Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

< Potreba za nekim velikim komforom u Beovozu gde se prosecan putnik nece voziti duze od pola sata, je nepotrebna. Ova sedista sto sam ja postavio gore su po meni udobna, i odlicno rade posao, i ne verujem da su ista manje udobna od ovih novih. Ova nova sedista sam video u autobusima pojedinih privatnih prevoznika, i kad treba da sednem na njih, radije bih seo na hladnu metalnu plocu, jer su toliko masna i prljava da se cak i dezen ne vidi... :grand:
 
Slažem se sa Igorom,biće čudno ako ne postave kamere,jer su naručeni novi Ruski vozovi sa kamerama,sedišta su ok a konačno ima i rukodržača,nadajmo se da su ugradili kvalitetnija stakla i da neće tandrčati,a pročitah da je ugrađen Gps i ozvučenje pa predpostavljam da će biti zvučna najva stanica,onda bi zaista sve podsećalo na Metro.. :kafa:
 
Igor":ykbz0tdm je napisao(la):
U odnosu na Dusana ja bas mislim da zasluzujemo ipak udobnija sedista bez obzira sto se lakse mogu osetiti pre svega zbog tapaciranog dela.
Mislim da su sedista u renoviranom vozu sasvim OK. Kad je danas (sad je to vec juce) sudija na mecu Fed Kupa u Areni mogla da odsedi cirka sat i po u tom sedistu, moci ce i putnici pola sata i malo vise :) Zao mi sto nisam slikao, ali ko ovo procita, neka obrati paznju sutra na sediste sudije u stolici (ako ga prikazu) koje je, u stvari, jedan od modela siroko upotrebljavanih u nasem gradskom prevozu. Koji su carevi :p

Edit: Evo slike. Malo je mnogo zamuljana, ali mislim da se sediste prepoznaje :)

25042010.jpg


Znaci, kad moze za damu, moze i za voz. :D
 
dobro je da nisu stavili drvena za sudiju. inace, klasicna nasa drvena sedista vidjam ponekad na raznim mestima kao improvizovane klupe :laugh:
 
Ko jučer da je isporučena iz Rusije,a iza nje vidi se i ona dokusurena i njoj će da udahnu novi život.. ;)
 
Кажу да је и ова ремонтована тако изгледала после 19 година стајања.
 
Gacek: EBRD ulaže 500 miliona evra u Srbiju u 2010.
Beta | 15. 05. 2010. - 11:51h | Foto: FoNet | Komentara: 1
Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) planira da u Srbiju u ovoj godini uloži oko 500 miliona evra, izjavila je direktorka EBRD za Srbiju Hildegard Gacek.

Direktorka EBRD za Srbiju Hildegard GacekOna je na predstavljanju Srbije na Godišnjoj skupštini EBRD-a kazala da su planirana ulaganja u infrastrukturu, energetiku, energetsku efikasnost, poljoprivredu i kompanije u Srbiji.




Od početka godine EBRD je u Srbiji potpisao ugovore o kreditima vredne 200 miliona evra, kazala je Gacekova i istakla da je plan da se do kraja godine premaši rekordno finansiranje iz 2009. godine od 425 miliona evra.



Direktorka EBRD-a za Srbiju je navela da se pregovara o ulaganju 80 miliona evra u poboljšanje energetske efikasnosti malih i srednjih preduzeća, kreditu od 100 miliona evra za železnicu, kao i kreditima za kompanije u iznosu od 50 do 100 miliona evra.



Planirano je i dodatnih 60 miliona evra kredita za Grad Beograd, za izgradnju mosta na Savi, kod Ade Ciganlije, a pregovara se i o 25 miliona evra za sistem lake gradske železnice, kazala je Gacekova.

Ona je navela i da bi uskoro trebalo da bude odobreno 40 miliona evra kredita za Elektroprivredu Srbije (EPS), za nabavku električnih brojila sa daljinskim očitavanjem, a planirano je i ulaganje u Srbiji u mini hidroelektrane.



Gacekova je navela i da se razmatra projekat kredita za poljoprivrednu proizvodnju, koji će se odobravati preko lokalnih banaka, vrednosti od 20 do 30 miliona evra.



Evropska banka za obnovu i razvoj do sada je investirala oko 1,8 milijardi evra u Srbiju i privukla dodatnih 1,7 milijardi evra kapitala.



Odbor guvernera EBRD-a 14. maja je odobrio povećanje kapitala banke za 50 odsto na 30 milijardi evra, što će u narednih pet godina omogućiti da se godišnje investira 8,5 od devet milijardi evra. www.blic rs.
 
