Karlo del Ponte
Advanced
U odnosu na to što se 2009-2012 radilo ima dosta opravdanih primedbi:
1) Higijena, grafiti preko prozora.
2) Osim Prokopa gde je Generalštab 4 armije naterao, nije ništa urađeno na stanicama i stajalištima. Nije bilo uređenih parkinga, novih autobuskih terminusa, nadstrešnica, unapređenja sistema informisanja korisnika. Ljudi na NBG u smeru Batajnice su se po kiši krili u onom prolazu.
3) Osim Batajnice, ka drugim stanicama nisu napravljene potrebne promene u mreži GSP "fider" linija. Zemun je trebalo vezati nečim na 15 minuta sa Gornjim gradom i Batajničkim drumom, Prokop sa Čukaricom.
4) Nedostatak koncepta za bezuslovan izlazak iz Beogradskog okruga, sa varijantama samo sa i bez finansijskog učešća opština Pazova i Pančevo, ne i sa varijantom da usluge sa intervalom bar jedan voz na sat uopšte nema.
5) Dok je jedan deo mreže imao visok standard, na ostatku mreže se nije razmatralo da postoji makar niži standard. Politika razvoja je bila "sve ili ništa". To je jedina prednost naprednih ispravki te greške, ali su napredne ispravke rađene još nepismenije! Lepo je to što je malo vozova bolje raspoređeno, ali spisak naprednih grešaka je podugačak:
Napredne greške:
1) Higijena ništa se nije popravilo.
2) Spucane stotine miliona u nove stanice u stilu deca se igrala. U Krnjači i Ovči najčešći voz na pruzi BG:VOZ ide u skretanje 50km/h. Na pruzi ka Lazarevcu ne postoji kolosek za pravac iz Resnika (svi vozovi u skretanje), nema koloseka u bočnoj zaštiti ka Lazarevcu za smanjenje kašnjenja iz saobraćajnih razloga. Nova stanica nema bezstepeničnih rešenja za invalide, bicikle, kolica sa bebama, stare i bolesne ljude. Uz nove stanice uglavnom nema novih parkinga, niti bar jednog novog terminusa tamo gde treba (u Zemunu sa severne strane)... mnogo nelogičnog projektovanja.
3) Ne samo da nisu dodane fider linije, nego su i u Batajnici pogoršane.
4) Nedostatak koncepta za bezuslovan izlazak iz Beogradskog okruga
5) Jeste povećana mreža aktivnih linija sa garantovanim finansiranjem od strane grada, ali su se zbog sistema grešaka samo Lazarevac i Barajevo pokazali relativno uspešnim.
6) Vozna sredstva se raubuju produženjem revizije.
7) Nikakav potvrđen plan nabavke ičega osim autobusa.
8) Prepolovljen kapacitet u jezgru Beogradskog železničkog čvora, sa agresivnim planovima uzurpacije železničkog koridora.
9) Izbacivanje veza prve dve linije metroa sa železnicom na NBG, Prokopu, Vukovom spomeniku, samo Pančevački most ostao.
10) Kadrovski genocid. Taj kadrovski jaz će nas jako skupo koštati.
1) Higijena, grafiti preko prozora.
2) Osim Prokopa gde je Generalštab 4 armije naterao, nije ništa urađeno na stanicama i stajalištima. Nije bilo uređenih parkinga, novih autobuskih terminusa, nadstrešnica, unapređenja sistema informisanja korisnika. Ljudi na NBG u smeru Batajnice su se po kiši krili u onom prolazu.
3) Osim Batajnice, ka drugim stanicama nisu napravljene potrebne promene u mreži GSP "fider" linija. Zemun je trebalo vezati nečim na 15 minuta sa Gornjim gradom i Batajničkim drumom, Prokop sa Čukaricom.
4) Nedostatak koncepta za bezuslovan izlazak iz Beogradskog okruga, sa varijantama samo sa i bez finansijskog učešća opština Pazova i Pančevo, ne i sa varijantom da usluge sa intervalom bar jedan voz na sat uopšte nema.
5) Dok je jedan deo mreže imao visok standard, na ostatku mreže se nije razmatralo da postoji makar niži standard. Politika razvoja je bila "sve ili ništa". To je jedina prednost naprednih ispravki te greške, ali su napredne ispravke rađene još nepismenije! Lepo je to što je malo vozova bolje raspoređeno, ali spisak naprednih grešaka je podugačak:
Napredne greške:
1) Higijena ništa se nije popravilo.
2) Spucane stotine miliona u nove stanice u stilu deca se igrala. U Krnjači i Ovči najčešći voz na pruzi BG:VOZ ide u skretanje 50km/h. Na pruzi ka Lazarevcu ne postoji kolosek za pravac iz Resnika (svi vozovi u skretanje), nema koloseka u bočnoj zaštiti ka Lazarevcu za smanjenje kašnjenja iz saobraćajnih razloga. Nova stanica nema bezstepeničnih rešenja za invalide, bicikle, kolica sa bebama, stare i bolesne ljude. Uz nove stanice uglavnom nema novih parkinga, niti bar jednog novog terminusa tamo gde treba (u Zemunu sa severne strane)... mnogo nelogičnog projektovanja.
3) Ne samo da nisu dodane fider linije, nego su i u Batajnici pogoršane.
4) Nedostatak koncepta za bezuslovan izlazak iz Beogradskog okruga
5) Jeste povećana mreža aktivnih linija sa garantovanim finansiranjem od strane grada, ali su se zbog sistema grešaka samo Lazarevac i Barajevo pokazali relativno uspešnim.
6) Vozna sredstva se raubuju produženjem revizije.
7) Nikakav potvrđen plan nabavke ičega osim autobusa.
8) Prepolovljen kapacitet u jezgru Beogradskog železničkog čvora, sa agresivnim planovima uzurpacije železničkog koridora.
9) Izbacivanje veza prve dve linije metroa sa železnicom na NBG, Prokopu, Vukovom spomeniku, samo Pančevački most ostao.
10) Kadrovski genocid. Taj kadrovski jaz će nas jako skupo koštati.