Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ceo BG čvor će biti u barijerama mislim da je to jasno. Onaj ko želi da putuje dalje, van sistema BGvoza će jednostavno morati da kupi kartu pre prolaska kroz barijere. Sviđalo se to vama ili ne, svakako će podići nivo naplate i za BGvoz i za nacionalnu železnicu (neće biti podmićivanja toliko)
 
Hihihi... mora da se plaća nema druge 😆

Jedva čekam da malo sistem zaživi da mogu lepo da ga sagledam u celosti a ne ovako parcijalno... Niču barijere k'o pečurke posle kiše...
 
Hihihi... mora da se plaća nema druge 😆

Jedva čekam da malo sistem zaživi da mogu lepo da ga sagledam u celosti a ne ovako parcijalno... Niču barijere k'o pečurke posle kiše...
Smaraš više, oladi malo. Ako želiš da ne platiš kartu ne provociraj po forumu. Opet kažem, nadam se da ćeš se jako opeći.
 
Nadaj se... ;)

Ti uopšte ne smaraš sa 100 puta ponovljenim barijerama i da će ah morati da se kupi karata, nema druge...

ali piši sta hoćeš i kupuj karte, raduj se barijerama, ko ti brani, tvoja stvar, meni ne smeta, samo me zasmejava...
 
Svaka čast, evo ubedio si me. Ja sam ovde kriv i imam pogrešne vrednosti jer želim da platim kartu. Priznajem ti, veći si čovek od mene.
Ajde sad pusti da oni sa pogrešnim vrednostima malo vode diskusiju na ovom forumu, evo ti možeš da ideš da nađeš još neku rupu na Prokopu pa kad nakupiš 5 komada javi se da te pohvalim plusićem.
Inače, na Tošinom bunaru još uvek nema znaka od aparata za karte, a nisam video nigde ni instalacije za tako nešto. Liftovi još uvek nisu u funkciji. Da li ima neko sliku sa stance Novi Beograd gde planiraju barijere da budu?
 
Ma nisi ti kriv... gde sam ja nabijao da sam veći od svih vas.. pa to je prosto nemoguće.. oladi sam malo (to što si meni poručio) i biće sve kul.. ;)

Kaže "pusti da malo vode diskusiju", pa vodite je sve ove dane, ko vam smeta... jedan glas protiv barijera 😄 i ja sam deo diskusije ako ismevam barijere to je sa razlogom jer mislim da su sprdnja... ako se ne slažeš sa tim, ja nemam ništa protiv... ali relax bro, nema razloga za tenzije... ;)
 
Ma ponovi to još 5 puta za 5 novih lajkova, jer sam ja sve smorio, a vi ste super 😄

Super su barijere ubedili ste me...

U interesu su društva, sve što država radi i način na koji radi je u interesu društva, zašto bilo šta preispitivati...

Još da ih Vučić aminuje, da ih neki sveštenik osvešta, baci vodicu preko barijera i eto sve u skladu sa interesima društva...

Preskakaću ih svaki put kad mogu.

I naravno da ih preskačem upravo iz bunta.

I svejedno mi je šta mislite o tome.

Ponovite sad još 10 puta da ja smaram a vi radite ispravno... Da vaša bude zadnja, evo neću vam ništa ni odgovarati...

Sećam se samo pre 2 godine kad sam objašnjavao kako se sve zaobilaze barijere na Pančevcu a ima 3 načina, da sam imao samo podršku i kao to care, hvala ti... 👍Otkad su se ovakve šteberčine na... nagomilale na ovoj temi, tužno je svraćati... 😔 Preko 80% ljudi se švercuje i očigledno to rade sa razlogom a ne jer žele loše ovom društvu ili žele nekom da napakoste ili jer su moralni otpad a vi tako zlatni, pčelice, pametnice...

Pošto si upravo ti Travolta izrazio sumnju u visinu procenta ali evo citata gradonačelnika nam

„Ali isto tako očekujem zaista svesnost i savesnost ljudi da ne možemo do toga da dođemo ako niko ne plaća javni prevoz. Sramota me je da kažem koliko malo ljudi danas plaća javni prevoz. To ne prelazi 15-20 posto“, kazao je gradonačelnik."

Ja konkretno neću da plaćam prevoz dok me sud ne vrati na posao koji sam nezakonito izgubio. Ne želim novi posao, jer po zakonu imam pravo na onaj gde sam radio u državnoj firmi a izgubio sam ga otkad su naprednjaci dovukli svoj kadar, sa manje i škole i iskustva od mene na moje radno mesto koje nije ukinuto... Do otkaza sam uvek kupovao mesečnu kartu ili plaćao prevoz (iako su se skoro sve kolege švercovale...) Dok me ne vrati to i takvo društvo, preskačem barijere... Kome to smeta, nek smeta, svejedno mi je... Imam sve slobodno vreme ovog sveta da preskačem barijere, ko žuri na posao nek kupuje kartu...
 
Kada bi svako od vas ko je nadrljao što od demokratskog tranzicionog, što od strane naprednjačkog kancera terao pravdu na svoj način, država nam ne bi ni bila potrebna.
Da, apsolutno i dalje mislim da zaslužuješ da budeš kažnjavan.
 
