Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

@B_tuta,Lepo si primetio dosta od toga može da se odradi da bi stanica izgledala pristojno,sa ne tako velikim investicijama mada bi stanica NBG opravdala i veće,s obzirom da je planirana i autobuska stanica pored nje kao,Metro stanica, i pristupne saobraćajnice mostu,te bi i BGVoz moga da skrene pravo sa stanice NBG na novi most na Adi,dakle Novom Beogradu je poreban Vuk 2,kao bitan deo sistema,a ovi dodatni ulazi na platforme iz pravca Holiday Inn-abi svakako mogli da se urede kao posebne ulazne rampe,dakle mogućnosti su velike,pa i prikazane rekonstruisane stanice za Overground London nisu luksuzne već veoma jednostavno i uredno odrađene sa minimalističkim pristupom u arhitekturi i trajnim materijalima lakim za održavanje,iako kažu da je u blizini nehigijensko naselje,pa podrazumeva se da će se uskoro izmestiti kako je i Đilas obećao,ne postoji druga mogućnost osim te jer to je jedino normalno.. :kafa:
stratforInternational_big.jpg

developments.dlr.co.uk
tokyo-tsukuba-express.jpg

happyjappy.com Minimum pristojnosti,nemojte mi reći da za ovo nema para, a proradio sistem BGV..
Moguće je na stanici NBG odraditi samo deo stanice za BGV. na gornjoj ploči,a ispod nje kao na gore prikazanim slikama.:rolleyes:
 
[Ovo je na Reljin post, da ne tražim sad da quoteujem] Pa dobro, vode na spoljne perone kojima pešačiš neko vreme i onda na "regularnom" ulazu možeš da promeniš peron preko donje platforme. Osim ako zatvore kapije na tom mestu?
 
Ма да људи на власти имају иоле слуха за бизнис, час посла би могла станица НБГ да се среди, без улагања од стране града/државе. Могли би да неком доделе простор испод станице за неки тржни/пословни/изложбени центар или шта већ, а тај би за узврат морао да среди и покрије станицу и уоквири све у једну велику лепу, корисну целину Уз добру звучну изолацију, возови се не би ни чули испод... Осим тога, простор испод може да се искористи за аутобуску станицу или за неки музеј и ко зна шта све... Али, авај, нема ни слуха ни воље... Тренутно стање је најгора могућа варијанта :notok:
 
Bravo,prostor ispod bi mogao biti i park&ride,da ima logike ostaviti auto zaštićen od sunca,snega i za neku manju sumu parkirati dnevno i voziti se vozom do posla ili šetnju..dakle ili ulažete u isistem ili ga nema .. :kafa:+Autobuska nova+Ump+Metro ispod,ta mesto prosto čeka da se rabi i komercijalno...
 
Evo mojih iskustava sa BG Vozom.

Uglavnom pozitivno

Najslađe mi je bilo jutros, ulazi voz u KP a na autokomandi kolaps, svi stoje na autoputu, ja opušteno vozom.

Satove definitivno treba uskladiti, moj sat (ručni) žuri u odnosu na sat na stanici NBGD a kasni minut i po u odnosu na sat na KP. Znači da samo ova dva nisu sinhronizovana za 2.5min.

Možda su ove cifre nekom sitne ali ne treba puno napora da se i to ispravi.Pogotovo to može da iznervira kada se žuri na posao....

Pristup stanici Novi Beograd je poražavajući, uska pešačka staza , već sad nedovoljna širina stepeništa...
Treba poraditi na simensovim tablama za obaveštavanje, tamo stoji neki međugradski voz koji nailazi za 15 min, nema govora o vizuelnoj najavi na tabli BG voza.
Razglasi su očajni, mikrofonija ogromna tako da je veoma teško razlučiti šta spiker govori, da li je Beovoz ili BG voz.

Znači glavne zamerke su na sporedne stvari koje su verovatno u nadležnosti ŽS kao što je obaveštavanje. Putnik želi da bude siguran da li je voz koji on želi da uhvati u momentu dolaska na stajalište u 16.24 otišao ili nije i želi da ima i zvučnu i vizuelnu informaciju.

Gornji stroj pruge u samoj stanici Prokop je neverovatno dobar. Imam utisak da voz lebdi kad ulazi u Prokop. Kad izađe iz njega kreće dum-dum, levo desno......
Stvarno maestralno urađeni koloseci u Prokopu, sad čovek može da stekne utisak kako bi vožnja jednog dana trebalo da izgleda.
 
Ове лондонске станице су веома укусно, скромно и, чини ми се, функционално уређене и могле би да буду занимљиве нашим архитектама.
Када је о станици Нови београд реч, занима ме да ли би било могуће, с обзиром на велику дужину перона (на стубовима), да одмах испод њих буду и перони будуће главне аутобуске станице, што би било баш онако - лепо. Ја сам ту замислио и City Air Terminal и директан воз за аеродром, као у Бечу, и тако бисмо на једном месту, у градској зони, имали стицај сва три облика јавног превоза: друмског, железничког и ваздушног.
 
Jos nisam video tako dobre koloseke kao te nove na Prokopu! Cak ni nova pruga Batajnica-Golubinci nije takva!
 
