Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

amm8990 +1

Lepo izgledaju tako sredjene, bilo bi dobro kad bi sve elektromotorne vozove tako prefarbali i zastitili ih od grafita...
 
Koje godiste su te lokomotive koje se koriste u Beovozu i koja im je najveca brzina?
 
[li]GLAVNE MEHANICKE KARAKTERISTIKE VOZA:

- Gabarit prema UIC (objava 505-1)

- Raspored osovina Bo'Bo'+2'2'+2'2'+Bo'Bo'

- Min.poluprecnik krivine 150 m

- Min.poluprecnik krivine za prlaz pojedinacnih kola 80 m

- konstrukciona brzina 130 km/h

- maksimalna brzina 120 km/h

- sirina koloseka 1435 mm

- sirina sanduka na krajnjim tackama 2810 mm

- ukupna duzina voza preko odbojnika 102160 mm

- visina kola (neopterecenih) od GIS 3893 mm

- visina ose automatskog kvacila od GIS 1060 mm

- visina prikolice od GIS do gornje tacke spustenog

pantografa sa novim tockovima precnika 1050mm 4650 mm

- broj vucnih motora 8

- trajna snaga vucnih motora 8x170 kw

- jednocasovna snaga vucnih motora 8x210 kw

- masa po osovini 18t +- 3%

- srednje ubrzanje voza pri naponu 25kv,

od 0-60 km/h 0.7 m/s2

- dozvoljeni najmanji kratkotrajni napon u kontaktnoj mrezi 17 kv

- zaustavni put pri 120km/h 1000 m [/li]
Ostatak na http://www.412emvbeovoz.com/tehnicki.htm

Elektomotorni voz serije 412/416 tadasnje jz su pocele da uvoze pocetkom 80-ih godina.
Ova serija vozova je nabavljena za potrebe tadasnjih Ztp Beograd,Novi Sad, Skopje i Titograd, ukupno je nabavljeno 53 voza ove serije.Treba napomenuti da je u vreme kupovine ovih vozova aktuelan bio i Gosin emv "Sumadinac",ali zbog cene koja je bila duplo veca od cene emv 412/416. Ztp se odlucio za emv 412/416.Ovaj voz je poznat i pod nadimkom "Rus"
Ostatak na http://www.412emvbeovoz.com/Istorija emv 412.htm
 
amm8980 me preduhitrio...:)

Najstarije elektromotorne garniture koje su u sistemu Beovoza su proizvedene pocetkom 80-ih godina, dok su najmladje stigle na nase pruge sredinom devedesetih.

Maksimalna brzina im je 120 km/h, no zbog problema sa kocionim sistemima ogranicena je na 90 km/h tamo gde infrastruktura to omogucava.
 
Bilo bi fino da su sada za vreme radova na gazeli nekako privremeno uključili i ogranizovali garniture da voze na relaciji pančevački most->tošin bunar i obaveste građane o tome. Opet ne znam da li imaju dovoljno RVR-ova za tako nešto.
 
Pa s obzirom da rekonstrukcija još traje,a trebalo bi da otpočne i zamena šina na više deonica kao i renoviranje stanica i da se do kraja god.uvodi ITS,bolje je da ne improvizuju. ;)
 
Ne znam baš da li su garniture Beovoza ogranicene na 90 km/h. Na njegovoj trasi maksimalna dozvoljena brzina je 100 km/h i to izmedju Batajnice i Stare Pazove.
Imao sam privilegiju da se vozim u vozačevoj kabini na toj relaciji, i voz je zaista dostigao malo vise od 100 km/h i posle je kočio bez ikakvih problema.
 
Garniture nisu samo prefarbane, već i remontovane, a neke su dobile i neke novitete.

Sjajni zrenjaninci su, ipak, napravili neke tehničke novine na garniturama koje oni remontuju
za razliku od smederevaca. Naime, pored onog standarnog kosog amortizera na postolju,
ubačen je još jedan, dodatni, unutar male i velike opruge koji će znatno stabilizovati garnituru
pri većim brzinama. Isto tako angažovana je neka italijanska firma da napravi studiju izvodljivosti
na osnovu koje će biti raspisan tender za klimatizaciju cele garniture što bi, po meni, kompletan
sistem Beovoza učinilo vrlo pristojnim.
 
Evo primera kako bi mogla da se sredi stanica NBG za Beovoz.
P1010156.jpg

P1010158.jpg
 
Pa recimo da je bolje da odmah je odrade pa kada se odluče da grade celu stanicu načekaćemo se...@BOKI SMOKI,jel ti se nesviđa ili ...?primer sam dao ,jer bi ovo za grad bilo jeftinije rešenje..u suštini vidi se metalna konstrukcija,staklo..ništa skupo..evo sličnog rešenja u Delhiju http://www.youtube.com/watch?v=TTgMgSuA0rs
 
Ma svidja mi se, nego samb u soku kako neke stanice mocno izgledaju, podigne ti nivo serotonina.
 
Da, interesantno je da Delhi Metro koristi pantograf kao Beovoz.
 
