Zavisi kog metroa. U Moskvi je prosečna udaljenost između stanica veća nego što su T. bunar i NBGD udaljene. Ja mislmi da nema ama baš nikakvog smisla praviti novo stajalište kod Omladinskih brigada. Ono što treba uraditi je doraditi uličnu infrastrukturu i preko nje povezati postojeće stanice autobuskim linijama koje bi punile vozove.vrlenija":3qwr974b je napisao(la):- Uvođenje nove stanice između NBG i T. bunara je problematicno jer bi usporilo saobracaj, razmak stanica bi bio kao kod metroa a jos ne zaboravite da je ovo deonica KoridoraX. Pomemenuti Airport City ima blizu Tosin bunar do kog se moze prici sa njegove zadnje strane gde se jos dograđuje.
Hvala na informacijama.vrlenija":1p14v39k je napisao(la):Kad smo jos kod elektro mreže jedno upozorenje!
Možda će vam izgledati smesno ali broj nastradalih ukazuje da to nikako nije. NE PRILAZITE KONTAKTNOJ MREŽI. Ne penjite se na vagone i stubove kontaktne mreže, kada prolazite ispod nje obavezno spustite sve visoke predmete (pecaroški štap, motke, cevi)
STRUJA MOŽE DA UBIJE I AKO SE NE DODIRNE ŽICA!! Samo vas strefi kao grom ako joj dovoljno priđete što zavisi i od vremenskih uslova. Ovo nisu kućni kablovi. Struja je mnogo jača, električno polje okolo jako, a žice gole. Kako to izgleda pogledajte: Obratite paznju na one koji upozoravaju da se siđe i viku onih koji su shvatili šta sledi ali neki ljudi eto sve najbolje znaju. Siguran sam da kad bi ovome neko rekao da je struja opasna samo bi odgovorio znam ja to i nasmejao se.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=JGUrYwISoNg[/video]
Da moja greska, ja nisam obratio paznju da pise 15ak LOKOMOTIVA vec sam se odma prebacio na EMVove O.ovrlenija":5dh38v2s je napisao(la):Kredit EBRD od 100 mil je podeljen na dva dela. Manji deo je za infrastrukturu na koridoru X, a veći za nabavku VIŠESISTEMSKIH LOKOMOTIVA ( očekuje se oko 15 odnosno onoliko koliko ih se može dobiti za odobrenu iznos). Ovo nema veze sa gradskom zeleznicom.
Na gradskim Železnicama voze četvorodelni elektromotorni vozovi (garniture, koje još nazivaju i Rus ili Gorbačov)). Sastavljene su od motornih kola (ZS serija 412) na oba kraja voza i sa po jednom upravljačnicom ( odnosno upravljačnicom na svakom kraju voza) i dva vagona u sredini (ZS serija 416). Na gradskim vozovima nema lokomotiva.
moguće je da će biti od 15 kV/16,7 Hz, jer se ona dosta koristi u Evropivrlenija":62ic20ki je napisao(la):Kredit EBRD od 100 mil je podeljen na dva dela. Manji deo je za infrastrukturu na koridoru X, a veći za nabavku VIŠESISTEMSKIH LOKOMOTIVA ( očekuje se oko 15 odnosno onoliko koliko ih se može dobiti za odobrenu iznos). Ovo nema veze sa gradskom zeleznicom.
Na gradskim Železnicama voze četvorodelni elektromotorni vozovi (garniture, koje još nazivaju i Rus ili Gorbačov)). Sastavljene su od motornih kola (ZS serija 412) na oba kraja voza i sa po jednom upravljačnicom ( odnosno upravljačnicom na svakom kraju voza) i dva vagona u sredini (ZS serija 416). Na gradskim vozovima nema lokomotiva.
0ve lokomotive će koristiti železnice na koridoru kakao u zemlji od granice do granice tako i verovatno u inostranstvu.
Višesistemske znači da su prilagođene različitim sistemima električne mreže koja ih napaja, a koja nije standardna već se razlikuje od zemlje do zemlje. Mi koristimo sistem od 25kv naizmenične struje od 50 Hz i imamo sreću da nam sve pruge imaju isti sistem elektrifikacije što nije svuda slučaj. Tako da će ovo biti prve višesistemske lokomotive kod nas. Ovaj sistem kao naš je najčešći u Evropi a koriste se još i: naizmenična 15kv 16,7 Hz; jednosmerna 3kv; jednosmerna 1,5 kv,.. Najava je da će se kod nas nabavljati TROSISTEMSKE znači za tri sistema napajanja, naš i još dva strana (sigurno jedan od njih 3 kv. DC jer je to sistem u Sloveniji, Italiji i delu Hrvatske).
jeste da je tragično, ali priceless :lol::lol: ispeko se ki prase na ražnjuvrlenija":62ic20ki je napisao(la):[video]http://www.youtube.com/watch?v=JGUrYwISoNg[/video]
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=91063#p91063ACR":1705nlxi je napisao(la):Da li neko zna kuda vodi ono stepenište koje se penje na prugu kod Holidej Ina, blizu stanice NBG i da li se tuda može doći do perona na kome se čeka BGVoz? Vidim da ga ljudi koriste dosta... Pošto obično dosta dugo čekam da prećem tu raskrsnicu, prelaz preko železničkog nadvožnjaka bi mi otkinuo bar 3-4 minuta od vremena potrebnog da stignem na voz!
relja":1705nlxi je napisao(la):Po meni, trebalo bi napraviti na još jednom mestu ulaz na peron stanice NBG - kod Hajata, za sve koji žive u Belvilu i blokovima sa druge strane pruge.
Sada postoje uska stepeništa koje vode na peron, ali mislim da nisu otvorena za putnike i da praktično vode samo na platformu i na "spoljne" perone, ne i "unutrašnje".