Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

amm8990":k35njq9d je napisao(la):
Čuh izhavu Đilasa da gradska železnica počinje prvog, ali "probno", te tek od nove godine punim kapacitetom. U politici se takođe navodi da će prvi mesec dana putovanje L1 (Zemun - P.Most) biti potpuno besplatno, a od oktobra će funkcionisati u okviru ITS sistema. Takođe, jedna "nova" garnitura je dobila prvi grafit. :/
Gradska zeleznica krece sa radom 1.9 kako je i navedeno ali na relaciji N.Beograd-P.Most u 15-minutnom taktu, dok je jos pod znakom pitanja dali ce uopste i koliko ce od tih vozova saobracati do stanice Zemun. Sto se tice garfita na garnituri, isti bi trebao biti uklonjen po dolasku garniture u zemunski depo.
 
Nova gradska železnica startuje prvog septembra i to sa 4 garniture koje će saobraćati
na relaciji Novi Beograd - Pančevački Most i jednom koja će biti u rezervi u st Bgd Centar.
Interval polazaka biće na 15 minuta u dva dnevna špica. Ove vozove ne treba nikako mešati
sa Beovozom, za sada samo u njima će da važe karte gradskog saobraćaja, imaće konduktera
a i kontrolori gradskog saobraćaja će u njima praviti kontrole kao i u autobusima.
Od novog reda vožnje relacija ovih vozova biće Batajnica - Panč. Most po istim uslovima.
Beovoz i dalje funkcioniše kao i do sada sa 2 garniture na Pančevu, 1 na Ripanj - Inđija,
1 za Mladenovac i 1 za Valjevo a kako će funkcionisati od novog reda vožnje videćemo.
Prvog septembra na gradskoj železnici, dakle, startuju sledeće garniture:
079-082,083-084, 091-096, 017-018 i rezerva 073-074.
http://www.railserbia.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=3798&start=440
 
Čekaj, ovo znači da će takt biti 15 minuta samo u špicu? Pih..
 
A OSTALIH 5 GARNITURA kolio znam remontovano je ukupno 9 :kafa:
 
Pa ne znam, samo sam preneo sa railserbia. Međutim, ako rade 4 garniture fiksno, ne znam može li da se izračuna prosečno vreme čekanja, takođe, ako radi isti broj garnitura, zar tada nije identični red vožnje?
 
Ma, logično je da sistem MOŽE da se koristi tako da se sve 4 garniture koriste sve vreme.

Ono što mi je čudno je ovo "u dva dnevna špica", što vuče na to da neće biti baš toliko polazaka sve vreme..
 
Од 1. септембра промотивни период новог вида превоза градском железницом

Београђани ће од 1. септембра моћи да користе нови вид превоза, дуго најављивану градску железницу. Наиме, од среде стартује пробни период потпуно нове линије која ће ићи од Новог Београда до Панчевачког моста, са интервалом поласка на 15 минута у саобраћајним шпицевима а, што је најважније, читавог месеца превоз путника биће потпуно бесплатан.

– По угледу на друге европске градове, град Београд је у сарадњи са ЈП „Железнице Србије” реализовао пројекат „Градске железнице – БГ ВОЗ нови градски превоз”. У овој фази предвиђено је увођење линије од Новог Београда до Панчевачког моста, док је у наредном периоду планирано продужење до Земуна, односно Батајнице – каже Снежана Перовић, директорка Дирекције за јавни превоз.

Према њеним речима, након промотивног периода, од октобра ће „Градска железница – БГ ВОЗ нови градски превоз” бити укључена у Интегрисани тарифни систем 1, што значи да ће се за превоз користити све врсте карата које важе у постојећем тарифном систему. Значајно је и да 1. септембра Дирекција за јавни превоз уводи нову линију јавног градског превоза 34Л, којом се остварује веза станице Прокоп са аутобуским и тролејбуским линијама у Булевару кнеза Александра Карађорђевића. На линији ће саобраћати минибус возило у интервалу од 15 минута. Како се мрежа линија „Градске железнице – БГ ВОЗ нови градски превоз” буде развијала и ширила, Дирекција за јавни превоз пратиће потребе корисника и кориговати трасе осталих линија јавног превоза и локације стајалишта.

