[li]
GLAVNE MEHANICKE KARAKTERISTIKE VOZA:
- Gabarit prema UIC (objava 505-1)
- Raspored osovina Bo'Bo'+2'2'+2'2'+Bo'Bo'
- Min.poluprecnik krivine 150 m
- Min.poluprecnik krivine za prlaz pojedinacnih kola 80 m
- konstrukciona brzina 130 km/h
- maksimalna brzina 120 km/h
- sirina koloseka 1435 mm
- sirina sanduka na krajnjim tackama 2810 mm
- ukupna duzina voza preko odbojnika 102160 mm
- visina kola (neopterecenih) od GIS 3893 mm
- visina ose automatskog kvacila od GIS 1060 mm
- visina prikolice od GIS do gornje tacke spustenog
pantografa sa novim tockovima precnika 1050mm 4650 mm
- broj vucnih motora 8
- trajna snaga vucnih motora 8x170 kw
- jednocasovna snaga vucnih motora 8x210 kw
- masa po osovini 18t +- 3%
- srednje ubrzanje voza pri naponu 25kv,
od 0-60 km/h 0.7 m/s2
- dozvoljeni najmanji kratkotrajni napon u kontaktnoj mrezi 17 kv
- zaustavni put pri 120km/h 1000 m [/li]
Ostatak na
http://www.412emvbeovoz.com/tehnicki.htm
Elektomotorni voz serije 412/416 tadasnje jz su pocele da uvoze pocetkom 80-ih godina.
Ova serija vozova je nabavljena za potrebe tadasnjih Ztp Beograd,Novi Sad, Skopje i Titograd, ukupno je nabavljeno 53 voza ove serije.Treba napomenuti da je u vreme kupovine ovih vozova aktuelan bio i Gosin emv "Sumadinac",ali zbog cene koja je bila duplo veca od cene emv 412/416. Ztp se odlucio za emv 412/416.Ovaj voz je poznat i pod nadimkom "Rus"
Ostatak na
http://www.412emvbeovoz.com/Istorija emv 412.htm