Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

shopping_tatuape.jpg

Ranije smo pričali o rešenjima deonice kroz Nbg,dodavanje jedne A.citiy ili D.City i pomeranje stanice kod T,Bunara unapred,a i ovo rešenje iz mnogih gradova viđeno u Dubaiju i ostalim,bi bilo interesantno dodati mostove da bi se kupili putnici iz okolnih blokova,Vera,Bellvila i dr.
 
Sutra potpisuju kredit sa rusima al za budzet,nista za zeleznicu,ko zna koliko se natezu lopine :laugh:
 
Mislim da će i to da završe do kraja meseca,pre dva dana bila delagacija Ruskih železnica iz Moskve,da dogovore detalje ugovora s obzirom da je Metrovagonmash dobio tender(naslovna najnovija "Pruga") za 10 a kažu da će i ostalih 30 voznih dizele i e.l garnitura naručiti od njih iz kredita Eurofime +šine i ostala oprema za železnički čvor + specijalne mašine i izvođenje radova za određene segmente+naručeni trolejbusi,nema sumnje biće ne brini.. ;)
 
Biće i za drugi deo do Maja,Dijana D.lepo objasni dogovorili su se oko ključnih stvari ostali detalji, ona bar nema razlog da folira.. :kafa:
Govoreći o drugom delu, a to su infrastrukturni projekti, ona je rekla da su oni uglavnom predloženi, da je nađen zajednički interes.
"To je oblast železničke infrastrukture, a predložena su četiri projekta i pregovori će biti precizirani u maju ", rekla je Dragutinović.
Ona je dodala da očekuje da će na godišnjoj skupštini Evropske banke za obnovu i razvoj u maju biti dogovoreni još neki detalji i da miisli da će od tada biti intenzivirani pregovori u vezi sa infrastrukturnim projektima.
www.novost rs.
 
Strategija Grada za brobu protiv zagađenja
Nema čistog vazduha bez „zelene energije“

E. B. | 09. 04. 2010. - 00:02h | Foto: M. Ilić | Komentara: 0

Puštanje u rad Beogradske železnice i sve veći broj stanova priključenih na daljinski sistem grejanja samo su neki od koraka koje Grad Beograd preuzima u „borbi“ protiv emisije štetnih gasova u glavnom gradu. U perspektivi, gradske vlasti će raditi i na poboljšanju energetske efikasnosti, čiji je cilj značajna ušteda i sredstava i energije, a rad na ovom obimnom poslu trebalo bi da počne najkasnije početkom sledeće godine.

Kao odgovor na klimatske promene, veliki broj gradova u svetu već je doneo jasne strategije čiji je cilj, između ostalog, smanjenje emisije štetnih gasova, ali ujedno i povećanje energetske efikasnosti i korišćenje obnovljivih izvora energije.
- Svi ti gradovi se oslanjaju na najnovija tehnička dostignuća. Oni razvijaju javni prevoz na električni ili na pogon biogasom, sisteme proizvodnje i isporuke energije kako bi njen prenos bio što efikasniji, a rade i na razvijaju novih, obnovljivih izvora energije vetra, biomase, energije zemlje. Velika pažnja poklanja se i energetskoj rekonstrukciji zgrada – kaže gradski arhitekta Dejan Vasović.
Prema njegovim rečima, i Grad Beograd će pokušati nešto slično da uradi.


- Trenutno se ozbiljno radi na projektu „Beogradske železnice“ koja će najpre biti značajna zbog toga što bi trebalo da pomogne u rešavanju saobraćajnih problema. Sa druge strane, to je potpuno čist transport koji ne emituje ugljen-dioksid i očekujemo da će se na taj način smanjiti i emisija štetnih gasova, naročito u centru grada – kaže Vasović.



U prilog smanjenu zagađenja vazduha u prestonici, ali i poboljšanju energetske efikasnosti, ide i to se oko 50 odsto stanova greje preko daljinskog sistema grejanja, a gašenje kotlarnica se već godinama sprovodi.


