Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Pretpostavio sam da ce doci do smanjenja polazaka Beovoza nakon uvodjenja BG:Voza. Na zalost, najgore ce proci Pancevci koji i najvise koriste usluge Beovoza. Kakav takav je, bio im je od koristi. Problema je vise, sto nedostatak vozila i nedeovoljna propusna moc cvora, pogotovo pruge za Pancevo koja je jednokolosecna, u losem stanju i koristi se ne samo za Beovoz. Ne moze se na jednoj deonici imati i gradski, prigradski, medjugradski, medjunarodni i sto je najgore, teretni saobracaj. I BG covor nije predvidjen za takvo nesto.
Privremeno resenje bi bilo dogovor izmedju Beograda, opstina Panceva, Indjije, Lajkovca i Valjeva, Pokrajine i Republike. Opstine koje koriste Beovoz, a van Beograda treba da podele troskove remonta vozova, Republika bi trebala da finansira izgradnju drugog koloseka ka Pancevu. Na dalje staze, potpuno odvojiti prigradski od putnickog saobracaja, da Beovoz ima sto vise svojih deonica.
I da se osvrnem na izjavu gradskog vecnika za saobracaj Miladina Sakica sa stranice RTV Panceva
Pošto Pančevo nema 100 miliona dinara, koliko traže Železnice Srbije za remont voznih garnitura, imaćemo samo devet polazaka dnevno. Mada, ni to nije sigurno kaže gradski većnik za saobraćaj Miladin Šakić.

Njemu su na pregovorima predstavnici Železnice rekli da će samo tri polaska dnevno biti sigurna, a ostalo po sistemu “ako voz dođe došao je”!
Ovo je vise nego neozbiljon od strane zeleznice. Sta to znaci "ako voz dodje, dosao je"? Ili cete osigurati svih 9 polazaka ili ce biti samo 3. Gospodo iz zeleznica, ako ne znate da pisete red voznje, nemojte da radite taj posao.
 
Evo vesti pre 3 i po godine

Uskoro počinje rekonstrukcija Pančevačkog mosta
Sreda, 28. Februar 2007.

- Rekonstrukcija Pančevačkog mosta uskoro bi trebalo da počne, a planirano je da se odvija u dve faze i traje oko godinu dana. U sklopu sanacije mosta biće izgrađen i novi, drugi železnički kolosek izmedju Beograda i Pančeva, - rečeno je danas Medija centru "Železnica Srbije" u Sektoru za saobraćajne poslove.
Železnički deo mosta je u zadovoljavajućem stanju, pa će najpre početi uređenje dela na kome se odvija drumski saobraćaj. Na mostu će biti urađene sve neophodne popravke i antikorozivna zaštita.

Prva faza rekonstrukcije Pančevačkog mosta trajaće šest meseci i za to vreme biće zatvorena desna strana mosta ka Pančevu, dok će se i drumski i železnički saobraćaj odvijati levom stranom. U sklopu prve faze sanacije mosta, pored jednog postojećeg, biće izgrađen i novi, drugi železnički kolosek.
Nakon završetka prve faze radova, kompletan saobraćaj biće preusmeren na desnu stranu mosta, uključujući i novi železnički kolosek. U drugoj fazi, koja će trajati dodatnih šest meseci, biće rekonstruisana leva strana Pančevačkog mosta.
Paralelno sa rekonstrukcijom Pančevačkog mosta, radiće se na ograđivanju koloseka sa obe strane, od stajališta "Pančevački most" do samog mosta.
Projekat sanacije Pančevačkog mosta, sa prilaznim konstrukcijama, uradiće Saobraćajni institut CIP i Direkcija za puteve Grada Beograda.
 
