Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Pa skapirace grad da moraju da potegnu i poteraju zeleznicu a i daju jos novca na ovaj ili onaj nacin.Zeleznica radi tek 9 dana a do kraja probnog perioda verujem da ce svi vozovi biti isarani i da ce biti jos dzumbusa.

Inace zanima me da li ce bg voz duze prelaziti trasu tokom zime zbog kise i snega?Koliko to utice na brzinu na povrsinskim deonicama???
 
novi_gradski_prevoz_2_no1.jpg
bg_voz_2.jpg
bg_voz.jpg

Stanica Pančevački Most
 
Lepo,linije su ti idealne,zaboravio si krak za Železnik .Ali ta mapa teško da će zaživeti,jer pogledah na sajtu Ebrd novac koji je trebao biti odobren za kupovinu novih vozova za Gradsku Železnicu više ne postoji.. :rolleyes: dakle nema kupovine novih vozova...
 
Sve ove linije danas postoje i ucrtane su iskljucivo postojece linije (nema Zeleznika, obilaznice itd)

BG:VOZ (4+1 kompozicija) + BEOVOZ (4 kompozicije)

samo sam ih ja prekrstio u A B C D E
 
@Vucko,pa nema projekta "Belgrade Rail Modernisation"kako se vodio,i nema ga ni na jednoj listi,infrastruktura,transport,jednostavno isćezao.. ali je odobreno 70 mil.eur za most na Adi.. ali Ž.S su raspisale tender za 25 el.emv,pamožda su za Beogradsku Ž.
@ Zidar,Thanks,razumem,inače je sve super pregledno,jasno i linije su baš onakve kako ih i ja vidim..
 
Problemi sa huliganstvom će biti rešeni kada se kamere postave u vagone i na stanicama.
"One nation under CCTV", kao Velika Britanija, jer pametnijeg rešenja nema.
 
@medjutim

Већ је одговорено да је укинут сваки трећи полазак из Батајнице, али није ствар само у томе што је укинут сваки трећи полазак већ што постојећи ред вожње не одговара људима који путују на посао. Ако неко мора да путује до бувљака он ће свој полазак да прилагоди реду вожње а људи који путују на посао то не могу да раде. И нису оштећени само грађани Батајнице већ су оштећени и грађани Нове Пазове, Старе Пазове, Инђије. Наравно нико није престао да путује у БГ због тога што су возови укинути већ су само почели да користе аутобусе и аутомобиле. Наравно, поздрављам идеју да људи што више користе воз, али је иронија да људи из приградских насеља који су га до сада користили и који су се навикли на њега морају да траже алтернативни превоз. Надам се да ће испунити обећање о продужетку линије инаће ће и пројекат БГвоза бити опасно угрожен кад дође зима јер тада ће само авантуристима бити до пешачења до станице на НБГ, исто тако нико неће желети да преседа и смрзава се чекајући воз ма колико му то скраћивало време путовања.
 
Da dobro rečeno,za stanicu NBG ovo do Inđije,Pazove je to je stvar ITS-a i da li će te opštine uću u njega i delom finansirati ga,a sa druge strane s obzirom da Beovoz i dalje funkcioniše pod Ž.S onda su oni prava adresa. :kafa:
 
@zexland

Nisam ja zaboravio Zeleznik nego Zeleznica i Grad :)
Cim ga se sete, saniraju prugu i puste voz rado cu ga ucrtati

@orion

Jednu o 4 kompozicije koje su ostale u sastavu Beovoza treba staviti na relaciju NBG-Indjija da vozi tamo i nazad sa taktom 1h - 1h30
Isto to uraditi i na ostalim krakovima (Pancevo, Ripanj)
Time Stanovnici prigradskih naselja dobijaju pouzdanu vezu do grada sa uskladjenim presedanjem na BG:Voz (koji se pokazao kao prilicno tacan) i ostatak gradskog prevoza (autobusi, tramvaji).
 
zidar":36yfqtbv je napisao(la):
Jednu o 4 kompozicije koje su ostale u sastavu Beovoza treba staviti na relaciju NBG-Indjija da vozi tamo i nazad sa taktom 1h - 1h30
Isto to uraditi i na ostalim krakovima (Pancevo, Ripanj)
Upravo.

Sa funkcionalnim BG-vozom, više se isplati koristiti Beovoz na potezima Inđija-Novi Beograd i Pančevo - Pančevački Most u jačem taktu nego ovako, pod pretpostavkom da broj putnika na linijama Batajnica-Pančevo nije preveliki.
 
Cak stovise, neka mi Indjijci Staro Pazovcani ne zamere, skratio bih liniju na Nova Pazova-NBG posto je to relacija od 30min. Time bi smo sa jednom jedinom kompozicijom imali takt od 1h (30min tamo, 30 min nazad)

Sto se informacija o broju putnika na prigradsko-prigradskim relacijama (Batajnica-Pancevo), tu statistiku niko nije bio voljan da napravi, ni Zeleznica ni Direkcija, pitao sam ih, nego projektuju prilicno nasumicno.
 