A sto bas 1. decembra. Red voznje se menja 12tog valjda. Nadam se da ce zaista biti produzen voz do Batajnice u "roku"
 
Oko razlike u tacnosti satova na stanicama postoji jedno objasnjenje glavni sat na ZS se nalazi u nemanjinoj 6 koji je mator na kvadrat i koga svaki dan treba podesavati taj sat salje impulse svim satovima na zs sad ngdje to funkcjonise a negdje ne negdje su satovi na stanisi losi nisu servisirani odrzavani itd. :kafa:
 
Сама чињеница да дискутујемо о разлици у сатовима од минут или два је изузетан напредак. Сећам се раније кад сам чекао Беовоз код Вука увек сам са стрепњом очекивао најаву и када би најавили кашњење он 15 минута био бих задовољан иако сам знао да ће то бити 20 мин али ипак воз није отказан (не поновило се).
Заиста је разочаравајуће ово са возом за Панчево. Не желим сад да улазим у дискусију ко би требало да да новац за ремонт (општина, град, покраина, република, железница...) али баш је велики корак уназад практично укидање ове линије :violina:
 
Meni ovo redukovanje Beovoza deluje kao korak pred njegovo ukidanje, i to na račun BG:voza.
Beovoz je već dovoljno redukovan i već dovoljno kasni zbog njega.
Sa druge strane, veoma je bezobrazno tražiti pare od Đilasa tj. Beogrda za dalju rekonstrukciju kompozicija. Dovoljno je što rekonstruisane garniture već prelaze granicu Beograda. I kako je moguće da od Pančeva traže tolike pare, a od Stare Pazove ništa ??
Beovoz na liniji Pančevo - Nova Pazova i Pančevo - Inđija je trenutno veoma popunjen. Imao sam priliku jednom da se vozim jutarnjim vozom od N. Pazove do Vuka. U voz bukvalno nije moglo da se uđe, prepun je, jedva sam se zgurao u hodnik.

Svakako bi obe opštine zajedno sa pokrajinskim sekretarijatom morale da izdvoje pare.
Već vidim rezultat toga:

1pcva8.jpg


:D :D
 
O Bože,"sanirani"putničko-metalni voz,još da dodaju "radioaktivni" :laugh:
Da razjasnimo građanima Pančeva,Beovoz je pod ingerencijom Železnica Srbije,pa je prava adresa ministrastvo vlade,Grad Beograd može a ne mora da razvija BGVoz do Pančeva...tj.kako se dogovori sa susednim gradovima.. :kafa: dakle trenutno postoje 2 operatora Grad i Železnice..iskreno i nama na Beobuildu nije jasna interakcija dva operatera...da li će ostati odvojeni na Urban Rail tj.Gradski Metro i Suburban Rail Prigradski Metro..dakle stvari baš nisu najjasnije..:rolleyes:
 
Pre će biti da su razlog neispranve elektromotorne garniture, zbog kojih se većina polazaka i ne uspe ostvariti.
 
Pa da, ove sada koriste na svim linijama, a kada se produzi BG Voz do Batajnice naprosto ce im ponestati. S jedne strane BG ne treba da finansira voz za Pancevo, ali sa druge strane, zeleznice su duzne da im obezbede potrebni broj polazaka, kao sto se to cini za Novi Sad, Kijkindu, Sombor, Prijepolje...
 
Izgleda da je Pancevo zadnja rupa na svirali i Zeleznicama i Pokrajini,a BG ko sto rekoste nema sta tu da donira :notok:

Blagi oftopic:Da li je moguce da pancevo postane deo BG metro regiona bez obzira sto je u pokrajini Vojvodina?
 
Pa Vucko, sam si rekao, ako bi Republika, Pokrajina i Grad mogli to da finansiraju - sve se moze. Siguran sam da negde u EU postoje i zajednicki transportni sistemi koji seku granice
 
Ma jasno je da je Pančevo deo metro regiona Beograda,i da je na rukovodstvu i građanima te opštine da iskažu interes u povezivanju sa teritorijom Beograda pa i transportno,a to podrazumeva ITS i učešće opštine u finansiranju zajedničkog rapid transporta.
:kafa:
Ovo za vozove da kada proradi full linija do Batajnice za druge linije nema vozova je tačno,ali eto juče pročitah mislim u novostima da se pored ostalih kreditnih linija za železnicu , pregovara o kreditu Španske vlade za vozove gradske železnice..a i Ruski kredit za Prokop je i dalje u igri.. :kafa:
 
Mozda bi Grad Beograd mogao da razmotri da finansira BG voz do Pančeva a da za uzvrat naplaćuje karte po ekonomskoj ceni. to je moguće na više načina. Recimo da izdaje posebne legitimacije za koje će se kupovati pretplatne karte (markice) a koje bi vazile ili ne i za gsp ili jednostavno da na ulazu u voz u pančevu naplaćuje pojedinačne karte. Siguran sam da bi se finansijski isplatilo jer bi pouzdan prevoz vozom bio konkurentniji divljim kombi prevoznicima (mozete ih videti ispod pančevačkog mosta kako izgledaju). Takođe bi broj putnika bio veliki. Pozitivan efekat bi bio i smanjenje guzve u saobraćaju u Beogradu jer bi se smanjio broj Pančevaca koji u BG dolaze autom kao i onih u gradskom javnom prevozu.
 
Pa sve zvuči logično ali rukovodstvo Pančeva se ne čuje uopšte u medijima,ako nešto razgovaraju u vezi toga neka obaveste Pančevce da ne razbijaju glavu..
12kr4.jpg

14xv4.jpg

69574320fe9.jpg

www.skyscrapercty.com Fino rešenje stanice NBG sa novom Autobuskom stanicom pored + park&ride ..;)
 
E ovo mi se vec svidja,dakle ulaz bi bio sa one strane okrenute ka dunavu.Zanimljivo...sto se tice tih kredita imas clanak na b92 bizu
 
Vrh