Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Iz danasnje vesti o EBRD kreditu za zeleznicu: Za nabavku višesistemskih električnih lokomotiva (oko petnaest njih) biće izdvojeno 64 miliona evra... jel se to misli na ovih 25 garnitura koje smo spominjali ovde?!
 
Nece,kao sto vrlanija rece to su izricito za medjugradski,jer ne postoji pruga i zeleznica samo u bg-u.
 
vrlenija":3qwr974b je napisao(la):
- Uvođenje nove stanice između NBG i T. bunara je problematicno jer bi usporilo saobracaj, razmak stanica bi bio kao kod metroa a jos ne zaboravite da je ovo deonica KoridoraX. Pomemenuti Airport City ima blizu Tosin bunar do kog se moze prici sa njegove zadnje strane gde se jos dograđuje.
Zavisi kog metroa. ;) U Moskvi je prosečna udaljenost između stanica veća nego što su T. bunar i NBGD udaljene. :) Ja mislmi da nema ama baš nikakvog smisla praviti novo stajalište kod Omladinskih brigada. Ono što treba uraditi je doraditi uličnu infrastrukturu i preko nje povezati postojeće stanice autobuskim linijama koje bi punile vozove.
 
@Vrlenija,Hvala ti za info.lepo objašnjavaš te sam razumeo sve, :) znači ipak će sve to funkcionisati ok,zaista rekao bih revolucionarna vest da su teretni vozovi od 1.sep.usmereni na Ostružnicu,bilo je mučno gledati ih na stanici NBG,evo i danas rekoše EBRD daje 100 mil eura za koridor X,pa će deo biti verovatno usmeren za nove skretnice za tu stanicu,i 50 m onog dela koji seče prugu prema Prokopu, :kafa:
Danas se vozio BGV oko 16.30 bio krcat lepo za videti,također videh da je proradio info.sistem (Siemens elektronske table) tako da se mnogo lakše sada snaći tj.videti kada stiže dolazi/polazi voz..rekao bih da su table sasvim ok,mada postoje i noviji sistemi,ali samo neka pokazuju tačno vreme,to bi bilo vrlo pristojno..za sada..problem je el.tabla na Vuku i to dole na platformi,veoma je nepregledna sa bledim slovima i otežava info.za putnike..
 
Drago mi je da vam je pomoglo ono što sam napisao.

Kredit EBRD od 100 mil je podeljen na dva dela. Manji deo je za infrastrukturu na koridoru X, a veći za nabavku VIŠESISTEMSKIH LOKOMOTIVA ( očekuje se oko 15 odnosno onoliko koliko ih se može dobiti za odobrenu iznos). Ovo nema veze sa gradskom zeleznicom.

Na gradskim Železnicama voze četvorodelni elektromotorni vozovi (garniture, koje još nazivaju i Rus ili Gorbačov)). Sastavljene su od motornih kola (ZS serija 412) na oba kraja voza i sa po jednom upravljačnicom ( odnosno upravljačnicom na svakom kraju voza) i dva vagona u sredini (ZS serija 416). Na gradskim vozovima nema lokomotiva.

0ve lokomotive će koristiti železnice na koridoru kakao u zemlji od granice do granice tako i verovatno u inostranstvu.
Višesistemske znači da su prilagođene različitim sistemima električne mreže koja ih napaja, a koja nije standardna već se razlikuje od zemlje do zemlje. Mi koristimo sistem od 25kv naizmenične struje od 50 Hz i imamo sreću da nam sve pruge imaju isti sistem elektrifikacije što nije svuda slučaj. Tako da će ovo biti prve višesistemske lokomotive kod nas. Ovaj sistem kao naš je najčešći u Evropi a koriste se još i: naizmenična 15kv 16,7 Hz; jednosmerna 3kv; jednosmerna 1,5 kv,.. Najava je da će se kod nas nabavljati TROSISTEMSKE znači za tri sistema napajanja, naš i još dva strana (sigurno jedan od njih 3 kv. DC jer je to sistem u Sloveniji, Italiji i delu Hrvatske).

Ovakve lokomotive se nabavljaju jer se očekuje da će Srbija se ući u sistem koji se širi u EU gde operateri u železničkom prevozu mogu da prevoze u svim državama a za korišćenje pruge plaćaju nadoknadu državi tj. zeleznicama čiju mrežu koriste. Do sada su samo operateri jedne zemlje imali isključivo pravo da koriste pruge te zemlje a lokomotive su menjane na granicama. Od sada se to menja. Ovo će otvoriti mogućnost i stranim prevoznicima da voze svojim lokomotivama svoj teret kroz našu zemlju kao i našima da voze u inostranstvu. pa su ove lokomotive potrebne da bi ŽS bile konkurentne drugim (pored naravno i opšteg manjka lokomotiva). Tako npr. će ŽS moći svojom lokomotivom da vozi robu iz nase zemlje u luku Rijeka bez promene lokomotive ( u HR su na ovom putu dva sistema).

