Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

definitivno Dedinje i Vidikovac. Hram i nije potrebna, jer je blizu Karađorđev park, ali bi bilo dobro mesto ispod Mekenzijeve (tu je tačno na pola puta između Karađorđevog parka i Vukovog spomenika). ista priča je i za Cvijićevu. mnogo je blizu Vuku, tako da bi dobro mesto bilo kod Novog groblja
 
2012":ir79408e je napisao(la):
također je nepohodna podzemna stanica na Bežaniji pored Merkura,koja bi kupila veliki broj ljudi iz celog naselja,oni bi tek ostavili aute ispred zgrada.
Зар не би онда била сувише близу станице Тошин бунар? Чини ми се да воз не би стигао ни да се залети, а већ би морао да кочи.
 
Pa ako bi se ja pitao T.Bunar bi ukinuo u korist Merkur-Airport C.,Slažem se i da je potrebna stanica Dedinje i Vidikovac,tako da bi linija Pančevo-Železnik,zbog razdaljine stanica bila prava rapid -tranzit dok bi linija 1.prema Batajnici više podsećala na pravu Metro liniju zbog kraćeg rastojanja između stanica.:kafa:
 
2012":26ndii86 je napisao(la):
Pa ako bi se ja pitao T.Bunar bi ukinuo u korist Airport C.
И мени то паде на памет. Мислим да је станица ТБунар на лошем месту. Од најближег стајалишта 75-ице треба 10 минута пешке.
Па онда оно степениште. Ко је старији или дебљи има душу да испусти.
 
Pa i sistem bi lakše funkcionisao ako vozovi ne bi stajali pod nagibom zarad nekoliko putnika :kafa:
 
Dakle javna raprava bila stanica ukinuta,grade se dve nove.. :p
 
times12":3fdr3vbt je napisao(la):
2012":3fdr3vbt je napisao(la):
Pa ako bi se ja pitao T.Bunar bi ukinuo u korist Airport C.
И мени то паде на памет. Мисим да је станица ТБунар на лошем месту. Од најближег стајалишта 75-ице треба 10 минута пешке.
Па онда оно степениште. Ко је старији или дебљи има душу да испусти.
Nije T. Bunar na tako losem mestu, vec oko njega nema potrebnih sadrzaja. Kada bi se raselile udzerice i izgradilo neko stambeno - poslovno naselje i otvorio prolaz do Oml. Brigada (UMP) bilo bi tu putnika! I naravno bolja veza sa Bezanijskom Kosom u vidu eskalatora i/ili liftova (mada u Srbiji dal bi to opstalo!!??).
PS 65 vec prolazi tuda, a ide cesto.
 
zhaba":3k7s09qm je napisao(la):
Nije T. Bunar na tako losem mestu, vec oko njega nema potrebnih sadrzaja. Kada bi se raselile udzerice i izgradilo neko stambeno - poslovno naselje i otvorio prolaz do Oml. Brigada (UMP) bilo bi tu putnika! I naravno bolja veza sa Bezanijskom Kosom u vidu eskalatora i/ili liftova (mada u Srbiji dal bi to opstalo!!??).
PS 65 vec prolazi tuda, a ide cesto.
Да, али не улази у 2. и 3. месну заједницу већ иде право ка Кванташу, тако да само "чеше" велики део насеља.
 
Ajde stanica erport siti koja ne bi bila preskupa, ali ima li ko bilo kakav račun o isplativosti izgradnje stanica Dedinje, Vidikovac i Bežanija? Ono, koliko bi to koštalo a koliko bi realno ljudi privuklo? Makar gruba procena.

Bez toga priča nema mnogo smisla, svodi se na lepe želje..
 
medjutim":3hhd08zf je napisao(la):
Ajde stanica erport siti koja ne bi bila preskupa, ali ima li ko bilo kakav račun o isplativosti izgradnje stanica Dedinje, Vidikovac i Bežanija? Ono, koliko bi to koštalo a koliko bi realno ljudi privuklo? Makar gruba procena.

Bez toga priča nema mnogo smisla, svodi se na lepe želje..
Мене би нова станица на Бежанији дефинитивно привукла. Можда не толико у правцу ка граду (јер имамо 75 и 74 које су солидне), колико у правцу из града. Ову садашњу, ТБунар, сам само једном користио и никад више. Требало се попети уз брдо и одшетати до прилично удаљене станице 75-ице. Још је била нека позна јесен...
 