- To je jedan od boljih rezultata u Evropi, jer vrlo malo gradova ima veći procenat. Upravo to nam omogućava da možemo na najefikasniji način da isporučujemo neophodnu energiju i građanima i drugim potrošačima, a ujedno imamo i velike mogućnosti za uštedu i efikasnost. U nekim drugim gradovima, poput Njujorka, taj procenat je tek oko 20 odsto i oni žele da ga povećaju – kaže Vasović istakavši da najpre mora da se ulaže u smanjenje potrošnje (štednja), jer te mere najmanje koštaju, a donese najveću korist.www.blic rs.

Čoveče sje*******ali smo N.Y :D
 
Prva modernizovana garnitura "Beovoza" u saobraćaju krajem aprila
Petak, 16. April 2010.

U fabrici “Šinvoz” u Zrenjaninu završeni su remont i modernizacija prve od šest elektromotornih garnitura, za potrebe funkcionisanja beogradske gradske železnice “Beovoz”. Oko 20. aprila garnitura “Beovoza” biće predata srpskim železnicama, a nakon toga i uključena u funkcionisanje gradske železnice u glavnom gradu, - saopšteno je Medija centru “Železnica Srbije” u zrenjaninskoj fabrici “Šinvoz”.

Prema rečima generalnog direktora “Šinvoza” Radomira Miljuša druga modernizovana elektromotorna garnitura za “Beovoz” biće isporučena srpskim železnicama već početkom maja. Treća garnitura biće završena sredinom maja, četvrta polovinom juna, peta krajem juna, a poslednji ugovoreni remontovani i modernizovani elektromotorni voz biće
isporučen srpskim železnicama krajem jula, što je dinamika nešto brža od ugovorene.
Ukupna vrednost ovog posla u zrenjaninskom “Šinvozu” je oko 327 miliona dinara. U “Šinvozu” ističu da Grad Beograd redovno finansira navedne radove, a da je saradnja sa srpskim železnicama izuzetno dobra, što doprinosi uspešnoj realizaciji posla.
Uključenje u saobraćaj ovih šest remontovanih i modernizovanih elektromotornih garnitura doprineće rasterećenju saobraćaja u Beogradu, naročito za vreme radova na rekonstrukciji mosta „Gazela“.

- „Železnice Srbije“ u januaru su započele remont i modernizaciju devet elektromotornih vozova, u okviru prve faze projekta unapređivanja i razvoja beogradske gradske železnice „Beovoz“. Šest garnitura remontuje se u zrenjaninskom „Šinvozu“, a tri u smederevskom „Želvozu“, - izjavio je direktor Direkcije za prevoz „Železnica Srbije“ Dragan Grujić.
Remont svih devet garnitura vredan je oko 480 miliona dinara, od čega 40 miliona dinara obezbedjuju srpske železnice, a preostalih 440 miliona dinara Grad Beograd.
Ugovorenim radovima i predvidjenom modernizacijom garnitura, biće poboljšana pouzdanost, smanjeni troškovi održavanja i stvoreni uslovi za povećanje broja prevezenih putnika. Kada se završe predvidjeni radovi na železničkoj infrastrukturi u Beogradu biće stvoreni uslovi da „Beovoz“ saobraća na svakih petnaest minuta.
http://www.zeleznicesrbije.com/syst...iewsingle/_params/newsplus_news_id/24542.html
 
Bijelić objašnjava interes grada da finansira izgradnju koloseka 5 i 6 na stanici Prokop idejom da žitelji prestonice više koriste železnicu kao pouzdan vid prevoza.

„Prva faza funkcionisaće od Zemuna do Pančevačkog mosta kao nezavisan sistem. Grad finansira ceo projekat, a Železnice imaju obavezu da sistem bude u funkciji od 1. januara 2011. godine“, kaže on i dodaje da je Prokop jedan od velikih gradskih projekata koji smo pokrenuli 2009. godine kada smo potpisali prvi ugovor sa Železnicama Srbije.www b92 rs.
 
