..ima leka za sve.. :kafa:
images
pinktentacle.com
RomaStation_Recognition_demo_0001.jpg
face_recognition.png

Face recognition at a metropolitan railway station
Insight+to+Facial+Recognition+2.jpg

paddington.jpg
2012-te na Prokopu ;)
 
Rešenje u Batajnici je izgradnja još jedne stanice (u pravcu nadvožnjaka) uz naselje sa visokim zgrada, ovako dok sa jednog kraja Bataje se dođe do drugog gde je stanica, :dil: to je autobusom več u Zemunu, pa kako onda ikome da padne napamet da ide iz Bataje beovozom ... pored raznih Mrke-Drke nikada se neće ostvariti ...
 
2012,ne rade ti youtube linkovi,nemoj embedovati,stavi samo link
 
boca-ica":1f2xih1q je napisao(la):
Rešenje u Batajnici je izgradnja još jedne stanice (u pravcu nadvožnjaka) uz naselje sa visokim zgrada, ovako dok sa jednog kraja Bataje se dođe do drugog gde je stanica, :dil: to je autobusom več u Zemunu, pa kako onda ikome da padne napamet da ide iz Bataje beovozom ... pored raznih Mrke-Drke nikada se neće ostvariti ...
To je to. Sa druge strane, nikad ne mozete vbozom doci do Zemuna ili Zelenog venca brze nego autobusom. Naprosto voz ne pokriva te delove grada. Zato nikad voz nece biti potpuna alternativa autobusu, sto se Batajnice i Zemun polja tice
 
2012,to nije metro,nemoj molim te da brkamo pojmove,bar mi na ovom forumu treba da sirimo tacne nazive i definicije.
 
Karaburma? Pa, ona je po planovima iz 70-tih, a po novom GUP-u je nema. Kao ni lokoteretne stanice tamo. I sko su ostavljene sve tunelske cevi koje izlaze sa desne strane mosta.
 
vucko":18g5ahjx je napisao(la):
2012,to nije metro,nemoj molim te da brkamo pojmove,bar mi na ovom forumu treba da sirimo tacne nazive i definicije.
Pa Vučko ako ostanu linije koje su samo gradske kao P.Most-NBG-Rakovica,a Beovoz preuzme prigradske deonice kako najavljuju onda to jeste Metro barem po meni..:rolleyes: a i čini mi se logično ,jer takt gradskih linija ne bi zavisio od dešavanja u prigradskim..
@ranko999,Pa tamo postoje izgrađeni dupli tunel do Karaburme tj.do onog skretanja prema brdu,ostaje da se napravi i podzemna stanica koja bi veovatno bila manja i protočna,dakle mala investicija u odnosu šta je već izgrađeno..
 
To se u Austriji zove Schnellbahn, brzi voz, i nikako ne može da bude metro, dal zbog broja stanica, samog voza, kapaciteta, vremenskih intervala...
 
A i prilaza. Ipak od tacke A do tacke B treba vam 2 ili 3 presedanja kombinacijom voza i tramvaja&busa. Zato je po meni besmislen ako ne ide do Resnika, Ripnja, Batajnice, Umcara, Ovce...
 
Pa kod nas je to obrnuto,na linij P.Most-Nbg svi ti uslovi su ispunjeni ;zbog broja stanica, samog voza, kapaciteta, vremenskih intervala...baš takvi Metroi funkcionišu po celom svetu,osećaj i funkcionisanje se ne razlikuje od bilo kog Metroa,Praškog i sl.....kod nas su jedini zapravo najvidljiviji nedostatak različita visina platformi na celoj trasi..ali će se sve to doći na red za ispravljanje eto sad se povampirili Kuvajćani.. :kafa: Problem kategorizacije Metroa u celom svetu je veoma uočljiv od kapaciteta,brzine razdaljine stanica isl.ono što je S Bahn u Nemačkoj u drugim zemljama je Metro,kao što je i Lrt nezavisan isto to u nekim zemljama,često se koriste nazivi Metro like,zapravo Metroi koji su proistekli iz postojeće železnice eto u Beogradu se upravo dešava taj slučaj,mislim da je i u Beču prva linija na sličan način nastala,..dakle po meni grehota je linju P.Most-Nbg-Zemun ne nazvati M1,posebno ako tu linju kao i do Rakovice zadrže kao čisto gradske tj,za predgrađa se preseda na Beovoz koji ide na 30min.barem tako su najvili da će biti iz Pančeva ,gde na stanici P.most presedaju na BGVoz,koji ih koordinisano čeka na susednoj platformi,takav sistem omogućuje kako smo se uverili funkcionisanje vozova na toj trasi tačno u minut,tako da svako ko se ovih dana vozika po Beogradu prosto je zapanjen da vozovi stižu tačno u minut,,,,zaista za nevericu...:/
 
BG:voz nije nezavisan. On deli trasu sa putnickim, brzim, medjunarodnim vozovima. Za sada samo sa Rumunskim, a ubuduce ce svi vozovi koristiti cvor...
 
Upravo...2012 nemoj molim te ga vise zvati metroom,zovi ga beogradskim vozom i eto.
 
Vrh