Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Dobro de sto bi se reklo svako je pomalo u pravu. Ono sto se tice navodjenja medija tu nema dileme da treba da se ispostuje forma tako da se to odnosi i na 2012 i na ostale forumase koji su spremni da prenesu po koju vest. Ja u odredjenoj meri podrzavam 2012 kada je prica oko metroa u pitanju sto sam par puta i napomenuo ali isto tako sam i njemu skrenuo paznju da ne preteruje sa stvarima koje su mimo svake veze sa nasom situacijom kada je metro ili neka druga nase tema u pitanju. Malo kompromisa i razumevanja i sve ce biti ok ;)
 
22/04/2010 22:36
Primopredaja gradskog voza
AUTOR: G. V.
U krugu fabrike Šinvoz u Zrenjaninu danas će biti organizovana svečanost povodom završetka remonta prvog elektromotornog voza iz garniture od šest kompozicija koje se od januara nalaze u zrenjaninskoj fabrici na modernizaciji, a namenjene su uključivanju u sistem gradske železnice Beovoza.


Oglasite se na www.danas.rs
Ovom događaju prisustvovaće gradonačelnici Beograda i Zrenjanina Dragan Đilas i Mileta Mihajlov kao i generalni direktor Železnica Srbije Milovan Marković.

Ukupna vrednost remonta šest elektromotornih vozova iznosi oko 327 miliona dinara i finansirana je sredstvima Grada Beograda i Železnica Srbije. Očekuje da svih šest garnitura bude u saobraćaju do kraja jula. Imajući u vidu da predstoji rekonstrukcija mosta Gazela, uključivanje u saobraćaj šest modernizovanih vozova rasteretiće saobraćaj u prestonici a stvoriće i uslove za povećanje broja prevezenih putnika i uvođenje petnaestominutnog intervala u saobraćaju gradske železnice.

Modernizacija elektromotornih garnitura predstavlja prvu fazu projekta unapređivanja i razvoja beogradske gradske železnice Beovoz. Železnice Srbije početkom godine, osim šest garnitura Šinvozu poslale su u smederevski Želvoz još tri elektromotorna voza na remont.

Ukupna vrednost modernizacije svih devet garnitura iznosi oko 480 miliona dinara, od čega 40 miliona obezbeđuju srpske železnice, a preostalih 440 miliona dinara Grad Beograd.

http://www.danas.rs/danasrs/srbija/beograd/primopredaja_gradskog_voza.39.html?news_id=188781
 
Pa ide sve po planu,za sada. predložio bih da se na naslovnoj stranici Beobuilda zakači posebno Beovoz ili Gradska Železnica,onaj krug kao za Prokop gde se vidi da je 80%,pa kada izvrše primopredaju svih garnitura i završe 5.i 6.kolosek da može da se prati do koga se procenta stiglo,Šmeksi reko ako završe 25% od onoga što su rekli da će biti dobro pa eto simpa predloga ;)
 
Hoce li prva remontovana garnitura biti ukljucena u saobracaj i konacno ispuniti ukinute polaske?!
 
Saznacemo danas posle ove konferencije kada uruce Djikiju vozic.
 
Pa verovatno hoće a sada ponovo pominju puštanje u rad linije do Batajnice od 1.septembra,kao i uređene park and ride kod stanice Nbg,Gazela ih bacila na uzbunu biće haos,ali opet ako ne uvedu ITS ne valja :kafa: a i nikako da nam kažu koje će to nove stanice praviti a koje rekonstruisati na trasi P.Most -Batajnica,ako ne naprave jednu kod Airport Citija nisu ništa uradili...a mogli bi da se pohvale sa još jednom podzemnom na Bežaniji kod Merkura ,mogu da zamislim kako bi te dve nove stanice povećale broj putnika na ovoj liniji.....ljudima sa Bežanije ne bi palo napamet da idu autom do centra
 
Dva stajalista koje ce se raditi su " Altina" izmedju Zemuna i Zemun Polja i " Kamendin" izmedju Z. Polja i Batajnice.
 
2012, stvarno misliš da bi mogli da naprave podzemnu stanicu na Bežaniji do septembra?

Podrška za stanicu Altina, smanjiće dodatno i gužvu na lakat krivini..
 