Ovi rokovi se sve više odlažu, a trase sve više skraćuju. Prvo je bilo na leto 2010. pa onda na jesen, a sada se već zašlo na 2011. Isto tako se smanjivala ta famozna prva deonica.

Drugari političari bi mogli da malo smire doživljaj i makar jednu stvar odrade kako treba, a ne da moram da ih ljubim u dupe što su od obećanog izveli 25% za duplo duže vreme. :kafa:
 
Pa ok bolje je da odrade kako treba nego da zbrzaju,a vozovi će biti gotovi pre vremena kako vidimo,na Prokopu se radi ,tempo opet ok,raspisan i okončan tender ž.s za pragove i šine za celu deonicu,pa imaju celo leto da rade na trasi,za novu g.puštanje u rad svečano + ITS jer smo im rekli bolje da ga ne puštaju u rad bez njega izgleda poslušali...e sad ono što je meni čudno a to je da su već trebali da počnu ili pripremu za renoviranje stanica kao i opremanje, a rekoše biće i izgradnje novih stajališta e to je enigma,valjda će biti nekog razvoja stvari u maju,bar se nadamo,mislim da su trenutno fokusirani na Prokop,a s obzirom da će ista operativa da radi celu trasu verovatno su podelili u faze čini mi se da su tako rekli i u ž.s,s tim što uređene stajališta i izgradnja novih radi posebna firma-e,ali u Prokopu s te strane radovi nisu ni počeli,tj.postavljaju se samo gelenderi na stepenicama,dok popločavanje i elektronika ništa e to je baš čudno,jer ti radovi ne zavise od onih sa šinama... :rolleyes:
 
2012ice kasnit ce,prosto to je neizbezno ko sto smeksi rece urade 25% stvari za duplo vise vremena.
 
Pa kako čujemo, finasiranje od strane grada je odlično sve se plaća na vreme ali je pitanje da li izvođači poštuju dogovoreno,ž.s su se zagrejale što se šina tiče nabavljen i dovežen materijal svedok sam da se šine postavlaju ok tempom ,radi se u tunelima i to sam video,ali ostali izvođači kao da ne postoje..mislim na rad na peronima,ili je to predviđeno u drugoj fazi a mašina ima zaista puno pa i deluje da čekaju drugu fazu,ali znamo da rok za Prokop od strane grada kraj juna..pa ćemo da vidimo,ali ako bi treblo da počnu sa izgradnjom novih stanica onda je 5 do 12.
 
@2012

tačno sam znao koji ćeš stav da mi izneseš i izvini, ali ovo nikako nije obavljanje posla kako treba već jedan puki amateriziam gde na početku najaviš jednu stvar, a kako krenu prvobitni rokovi da se približavaju pokušaš da spinuješ priču da i dalje zvuči fenomenalno iako predstavlja jedva 1/4 prvobitno najavljenog projekta.

Da se razumemo, ne bih imao nikakav problem na ovo što se sada rada da je tako prezentovano i u startu projekta, ali je neko očigledno nesposoban da odredi koliko para nešto košta i za koje vreme može da se odradi i onda na svaka 2 meseca smanjuje svoju prethodnu najavu. Na kraju će ta a faza prvog dela krenuti u realizaciju na leto 2011. godine (godinu dana posle roka i sa dosta kraćom trasom od prvobitno najavljene).

Ti slobodno budi ovca za šišanje zbog toga što samom ne sebi ne želiš da priznaš da ljudi koji su ovim rukovodili spadaju u grupu nesposobnjakovića i amatera, ali ja sebi taj luksuz ne dopuštam i otvoreno ih prozivam (to je i jedino što na forumu mogu da odradim).
 
