Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

kad pominjete parkinge kod stanica.. odmah iznad stanice Karađorđev park postoji parking na kom celodnevno parkiranje košta 100 dinara. I ujutru nikad nije problem naći mesto..
 
Нисам знао. Мада, такви паркинзи су пожељни пре свега на ободним станицама, а не у централној зони, рецимо ту, на презакрченој аутокоманди. Може, иначе, бесплатно да се паркира и код солитера изнад Прокопа, па низ степенице на перон...
 
Evo i mog "Izveštaja":

(Karaburma, stara okretnica - Blok 70)

Krenuo sam od kuće oko 17:45, uhvatio bus 16 i stigao na stanicu Pančevački most oko 18h.
Malo je čudan ulaz na stanicu, pored one gomile kafana, kafića i prodavnica ribarske opreme. No dobro.

Na stanici svega par ljudi (uključujući i dva momka koja su se izgubila - "Izvini, jel ovo Pančevo") :)

Loše "brendirana" stanica o vozu, tek tri plakata sa redom vožnje, no iako je sve jako staro stanica je čista i uredna.
Voz kreće u minut tj. u 18:17h.

Voz čist i prazan, jedna vrata ne rade.
Stižemo u minut na NBG, nekoliko ljudi je ušlo kod Vuka, sve u svemu oko 20 tak putnika ukupno.

Stanica na NBG-u blagi raspad, mada su grafiti u podnožju na "stubovima" dobri.
Tramvaj dolazi odmah čim sam stupio na stanicu, i jako brzo dolazi do bloka 70.

Kod devojke sam bio nešto oko 18:40h.

Busom u to vreme treba oko sat vremena, kolima nešto manje.

Kad bi uveli šatl bus koji sa čeka putnike i vozi oko blokova bilo bi još bolje.
 
@BadMan,Odlično zapažanje i reportaža,dakle sada se potvrđuju moje primedbe na brendiranje stanica,potrebe ozbiljnom pristupu park&ride sistemu,info sistemu,kružnim turama autobusa do susednih blokova,a možda i bolje pešačkog mosta prema Veru na stanici NBG,elem danas i RTS u Vestima prikazao afirmativnu reportažu o BGVozu govoreći da je proradila 1.linija Metroa ,možda to ljudi bolje razumeju od termina BGVoz,također pominju da je kampanja reklamna nedovoljna (lepo sam im rekao) a kako kažu reporter je vozeći se u 10 h ujutru peimetio mali broj putnika,ok to je mrtav termin , jer jutarnji šic traje do 9.30.a posle ljudi počinju da se kreću gradom od 11-12 h,dakle u špicevima ima daleko veći broj putnika kao i na stanicama,jučer sam se uverio čak je i Prokop bio pun ljudi ok 16 h. :kafa: Verovatno će proteći još nekoliko meseci dok se ljudi ne naviknu na pouzdanost sistema,da uvek mogu da računaju da će vozovi stići na vreme a oni se odvesti do tačke gde žele.
Dakle Grad treba da pojača reklamnu kampanju putem spotova,brošura,bilborda,pokazujući razna poboljšanja tehnička,info sistema,pozdanosti,da već sada naruči nove vozove, i konačno krenu da ulažu u stanice a pre svega onu na NBG jer kako sam i ranije rekao ta stanica treba da bude katalizator,pandan stanici Vuku Centru,Novi Beograd treba da ima i svoj Vuk,a i još jednu stanicu između nje i T.Bunar tj.Airport C. tako bi kompletni blokovi duž trase bili pokriveni stanicama. :kafa:
Da sumiram,prvi nedostatak koji se može otkloniti u bližem vremenu je;
1.Zapravo identitet samog projekta,naziv moj predlog je da se od 1.sep.preimenuje u "Regionalni Metro"o što zaista bi trebalo da bude,da pokriva Region Beograda vozovima po skoro Metro taktu
train_station_5.jpg

2.Dati vizuelnu prepoznatljivost sa jednsotavnom oznakama tipa RMB,RM i sl. postaviti oznake na svim mestima blizu ulaza u stanice kao na primer,kada šetate Bulevarom kada pogledate u pravcu Vuka ne vidite nikakve vidljive ozmake da se tu silazi u R.Metro(dosta stranaca i posetioca izvan Beograda bi se lakše pronašlo ulaze)
1351_12_51---Paris-RER-Sign_web.jpg
6a00d83454714d69e20120a5b77891970b-320wi
S-Bahn_Unter-den-Linden_200510DSC7231.jpg