Дејан Васовић, градски архитекта, каже да је град за оспособљавање градске железнице издвојио преко десет милиона евра, од чега је за сада највише новца уложено у завршетак петог и шестог колосека на станици Београд–центар, односно Прокоп, која ће после тринаест година поново почети да ради.

– Град је издвојио и средства за ремонт девет електромоторних шинских гарнитура које ће превозити Београђане у размаку од 15 минута у шпицу на трасама по главном граду. Град Београд ће заједно са „Железницама Србије” у том пробном периоду истестирати све нове системе који су уграђени, гарнитуре које су ремонтоване, као и нове колосеке. Пун и прави обим саобраћаја од Батајнице до Панчевачког моста очекујемо од 1. јануара идуће године. До тада би требало још да се уради и ремонт на прузи, на шинама, што ће у наредних неколико месеци урадити „Железнице Србије”, за шта је град Београд такође издвојио знатна средства – рекао је Дејан Васовић.

Милан Максимовић, директор Дирекције за инфраструктуру ЈП „Железнице Србије”, прецизира да је релација прве фазе, која креће од 1. Септембра, Панчевачки мост – Нови Београд, а друге Панчевачки мост – Батајница. У јутарњем и поподневном шпицу возови ће саобраћати на сваких петнаест минута, а ван шпица на пола сата. Биће по педесет возова у једном и другом смеру, значи сто возова дневно на тој релацији.

Почетак функционисања градске железнице од изузетног је значаја за Београд, нарочито у периоду реконструкције моста „Газела”, јер омогућава поуздан и брз прелазак с једне на другу страну реке. Имајући у виду предности које нови вид превоза пружа, из Дирекције за јавни превоз апелују на грађане да користе градску железницу којом ће се брзо превести до жељеног одредишта.

Ефикасан, поуздан и удобан превоз, према безбедносним стандардима за обављање јавног превоза путника, обезбеђује шест генерално ремонтованих електромоторних возова, капацитета 670 путника, односно око 2.700 путника на сат. У циљу лакшег препознавања возова који се користе на линији од Новог Београда до Панчевачког моста, возови ће бити посебно означени.

Линије „Беовоза” за Инђију, Панчево, Ваљево и Младеновац су у надлежности предузећа ЈП „Железнице Србије” и нису у систему градске железнице, а у њима не важе карте и маркице ИТС-а. Радно време линије је од 5.25 до 23.00 часа, свакодневно, са планираним интервалом слеђења: од 15 минута у шпицу (од шест до девет и од 14 до 17 часова), односно, од 30 минута ван шпица.

Планирано време путовања на појединим деоницама су следећа – од станице Нови Београд до Прокопа се може стићи за шест минута, од станице Нови Београд до Карађорђевог парка за девет, од станице Нови Београд до Вуковог споменика за 13 минута, од станице Нови Београд до Панчевачког моста за 16 минута.

На траси од Новог Београда до Панчевачког моста се налази следећих пет железничких станица које су опслужене линијама јавног градског превоза: „Нови Београд”, где се остварује веза са ЈГС-ом преко линија 67, 69, 89, 94,95, 7, 9, 13; „Београд–центар” – Прокоп – новом линијом јавног градског превоза 34Л се остварује веза са линијама 40, 41, 42, 49, 59, 78, 94; „Карађорђев парк”, где се остварује веза са ЈГС-ом преко линија 17, 18, 30,31, 33, 39, 42, 46, 47, 48, 55, 59, 78, 9,10 и 14; „Вуков споменик”, где се остварује веза са ЈГС-ом преко линија 25, 25П, 26, 27, 27Л, 32, 65, 74, 2, 5, 6, 7, 12, 14; „Панчевачки мост”, где се остварује веза са ЈГС-ом преко линија 16, 23, 32E, 33, 35, 37, 43, 48, 58, 95, 96.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1407603
 
Е, ово, "у шпицу" и "ван шпица" је глупост, јер је пола сата превелики интервал. Надам се само да то неће остати и када се линија продужи до Батајнице...
 
BG VOZ i Beovoz? pa da li su oni normalnu. jednostavno su mogli da ga nazovu GŽB (Gradska Železnica Beograda) ili slično, a ne BG VOZ.
anyway, što se tiče intervala, sa postojećim brojem vozova je to ok.
 
Dobar napredak i vec vidim da ce pancevo traziti da se pripoji BG-u sto je i logicno a i ucice u its!
 