Pa ok,samo napred ti prozivaj,samo si odocnio mesec i više jer su oni tada objavili da pomeraju rok za 2011,tako da je to već malo bajato i nisu se uzrujali ;) a inače pale se na pohvale imaju ogledalo i stalno se manikenišu,mada je g.mendžer kritikovao ž.s zbog slabog rada na studiu b, i to je bajata vest pa su se malo zagrejali pa ih sada hvali,biće to toplo hladno,ali najveći problem za nas posmatrače nisu samo rokovi već što neko ranije reče ,nije nam prezentovano šta se i u kojim fazama radi niti kako to treba da izgleda što je suprotno svetskoj praksi :kafa:
 
Да ли ће путници са месечном маркицом за превоз моћи да се возе и у „Беовозу”?

„Беовоз” је систем који није функционисао. Због тога смо и ушли у пројекат градске железнице. Наш је циљ да она буде део ИТС-а и зато град учествује у финансирању радова на „Прокопу”. На себе смо преузели и улагање у ремонт девет композиција возова, санацију пруге и обезбеђење путних прелаза на траси градске железнице. Тај део посла мора бити завршен до септембра ове године.www politika rs.
 
Izvini nisam ja jedini pa kreni redom ,a inače ne primam platu za agencijske vesti,pa bilo bi lepo da kažeš Hvala! za prenetu vest koju si možda propustio,uostalom kuda ćete odvesti formalizam'?ovo nije sajt RIA Novosti a primetio sam da neki ispravljaju gramatiku pojedinih forumaša kao da svi moraju da završe smer Srpski jezik i Književnost, a pritom verovatno ima i pripadnika nacionalnih manjina ili iz susedstva koji koriste drugačije izraze ili reči ,ili ako je neko manje obrazovan treba ga diskriminisati ili je bitnije šta čovek ima da kaže? Tako da Jovanovm ne pravi se mnogo pametan jer baš i nisam primetio da jesi i što se mene tiče obiđi me leba ti,posebno ako nema šta da kažeš . ;)
 
@2012

ostavljanje izvora i osnovno formatiranje posta nema veze sa forumom ili pravopisom već sa osnovnim poštovanjem tuđeg rada (novinara) i tvog shvatanja deljenja informacije. Da se ne bi pravio naivan, postoji tema koja propisuje način prenošenja vesti iz drugih medija i to predstavlja neki standard kojeg svi korisnici foruma treba da se pridržavaju. Korisnike koji se ne pridržavaju ove jednostavne smernice bi trebalo prvo upoznati sa tehnikom prenošenja vesti, a ukoliko nastavljaju da ignorišu ovu formu krenuti u jednodnevni, nedeljni, mesečni, stalni ban na forumu.

Ovaj forum je imao vrlo visok kvalitet diskusija u proteklom periodu, ali je popularizacija foruma u poslednjih godinu dana dovela do pojave pojedinih članova koji osim što daju jednu neozbiljnu dozu ustaljenom profesionalnom tonu foruma, razvodnjavaju rasprave nebitnim informacijama i spamom, a kad se na sve to doda i forma u kojoj se sadržaj prezentuje/prenosi to dodatno ruši kvalitet rasprave. I dalje je nivo rasprave na pristojnom nivou, ali ne treba se pretvarati da je to na nivou koji je ranije postojao jer to nažalost ne bi bilo tačno.

Za druga 2012 i druge koji imaju probleme sa mehanikom prenošenja vesti, evo topica koji je Steva napravio i koji je vrlo lak za ispratiti i poštovati u budućnosti. Nema potrebe za zahvaljivanje ljudima koji prenesu neku vest na forum, a ako tražiš priznanje za to onda si došao na pogrešno mesto.

http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=164


p.s. sorry za offtopic
 
OK prenošenje agencijskih vesti ću prepustiti tebi,siguran sam da ćeš to obavljati dobro na korist svih :kk: samo molim te da ubuduće da u buduće imenuješ te članove koji "osim što daju jednu neozbiljnu dozu ustaljenom profesionalnom tonu foruma, razvodnjavaju rasprave nebitnim informacijama i spamom" jer neko bi se mogao naći uvređen jer možda misliš baš na njega,a verovatno ima onih koji se ne bi složili s tobom da postoji ustaljeni profesionalni ton foruma pa bi trebalo i to da se razjasni na šta si mislio,ko je koje struke ili ... :kafa:
 