Hmm,dakle ako bi krenuli da rade zasebne koloseke za Beovoz do Pančeva što je logičnije nego da se tu valja i teretni saobraćaj ,to je ravno izgradnji Metro trase do Pančeva i širenje Beovoza na ovaj način ili zaštićene trase ili tuneli je mnogo brže rešenje jer videsmo da BG Čvor može da funkcioniše po Metro sistemu i u skladu sa međunarodnim saobraćajem kroz Čvor, naravno bez teretnog koji je preusmeren i sada na obilaznice,a to košta ..nema tu priče bez dogovora Republike,Pokrajine i Grada. i naravno žele li razvoj novih linija Beovoza po Metro sistemu, ili se priča završava na početku izgradnje 3 linije Metroa. :kafa: jer kao što rekoh ranije bušenje novog tunela BG Čvora od Prokopa do Voždovca i Banjice i dalje Avala..dobija sa još jedna trasa od Batajnice,Nbg do Banjice za mnogo manji novac zbog već izgrađenog Čvora..
Kharkov_metro_tunnel_construction01.jpg

commons.wikimedia.org
5l5hxd.jpg

www.skyscraper.com
Predlog,da sve stanice BGVoza dobiju oznake sa satom..posebno stanica Vuk,NBG..
800px-Interior_de_la_estaci%C3%B3n_de_tren_Buenavista.jpg

CAF METRO Suburbano Mexico C. i brendiranje za BGVoz koje još ne videsmo...
 
Na Vestima u 10, na Studiju B je išao prilog o BG:Voz i uređenju stanica. Ko želi da pogleda može u sledećim u 00:00.
 
Eto dogledao,novinarka korektno nazvala stanje stanica na Nbg strani kao veoma loše,dok je neka predstavnica železnica "pametovala" kako eto su na stanici Nbg "navijači" sekli bandere,lomili klupe,i urnisali asfalt na do tada inače idiličnoj stanici gde je do tada cvetalo cveće,i da su železnice jedini krivac zbog z anemarivanja stanice kao i njenog propadanja,dakle ovi iz železnica mi idu na k...živac,izgleda da ovi iz Grada nisu shvatili s kim su se uhvatili ,umesto da osnuju većinski Gradsko preduzeće gde bi i stanice bile pod ingerencijom Grada.. :kafa:
 
3 polaska za Pancevo? izgleda da Zeleznice srbije imaju udeo u poslovanju kombi prevoznika.

Moglo bi Pancevo lepo da se zahvali Zeleznici i osnuje opstinsko zeleznicko preduzece Pancevo Rail sa jednom elektromotornom graniturom (to valjda moze da se nadje, podarice Evropska Unija ako treba) koja ce fino samostalno da vozi krugove od Vojlovice do Pancevackog Mosta ako Beovoz tuda ne zeli da ide.

Posto ZS i dalje zivi u 90im, na kraju cemo imati privatne prevoznike na prugama.
 
I ja odgledah.Ove iz ZS treba poooosteno namlatiti,bas je i bila vest pre neki dan da su podigli plate rukovodiocima u zs,nego vidite ovu vest

PROTESTI ZBOG NEBRIGE GRADSKE VLASTI
Najavili blokadu pruge u Batajnici

Marko Petković | 19. 09. 2010. - 00:02h | Foto: V. Lalić | Komentara: 2
Građani Batajnice najavili su za 1. oktobar blokadu pruge Beograd-Šid, jer smatraju da niko iz gradske i opštinske vlasti ne obraća pažnju na njihove molbe da se reši problem na pružnom prelazu u naselju Šangaj. Iako je pre godinu dana kompletno saniran, danas se na ovom prelazu mogu videti ogromne rupe zbog kojih se više od 12.000 vozača dnevno “vuče” preko šina i tako stvara pred rampom kolone dugačke i po dva kilometra.


Svaki dan ovuda prođe oko 120 teretnih i putničkih vozova, pa je rampa spuštena 16 sati dnevno
- Dnevno ovde prođe oko 120 teretnih i putničkih vozova zbog kojih je rampa u toku dana spuštena najmanje 16 sati. Osim automobila ovaj prelaz koriste autobusi gradskog prevoza, pa čak i vozači teretnih kamiona koji idu ka Novom Sadu i Subotici. A put je toliko uništen da vozila jedva prelaze preko šina. Često ljudi izgube strpljenje, pa polome rampu, a tada voz uspori još više, pa onda čekanju nema kraja – kaže Mirko Obradović, jedan od žitelja Batajnice.

Iako građani ovog dela Beograda decenijama slušaju razna obećanja o izgradnji podzemnog prolaza, svesni su da je to skup projekat i u ovom trenutku samo žele da se spase što se spasti može.

