Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=767880#p767880:2m638mrz je napisao(la):
Дошљак » Pet Avg 21, 2020 12:33 am[/url]":2m638mrz]Нови мост, значи нема ништа ту макар 10-15 година.

Videćemo, jedino ako država bude finansirala deo, ako je samo grad nema šanse narednih 10 godina
 
Nisam znao gde ovo da stavim, pa evo neka bude ovde. Ako smeta premestite. ER-31, koji čini okosnicu ovog vida prevoza u procesu proizvodnje i u krugu fabrike RVR:
no1.png

no2.png

no3.png

no4.png

no5.png

no7.png

no8.png
 
Нисам знао да су чувене фотеље заправо оригинално биле тапациране скајем, а да се тек касније прешло на чувени тегет плиш... Зна ли се када је скај на овим седиштима почео да се мења плишем? :)
 
Ni ja nisam znao za ovo. Odličan materijal, @Student. :kk:

Usput, apropo prošlih predloga...
me-se-svidza.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770729#p770729:1a9l0vgl je napisao(la):
Рипањац 405 » Pon Avg 31, 2020 6:01 pm[/url]":1a9l0vgl]Нисам знао да су чувене фотеље заправо оригинално биле тапациране скајем, а да се тек касније прешло на чувени тегет плиш... Зна ли се када је скај на овим седиштима почео да се мења плишем? :)
Samo su prve serije dolazile sa skajem na sedištima. Dakle garniture koje su došle 1980,1981 i eventualno 1982. Kasnije se krenulo sa ugrađivnjem pliša. Neke garniture su, umesto standardnog plavog, posedovale crveni pliš.

Primer, 025/026, stigla 1983:
412-026-u.jpg

Slika preuzeta davno sa railserbia.
 
Da li ima nagoveštaja da će pojačati liniju 2? Nedostaju polasci popodne i predveče iz Ovče...
 
Samo su prve serije dolazile sa skajem na sedištima. Dakle garniture koje su došle 1980,1981 i eventualno 1982. Kasnije se krenulo sa ugrađivnjem pliša. Neke garniture su, umesto standardnog plavog, posedovale crveni pliš.
Хвала за податак! :wink:
 
Danas videh da će biti staza uz nasip od Tošinog bunara do istoimenog novog stajališta, čime sam se ipak prijatno iznenadio, jer skraćuje hod.
 
Надам се да ће померити пешачки на Тошином бунару тачно тамо где је се завршава стаза
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771090#p771090:1ih1ry2d je napisao(la):
Пантограф » 01 Sep 2020 09:00 pm[/url]":1ih1ry2d]Danas videh da će biti staza uz nasip od Tošinog bunara do istoimenog novog stajališta, čime sam se ipak prijatno iznenadio, jer skraćuje hod.
Što je i bilo logično da će se odraditi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771179#p771179:19n9n6sq je napisao(la):
mvbg1 » 02 Sep 2020 08:47 am[/url]":19n9n6sq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771090#p771090:19n9n6sq je napisao(la):
Пантограф » 01 Sep 2020 09:00 pm[/url]":19n9n6sq]Danas videh da će biti staza uz nasip od Tošinog bunara do istoimenog novog stajališta, čime sam se ipak prijatno iznenadio, jer skraćuje hod.
Što je i bilo logično da će se odraditi.
Samim tim - i neočekivano.
 