2012":2q2v89cl je napisao(la):
Planirano je i dodatnih 60 miliona evra kredita za Grad Beograd, za izgradnju mosta na Savi, kod Ade Ciganlije, a pregovara se i o [25 miliona evra za sistem lake gradske železnice, kazala je Gacekova.
Kao što je govorio @relja, naje*******ali smo :) Ovo gore je verovatno za pristupne saobraćajnice, a 25 miliona evra za sistem lake železnice? To može biti za postojeći tramvajski sistem, ali mi zvuči više kao početak priče o lakom metrou. Nažalost, čini mi se nema nikakve veze sa BeoVozom.
 
Ne nisi razumeo,EBRD je već godinu dana u pregovorima vezano za nove vozove za Beovoz i svaki mesec su odlagali odluku borda,najnovije odlaganje je za septembar,ali je gospođa ili loše interpretirana ili ona nije baš savladala termine .jer lepo kaže radi se Gradskoj Železnici a na EBRD sajtu (metropolitan wide-suburban railway) što ni blizu nema veza sa "lakom" železnicom jer Beovoz je "teška" ili regionalni Metro ili Metro like.mada se u poslednje vreme i u Evropi i Americi mešaju termini tako da i na stranim sajtovima često dolazi do nesporazuma pa se troše reči da bi se opisalo šta to vozi u jednoj ili drugoj zemlji. :kafa: i još da potvrdim u vestima STB rekoše da se odnosi na Gradsku Ž.
 
Grad Beograd je jos prošle godine tražio EUR 35 miliona za BeoVoz od EBRD, a s obzirom na to da je cifra od EUR 25 miliona potpuno beznačajna za izgradnju lakog šinskog sistema, ovih pomenutih 25 miliona je verovatno za BeoVoz. Tačnije, 35 milona - SEKA = 25 miliona. :D
 
Pa rekoh da je potvrđeno na STB nema dileme oko toga, jer ta priča traje godinu dana ali nije samo 25 mil od EBRD već i Svetska banka daje drugu veću polovinu tako da će ukupno iznositi 70 mil za 20 vozova tj.garnitura za G.Ž. ali ko će dobiti tender .. :kafa: CAF,Siemens,Alstom,Metrovagonmash... :rolleyes:
 
caf ili simens,tako kaze bar moj profa jer je kredit od zapadnjaka oni ce to i dobiti ;)
 
Super i jedna i druga firma odgovara CAF Civia,Siemens Desiro.
CiviaII.jpg
5a2eb1605f24.jpg
 
2012":3kmp37wp je napisao(la):
Pa rekoh da je potvrđeno na STB nema dileme oko toga, jer ta priča traje godinu dana ali nije samo 25 mil od EBRD već i Svetska banka daje drugu veću polovinu tako da će ukupno iznositi 70 mil za 20 vozova tj.garnitura za G.Ž. ali ko će dobiti tender .. :kafa: CAF,Siemens,Alstom,Metrovagonmash... :rolleyes:
Ma gospođa/gospođica je pogrešila, ne postoji ni laki, ni teški voz, već samo BeoVoz. :lol:
 
Tako je Beovoz je Metro koji je bio zaboravljen i sada ga vraćamo u život a biće stariji brat ovom novom ;)
 
Super,to nam treba! :p s tim što bih stavio raspored sedišta pola dijagonalno pola u redu po dva,ili jedna kola dijagonalno druga frontalno...nešto su slično uradili i u renoviranom Beovozu
 
Umesto ruznog logoa Zeleznica treba da stoji grb grada! a logo zeleznica diskretno onako i malo
 
Ma ne smeta ni jedno ni drugo,a bilo bi lepo da piše Gradska železnica-Beograd ili grb a po meni najbolje je da da stoji znak RM(Regionalni Metro-Beograd,što uostalom i jeste njegova uloga u novoj funkciji kao RER U Parizu i sl. jer kao takav dobija na lakšoj prepoznatljivosti novog brenda kako nama tako i strancima,jer najveći broj ljudi meša pojmove Beovoz,G.Ž,Prokop.Ž.Čvor i sl. baš me je rođaka zamolila da joj objasnim šta je to Beovoz a šta Prokop to jest načuli su nešto ali im nije jasno šta je to a takvih je još uvek većina :kafa: i da trebalo bi odabrati znak koji obeležava stanice kao u Beču "S" ili RER U Parizu, akod nas bi to bilo ili" RM" ili "G" za Gradsku Ž. što je i simpa kao tačka G.ili ako zadrže Beovoz "B" :D
 
Vrh