Metro u Delhiju super izgleda, u februaru sam bio u Delhiju i stvarno sam se lepo iznenadio. Rade na njemu u 3 smene, pošto bi ove godine (ili su možda već prošle) commonwealth games, pa zato su ubrzali Airport Express..
Ali se stvaraju ogromne gužve pri ulasku u sam metro pošto prolaziš kroz screening kao na aerodromu kroz detektore za metal... (zbog terorizma i guess)
 
Nenad":1fjof1xl je napisao(la):
Oh, da. I pretpostavljam da bi taj glavni deo gledao ka Areni - i još sa ove druge strane da se uradi autobuska stanica, koja bi se samo nastavljala na to, sa podzemnim prolazima za UMP, ili - što da ne, malim UMP "tunelom" kroz stanicu - uz odvajanje za autobuse i podzemnu garažu. Tramvajska stanica, takođe u okviru toga, kao i gradskih autobusa, metro i još ako bi Lasta pristala da tu ima jedan deo kao svoju stanicu - pravi regionalno-gradski hub. :) No, oni će verovatno izbetnoirati jednu veliku ploču, i tu napraviti šoping centar, a preko UMP-a će se pretrčavati na divljim prelazima.
 
Pa da, u ovim zadnjim izjavama nam potvriše da se autobuska ipak izmešta kod stanice NBG,doduše ne znamo kada,ali kada diskutujemo o stanici NBG od sada uzimamo u obzir autobusku kao izvesnu,i Metro pre ili kasnije prolazi ispod,a u ranijim planovima spominjan je stanični trg prema Veru kao izvestan.
Stanica NBG i dalje izgleda ovako...
2zzozgz.jpg

2rdyq2x.jpg

A mogla bi da izleda i ovako..ako žele da formiraju novi centar na Nbg
DubaiMetro1.jpg

dubai-metro121.jpg
 
Sve je to na zalost ne jednom jako dugom stapu, pre svega zbog stanja zeleznice. Ako Grad nastavi da se angazuje na usavrsavanju sistema prevoza, onda postoji tracak nade da jednom prilikom preuzme i stanice u Beogradu.
 
Pa trebalo bi Grad da odradi barem ove dve zbog Beovoza,druga je Airpot-Farman City,tako bi zaokružili prvu liniju i zaista bi radila po Metro sistemu, :kafa:
341630597_63278d6d28_b.jpg

IMG_0885.jpg

predlog ,stanica Airport-Farman City
 
Stanica u Omladinskih b. bi zaista bila korisna, jer bi iz veceg dela Nbg. kako iz pravca Savskih blokova tako i iz pravca Zemuna, otprilike trasom busa 73, moglo da se stigne i na toj stanici presedne na voz, ali ovde je glavno pitanje sta grad u stvari hoce, gradske vozove na starim trasama postojecih pruga, izmenu namene Bgd. cvora ili nove trase metroa. Neobicno je da se neki od vas protive busevima kada je u pitanju budu'i prevoz uz metro, vise vole tramvaje, ali jedva cekaju glavnu bus stanicu na Nbg. Zar nije bolje imati Medjugradske terminale na ivici grada, pa doci u grad metroom.
 
Da ta stanica bi zaista bila pun pogodak,kupila bi mnogo ljudi i iz poslovnih i iz stambenih kao i iz trgovinskih objekata,pa grad hoće da postojeći sisetm koji projektovan kao višenamenski iskoristi za funkciju Metro like sistema,jer ima kapacitet a ulaganja su relativno mala s obzirom da će kada bude završen dati maximum,i gradu i predgrađu,prosto je bilo neverovatno da je takav sistem bio sistematski zapostavljan,ali et sreće nafta odlazi pa voz dolazi... :D E ovo za autobusku,sve je bolje od ove gde je sada,tamo je saobraćajni haos,a stanica na Nbg bi bilo jako dobro rešenje,zbog blizine autoputa,Ump,mosta na Adi,tramvaja,Beovoza,pa i Metroa,na jednom mestu se pruža mogućnost čvora u više pravaca,iskreno ne vidim manu, tim pre što ima puno prostora za paltforme i putnike. :kafa: e da recimo da bi drugo dobro mesto bila fabrika BIP kod Prokopa.
 
2012":33bl4ahq je napisao(la):
stanica na Nbg bi bilo jako dobro rešenje,zbog blizine autoputa,Ump,mosta na Adi,tramvaja,Beovoza,pa i Metroa,na jednom mestu se pruža mogućnost čvora u više pravaca,iskreno ne vidim manu, tim pre što ima puno prostora za paltforme i putnike. :kafa: e da recimo da bi drugo dobro mesto bila fabrika BIP kod Prokopa.
To bi bilo rešenje za autobusku stanicu NBG. Glavna autobuska stanica mora biti s ove strane Save zbog broja stanovnika, a i 70 odsto putnika stiže i polazi ka južnoj strani. Zemljište je čuvano kod Autokomande u nizu sa Prokopom ali ga ove nesreće utopiše tajkunima, kao nije dobra lokacija. Od tada forsiraju buvljak a građani ćute jer valjda uživaju u višekratnoj vožnji Gazelom ili je neka hipnoza ne kapiram...
 
Vrh