Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

2012":7tx5cfrn je napisao(la):
Pa bogme posle cena goriva mnogi će da napuste auto iole da imaju neku pristojnu blizinu posla stanicama,a za šetnju da ne govorim+važeća markica,biće popularno sa kafe u Bulevaru otići do NBG u Delta C,u šoping i naravno pod uslovom da se napravi još jedna stanica Airport C. i Bežanija /Merkur a i na starom delu grada jedna podzemna u Mekenzijevoj/Slavija tada bi linija dobila pun kapacitet kroz Gradsko jezgro siguran sam. :kafa:
Ogroman je problem stanica Novi Beograd. Nije prikačena nigde. Ona nema nikakav značaj pošto se nalazi u Nigdeburgu okružena deponijama smeća, napuštenim buvljakom i kartonskim favelama. Čak ni okolnim blokovima nije pristupačna pošto da bi iko došao pešice do voza mora da prođe čopore pasa i užasne favele.
 
Mislim da bi pravljem stanice na slaviji bio pun pogodak jer tamo necemo imati metro skoro koliko se vidi,pomalo bi previse bilo stanica za Beovoz,ali bih onda ukinuo karadjordjev park
 
Sada su na potezu pametnjakovici iz direkcije. U njihovoj je nadleznosti reorganizacija autobuskih linija oko stanica gradske Zeleznice. Treba odmah napraviti nekoliko lokalnih linija koje ce da stanice ucine pristupacnijim. Nije dovoljna samo 34L.
 
Park & ride parking bi mogao da postane sadasnji parking kod buvljaka + ona livada na kojoj su prodavali starudiju. To bi automatski bilo resenje i za djubriste. Kasnije bi se napravila podzemna garaza ispod buduce nove autobuske stanice. Sa park & ride bi BG voz dobio svrhu, a ovako mislim da nece imati dovoljnog efekta.
 
Pa zašto čekati kada je prostor ispod stanice većim delom obezbeđen,ograđen ,i potrebno je samo asfaltirati,uvesti obezbeđenje,video nadzor,i eto za destek dana park&ride,parking koji je sada na otvorenom,bi se čuvao do izgradnje nekog objekta ,autobuske stanice šta god,najbolje Ikea :D jer ljudi ne bi ostavljali auto celi dan na suncu i na izvolte kradljivcima,isto zimi da se mrznu po izlasku iz voza a svi uslovi postoje odmah ispod stanice.. ;) Naravno s obzirom da se očekuje i preseljenje nehigijenskih objekata i ostatak prostora je moguće iskoristiti za mnoge namene,a neko reče dostupnost blokova nisu baš blizu,pa ne bih rekao,sa lokalnim kružnim linijama i pešačkim pasarelama već primenjenim u Dubaiu kapacitet se podiže na max.za okolne blokove,sve je stvar dobre organizacije i dobra vežba jer će se i za Metro isti sistemi primenjivati,Metro se hrani svim sredstvima da ljudi se umesto auta odluče za voz. :kafa:
images

Ovo bi trebalo da stoji pored stanice NBG
images

Park_and_Ride.jpg
Orleans_GP2009.jpg

Eto i u drugim gradovima pasarele su u modi ..recimo kod Vera ili prema Bellvilu..
klumpproadparknride.jpg

Pančevački Most..
images
images
BVG Sutra :D
Odmah na izlazku stanice NBG,Prokop..čeka vas bus za vožnju do okolnih blokova po usklađenom terminu dolazka/odlazka vozova
dubai-metro-image-2-w400.jpg