Шта мислите о томе да у догледно време, уз куповину нових гарнитура (или пребацивање дела Штадлера на БГВ), урадимо модернизацију гарнитура 412/416 до овог нивоа? Јесте да су ово на сликама скроз нове гарнитуре, али не сумњам да и наше старе могу да се доведу до овог нивоа. 8) Модернизација би укратко подразумевала уградњу новог типа врата сличних овим на слици (само за нашу висину перона), климатизацију путничког простора, уградњу нових прозора на кип као ових са слике, вакуум тоалета (ако још има гарнитура које их на претходним ремонтима нису добиле), као и инфо дисплеја. Нова кабина може, а и не мора. Ипак то нису возови за бацање, могу они још да служе уз модернизацију кад мало боље размислим.
https://www.tmholding.ru/en/products/elektropoezda_postoyannogo_toka/ep2d.html
 
Ja bih vol'o. :D

Al pitanje je koliko je to tehnicki, finansijski i najbitnije - voLJno-politicki izvodljivo. :D
 
Збиља, кад сам споменуо ово, паде ми на памет још нешто: да ли техничке могућности и уграђене компоненте дозвољавају понископодњавање средишњег дела приколица (416) како би се ове гарнитуре учиниле доступним особама са инвалидитетом? Ако није, да ли је могуће уградити нове компоненте које би такву модификацију дозволиле?
Искрено, ово ми је, уз Иволгу, једна од ређих ствари из Русије, а да ми се допада и да има видљив европски шмек у дизајну. Буквално бисмо од старих возова добили нове. 8)
Седишта попут ових су као створена за БГВ, с тим што бих се ја радије одлучио за плишану варијанту, некако би лепше стајала. 8)
https://tmholding.ru/upload/iblock/a18/5.JPG
Могу и ова, та би требало да су иста као у нашим Флиртовима:
https://tmholding.ru/upload/iblock/247/4_2.jpg
 
Te garniture imaju blizu 40 godina i zasnivaju se na tehnologiju iz 70ih, to znači da su već u neku ruku bile prevazidjenje kad smo ih nabavili početkom osamdesetih. One bi trebale da voze još maks 10 godina i to bi bilo to, nema svrhe da se modernizuju jer debelo zaostaju za svim sto postoji trenutno bilo gde u Evropi. Jedino racionalno rešenje je nabavka novih vozova i polako ovi RVR da se penzionišu kako budu stigle nove garniture.
 
@ spatiotecte
Донекле тачно, али рекох када већ неки у теми о трамвајима предлажу модернизацију Катица, рекох да и ја овде предложим модернизацију РВР-ова... :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771312#p771312:pzalw8q5 je napisao(la):
Рипањац 405 » 02 Sep 2020 04:39 pm[/url]":pzalw8q5]@ spatiotecte
Донекле тачно, али рекох када већ неки у теми о трамвајима предлажу модернизацију Катица, рекох да и ја овде предложим модернизацију РВР-ова... :wink:
Neisplativo.
 
Pa to i ja mislim kad se uzme u obzir koliko bi trebalo para da se potroši da bi se potpuno menjao dizajn i tehničke karakteristike pritom te EMV nisu niskopodne a ceo čvor se sad upravo prilagodjava za to.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=771377#p771377:2rcm6mk7 je napisao(la):
mvbg1 » Сре Сеп 02, 2020 11:16 pm[/url]":2rcm6mk7]
Neisplativo.

Мислиш на модернизацију. А реновација?
 
@ mvbg1
Океј, ако је неисплативо, онда ништа... :wink: Онда је боље узети нове. :) Мислим да би Иволга у варијанти са чеоним моторним колима (изведба за Русију има моторна кола на средини воза) и за напон 25кВ ~ (руска верзија је 3 кВ =) била пун погодак за БГ воз. Прелеп воз, сад видех да су га Шпанци дизајнирали! 8)
 
Прво треба да видимо да ли ће остати Србија воз као оператер или ће град да развије свог оператера (БГ воз и метро). Ја сам за одвајање од СВ из практичних разлога, и по град и по сам СВ. Уколико би одтао СВ као оператер, онда би ваљало тежити унификацији возног парка, тј. набавци ФЛИРТа у градској верзији са више врата.
 
Итекако је исплатив ремонт, само нико не жели да ради, а сви би да се возе разним лимузинама.
 
O bre čoveče...

Da pogodim, da se ti pitaš, i T-55ice i Mig 21ice bi se vratili u vojnu službu?
 
Vrh