Kad smo jos kod elektro mreže jedno upozorenje!
Možda će vam izgledati smesno ali broj nastradalih ukazuje da to nikako nije. NE PRILAZITE KONTAKTNOJ MREŽI. Ne penjite se na vagone i stubove kontaktne mreže, kada prolazite ispod nje obavezno spustite sve visoke predmete (pecaroški štap, motke, cevi)
STRUJA MOŽE DA UBIJE I AKO SE NE DODIRNE ŽICA!! Samo vas strefi kao grom ako joj dovoljno priđete što zavisi i od vremenskih uslova. Ovo nisu kućni kablovi. Struja je mnogo jača, električno polje okolo jako, a žice gole. Kako to izgleda pogledajte: Obratite paznju na one koji upozoravaju da se siđe i viku onih koji su shvatili šta sledi ali neki ljudi eto sve najbolje znaju. Siguran sam da kad bi ovome neko rekao da je struja opasna samo bi odgovorio znam ja to i nasmejao se.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=JGUrYwISoNg[/video]
 
vrlenija":1p14v39k je napisao(la):
Kad smo jos kod elektro mreže jedno upozorenje!
Možda će vam izgledati smesno ali broj nastradalih ukazuje da to nikako nije. NE PRILAZITE KONTAKTNOJ MREŽI. Ne penjite se na vagone i stubove kontaktne mreže, kada prolazite ispod nje obavezno spustite sve visoke predmete (pecaroški štap, motke, cevi)
STRUJA MOŽE DA UBIJE I AKO SE NE DODIRNE ŽICA!! Samo vas strefi kao grom ako joj dovoljno priđete što zavisi i od vremenskih uslova. Ovo nisu kućni kablovi. Struja je mnogo jača, električno polje okolo jako, a žice gole. Kako to izgleda pogledajte: Obratite paznju na one koji upozoravaju da se siđe i viku onih koji su shvatili šta sledi ali neki ljudi eto sve najbolje znaju. Siguran sam da kad bi ovome neko rekao da je struja opasna samo bi odgovorio znam ja to i nasmejao se.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=JGUrYwISoNg[/video]
Hvala na informacijama.

Nama je bas pricao inzenjer zastite na radu,moze se ako je vlazan vazduh preneti struja iz zice na metar-dva bez ikakvog fizickog dodira.Skoro svake godine imaju takve nesrecne slucajeve.Nije za salu 25 000 V
 
Zasto ne ukinu stanicu Prokop, ocigledno sada nije potrebna, a i stanica K. Park nije daleko.
 
Ljudi, kroz prozor na poslu stalno viđam BGVozove kako saobraćaju između stanice NBG i Tošin Bunar, uglavnom u smeru iz druge prema prvoj. Da li se to nege garniture koriste i za Beovoz, ili (nadam se da to nije!) voz prolazi dalje posle stanice NBG kako bi se okrenuo? Ako je ovo drugo u pitanju potpuno je apsurdno da ne stane i na Tošinom bunaru!
 
jeste beovoz je a ne bg voz,objasnio je iscrpno jedan clan juce ili prekjuce,pogledaj temu unazad...
 
^^^ Da, video sam da je pominjano da se jedan BGVoz koristi i za Beovoz, samo ga viđam nekako dosta često za Beovoz, možda na svakih pola sata. U svakom slučaju nadam se da će što pre BGVoz da produže bar za tu jednu stanicu. :p
 
vrlenija":5dh38v2s je napisao(la):
Kredit EBRD od 100 mil je podeljen na dva dela. Manji deo je za infrastrukturu na koridoru X, a veći za nabavku VIŠESISTEMSKIH LOKOMOTIVA ( očekuje se oko 15 odnosno onoliko koliko ih se može dobiti za odobrenu iznos). Ovo nema veze sa gradskom zeleznicom.

Na gradskim Železnicama voze četvorodelni elektromotorni vozovi (garniture, koje još nazivaju i Rus ili Gorbačov)). Sastavljene su od motornih kola (ZS serija 412) na oba kraja voza i sa po jednom upravljačnicom ( odnosno upravljačnicom na svakom kraju voza) i dva vagona u sredini (ZS serija 416). Na gradskim vozovima nema lokomotiva.
Da moja greska, ja nisam obratio paznju da pise 15ak LOKOMOTIVA vec sam se odma prebacio na EMVove O.o
EBRD ce odobriti kredi za obnovu pruga i tih 15ak lokomotiva, a sta se desava sa tih 25 garnitura, ko to finansira i jel otvoren tender?
 
vrlenija":62ic20ki je napisao(la):
Kredit EBRD od 100 mil je podeljen na dva dela. Manji deo je za infrastrukturu na koridoru X, a veći za nabavku VIŠESISTEMSKIH LOKOMOTIVA ( očekuje se oko 15 odnosno onoliko koliko ih se može dobiti za odobrenu iznos). Ovo nema veze sa gradskom zeleznicom.

Na gradskim Železnicama voze četvorodelni elektromotorni vozovi (garniture, koje još nazivaju i Rus ili Gorbačov)). Sastavljene su od motornih kola (ZS serija 412) na oba kraja voza i sa po jednom upravljačnicom ( odnosno upravljačnicom na svakom kraju voza) i dva vagona u sredini (ZS serija 416). Na gradskim vozovima nema lokomotiva.