- Pred svake izbore dođu brojni političari, obećavaju sve i svašta, a na kraju nas zaborave i okrenu nam leđa. Iako su prošle godine pred izbore u Zemunu postavili betonske ploče, one su do sada propale, pa je brzina prelaska najviše 10 kilometara na sat. Od vlasti samo tražimo da naprave kapitalni remont i da stave ploče od gume, kako bi kola išla brzinom 30 kilometara na sat i barem nam tako olakšali muku. Takođe, skoro svaki dan se dešava da teretni voz blokira prolaz kada treba da uzme neki nalog na stanici. Mašinovođa zaustavi kompoziciju tako da mu na prelazu ostanu zadnja četiri vagona i tu stoji najmanje dvadesetak minuta. Dešavalo se i da se zaglavi, pa naredna dva sata tu niko ne može da prođe – objašnjava Mirko Obradović.

Druga muka koju građani ovog naselja, ali i svi vozači, moraju da trpe jesu autobuske linije GSP-a, čije stajalište se nalazi nekoliko metara od pružnog prelaza. Kada se autobusi na liniji 702 i 703 zaustave na stajalištu, oni blokiraju saobraćaj pa, iako je rampa podignuta, niko ne može da prođe. Nezadovoljni građani su pomoć tražili još pre dve godine, ali stajalište još uvek nije promenilo svoju lokaciju. Kako je “Blic nedelje” saznao iz JKP “Beograd put”, plan za izmeštanje je urađen, ali je potrebno izvršiti neke dodatne prepravke.

- Projekat je urađen, ali sada ispravljamo neke sitne nedostatke koji su uočeni nakon izlaska na teren. Greške nisu velike pa će projektni biro to brzo da ispravi. Ostaje samo da dobijemo saglasnost od Sekretarijata za saobraćaj da bi izašli na teren i premestili stajalište – rekli su “Beograd puta”.

Građani Batajnice kažu da već godinama pokušavaju da na miran način izmole vlast da im pomogne. Zato će od 1. oktobra da blokiraju ovaj pružni prelaz.

- Više nemamo strpljenja. Pokušali smo da rešimo ove probleme mirnim putem, razgovorom, ali ne vredi. Dolazili su Aleksandar Antić i Milutin Mrkonjić i sve su obećali, ali ništa nisu uradili. Uskoro kada počne berba kukuruza ovde će postati strašno, jer će saobraćaj načisto da bude zakrčen. Prinuđeni smo da blokiramo prugu kako bi se nešto promenilo – kaže Dragi Stojanović, jedan od nezadovoljnih meštana Batajnice.

Iako u opštini Zemun smatraju da je jedino rešenje izgradnja podzemnog prolaza, ističu da su se više puta obraćali nadležnim organima, a pre svega JP “Železnice Srbije”.

- GO Zemun može još jednom, da uputi dopis JP “Železnice Srbije”, da se izvrši sanacija betonskog zastora na prelazu, mada su službe ovog preduzeća odlično upoznate sa stanjem na terenu – poručili su iz ove opštine.

Niko nije nadležan
Iako je “Blic nedelje” pokušao da sazna nešto više o planu za podzemni prolaz i o makar privremenoj sanaciji pružnog prelaza, iz Direkcije za puteve grada Beograda dobili smo odgovor da je u ovom slučaju odgovorno JKP “Putevi Srbije”. Međutim, iz “Puteva Srbije” dobili smo odgovor da zakon propisuje da su regionalni ili magistralni putevi koji prolaze kroz naseljeno mesto u nadležnosti grada, odnosno da se time bavi Direkcija za puteve.

I komentar=

-A sta kazete o sledecoj informaciji koju verovatno stanovnici Batajnice jos ne znaju: Po resenjima strucnjaka iz "Puteva Srbije" koji su sprovodili tendere za izgradnju Batajnicke petlje i dela obilaznice Batajnica- Dobanovci, usvojili su koncept da se tokom izgradnje Batajnicke petlje (2 god.) zatvori za saobracaj autoput iz Novog sada i kompletan saobracaj sa autoputa BG- Novi Sad izmesti na regionalni put R267, tj. na ulici u kojoj govorite u vasem prilogu i prelaza preko pruge o kome je rec. Toliko o kompleksnom sagledavanju situacije.
 