3.Na stanici Vuk pored brendiranja,konačno uključiti pokretne stepenice na svim nivoima(da li su oni čuli za senzore,ne moraju non stop da rade već kada naiđu ljudi)
4.Reklamna kampanja putem spotova,brošura,na vozilima GSP-a
5.Novi Info sistem na stanicama,vozovima,a i putem Sms-a,
1268965315_99bcef4405_b_PARIS_RER_ligne_B_station_Roissy.jpg
2RER.JPG
cdg_rer_tix6178.jpg
S-Bahn_Berlin_ElektronAnzeiger.jpg

6.Uvođenje novog Tiketing sistema (Smart Card,sutomati za prodaju karata)
bidf_box.jpg

7.Park&ride ozbiljno odrađen a ne improvizacija.
8.Šatl autobusi do okolnih blokova.
9.Uređenje stanica,vizuelno,bezbednost,ujednačavanje visine platformi,toaleti,pristip za invalide,ugradnja pokretnih stepenica,K.Park,Nbg,T,Bunar,Ozbiljna izgradnja ako išta barem dela stanice za potrebe RM.
images

10.Izgradnja dela pruge na izlasku iz stanice NBg u pravcu Glavne Ž.S.
 
2012":4v7q46dc je napisao(la):
Dakle Grad treba da pojača reklamnu kampanju putem spotova,brošura,bilborda,pokazujući razna poboljšanja tehnička,info sistema,pozdanosti,da već sada naruči nove vozove, i konačno krenu da ulažu u stanice a pre svega onu na NBG jer kako sam i ranije rekao ta stanica treba da bude katalizator,pandan stanici Vuku Centru,Novi Beograd treba da ima i svoj Vuk,a i još jednu stanicu između nje i T.Bunar tj.Airport C. tako bi kompletni blokovi duž trase bili pokriveni stanicama. :kafa:
Slažem se za kampanju, i opšte mi nije jasno zašto nisu postavili reklame za BG VOZ u autobusima, trolejbusima i tramvajima, kao i na stanicama. Šašavo.


Što se tiče stanice između T Bunara i Buvljaka, to je i neizvodivo i nepraktično - a za BG voz se nalaze na idealnim lokacijama, a rastojanje između te dve stanice je minimalno.

Kada se probije UMP-ulica od Tošinog Bunara do Omladinskih brigada postojaće veza i stanice Tošin bunar sa Airport City-jem i BG Office Parkom.
Interna saobraćajnica, koja već postoji, bi tada povezivala kapiju APC-a i UMP. Takođe, kada bi se i Tošin Bunar proširio na mestu onih kuća koje smo spominjali 100 puta, postojao bi i pristojan trotoar do "zadnjeg ulaza u APC".
Sada tu ne postoji rampa jer taj "zadnji ulaz" izbija tačno na suženje Tošinog bunara i čuvari puštaju samo pešake.

Po meni, trebalo bi napraviti na još jednom mestu ulaz na peron stanice NBG - kod Hajata, za sve koji žive u Belvilu i blokovima sa druge strane pruge.

Sada postoje uska stepeništa koje vode na peron, ali mislim da nisu otvorena za putnike i da praktično vode samo na platformu i na "spoljne" perone, ne i "unutrašnje".
 
cileglavna.JPG

mrkonjic400.jpg


И једна од мојих омиљенијих Мркиних слика

mrkonjic.jpg
 
Daj Brate,nemoj politiku na ovu temu ,dugo smo odolevali tome,Mrka je Mrka i mi smo ga ovde posmatrali iz drugog ugla,drži li obećanja ili ne a ne kojoj političkoj opciji pripada :kafa: a i ja sam kačio Mrku ali sa kamionima,avionima i sl.:)
Dakle ako nešto imaš da kažeš u vezi sada već Metroa,Regionalnog Metroa ili BGVoza,Bevoza(kako ga sve nazvaše) rado ću te saslušati i dati svoje viđenje,do sada nije bilo problema,desi se neko izleti iz šina,ali ništa strašno tu smo da vratimo voz na trasu.. :)
 
2012":2wreaizv je napisao(la):
i ja sam kačio Mrku ali sa kamionima,avionima i sl.:)
Pa i ja sam okačio sliku Mrke sa kamionima, avionima i bagerima, pogledaj malo bolje poslednju sliku.