0ve lokomotive će koristiti železnice na koridoru kakao u zemlji od granice do granice tako i verovatno u inostranstvu.
Višesistemske znači da su prilagođene različitim sistemima električne mreže koja ih napaja, a koja nije standardna već se razlikuje od zemlje do zemlje. Mi koristimo sistem od 25kv naizmenične struje od 50 Hz i imamo sreću da nam sve pruge imaju isti sistem elektrifikacije što nije svuda slučaj. Tako da će ovo biti prve višesistemske lokomotive kod nas. Ovaj sistem kao naš je najčešći u Evropi a koriste se još i: naizmenična 15kv 16,7 Hz; jednosmerna 3kv; jednosmerna 1,5 kv,.. Najava je da će se kod nas nabavljati TROSISTEMSKE znači za tri sistema napajanja, naš i još dva strana (sigurno jedan od njih 3 kv. DC jer je to sistem u Sloveniji, Italiji i delu Hrvatske).
moguće je da će biti od 15 kV/16,7 Hz, jer se ona dosta koristi u Evropi

vrlenija":62ic20ki je napisao(la):
[video]http://www.youtube.com/watch?v=JGUrYwISoNg[/video]
jeste da je tragično, ali priceless :lol::lol: ispeko se ki prase na ražnju :)
 
Primer kako bi moglo da se pristojno uredi stanica NBG po uzoru na Londonske Overground stanice..i liniju koja je nedavno rekonstruisana a sve stanice renovirane..
4632870552c07c7a25d3b1.jpg

455842468219bbe87376b1.jpg

4539939763_fc87cc7ba7.jpg

4484338535_d04c9b9f66.jpg

45677606434d09793c34b1.jpg

www.skyscrepercity.com.
395948507127b2d4be62b1.jpg

4567849519_6951e13a63.jpg

I stanica Tošin Bunar može pristojnije..
 
Nezaboravi u kojoj zemlji zivis :/ spusti se malo na zemlju sve je to lijepo sto ti predlaze ali oni nisu u stanju ni sijalice da zamjene a kamoli sta drugo.2012 :vops:
 
Ma mogu oni kad hoće, posebno možemo da ih ulovimo pred izbore ;) srediti stanicu kao ove u londonu nije ogromna već manja investicija sa upošljavanjem komletno domaće operative,materijala i dela opreme +slikanje za novine,baloni,vrpce,oduševljena građanka koja je "poranila"jutros i tako... :vops:
 
Mislim da bi mogao barem deo ovoga da se uvede, sasvim sigurno. Na En-Bi-Dzi-Di-u bi naprimer mogle da se zastakli ono stepeniste, pa tu da se napravi neki sadrzaj...

Problem je ipak okolina. Realno dzaba lepa stanica u nedodjiji.
 
Da li neko zna kuda vodi ono stepenište koje se penje na prugu kod Holidej Ina, blizu stanice NBG i da li se tuda može doći do perona na kome se čeka BGVoz? Vidim da ga ljudi koriste dosta... Pošto obično dosta dugo čekam da prećem tu raskrsnicu, prelaz preko železničkog nadvožnjaka bi mi otkinuo bar 3-4 minuta od vremena potrebnog da stignem na voz!
 
Vaistinu,to mu dodje ulaz B :) Da to znaju belvijaneri,verujem da bi cesce koristili bg voz

stepenice.jpg
 
Pretpostavio sam, mada sam bio u čudu pošto su stepenice kod samog Buvljaka opremljene kontrolom ulaza (koja zasad ne radi), čudno mi je bilo da bi ostavili još jedan ulaz.

Znači popenjem se tu, došetam do mesta na kojem staje Beovoz i onda samo promenim peron preko donje platforme? Ne bih pitao ovako glupa pitanja nego sam u strahu da ne izgubim vreme i propustim voz :)
 
Upravo tako.Verujem da ce zatvoriti taj ulaz ili tako nesto kada krene ceo sistem.Mada stvarno je dobra stvar...
 
ACR":1705nlxi je napisao(la):
Da li neko zna kuda vodi ono stepenište koje se penje na prugu kod Holidej Ina, blizu stanice NBG i da li se tuda može doći do perona na kome se čeka BGVoz? Vidim da ga ljudi koriste dosta... Pošto obično dosta dugo čekam da prećem tu raskrsnicu, prelaz preko železničkog nadvožnjaka bi mi otkinuo bar 3-4 minuta od vremena potrebnog da stignem na voz!
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=91063#p91063
08 September 2010 15:30:21
relja":1705nlxi je napisao(la):
Po meni, trebalo bi napraviti na još jednom mestu ulaz na peron stanice NBG - kod Hajata, za sve koji žive u Belvilu i blokovima sa druge strane pruge.

Sada postoje uska stepeništa koje vode na peron, ali mislim da nisu otvorena za putnike i da praktično vode samo na platformu i na "spoljne" perone, ne i "unutrašnje".
 
Vrh