Garantujem da bi sve navedene stanice bile pune putnika,samo pogledajte masu koja živi na Vidikovcu,Bežaniji pa zar bi ti ljudi propustili priliku da do centra stignu za 15 ak min.? za razliku od sat vremena truckanja u autobusu pećnici do centra isto važi za Železnik,dok bi ljudima sa Dedinja centar bio na 5 min. :kafa: a evo i grube procene stanica Vidikovac bi koštala oko 15. mil$ kao i Dedinje zbog dubljih stanica,dok bi stanica Merkur Bežanija bila jeftinija jer je tu plići tunel,procena je otprilike kao nova stanica u ST.Petersburgu,gde su posebnom mašinom bušili od površine ka ranije izgrađenom dubokom tunelu,pominjali smo to u ranijim postovima,najeftinija bi bila stanica Airport C koja bi bila otvorena dozidana sa bočnih strana pruge.
tehnički Herrenknecht izrađuje i taj tip mini krtica pod štitom za probijanje pod uglom,jedna takva stanica se upravo radi u ST.Petersburgu, a kod Ceraka olakšava pristup potencijalnoj stanici tj.ulaz u tunel je blizu tog mesta.. roll
Evo nađoh tu stanicu kao primer,ako se radi samo jedna duboka stanica
S-441_HK_RAW7422.jpg

S-441_HK_RAW7276.jpg

S-441_HK_RAW3381.jpg

evo sve lepo objašnjeno wink
St. Petersburg is the most northern megacity in the world and its metro system is one of the deepest in the world. The Station Obwodny canal is located on line 5 at a depth of 60 meters. For a long time it was not put into operation, since the access shafts from the surface were not yet built. The major challenge during mechanized tunneling of the 105 meter long escalator shaft was the gradient of 30°.
The solution was a Herrenknecht EPB Shield with a diameter of 10.69 meters which started with a special launch construction – developed and produced by Maschinen- und Stahlbau Dresden. The TBM was kept on its path during tunnelling with an innovative system of lifting cables and hydraulic cylinders in accordance with the parameters of the VMT guidance system. Two rail-bound wagons, drawn by winches, provided for the removal of the soil material. They also transported the lining segments below ground, which were produced in formwork made by Herrenknecht Formwork GmbH. Tunnelling went smoothly with the innovative machine made in Schwanau in the hands of the OAO Metrostroy specialists, achieving performances of up to 4 meters a day. The last lining segments could be installed in time for Christmas 2009 after only 12 weeks of tunnelling.
Ovim htedoh da kažem da postoje tehnička rešenja koja su drugi gradovi primenili,za gradnju jedne ili nekoliko dodatnih stanica na većim dubinama Posle samo 12 nedelja dobija se nova stanica,eto ovima iz grada da porazmisle jer su ovo brza rešenja
 
А где би тачно била станица Видиковац ( у односу на Раковицу)? Има ли нека мапа?
 
Pa negde u blizini Mekdonaldsa ili pijace Vidikovac tu i prolaze tuneli..neko je ranije postavljao mapu obeleženu.. :kafa:
 
"The last lining segments could be installed in time for Christmas 2009 after only 12 weeks of tunnelling."

ovo je već ihahaj u prošlom vremenu. Šta sad kaže?

http://ru.wikipedia.org/wiki/Обводный_канал_(станция_метро)

Открытие станции в полном объеме для пассажиров планируется в декабре 2010 года.

iliti stanica kreće s radom u punom obimu u decembru ove godine. Simpatičnih godinu dana od Božića 2009.

Ako Rusima treba toliko da odrade samo izlaz na postojeću nekorišćenu stanicu (koliko sam shvatio, imali su stanicu i sav stanični prostor iskopan unapred, nije tu iskopan samo tunel), čisto sumnjam da bi kod nas stanica Vidikovac mogla da se uradi tako brzo. Na stranu što je to opet cena ne za celu stanicu, nego samo za dolazak do stanice, te bi i ceo projekat koštao mnogo više.