Ukoliko budu subvencionirali i finansirali remont nekih garnitura, to je tako rečeno. ATP je bio u ITS sistemu, nekada.
 
Dovoljne su 3 garniture da se odrzi konstantni interval manji od 15 min na relaciji NBG - P. Most, narocito sto taj komad pruge koristi iskljucivo Beovoz osim par stotina metara od stanice NBG do skretanja za stari zeleznicki most.

A druge dve neka stave na krak Rakovica-P. Most odmah.
 
"rile"":z428c756 je napisao(la):
Na Beovozu :
015-040 i 086-088 Pančevo - Inđija
063-064 Ripanj - Inđija
092-097 Mladenovac
019-020 Valjevo
Daljinski putnički vozovi:
099-100 Beograd - Šid
029-030 Beograd - Novi Sad
080-085 Beograd - Prijepolje ter.
"rile"":z428c756 je napisao(la):
035-077 je juče stigla u Zemun. Pre neki dan je imala veliku probnu vožnju na barskoj
pruzi i vrlo brzo i ona će biti primljena. Potpuno joj je promenjen izgled i sada se ne
razlikuje od ostalih remontovanih garnitura. U narednih dvadesetak dana očekuje se dolazak
i garniture 067-068 iz Zrenjanina. jedna od ove dve garniture ( ja mislim 035-077) bi
trebalo da bude rezerva ostalim garniturama koje nisu u gradskoj železnici a druga da
zameni neku od starijih garnitura koja bi se onda dala novosadskom posedu kao druga
za Suboticu. Ovako bi stvari trebalo da funkcionišu do nove godine i novog reda vožnje
a posle toga biće nekih promena.
Od prvog septembra stanice Novi Bgd i Zemun imaće mnogo problema u odvijanju saobraćaja
jer će zbog radova na Gazeli narednih 20 dana, napon biti isključen između Beograda i
Novog Bgd pa će svi putnički vozovi iz Šida i Subotice, kao i gradska železnica, završavati
vožnju u Novom Bgd a brzi vozovi biti prevlačeni dizel vučom do i od Zemuna. Uz to
najavljuju se radovi na ugradnji signala na susednim kolosecima između Zemuna i Novog Bgd
što će iziskivati povremene zatvore koloseka. Biće baš čupavo .
"rile"":z428c756 je napisao(la):
Dodao bih samo još da je ugovor između grada Beograda i ŽS vrlo rigorozan kada
su u pitanju zakašnjenja vozova gradske železnice. Za zakašnjenje od 1 do 3 minuta
plaćaju se penali po obrascu 20 dinara x polovina kruga ( rastojanje između P. Mosta
i Novog Bgd.), za zakašnjenje 3-8 minuta sve ovo duplo a preko 8 minuta voz se
otkazuje a kakve su konsekvence za tako nešto u ovom trenutku ne znam. Inače
u toku jedne godine jedna garnitura može da ima najviše 8 defekata a za to su
garanciju dali remonteri pa ako bude i više od toga i oni će da plaćaju penale.
http://www.railserbia.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=3798&start=440
 
Već sam pisao, nema nikakve svrhe dolazak Beovoza samo do pančevačkog mosta. Do tog mosta idu mnoge gradske autobuske linije. Ogromna većina putnika Beovoza ide dalje - do Krnjače, Ovče , Pančeva (koje ima 3 stanice) i do Vojlovice. B eovoz je i išao do Vojlovice ali se onda čekalo po 2 sata. Liči mi na Solomonsko rešenje - nema para za nove garniture, skratićemo linije. Beovoz će ići samo do mosta ali zato će ići svakih 15 minuta. Ovo rešenje će biti podnošljivo ako ne bude dugo trajalo.
 
nbg - pančevački most?? pa da li su mogli još da skrate liniju :/
 
mogli su,da bude do vuka,ali bolje da cutim da ne dobiju tu ideju
 
zidar":145gelzt je napisao(la):
Dovoljne su 3 garniture da se odrzi konstantni interval manji od 15 min na relaciji NBG - P. Most, narocito sto taj komad pruge koristi iskljucivo Beovoz osim par stotina metara od stanice NBG do skretanja za stari zeleznicki most.

