@Zidar
Lepo grafički predstavljeno,s tim da sam primetio da u dodavanju novih linija fali ti link za Karburmu tj.dupli tuneli koji su već odrađeni a fali stanica,isto fali link dupli tuneli za Železnik ,koji su također odrađeni,a nalaze se u projektu koji je Grad predstavio u 2.fazi,kao i nekoliko podzemnih stanica,Pionir,Hram/Slavija,Airport.C,Merkur/Bežanija,kao i krak za Aerodrom,to je što se tiče razvoja, a ovaj grafikon koji predstavlja vozove,zapravo kako sam i ranije predložio a što je izgleda prihvaćeno,svaki četvrti polazak,trebao bi da bude Inđija/Pazova-Pančevački.M-Pančevo,a da na svakih sigurnih 10-15 min voz ide Zemun-P.Most,da bi se kroz grad garantovao Metro takt,a postoji još 5 garnitura za koje je Železnica pozvala opštine za sufinasiranje,tako da bi na linij L1 Batajnica-P. Most. sa kasnijim produžetkom brojala 12.garnitura +2 rezerva,a predpostavljam da si čuo da su Prokopu počeli radovi na dodavanju dva koloseka,tako da će od P.Mosta do Batajnice cela pruga i saobraćaj u tunelima biti nezavisna dva pravca u suprotnim smerovima,kao i Prokop-Železnik..
Buduće linije
U septembru ove godine treba da proradi linija Zemun - Pančevački most.Sledeće, 2011.godine krenuće linija Batajnica - Pančevački most i Rakovica (Železnik) - stanica Centar (Prokop). Od 2012.- 2013. biće uspostavljene linije: Batajnica - Krnjača i Ripanj - stanica Centar,a 2013.- 2014.godine: Lazarevac - Resnik, Mladenovac - Resnik i Umčari - Rakovica.
I danas je Gradski Arh.rekao u emisiji na Studiu.B da će Gradska železnica proraditi do "kraja godine",ranije najavljivan 1.sept.će biti verovatno pomeren ,moja predpostavka čekaju uvođenje ITS što je jedino logično! i ja ih podržavam bolje da ne puštaju u rad bez ITS-a.