I za kraj najbolje rešenje za stanicu NBG..:p

vienna_4.jpg

east_exterior.jpg
 
2012":2oxon6x7 je napisao(la):
Pa bogme posle cena goriva mnogi će da napuste auto i pređu u BGV iole da imaju neku pristojnu blizinu posla stanicama a okolni blokovi duž trase su veoma blizu da bi je ignorisali tu je poslovni centar Airport C.a izgradnja pešačkih mostova od stanica prema blokovima bi bilo ogroman + po uzoru na Dubai,a za šetnju da ne govorim+važeća markica,biće popularno sa kafe u Bulevaru otići do NBG u Delta C,u šoping i naravno pod uslovom da se napravi još jedna stanica Airport C. i Bežanija /Merkur a i na starom delu grada jedna podzemna u Mekenzijevoj/Slavija tada bi linija dobila pun kapacitet kroz Gradsko jezgro siguran sam,a za prigradska naselja se podrazumeva isplativost. :kafa:
Nisam za gradnju stajalista kod Airport C, kao ni za nacickavanje stajalista izmedju Zemuna i Batajnice. Onog dana kada se normalizuje medjunarodni/medjugradski saobracaj, ovo stajaliste ce samo zagusivati buduci zeleznicki saobracaj. Da su uradjena jos dva koloseka izmedju NBG i Tosinog bunara, kao sto se planira, stajaliste bi se moglo izgraditi. Ne kazem da ovo stajaliste ne treba, ali cvor nema dovoljnu propusnu moc, a Bg cvor ima dosta propusta, prvenstveno u nedostatku koloseka. Sam krak prema zapadu ima najveci intenzitet saobracaja. Pre sam da se uspostavi frekventna autobuska linija na potezu Merkur-T. Bunar-Airport C-Z.st. NBG.
Sto se tice stanica kod Slavije, kao i kod Hale Pionir, to nemam nista protiv, stavise i trebaju. Severni krak je najmanje opterecen, a onog dana kad se odluci pojacat zeleznicki saobracaj prema Rumuniji i istoku, mozda bi trebalo izgraditi posebnu stanicu za te polaske. Treba da postoji vise stanica, kao u svim svetskim gradovima.
Zavrsetkom Prokopa se ne resavaju svi problemi cvora. Ono sto bi trebao biti primarni cilj u unapredjenju cvora jeste denivelacija svih mogucih pruznih prelaza, kao i izgradnja drugog koloseka ka Pancevu.
Inace, naziv BG:Voz mi se ne svidja, samo ce stvorit zbrku sa imenom Beovoz. Pre sam da se zove "Beogradska zeleznica".
 
Velika je šteta što voz ne ide bar do stanice Tošin bunar. Verovatno znate da postoji ceo korporativni park između Tošinog bunara i Omladinskih brigada, gde i sam radim, a koji je na ovaj način ostao ipak predaleko od voza. Obzirom da mi i do K.parka već treba jedan prevoz, dva presedanja do posla ipak su mi previše :(

No, ako su već skloni privremenim rešenjima umesto izgradnje metroa, čini mi se da je "bus-way" trasom autoputa, koji bi ekskluzivno koristio žutu traku, sledeći logičan korak.
 
Ali logo je stvarno izuzetno loš. K'o da ga je Đile lično crtao na radost i veselje.
 
Verovatno ga je na salveti nacrtao kao sto su delili evropu staljin i cercil evropu na jalti :)
 
vucko":1f3bfi57 je napisao(la):
Verovatno ga je na salveti nacrtao kao sto su delili evropu staljin i cercil evropu na jalti :)
Pa da! Vidi se uticaj kečapa i senfa, možda ima i tragova majoneza.
 
Јутрос кренуо први воз нове градске железнице од Новог Београда до Панчевачког моста

Пробни период нове линије „Градске железнице – БГ ВОЗ нови градски превоз” од Новог Београда до Панчевачког моста стартовао је јутрос у 5.25 сати. Путници ће у наредних месец дана новом градском железницом бити превожени бесплатно, са интервалом поласка на 15 минута у саобраћајним шпицевима, а ван њих на 30 минута. Након промотивног периода „БГ ВОЗ” ће од октобра бити укључен у Интегрисани тарифни систем 1, што значи да ће се за превоз користити све врсте карата (маркице, појединачне и бесплатне карте) које важе у постојећем тарифном систему.

Нова градска железница пошла је јутрос тачно на време. Једини путници на првој вожњи у беспрекорно чистим вагонима, видно обележеним налепницама „БГ ВОЗ”, били су репортер Беоинфа и Славка Јеврић из Дирекције за јавни превоз, која је учествовала у реализацији овог пројекта.

– Очекујем да ово буде модеран градски воз, сигуран, поуздан и тачан. За грађане ће, верујем, најважније бити да су поласци са станица редовни, мада ће много значити и превоз у чистим вагонима, што услугу чини бољом. Градским превозом сам досад од Новог Београда до Панчевачког моста ујутру стизала за више од пола сата, а у шпицу сам путовала и дуже. Сада смо на последњу станицу стигли за петнаестак минута, што је изванредно – рекла је Славка Јеврић.