Možeš slobodno da ostaviš prenošenje agencijskih vesti drugima, siguran sam da će forum dobro funkcionisati i bez tvojih "doprinosa". :kk:

Inače, ovo jeste forum ljudi i entuzijasta koje zanima ozbiljan pristup gradu i gradskim problemima - bar je osnovan kao takav - to ne znači da se smatramo elitistima, ali neki red treba da postoji. U čemu je problem? Ako se vest izvorno ne prenese, onda to znači da ne možemo da razlikujemo šta je napisao član foruma, a šta novinar. Iz tog razloga se i navodi originalni link.
 
Jovanovm ,Ohoo sada postajemo lični ,e ti ćeš da mi kažeš posle dve godine učestvovanja na ovom forumu i breking newsa :D a vidim da si visoko poleteo kada si...setimo se tvojih bisera kako si hteo da postaneš predsednik Metro lobista,pa si posle izraženih ličnih organizatorskih nesposobnosti dao čuvenu izajvu kako je "most na Dunavu važniji od izgradne Metroa u Beogradu" Patetično :cool: a kada je sve napustila nada i kada ste se obrušili na optimizam 2012 jedino ja i Vučko smo bodrili pad morala, uostalom da pokažem skromnost 2012 je postala jedan od brendova Beobuilda (imam ponuda za nick) :dil: mislim da u tvom psihološkom profilu trenutno nedostaje pažnja, usled nedostatka identiteta i želje za dokazivanjem i nemogućnosti iskazivanja intelekta i orginalnih rešenja za probleme grada, tako da bi pravim stručnjacima jedino mogao da donosiš kafu..obradovali bi se,stvarno :p Mislim da skratim priču ,ajd ne tupi ga.. :kk: P.S Oh Sorry,nisam mislio da budem ličan...:o
 
Морам да подршим Шмексија и Јовановм-а. 2012, спамујеш. Твоји постови су у стилу шббкбб, набацујеш идеје, слике, предлоге, шта све не... Ок је то до одређене границе, требамо имати увид у разна решења широм света, али треба имати меру. Због количине релевантниих информација, због тога што садрже превише неосноване фантастике за нашу реалност, ја сам твоје постове почео да прескачем, не очекујем да нађем ништа квалитативно ново... И то је управо она Шмексијева прича да је квалитет дискусије опао.

И онда, кад пренесеш неку вест, онда људи прескоче. То је један од разлога да агенцијске вести форматираш како налажу правила форума. Остале су навели Шмекси и ЈовановМ. Ма и да целе ове приче нема, постоји правило како се пишу вести, сви га се придржавају, па можеш и ти.
Ако желиш да пренесеш, пренеси како треба, ако нећеш, хвала, пренеће неко други. :grand:
 
Cenim tvoj stav i ja se ponašam isto ,kada mi se ne svidi ono što postuješ ja preskočim,a ovo da pišem o nekoj fantastci pa možda ispadneš u pravu,pa Moldavija nabavlja nove trolejbuse a Sofija ima Metro.. :/ a koliko sam u toku u zadnjim stranama sam baš pisao o domaćim projektima,a Jovanovm izgleda skupio tim advokata..samo se nameračio na pogrešnu adresu,Gradska uprava prelazi u zgradu Inexa pa neka se tamo malo angžuje umesto da pravi lov na veštice po forumu,patetično kako ono reče "elitistički" :kafa:
sigmundfreud02.jpg
psycho-analysis-400.jpg

Mislim,ovo će se pretvoriti u psihonalizu.... :rolleyes: prema tome ,ima li šta ko da kaže na temu Beovoz....nema..to sam i mislio..
 
Vrh