Prva slika je od gore pominjanog Vasila,
Kad nisi reagovao ranije na više postova koji porede Vasila i Mrku ne vidim što to činiš sad izdvajajući samo mene.
Ja sam samo stavio slike da forumašima koji ne znaju čika Vasila slikovito prikažem što su ih forumaši poredili, a izgleda ti nisi primetio da je prva slika od Vasila-Džemperka kad si me već "napao" da stavljam samo Mrkine slike.

2012":2wreaizv je napisao(la):
Mrka je Mrka i mi smo ga ovde posmatrali iz drugog ugla,drži li obećanja ili ne
Heh, a misliš da njegove izjave o rokovima nisu sastavni deo politike i priče o istoj?

Elem Sorry za off tu si u pravu, ali ga nisam ja započeo, kriv sam samo za nastavljanje istog!
 
Voz ce zaživeti kada ga produže do Zemuna, ali samo ako malo povežu stanice sa GSP-om! Ali nešto mi se sve čini da od toga neće biti ništa.
 
Zasto zena na stanici Vukov Spomenik koja radi dole na kapiji mora svakog da pita gde ide, ako kazemo NBG ili pancevacki most tek onda dobijamo da udjemo....
 
Ja sam za to da se stanica izmesti sa strane tosinog bunara na drugu ka apc-u.znaci nekih 50 metara.ne bi bio preveliki trosak a verujem da bi imalo dobar efekat...

Pre neki dan dok sam prolazio video sam "uparkirana" 2 konja kod stanice tosin bunar
 
A gde bi tačno bila stanica? Tamo kod raskrsnice ima neki zavod za plaćanje, tako nešto... Iza te zgrade?

I zašto bi tu bilo bolje uostalom?
 
kopmania":n2x9ko7x je napisao(la):
Zasto zena na stanici Vukov Spomenik koja radi dole na kapiji mora svakog da pita gde ide, ako kazemo NBG ili pancevacki most tek onda dobijamo da udjemo....
Ja sam prolazio i nije me pitala :laugh: Možda je pokušala, nisam preterano obraćao pažnju, sam sam otvorio kapiju i prošao :lol:
 
Pa ja kad sam bio bilo je zakljucano, pa sam morao da pitam "a gde da udjem?" na sto sam dobio odgovor "gde idete" i onda je ona otkljucala.. :)
 
a to rade jer nemaju prakticno kontrolore u beovozu pa da se manje svercuje ljudi kao...
 
b_tuta":3ukifr0o je napisao(la):
A gde bi tačno bila stanica? Tamo kod raskrsnice ima neki zavod za plaćanje, tako nešto... Iza te zgrade?

I zašto bi tu bilo bolje uostalom?
pronađi negde ranije, napravio sam screen prostora gde bi mogla da se premesti ta stanica.
 
Eto na STB javiše da je neki ludak ,zapalio tapacirung jednog sedišta,a to nameće pitanje o bezbednosti i voza i putnika,dakle apelovao sam na Grad kada su već dali vozove na remont,da ugrade i video nadzor u vozovima,ali nisu me poslušali te ko zna šta još može da se desi dok neko ozbiljno ne uvede svetska pravila u ovakav prevoz,danas su kamere smešno jeftine u odnosu na šta može da se dogodi ako ih nema ;) setimo se razbojničkog napad na putnike Beovoza,dakle improvizacija ili "ušteda" na račun bezbednosti može skupo da nas košta! također pojavili se grafiti na jednom vozu,tu su nas poslušali pa su premazani zaštitnim lakom..ali opet šteta.
 
vucko":ajciwcxi je napisao(la):
a vec su izvrljali nekoliko garnitura i to pomenuse...
Uvek me iznova zapanjuje besmislenost takvih postupaka.
 
Nisam mislio na grafite, vec na zvrkotine i potpisivanje po enterijeru. Mada, ni grafiteri nisu nista bolji sloj populacije, jedino sto su vise talentovani za zvrkanje.
 
kazu da 1 kvadratni metar koji se cisti od grafita kosta 1000 dinara,verujem da je voda jeftinija od toga...
 
Danas sam se vozio od NBG-a do Karađorđevog parka i mogu reći da je mnogo veća popunjenost nego pre par dana, mislim da su mesta za sedenje bila više od 50% popunjena u mom i susednom vagonu. Da li mi se čini ili su biseri samo na jednu stranu voza nalepili BG:VOZ logo, pa zbog toga ljudi ne znaju u koju kompoziciju da uđu? Ili jednostavno neki vozovi ni nemaju oznake. Monitor na NBG stanici nije radio, znam da je prošle godine bio u funkciji... Beton koji su pre nekoliko dana izlili da popune rupe izgleda prilično jadno.
 
Vrh