A druge dve neka stave na krak Rakovica-P. Most odmah.
ima za tu relaciju, ali za relaciju Batajnica - P. Most (Krnjača) na 15 minuta nema dovoljno vozova
 
kako misle da koriste postojece karte sa rupicama? Jedino da osposobe neke od onih prastarih automata, sto ne bi bilo lose
 
Pa rekoh vam ja,pitajte pa će nam se kasti tj.glasnuli se iz grada,elem ovako,Bravo!održali obećanje za 1.sep. i Bravo! što je bezplatno do zvaničnog uvođenja ITS jer u suprotnom dnevno nije mala stavka za budžet ići do grada i vrnuti se na NBG za sada, također radiće na rekonstrukciji šina do karaj godine za Zemun i Batajnicu,15.min takt u špicu je gotovo isto kao i Metro dok uđete u stanicu Vuk i spustite se na platforme za 5-7 min.dolazi voz tako u mnogim gradovima sveta funkcioniše Metro,iskreno kada jednog dana budu skratili na 8 min.vozovi će samo ulaziti i izlaziti brzinom munje ,van špica 30 min.je da kažem pristojno za početak s tim da razvojem van špica dođe na 15.kada se budu naručili novi vozovi,ovo za BG VOZ pa ne znam po navici će većina nas da ga zove Beovoz ali OK hteli su nešto sveže za kampanju,,možda je bolje da su ga nazvali "Gradski voz" sa oznakom (G )sinonim gravitacija i sl.) i na svakom stajalištu recimo na ulasku u Vuk bi stajao svetleći pano "G" nešto kao domaći pandan "S" BAhn ili "RER" Pariz,mada sam se zalagao od početka za "RM" Regionalni Metro,jedino na šta nismo dobili direktan odgovor je status preduzeća,Gradsko,Železnice ili treće i da li će i kada rekonstruisati postojeće i početi sa izgradnjom novih stanica,pa neka bude i u narednoj godini ali barem da vidimo dve nove,ili jedna godišnje recimo podzemna,a što je dobra vežba za Metro,eto stiču se nova iskustva u izgradnji Interceptora pa bi mogli da započnu jednu podzemnu,Bežanija/Merkur ili Vidikovac,ili Mekenzijeva/Slavija, a ovu na NBG nadzemnu kod Airport C. da uvrste kao prioritet.Također za narednu godinu linija Vuk-Rakovica bi mogla biti hit sa redovnim hranjenjem busevima iz Rakovice,Miljakovca te stanice. :kafa: Zapravo od sada će postati HIT voziti se ispod Beograda,moja mama već se najavila za promotivnu vožnju, a oduševljena je što će se voziti i sa markicom,šta reći zar ima bolje promocije od uzbuđenih komšinica koje o tome pričaju na popodnevnoj kafi ;)
Inače Gradski Arh.je prijatno iznenađenje za sada dobro radi posao u vezi BG Voza i donosi rezultate u obećanim terminima.
HA HA,evo slike koju je B92 postavio u vezi teksta Gradske Želiznice,mislim...:lool:

683002794c7bbe5d9083b332731249_450x382.jpg
 
moja ideja za linije GŽB-a sa postojećom infrastrukturom uz malo dorade:

L1: Batajnica-Krnjača
L2: Batajnica-Ripanj
L3: Barajevo-Krnjača
 
Koliko vidim, sada postoji BG-Voz i Beovoz, pa me interesuje ako recimo čekam voz na relaciji N.Bgd - Beograd Centar, kako ću ja znati da li je to BG voz u kome važi GSP karta ili je to Beovoz, koji ima identične garniture i tuda isto prolazi :/
 
Pa rekli su da ce poebno oznaciti garniture BG VOZA. Ko mu dao takvo ime, neka mi se javi na konsultacije xDDDDDDDD
 
2012":33l7vuig je napisao(la):
Inače Gradski Arh.je prijatno iznenađenje za sada dobro radi posao u vezi BG Voza i donosi rezultate u obećanim terminima.
Termin jeste ispoštovan, ali skoro ništa drugo nije...:/
Malo po malo skraćuju linije, povećavaju intervale...faza 2 je beše trebala da produži trasu do Pančeva? Sad je faza 2 širenje linije do Zemuna.
 
Nikada nije spominjano Pancevo, bez ucesca Grada Panceva. Prvo obecanje je bilo Batajnica-P. most
 
Vrh