Ipak je ovo u vestima u 00:00 bilo sažeto, u onim prethodnim je prilog dosta duže trajao i to o svakoj stanici posebno.
 
eh,steta...Da su makar stavili vest na sajt al i to ih mrzelo.Sta su rekli sto nismo uvatili?
 
@Zidar,Pančevo Rail ;) što da ne ,još jedan operator pored ova dva,a ovi iz Eu ako bi pomogli neka izgade drugi kolosek do Pančeva,jer jedna garnitura je skromno od njih...
A ovi protesti iz Batajnice ..pa vidi se da je njihov bes usmeren na Grad umesto na Ž.S dok ovi dele državne pare i ništa ne rade,od pruga,stanica,prelaza već sve finansira Grad,umesto da uzme stvari pod svoje na teritorriji Grada jer se ovi iz Ž.S pokazali kao rupa bez dna a i ne čine ništa da bi pomogli BGVozu i imidžu,recimo na stanici Vuk morate da molite da vam otvore vrata da bi ušli na platformu i sačekate BGVoz,šta njih briga kada primaju fixne državne plate od Đilasa im baš ništa ne zavisi..a lepo smo im rekli tj.Gradu šta da rade..stanice pod svoje na teritoriji Grada..:kafa:
I još jedna bitna stvar,s obzirom da je aktuelan upitnik koji Eu šalje Srbiji a samim tim i Železnicama, biće pitani da li su na stanicama Gradske železnice implenetirani propisi Eu o bezbednosti,dostupnosti,sanitarno ili da li će se i do kada uvesti? Tamo nema laganja oni sve znaju..
A sada da ne ispadne kako samo kritikujemo ŽS. pohvala za takt vozova i tačnost kao u Japanu to je njihova organizacija i neka ostane tako...:kk:
 
Gledam sad mapu i razmišljam, ovde se dosta pričalo o potencijalnoj stanici na Vidikovcu kod Meka, a nismo pominjali drugu lokaciju - ispod Ceraka.. do mesta gde se očekuje tramvaj i gde može da se napravi stanica za međugradske i prigradske autobuse koja bi zamenila Lastinu na okretnici 12/13 i međugradsko autobusko stajalište u centru Žarkova.. takođe, i trolejbuski planovi dovode trolejbus do pijace koja je blizu i takođe se može pomeriti do nove stanice.. tamo na površini ima sasvim dovoljno praznog mesta da se kopa bilo šta a da nikome ne smeta i da se ne zaustavlja saobraćaj, a kopanje do tunela bi bilo primetno pliće nego kod Meka..
 
Mislim da je cerak najrealnija stanica zapravo,bas sto sto kazes,moze postati hub ko sto su planirali za prokop pa su omasili ili sto su planirali za autokmandu ali nisu uradili...
 
Везано за пружни прелаз у Батајници, прошао сам јуче и да ли случајно али рупе од асвалта су биле закрљене, иначе већ месецима ту нису биле ударне рупе већ су били кратери. По ко зна који пут овде се прича о некој надлежности али криви су многи. Не верујем да је железница одговорна за крпљење рупа пре пруге, исто тако ни град није одговоран за обезбеђивање пружног прелаза, опет тај пут који је у катастрофалном стању је регионални...
 
Mislim da je železnica ta koja treba da obezbedi pružni prelaz... :rolleyes:
 
@medjutim @vucko

Slazem se da je lokacija na Ibarskoj najpovoljnije mesto za kopanje stanice, plice kopanje, Ibarska Magistrala i Prigradski Hub, dovoljno slobodnog gradjevinskog Zemljista za razvoj novog centra.

Ipak mislim da je nazalost u nasim uslovima, ako se uopste krak ka Zelezniku osposobi, izvesnije pravljenje povrsinske stanice na izlazu iz tunela na Makiskoj strani i lokalni autobusi po Ceraku i Belim Vodama. Mada u sustini stanice ne moraju jedna drugu da iskljucuju.

