Veza sa Aerodromom je postavljena, sama stanica u Stutgartu jos nije ni blizu. Sto se tice aerodroma Beograd, u pravu si.Hvala na istraživanju, sa kojim možemo upoređivati različite koncepte rešenja. Vezano za Bon je jasno, prestonica zemlje sa 70 miliona stanovnika, koji je to 1989. prestao da bude. Vezano za Štutgart, analizirao sam šta kaže Wikipedia, i ispada da je S-bahn (BG:VOZ) dobio 1993, i to sa kašnjenjima (prvobitno se htelo do 1984.). I kod mnogo "razvijenijih i bogatijih" naroda se dolazi do velikog prekoračenja rokova i troškova kod podzemnih radova. Vezano za težnju ka podzemnom tu, to je najviše vezano za aerodromsku zonu dosta manju i natrpaniju komercijalnim sadržajima (hoteli, logistički centri...). Beograd ima sada mnogo slobodnog prostora, i može brže, jeftinije i blizu terminala da napravi čeonu stanicu, po mom mišnjenju u plitkom ukopu sa prirodnom svetlošću i na način da može da se jednog dana produži između JAT Tehnika i piste. To je projekat koji može da se završi za 2 godine + 1 godina za projektovanje, i da bude multifunkcionalni projekat (korist za Surčin, prigradski deo Čukarice i Obrenovac).
Štutgart je posle 2021. dodao LRT, a dokle se stiglo sa Stuttgart 21, ne znam, u smislu veze sa IC.
У држави у којој је добром делу грађанства тешко да своје возило прописно паркира 300-400 метара од продавнице, пекаре, трафике, апотеке, ресторана брзе хране итд. већ то чини на најближем тротоару, трамвајским шинама или у саобраћајној траци, илузорно је очекивати велико интересовање за воз до којег треба доћи вероватно градским превозом, за воз који прилично кружи до крајњег одредишта и на крају путника са пртљагом оставља 500-600 метара од зграде аеродрома, на милост и немилост киши, ветру, сунцу итд. Ако мене питаш, то је у реду ако на пут крећеш са ранцем и/или кофером на точкиће, али ја свакако нисам меродаван јер се много више крећем од просечне особе и немам аутомобил већ користим јавни превоз тако да ми је тих 500-600 метара уобичајена шетња до станице јавног превоза.
Nema ljudi koji se od 7 - 9h kreću ka gradu na posao? Neka me neko iz Resnika i okoline ispravi ako je to istina ali onda su verovatno i 94 i 47 prazni u to doba dana.нема ко и шта да вози, то би био разлог, овај у 6 је из младеновца или лазаревца вљд.
Тај воз у 9 мсм да користи само људима који раде са колегама из ГМТ зоне, а из неког разлога морају да иду уживо на посао.
Мислим да никада нисам видео 30+ људи да је било у том возу.
ЕДИТ: сада ти сви возови иду до Земуна, па можеш на оне из Ниша и са Барске пруге да уђеш ту и да одеш то НБГ, не стају на Тошином Бунару
Može da bude da je rezerva ili da čeka vreme polaska.Slika od pre nekoliko dana btw, ne znam jel isložbeni primerak sad ili nema ko da ga vozi?
Vruća rezerva.Može da bude da je rezerva ili da čeka vreme polaska.
Где сам рекао да људи не иду у град на посао.Nema ljudi koji se od 7 - 9h kreću ka gradu na posao? Neka me neko iz Resnika i okoline ispravi ako je to istina ali onda su verovatno i 94 i 47 prazni u to doba dana.
Slika od pre nekoliko dana btw, ne znam jel isložbeni primerak sad ili nema ko da ga vozi?
нема ко и шта да вози
Odgovor je bio usmeren na ovaj deo rečenice, ali mislim da sam ja kriv jer nisam shavtio da govoriš o polascima pre 6 i posle 9, a ne ovima izmedju. U svakom slucaju vidim, post ispod gde stavrno postoji dosta opcija za presedanje kod KP. Tako da, pogrešno sam ja shvatio. Što se tiče slike, voz je stajao nekoliko sati, tako pretpostavljam da je rezerva.