Ako još treba da bude 100 metara duboko, spuštanje će da traje i traje. Mislim da ipak za mnoogo manje para može da se organizuje prevoz do stanice Rakovica, bez komplikovane nove stanice, da se sredi prilaz stanici Rakovica s raznih strana (a naročito da se lepo poveže za pešake sa stajalištem kod opštine, verujem da put može da se skrati za bar 200-300 metara) a da put ne traje bitno više. Još se ne bi produžavalo ukupno vreme od jednog do drugog kraja linije. A pored stanice ima dovoljno mesta koje može da se sredi kao parking za par autobusa koji čekaju Beovoz (ili čak redovan putnički/brzi) da pristigne.. Pa onda odatle do negde usred Vidikovca, pa do Petlovog brda, pa povratak nadole kroz Kneževačku do stanice (a eventualno i jedan u kontra smeru ovom rutom).. ako se uklopi s taktom, može da završi posao umesto stanice. Jedino može da bude problem spuštanje busa niz Pilota u špicu, ali to je problem svakako.. a i valjda bi ovako nešto koliko toliko smanjilo broj automobila..
 
Au brate, znam gde ide, i opet mi trebalo 3 minuta da je nađem :laugh:
 
Najkorisnija od tih nekoliko stanica koje sam pomenuo bila bi Vidikovac, pa Omladinskih brigada i Bezanijska kosa, a ostale ne bi bile na odmet, ali koliko bi bile korisne zavisi i od toga kuda ce ici trase metroa, npr. da li ce trasa ici preko Slavije ka Bulevaru ili drugim putem,sem toga dodatne stanice bi Beovoz pretvorile u pravi metro, a to povlaci preispitivanje prvobitne namene tunela i drugacije resenje za VANGRADSKE VOZOVE i glavnu zeleznicku stanicu, ali o tom potom.
 
Postavljeno je na prvoj strani sajta novo glasanje koje za temu ima gradsku zeleznicu Beovoz.

Dajte svoj glas ja sam svoj vec dao pa da vidimo na kraju kako stoji stvar i u procentima ;)
 
Фали опција: да уколико се градски превоз реорганизује тако да вози до станица беовоза :)
 
Beovoz nikako ne moze da funkcionise kao metro i zato sam protiv ideje da ide u pocetku na gradskoj liniji. Bez prigradskih naselja nema uspeha Beovoza (za pocetak Zemun polje i Batajnica, odnosno resnik i Ripanj na jugu).

Sto se umnozavanja stanica tice, to bi bilo korisno jedino iznad Bulevbara Vojvode Misica, ali sam protiv umnozavanja stanica na medjunarodnoj pruzi. Nemojmo okretati cinjenice, nije to gradska pruga, Beovoz je samo koristi.
 
Ako postji takt od 15.min onda je to vrlo Metro,jer u svetu mnogi Metro sistemi imaju takav takt,a Beovoz ne bi se ni realizovao da je Beogradski Čvor građen samo za međunarodni saobraćaj,već kao mulifunkcionalni sistem,pročitaj istorijat pa će ti biti jasnija prednost onako kako su ga i zamislili :kafa:
 
Igor":33phuyt2 je napisao(la):
Postavljeno je na prvoj strani sajta novo glasanje koje za temu ima gradsku zeleznicu Beovoz.

Dajte svoj glas ja sam svoj vec dao pa da vidimo na kraju kako stoji stvar i u procentima ;)
mogao si da objediniš odgovore. dvoumio sam se između prvog i trećeg

edit:
sada gledam daljinu. od izlaska sa stanice Novi Beograd do ulaska u Tošin bunar ima oko 2 km. famozna stanica Airport city bi bila odaljena oko 800 metara od Tošinog bunara, tako da ne treba, ipak, da se izmešta Tošin bunar. jedini razlog da se izmesti Tošin bunar bi bio pravljenje stanice na Bežaniji
 
Razmiljao sam da stavim i mogucnost odabira vise ponudjenih odgovora ali onda bi sigurno bilo ujednacenije za prve tri pozitivne stavke u korist Beovoza a ipak treba videti koja to stavka pravi tu razliku izmedju ici cu na Beovoz i necu. Naravno nekome je bitna estetika a nekome finkcionalnost i redovnost i placanje markicom i sl
 
Glasao! :p Slažem se sa Igorom treba izdvojiti tri elementa bitna za odabir Beovoza,a onima koji donose odluke je jasno da bez tih elementa nema masovnijeg korišćenja Beovoza tj;pouzdan takt 15.min,ITS,gradnja novih stanica,a onda i dodatnih pogodnosti parkirališta pored stanica,usklađeni ostali gradski saobraćaj sa dolazkom/odlazkom vozova,info sistem za putnike,Gps,displeji,sms i naravno kvalitetni vozovi renovirani i novi. :kafa:
 
Vrh