Sad je bilo na Studio B snimak remontovanog voza, i samo sam uhvatio delic gde se vide sedista, i NE svidjaju mi se, cak su delom tapacirana sto se nikako nije dobro pokazalo u Beovozu, mnogo bolja su ona plava sto su pre koju godinu postavljena u pojednim garniturama Beovoza
 
Ljudi da vam pojasnim garnitura uopste nije za beovoz vec za druge pruzne pravce a za beovoz ce biti plasticna sjedista imate vise na caki islike na www.railserbia.net
 
Direktore, rekoh sedista jednim delom tapacirana, a osnova im je plasticna :grand:
 
Петак, 23. април 2010.

Завршен ремонт и модернизација првог електромоторног воза за потребе „Беовоза”

Градоначелник Београда Драган Ђилас обишао је данас фабрику „Шинвоз” из Зрењанина, где је завршен ремонт и модернизација првог од шест електромоторних возова за потребе „Беовоза”. Реч о првој фази пројекта развоја градске железнице, који подразумева ремонт укупно девет гарнитура: шест које ремонтује „Шинвоз” и три „Желвоз” из Смедерава. Из градског буџета за ту намену издвојено је 440 милиона динара.

Према речима градоначелника, домаће фабрике оправдале су поверење града, што се може видети по првом ремонтованом возу.

– Овај воз стајао је на слепом колосеку 15 година. Угалањем у њега 500-600 хиљада евра, добили смо гарнитуру која апсолутно задовољава потребе Београђана и градске железнице. Наставићемо улагања у градску железницу током ове године. Радови на Прокопу, на левом банатском колосеку, интензивни су и очекујемо да до краја године профункционише прва фаза београдске железнице, тачније линија од краја Земуна, преко Прокопа до Панчевачког моста. Наредних година очекујемо да заједно са „Железницама Србије” оспособимо пругу за такозване „брзе вожње” до Младеновца и Лазаревца, што је у интересу и Београђана и железница. Град је спреман да инвестира и у остале возове који се деценијама не користе, а чија је реконструкција десет пута јефтинија од набавке нових. Куповаћемо, ипак, и нове возове, али док они не стигну, улагаћемо у постојеће који после ремонта и модернизације испуњавају све критеријуме за безбедну и лагодну вожњу, у интервалу у шпицевима, како смо и обећали, од само 15 минута – казао је Ђилас.

Директор ЈП „Железница Србије” Милован Марковић истакао је да су радници „Шинвоза” и „Желвоза” мотивисани да покажу да имају и знања и воље да квалитетно и на време обаве читав посао. Град је великим делом финансирао ремонт, а ово републичко јавно предузеће на себе је преузело одговорност за квалитет обављеног посла, као и за поштовање рока који је крајем јула.

– За то време завршићемо отклањање слабих места и такозваних „лаганих вожњи” на пругама где се одвија саобраћај „Беовоза”. Тако да би крајем године требало да имамо далеко квалитетнији железнички саобраћај у Београду. Сарадња с градом је изузетно добра и ово је добар пример, искуство и путоказ како треба да се ради и у Србији – рекао је Марковић.

Директор „Шинвоза” Радомир Миљуш изразио је велику захвалност граду на указаном поверењу и пружању прилике да учествују у овом великом пројекту, који је дословце фабрику подигао на ноге, тако да тренутно запошљава више од 200 људи. Миљуш је дао и обећање да ће „Шинвоз” оправдати указано поверење.

Возови су четвороделни, са двоје вучних кола и два вагона спојена у једну целину, дужине сто метара. Капацитет је 308 места за седење и 364 места за стајање. Просечна старост возова је 23 године.

Прва фаза пројекта развоја градске железнице на траси Батајница – Панчевачки мост, поред ремонта девет електромоторних возова, обухвата повезивање левог банатског колосека у станици Центар, поправку оштећених деоница и уређивање станица и стајалишта. Друга фаза, која би се реализовала у року од годину дана од окончања прве, обухватиће трасу Београд центар – Раковица (Макиш) – Ресник, а трећа у року од две године по окончању друге, на трасама Ресник–Младеновац, Ресник–Лазаревац и Раковица–Умчари.

Фабрику „Шинвоз” из Зрењанина посетили су и градски менаџер Александар Бијелић и градски архитекта Дејан Васовић.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1388787
 
Баш су неодређени кад кажу „крај Земуна". То може бити и станица Земун и станица Батајница.