На станици код Панчевачког моста неколико минута смо чекали воз који је саобраћао према Новом Београду. Информацију о томе где да пређемо на другу страну и када ће воз стићи на станицу дала нам је железничарка Бранка Јовановић, која овај посао ради већ 15 година.

– На овој станици се у шест сати ретко могу видети путници. Људи углавном раде од девет, тако да у већем броју почињу да долазе на станицу око осам сати. Има и оних који дођу већ око пола осам: обично су поспани и једва чекају да уђу у воз – каже Бранка Јовановић.

Воз је према Новом Београду пошао у пет минута до шест, а на станици „Вуков споменик” укрцао се градски архитекта Дејан Васовић. Занимало га је како изгледа рано јутарње путовање новим градским возом до Новог Београда и назад.

– Овако ће се путници возити до краја године, а почетком идуће воз ће ићи од Батајнице до Панчевачког моста. У другој фази требало би да се оспособи и други крак „БГ воза” од Ресника, а у трећој да се повежу и региони који гравитирају Београду – Инђија, Панчево, Младеновац, Ваљево. На станицама ће бити дигитализоване табле са информацијама кад долази следећи воз и где путници могу да преседну, а када „БГ ВОЗ” буде укључен у јединствени тарифни систем биће постављене и машине за куповину карата – рекао је Васовић.

У Новом Београду поново смо ушли у воз који је у 6.30 пошао према Панчевачком мосту. Машиновођа Ненад Лазић сиреном је обавестио малобројне путнике да воз полази са станице.

– За нас је ово новина, као и за путнике. Радим овај посао већ дванаест година и радујем се што могу да возим технички беспрекорно исправан воз. Видим да је све одлично почело, без икаквих проблема – рекао је Ненад.

Милорад Бошковић се укрцао у Новом Београду.

– Боље би било да воз иде од Батајнице, будући да највише путника долази из Бановаца и Нове Пазове. Радим од седам у радионици „Енергопројекта” на Карабурми и овакав превоз ми савршено одговара. Ово је најбољи потез који је град у последње време направио, а сад од нас грађана зависи колико ће добро функционисати. Уколико будемо умели да га чувамо, верујем да ће нова градска железница потрајати – рекао је Милорад.

Одушевљење није крила ни Невенка Јанковић, која је пошла на Неимар да чува унуку док су јој родитељи на послу.

– До сада сам седала у аутобус број 17, или бих код општине Нови Београд хватала „осамнаестицу”, па сам силазила код „Франша” и пешке ишла ка Неимару. Сада сам до станице „Карађорђев парк” стигла за мање од десет минута. Стићи ћу ћерки и зету да направим и доручак – обрадовала се Невенка.

На станици „Београд центар” ушла је већа група путника. Светлана и Нада, које путују из Рипња, повезле су се до станице „Вуков споменик”. Нису биле расположене за причу, будући да им је непосредно пре уласка у „БГ ВОЗ” промакао воз којим се сваког јутра возе на посао.

– Један воз имамо и он нас изневери. Сва срећа да су нам у Раковици железничари рекли да од јутрос саобраћа нови градски воз, па смо га „сустигле” код Прокопа. Веома лепо изгледа, али не верујем да ће дуго да траје. Знате како наш народ чува оно што има, а кондуктери слабо контролишу – шетају се по возу само када треба да наплате карте – казала је Светлана.

Предраг Пантић је јутрос пошао из Сопота, а новим градским возом је ишао до Панчевачког моста. Премда је потврдио мишљење својих сапутника да је нова железничка линија „феноменална ствар”, пожалио се да о њој није довољно информисан.

Возови који се користе на линији од Новог Београда до Панчевачког моста посебно су означени у циљу лакшег препознавања композиција.

Линије „Беовоза” за Инђију, Панчево, Ваљево и Младеновац су у надлежности ЈП „Железнице Србије” и нису у систему градске железнице, а у њима не важе карте и маркице ИТС-а.

Радно време линије је од 5.25 до 23 часа, свакодневно, са планираним интервалом слеђења: од 15 минута у шпицу (од 6 до 9 и од 14 до 17 часова) и од 30 минута ван шпица. Од станице Нови Београд до Прокопа може се стићи за шест минута, од станице Нови Београд до Карађорђевог парка за девет, од станице Нови Београд до Вуковог споменика за 13 минута, од станице Нови Београд до Панчевачког моста за 16 минута.

