Nije tacno. Ovaj sistem signalno sigurnosnih uredjaja to ne dopusta. Zaustavni put teretnog voza je 1km pri brzini od 80km/h, pri maksimalnoj tezini i padu. Tako da je samo to vec velik period i vreme sledjenja od 2min je nemoguce.Boban":3a348bgc je napisao(la):jedno pitanje:
procitao sam na nemackoj vikipediji da bg zeleznicki cvor ima tehnicku mogucnost, da maksimalna propusna moc moze da bude jedan voz na svaka dva minuta. jel je to tacno?
2012, dobro misliš... Svi tuneli koji su prokopani su "dupli"... I svi su u funkciji.Матеја Бељан":puqe9zoo je napisao(la):Samo ne znam da li postoji, a ako i postoji ne koristi se, druga tunelska cev za Rakovicu?
Зато што морају да се отклоне силне лагане вожње од НБГ до БатајницеМатеја Бељан":bk18wqa8 je napisao(la):Zasto ga odmah ne produze?
Разумем да не читате целе постове, али иритира ме да ми се одговара на део поста, а да пре тога ниси разумео шта сам хтео да кажем. Управо сам рекао да лагане вожње нису толика препрека и објаснио зашто, у детаље!Михаило":2ts078f4 je napisao(la):Зато што морају да се отклоне силне лагане вожње од НБГ до БатајницеМатеја Бељан":2ts078f4 je napisao(la):Zasto ga odmah ne produze?
Прочитао сам пост али нисам лепо формулисао одговор. Морају ПРВО да се отклоне лагане вожње, чије је отклањање предвиђено до краја године. Управо ово што међутим каже, не би могао да се одржи такт за време радова. Осим тога, са лаганим вожњама, воз кроз један сектор пролази и по 5-10 минута, и у тај сектор други воз иза њега не може да уђе. Убациш понеки регуларан воз, и ето проблема са тактом. Дакле, прбо морају да се отклоне лагане вожње...Матеја Бељан":3bwxp5oi je napisao(la):Разумем да не читате целе постове, али иритира ме да ми се одговара на део поста, а да пре тога ниси разумео шта сам хтео да кажем. Управо сам рекао да лагане вожње нису толика препрека и објаснио зашто, у детаље!Михаило":3bwxp5oi je napisao(la):Зато што морају да се отклоне силне лагане вожње од НБГ до БатајницеМатеја Бељан":3bwxp5oi je napisao(la):Zasto ga odmah ne produze?
Дезинформација. Касне, тј. каснили су јер је до петка била искључена контактна мрежа испод газеле, па је од гл. ж. станице до земуна качена дизел вуча. И онда су наравно док је откаче, закаче, ето кашњења. Још како су добро организовани дешавало се да се чека по пола сата да дизелка дође и ето белаја... Због БГ-воза могу да касне максимално 2-3 минута, уколико долази или одлази из станице НБГ (пошто ту мора да окреће па прелази на супротну страну). То ће бити отклоњено кад БГ-воз крене до Батајнице.amm8990":l51ed7dj je napisao(la):Znate li da IC Avala, kao i ostali međunarodni vozovi osetno kasne zbog BG:voza. :/ Neki govore da se ovo teško može održati, ukoliko se ne pronađe neko tehničko rešenje na uključenju pre stanice NBG.