Седишта су за градски превоз, ево слике:



Uploaded with ImageShack.us
 
Ma super je, i još novi dupli prozori koji ne tandrču(nadajmo se) uostalom od Vuka do Nbg voziš se 5 min,do Zemuna 10,Nbg-Prokop 3 min. jedva da će stići neko i da sedne a već mora da ustane ;)
 
To su ova sedišta što imamo u N seriji Ikarbus autobusa! Inače su pravljena da budu tapacirana, ali je GSP uzeo tako reći poluproizvod, te ih s pravom putnici zovu "tobogani".
 
vozzzz.jpg
 
Izgleda fino - bilo bi interesantno videti sliku iznutra, ja nisam uspeo ništa da nađem na railserbia.net forumu (jerbo mi je forum malo nepoznat, moram da priznam)...:)

Sam sam kriv što ostavim otvorenu stranicu i onda ne stisnem refresh. Izvinite! (Hvala @Mateja Beljan i @jerry!)
 
Što se tiče railserbia, ja sam tamo član, ali nisam video fotke garniture za Beovoz, istina je spominje se ta neka druga koja je klasična i završena za ŽS.

Dalje, zaista bi me razočarali ako ove za Beovzo ne bi ofarbali u neku drugu, a ne plavu kao i sve ostale - red bi bio da se razlikuju - a moj predlog je crvena ili bordo, odosno malo da vuku na stare autobuse, a i da se razlikuju od ostalih smrtnih vagona za Niš, Suboticu, itsl.
 
А јбг, кад смо дошли до тога да имамо свечаност поводом извршеног *ремонта* *једног* од шест возова.
 
Ja sam kriticar vlasti uvek, ali nije ovo nikakva svecanost, gotov je prvi voz, treba ga videti kakav je. Ne bi bilo normalno da je za svaki voz ista prica:D
 
Pa budimo pragmatični,da je kojim slučajem nismo imali ove vozove načekali bismo mi još Gradske železnice,ovako oni će da posluže kao sasvim dobro rešenje dok ne počnu polako da stižu novi zašta treba 2-3 god.a u celoj Evropi pa i svetu je trend renoviranja starih garnitura pralelno sa nabavkom novih,primer u Sidneju gde su uradili isto što i u Beogradu posle zapostavljene Gradske železnice i skokom cena nafte setili se da imaju 30 ak vozova koje ostavili da trunu, siguran sam da su renovirani vozovi sasvim pristojni,ali i dalje ostaje problem koji muči selu Eu koja je standardna visina platformi ali i vozova,tako dok se u Rakovici ulazi lako u voz na K.Parku se planinari,na Vuku nešto između i to je ono što mi najviše smeta,a sami vozovi su super izgleda ko voli klasičan look,e sad dobićemo 9 renoviranih garnitura koje će super da opslužuju L1,ali najavljeno je da će +5 da ide na remont koji su bili na regionalnom saobraćaju za potrebe Beovoza ali ne rekoše detalje...
32627_bgvoz_f.jpg
32629_slika3_f.jpg
 
Mislim da bi svakako bilo pametnije, a i lepse i kvalitetnije da se postavili ova sedista:
419_84602834_Beovoz.JPG

koja su se pokazala kao jako dobro i kvalitetno antivandal resenje!

...a sto se tice kolorseme, mnogo bi bolje legla ova:
Beovoz-novi.jpg
 
Mogli su da promene kolor semu, ali to po meni nije toliko bitno. Po meni je bitnije da je taj voz tehnicki ispravan, cist i da sluzi svojoj nameni. Nadam se da ce biti tako.
 
U odnosu na Dusana ja bas mislim da zasluzujemo ipak udobnija sedista bez obzira sto se lakse mogu osetiti pre svega zbog tapaciranog dela. Inace i plasticna sedista su za nijansu manje podlozna ostecenju. Uostalom zar treba uvek da polazimo od toga da ce neko lomiti javni mobilijar i sredstva prevoza. Tj necemo valjda zbog nekolicine bandita da spustamo kvalitet opreme u vozilima, nismo na stadionu pa da se prave takvi kompromisi.

Mene recimo zanima onako sa estetske strane vise da li su sredili one zamascene prozore kroz koje nije moglo nista da se vidi i koliko god da je sredjenost unutra bila ok odavalo je utisak prljavstine i nereda.

Inace na prvi pogled na ovih par fotografija mi deluje skroz pristojno sredjena unutrasnjost. Jos kad bi kamere postavili to vise nije neka velika investicija a mnogo znaci
 
Vrh