Од 1. септембра Дирекција за јавни превоз уводи нову линију јавног градског превоза 34Л, којом се остварује веза станице Прокоп са аутобуским и тролејбуским линијама у Булевару кнеза Александра Карађорђевића. Траса те линије је: Железничка станица „Београд центар” – Гучевска (окретница) – интерна саобраћајница – Булевар кнеза Александра Карађорђевића – болница „Др Драгиша Мишовић”. Линија користи сва постојећа стајалишта на траси. На линији ће саобраћати минибус возило у интервалу од 15 минута у шпицу, а 30 минута ван шпица.

На траси од Новог Београда до Панчевачког моста налази се следећих пет железничких станица које су опслужене линијама јавног градског превоза: „Нови Београд”, где се остварује веза са ЈГС-ом преко линија 67, 69, 89, 94,95, 7, 9, 13; „Београд центар” – Прокоп – новом линијом јавног градског превоза 34Л се остварује веза са линијама 40, 41, 42, 49, 59, 78, 94; „Карађорђев парк”, где се остварује веза са ЈГС-ом преко линија 17, 18, 30,31, 33, 39, 42, 46, 47, 48, 55, 59, 78, 9,10 и 14; „Вуков споменик”, где се остварује веза са ЈГС-ом преко линија 25, 25П, 26, 27, 27Л, 32, 65, 74, 2, 5, 6, 7, 12, 14; „Панчевачки мост”, где се остварује веза са ЈГС-ом преко линија 16, 23, 32E, 33, 35, 37, 43, 48, 58, 95, 96.

Како се мрежа линија „Градске железнице – БГ ВОЗ нови градски превоз” буде развијала и ширила, Дирекција за јавни превоз пратиће потребе корисника и кориговати трасе осталих линија јавног превоза и микролокације стајалишта у функцији боље опслужености.
 
Možda će to od narednog meseca kada uvedu ITS,potrebno je još stvari urediti kao info.sistem,automate za prodaju karata,urediti stanice i sl.naši ljudi su radoznali pa će svi virnuti čim rekoše da je bezplatno :D Zameram za logo, nije smišljen kao jedinstvena oznaka BVG koja treba svuda na stanicama i vozovima da bude vidljiva recima na samim vratima vozova,kao i info sistemu na Vuku,pored svakog polaska treba sa stoji recimo,BVG linija A smer NBG. (primer Pariz)
RER_17.gif
RER-a_17.gif
RER-b_17.gif
RER-e_17.gif

DSC18119.jpg

450px-Gare_de_Montigny_-_Beauchamp_08.jpg

DSC14188.jpg

Info sistem,video nadzor i na perifernim stanicama....
DSC14897.jpg

Margeritedenavarre2.jpg

DSC10323.jpg

Jasne i jednostavne oznake svuda...
 
A sta mislite, hoce li se razvijanjem BG VOZa i sirenjem do Panceva, Indjije i Mladenovca ukinuti Beovoz? Po meni, on onda vise nece imati smisla...
 
За сада, док се мрежа не продужи, добро би дошла линија која би повезала општину НБ и Земун са станицом НБ, као и још једна за Б. косу. Такође, чуо сам да под "поподневним шпицом", кад возови иду на 15 минута, сматрају период од 14 до 17 сати, што је веома глупо.
Мислим да би сада, док се ради на "Газели", ваљало промовисати линију БГ воза као алтернативу 17-ци и 18-ци, што омогућава станица "Карађорђев парк" (коју, наравно, не треба укидати, јер се налази на Аутокоманди).
Парк енд рајд у ограђеном простору станице НБ - по симболичној цени (50 дин. цео дан и сл.).
 