Voleo bih da kazem da stanica Makis/Bele Vode treba da se napravi odmah a stanica Cerak da saceka bolje dane, ali posto ovde bolji dani nisu na vidiku a sve sto je privremeno ume da potraje decenijama, urgiracu iskljucivo za stanicu na Ceraku, odmah :)

A sto se navodne najave o produzetku tramvajske linije Trgovackom tice, to se savrseno uklapa: stanica Cerak/Bele Vode hub za Beovoz, Tramvaj i prigradske autobuse sa Ibarske Magistrale. Nazalost na ustrb metroa.
 
@2012
Па наравно да је железница дужна да обезбеди прелаз, кад се погледа прелаз је и обезбеђен, постоји рампа, постоје саобраћајни знакови, наравно далеко од тога да је у пракси овај прелаз и безбедан али ако ћемо ићи лицемерном логиком скидања одговорности неко би могао рећи да је и обезбеђен. Поред тога где је граница одговорности, нпр, ко је задужен за рупе које се налазе непосредно пре прелаза, требало би неко да буде и одговоран за измештање аутобуске станице непосредно пре прелаза. Даље, ја не знам да је железница обавезна да прави подземни пролаз а исти је дефинитивно неопходан у Батајници.
 
Železnica uvek može da kaže "Jeste, valjalo bi da je prelaz bolji, ali znate li vi koliko ima prelaza u Srbiji koji ni rampu nemaju, a vi hoćete podvožnjak?"

I proći će im..
 
Ја бих волео кад би то могло овако... Сви се слажу око тога да је потребан подземни пролаз. Најпре, ајде да видимо ко је надлежан за то. Нека то буде железница и они лепо кажу:
"Јесте пролаз је потребан, нама би такође много значио јер бисмо могли да имамо већи проток саобраћаја с обзиром да тада возови не би морали да миле по том делу пруге, али нисмо у могућности да комплетно финансирамо тај прелаз"
Потом се умеша неко из града и каже:
"Ево ми смо спремни да мало помогнемо јер ипак не можемо да гледамо како се наши грађани из Батајнице свакодневно муче. Поред тога, желимо да се поштује ред вожње возова да би грађане мотивисали да користе тај вид превоза. Даље аутобуске линије које иду преко прелаза су у надлежности града а немогуће је правити ред вожње јер се не зна колико ће бити спуштена рампа а ово опет додатно демотивише грађане из околине Батајнице да користе воз а реално би били највернији корисници овог вида превоза."
Е сада кад постоји добра иницијатива умеша се неко из министарства за инфраструктуру и каже:
"И ми смо спремни да финансирамо пролаз јер би то омогућило већу проходност на регионалном путу који је у нашој надлежности, а што је најважније драстично би повећало безбедност у саобраћају..."
На крају лепо се договоре...
 
Orion da ubilo gdje u svijetu osim u Srbiji Nazalost .Oni nemaju sluha za gradjane i incjative :bash:
 
Vozih se beovozom oko 3 danas...U tunelu izmedju prokopa i sajma je 5-6 malih roma gadjalo voz kamenjem,nikoga nisu pogodili ali su zene vristale,sto ih je izuzetno obradovalo.Plasim se da ovo ne postane cesto pa mozda i nekog ne daj boze povrede u vozu...

P.S.Sad sam siguran-najava na vukovom spomeniku je gradska zeleznica a bg voz na NBG.
 
Већ два дана користим БГ:воз као "парк енд рајд" (остављам ауто испред "Вера" на Новом Београду) и могу вам рећи да је искуство - одлично. Два пута Бежанијска коса - крај Вождовца "од врата до врата" (ауто-воз-трамвај) 32-33 минута. Путника има - онако, а када се продужи линија, биће пуна "електричка".
 
Ta kombinacija voz+tramvaj za Vozdovac je jako dobra, nije uopste mucna. Ja kad idem Beovozom iz Batajnice na Vozdovac super mi je. Kad idem autobusom DUPLO duze i mucnije.
 
Upravo.Ja sad svaki put kada idem da buvljak idem bg vozom,a da idem 7icom umro bi :)
 
Треба користити максимално; са свим својим недостацима тај воз је невиђен луксуз у поређењу с осталим што имамо. Кад га продуже до Тошиног бунара, нећу ни палити кола, него 65-цом са Косе...
 
Vrh