Ovde u APC malo malo pa čujemo sirenu voza kad ulazi/polazi sa stanice NBG.
Moraćemo da korigujemo vreme na našem serveru :laugh: - žuri jedan minut.
 
Tренутно је потребно 45 минута да се стигне од Инђије до НБГ тако да је и те како оствариво да се постигне такт око 1.5 сати на тој линији. Додуше сигурно постоји период дана кад не постоји потреба за тим тактом па та композиција може да се искористи и за још нешто. Када БГ воз продужи до Батајнице тада ће бити довољно спојити Батајницу и Инђију а то је 20 мин вожње. У сваком случају суштина је у томе да се људи мотивишу да користе железницу а после би се дошло до неког оптимума за ред вожње.

@2012
у праву си што се тиче надлежности (грађане Инђије и других градова сам навео због тога што зајаедно са нама учествују у гужви у саобраћају и муче се иако реално уз мало воље значајно може да им се побољша квалитет живота), али нпр. мислим да општина Инђија тренутно финансира маркицу за Ласту својим студентима. Замислите студента који путује Ластом и мора у шпицу проћи кроз Батајницу, Земун, Бранков мост и онда мора на трамвај па до факултета. Са друге стране до Вука му возом треба нешто мање од сат времена. Радницима који путују на посао сигурно се више исплати да плате економску цену превоза железницом него да путују сопственим колима.
 
Uz takt od sat ipo treba dodati i redovne vozove na liniji Beograd - Novi Sad i Beograd - Šid, trenutno njih 13, i jedan brzi koji ide za Bar i ne staje na gjavnoj stanici. Sve zajedno daje sasvim pristojan takt i sa jednom kompozicijom. Sa dve može sasvim komotno da se dobije takt od sat vremena (sumnjam da treba mnogo češće, a dobija se okrugla i praktična brojka) do NBG, a sa jednom do Batajnice isti takav. Uz putničke vozove i više nego dovoljno.. e sad, mora da se preseda, ali preseda se i na ostale gradske prevoze..
 
Pa eto Ž.S naručuju 25 elktro EMV,pa neka ih lepo rasporede na sve prigradske linije, jer putnički ž.saobraćaj izgleda jedino na ovim pravcima ima putnika,da podsetim da je poslovni vrlo pristojan voz koji polazio za Niš ukinut. :kafa:
 
2012":3flao0cb je napisao(la):
Pa eto Ž.S naručuju 25 elktro EMV,pa neka ih lepo rasporede na sve prigradske linije, jer putnički ž.saobraćaj izgleda jedino na ovim pravcima ima putnika,da podsetim da je poslovni vrlo pristojan voz koji polazio za Niš ukinut. :kafa:
Au, dosao je dan da se slozim sa tobom, sad mogu da umrem :)

Bila bi fora da se jedan deo novih EMV-ova uvedu kao beovoz, a sadasnje kompozicije beovoza daju bg:vozu. BG voz bi bio neka vrsta osakacenog metroa dok bi beovoz bio pandan pariskom RER-u i povezivao gradove u okolini BGD-a...
 
Steva":38ahdije je napisao(la):
Bila bi fora da se jedan deo novih EMV-ova uvedu kao beovoz, a sadasnje kompozicije beovoza daju bg:vozu. BG voz bi bio neka vrsta osakacenog metroa dok bi beovoz bio pandan pariskom RER-u i povezivao gradove u okolini BGD-a...
Svidza mi se ideja! :kk:
...samo (nisam u toku bas) dokle se stiglo sa kupovinom novih EMV garnitura, jel sve jos stoji samo na najavama?
 
Можда за тренутак да заборавимо на поделу на градску железницу, приградску железницу, путнички железнички саобраћај... па БГ-НС је релација од 80-ак километара колика је и приградска релација Москва-Сергејев Посaд а која функционише одлично, Москва-Санкт Петербург је релација од 700 км а Московљанима је као добар дан да скокну до њега. Повезивање железницом је од примарног значаја за цело друштво, овако имамо смешну ситуацију да се на пола пута између БГ и НС отварају нека истурена одељења универзитета, да се мора обезбеђивати дом за студенте који би реално могли од куће да путују на факултет. :bash:
 
Pod hitno 2012,zidar,steva,zeks,moja malenkost.relja ,orioni ostatak ekipe odavde da izvrsimo puc i preuzmemo upravu na ZS jao dan nezaboravim vucka i kojota kakav bi to sistem bio japanske zeljeznice bi bile mala maca :gobb:
 
Moje veštine rukovođenja su ograničene na obrazovane, obučene, sposobne i vaspitane ljude.

Za ostale mi treba AP M-70B1 sa borbenim kompletom :laugh:
 
Vrh