Sličan parking već postoji kod Buvljaka, 70 dinara dan, samo mu treba produžiti radno vreme i možda malo proširiti kapacitet, mada ne verujem da je problem radnim danom naći mesto..
 
trenutno je skoro skroz prazan,a verujem da bi prosirivanjem i sklonili nelegalno naselje jer su ovi svugde osim na parkingu
 
to je tacno, ti ekrani za RER su skroz bezveze...jos daju neka imena vozovima, kao ovaj kiki, onaj miki...ajde bre
 
images
By 2012 :)

E ovako... :kafa: Danas bio na promotivnu vožnju BGVoz,Silazeći iz obnovljenog Bulevara i tarmvajske stanice koje je baš na zgodnom mestu odmah do ulaza u stanicu Vukov Spomenik,prvo pada u oči sjajan mermer ali na ulazu iznad žice koje vire iz mermera a na koje bi trebalo da su nakačene table neonske oznake za BVG,Beovoz ,Ulaz/izlaz,Vestibili sl.još jedna primedba vidi se da plafonu već treba krečenje.
IMG_0161.jpg

Elem silazeći prema vestibilu koji vodi do platformi pade mi pogled na elektronsku tablu gde su uredno pkazani dolasci/odlasci ali ne baš vidljivo(daleko) ali da kažemo OK,mada nema oznaka pored polazaka/dolazaka BVG,a ni BEOVOZ,jeste dobro ste pročitali koliko sam primeti dobili smo 2.operatera BGVoz dok BEOVOZ i dalje funkcioniše pod direkcijom Ž.S za odlaske Mladenovac ,Valjevo,Pančevo( a to nam nisu rekli) Dakle dobili smo sistem kakav je u Berlinu tako deluje za sada, i tamo je operater DB,drugi privatni,a potpisuje ugovor o obavljanju transporta sa Gradom.
papestr76042tj7.jpg


Dalje,silazeći vestibilom do platforme,kada sam stogao do automata i kućice kontrolora ,situacija za zbunivanje! Automati rade uredno i propuštaju samo one sa kupljenim kartama za BEOVOZ,zastao sam i prišao kontroloru da ga pitam gde je ulaz za BGVoz s obzirom da je bezplatno?Ljubazno mi je pokazao ulaz tj,vrata, a na moje pitanje zašto nema oznake? da su ulazi odvojeni i da taj upravo služi za BGVoz nema odgovora,dok su se i ostali ljudi koji su hteli da uđu na platformu okretali da vide gde je ulaz?Dok sam čekao BGVoz za posle svega 3 min( za ne poverovati kako je nekada bilo) čekanja čula se najava o dolasku voza za NBG ali sa teknhičkim šumom i problemom,tako da smo nekoliko nas putnika se obratili ljubaznoj otpravnici da nam potvrdi dolazak i skrenemo pažnju na tehničku grešku na šta je ona slegla ramenima,"jeste nešto je pokvareno",na pitanje zašto nema oznake da postoji poseban ulaz za BVG ?ona je odgovorila da je i jutros bilo problema jer nisu mogli da puste putnike da uđu na platformu jer je voz išao za Mladenovac a oni došli ranije??? :o ,anyway voz je stigao tačno na vreme, unutra sve uredno,čisto zaista,u odlazku prema NBG sve išlo super glatko sa zamerkom da na stanicama stoji možda pola minuta duže nego što treba,jer ne treba voz da čeka putnike već oni voz, zamerka je bila i na spori ulazak voza na stanicu NBG,u povratku voz je pošao i 4 min ranije tako da se vidi da takt po mojoj oceni može da bude i 10 min ili 8.Još jedna zamerka sa povratka iz stanice P.Most koja je moram priznati delovala sasvim OK uredno,mašinovođa je pustio muziku preko razglasa i to da ne pričam iz Islamabada,putnici su bili preneraženi iskreno i svi su komentarisali "ovo nema smisla" i još nešto sam primetio da nikakve oznake na vozovima kojima sam se ja vozio nije bilo,što je čudno zaista! DA Stanica NBG je delovala kao u filmu "Dan Posle" dakle Horor!
PC090589.jpg

Minimum pristojnosti za stanicu NBG

PC090592.jpg

800pxmunichsubwaygbrxl4.jpg

Mobilijar i info sistem bi trebalo unaprediti na svim stanicama..
3683054010_d0f3b49130_o.jpg

A i na vozoovima..
 
Pa ajde proba,pa OK ali Grad treba da ajde do nove god.izvrši Brendiranje stanica,vozova,kao i uvede info.sistem ,razluči ko je BGVoz a ko BEOVOZ,da se putnici ne bi zbunjivali ako postoje dva operatera da nas imformišu o tome,i da ITS bude uveden nadajmo se sa Smart Card Sistemom,da počnu sa uređenjem stanice NBG ako nema izgradnje stanične zgrade a do tada ne mora i stanica da izgleda kao nehigijensko naselje pored... :kafa:
 
Vrh