Ako im je usred ove krize već dunulo u glavu da na svakom stajalištu BG Voza postavljaju BusPlus barijere, onda neka naprave šaltere/automate za prodaju voznih karata sa bar-kodom koji može da se učita na ulazu, kao i peronske karte za one koji imaju povratno putovanje. Postoje putnici koji bi da na Tošinom Bunaru uhvate putnički voz za Novi Sad, a BusPlus kartice uopšte nemaju, ili opravdano ne žele da plaćaju dodatnih 90 dinara sa svoje kartice da bi koristili putnički voz koji uopšte nije deo sistema BusPlus, i za koji već imaju uredno kupljenu kartu SV.

Naravno, peronske karte bi na ovakvim stanicama morale biti besplatne. Jedino to je i logično, jer neko ko npr. na Prokopu kupi povratnu kartu za Novi Sad, pri povratku ne mora uzimati nikakvu peronsku kartu, jer je ta stanica otvorenog tipa, tj. nema nikakvih ulaznih barijera, kao i 99% železničkih stanica širom Srbije.
 
Poslednja izmena:
Tošin bunar i NBG
IMG_20220830_181243.jpg
IMG_20220830_181306.jpg
IMG_20220830_181343.jpg
IMG_20220830_181357.jpg
IMG_20220830_182336.jpg
IMG_20220830_182356.jpg
IMG_20220830_182406.jpg
IMG_20220830_182416.jpg
IMG_20220830_183014.jpg
 
Mogu da stave svuda te barijere, ali džabe kada su oterali sve putnike. Danas čekam voz u Rakovici iz Lazarevca za Ovču koji je trebao da stigne u 18:09, par minuta pre dolaska sa razglasa objave da voz ne saobraća.
 
Problem je što Beograđani i ovako beže od gradskog prevoza glavom bez obzira. Vozi se uglavnom onaj koji mora. Kvalitet nije zadovoljavajući, a (pojedinačna) karta je skupa.

Koliko god i mene frustrirala naša vekovna tradicija švercovanja, mislim da je prvo trebalo makar malo dovesti prevoz u red pa onda menjati tu naviku.
 
Nadoknadiće mu se nikad. Mnogo elegantnije rešenje bi bili validatori u vozovima i kontrola kao u svim ostalim vidovima JGP. Nakon dovođenja prevoza u red uvesti rigorozne kontrole i drakonske kazne.
 
Nadoknadiće mu se nikad. Mnogo elegantnije rešenje bi bili validatori u vozovima i kontrola kao u svim ostalim vidovima JGP. Nakon dovođenja prevoza u red uvesti rigorozne kontrole i drakonske kazne.
Nije svrha trošiti ljudske resurse (kontrolore) ma nešto što izuzetno lako može imati kontrolu pristupa i da se kontroliše sa mnogo manjom radnom snagom. Kontrole se mogu fokusirati na druge vidove prevoza
 
Čim mnogima ovoliko smetaju nove rampe, to verovatno znači da su pun pogodak. Naša istorija nas uči tome.
Biće pun pogodak, ako se posle postavljanja rampi prestane sa već ukorenjenom praksom kašnjenja i otkazivanja svakog drugog BG Voza, i ako se barem linija Batajnica-Ovča vrati na 15-minutni takt tokom špica. Niko nema problem da plati to što se vozi, ali besmisleno je plaćanje prevoza koji svakodnevno kasni i kao prigradska železnica ide ređe nego međunarodni vozovi u bogatijim zemljama.
 
Ja načelno podržavam rampe za gradski voz, ali taj voz mora da liči na nešto i da ima kakvu-takvu pouzdanost. Verovatno će neko reći da onaj kome se ne sviđa ne mora da se vozi, ali poslednje što Beogradu treba je destimulisanje korišćenja šinskih sistema.
 
Да ме не схватите погрешно, кашњење и отказивање полазака БГ воза је поражавајуће за систем који кад је уведен је био беспрекоран, али ако неко очита карту на турникету, дође на станицу и сазна да је воз отказан, карта ће му и даље важити наредних 90 минута и за други градски превоз, тако да у том смислу, увођење турникета ништа не мења, осим можда тих пар минута раније очитане карте, колико ће путнику требати да дође од железничке станице до стајалишта друмског превоза, што у пракси и није значајно. У сваком случају, требало би тежити постављању информационих екрана видљивих пре уласка у ограђену зону, где је могуће.
 
Да ме не схватите погрешно, кашњење и отказивање полазака БГ воза је поражавајуће за систем који кад је уведен је био беспрекоран, али ако неко очита карту на турникету, дође на станицу и сазна да је воз отказан, карта ће му и даље важити наредних 90 минута и за други градски превоз, тако да у том смислу, увођење турникета ништа не мења, осим можда тих пар минута раније очитане карте, колико ће путнику требати да дође од железничке станице до стајалишта друмског превоза, што у пракси и није значајно. У сваком случају, требало би тежити постављању информационих екрана видљивих пре уласка у ограђену зону, где је могуће.
Upravo tako, kad otkažu autobus ljudi samo odu na drugi. Isto tako će i biti sa vozom
 
Vrh