Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Evo nešto na brzinu. :wink:
Prvo osnovne verzije:
za-bb5.png

za-bb6.png

Sa dodatkom nekih detalja:
za-bb7.png

za-bb8.png

Zatim ovo:
za-bb1.png

za-bb3.png

I na kraju nešto pretenciozno sa moje strane :D :
za-bb2.png

za-bb4.png
 
што добро изгледа у овој комбинацији. таман за БГВ, да буде у складу са колор шемама градског превоза, а опет мало другачије
 
Mnogo crnog, po mom mišljenju. Crna lepše izgleda za izvlačenje detalja.
 
Iskreno, ni meni se ne sviđaju te dve poslednje verzije, nego sam ih uradio, pa rekoh ajde da okačim. Ne volim te crne detalje na vozilima starijih konstrukcija.
 
Мени је искрено РВР лепши са плавом. Но укуси су различити.
 
Jedan od razloga je i to što ako na jednoj liniji crkne iz nekog razloga neko vozilo, onda bi zamensko sa druge linije stvaralo konfuziju.
 
Džaba ti i to sa displejima, kada naš narod baš i nema naviku da čita obaveštenja. Na stanici stoji zalepljeno obaveštenje o izmeni trase, a narod se čudi što nema linije koja im treba, da bi se još više iznenadili kada im neko skrene pažnju da linija saobraća izmenjenom trasom i da je obaveštenje o izmeni tik pored njih, koje na njihovo čuđenje, nisu videli do tog trenutka.
Mnogo bolje rešenje bi bilo da BG: voz ima sva vozila iste boje (kolor šeme) i sa displejem, pa se na taj način građani naviknu da čitaju šta piše. Da regio vozovi budu druge kolor šeme, kargo treće...
 
Bravo Student, odlicni predlozi :kk:

moji favoriti

mozda eventuelno sa tamno sivim poljima izmedju prozora na prva dva primera, mada je i ovako ok. Nije napadno kao crveno
new-livery-2.png


ovaj mi je nekako najelegantniji :)
za-bb8.png


Jeste malo napadno ali od crvenih ovaj mi je ok
za-bb2.png


svaka cast na trudu i predlozima svakako :)
 
Мислим да је практичније да лого буде без оквира на челу.
 
Interesantne seme samo kasno trebalo je prije novog ciklusa remonta to pogurati ...
Da vidimo knjigu osnovnih sredstava

voz01-2020-08-18-22-42-06.jpg

voz02-2020-08-18-22-42-06.jpg
 
Razumem da neki ne vole crne elemente na vozilima (imali smo diskusije o tome i na konto modernih autobusa), ali kad se radi o sivim elementima, oni su u današnje vreme uobičajen prizor na vozovima. I daju taj neki vizuelni element modernosti i savremenosti. Pogotovu kod garnitura i lokomotiva koji nisu nešto preterano aerodinamični.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766974#p766974:2xgy671a je napisao(la):
Прле » Uto Avg 18, 2020 11:00 am[/url]":2xgy671a]Што не узе другу скицу од студента са правим знаком?
Олична је и ова црвена.
Nema neki poseban razlog, bilo mi je svejedno.
A hvala za tu crvenu, pomislih da bi mogla da bude vizuelna asocijacija na kolor šeme ostatka JGPa.
Ali Student je definitivno dao kompletnije i bolje rešenje sa ovim predlozima što imaju i crvene, ali i sive trake.
To je zapravo ono što je zafalilo na mojim predlozima.
 
Kad bi sada izgradili prugu Bg-Obrenovac, a posle produzili ka Sapcu kao sto je u PPRS od 2010.g bilo bi sjajno!
 
U planovima je i za prugu Beograd-Obrenovac, odabrana leva obala Save, dakle, trasa kroz Srem. Pruga bi se odvajala negde sa teretne obilazne pruge. Logično bi bilo da, ako se već tera kroz Srem, bude nadovezana na kolosek do Aerodroma i Surčina, koji je, inače, planiran kao slep.
 
Врло логично.

То значи још један железнички мост преко Саве?

Где би то могло да буде? Једина пруга у Обреновцу је она од електране, претпостављам да она треба да остане независна
 
Vesić je spominjao da postoji neki drumsko-železnički most, ko će ga znati na kraju krajeva neće ovo skoro
 
А шта се дешава са трасом ћире који је некада ишао? Да ли та земља још постоји и на кога се води? Онда би трамвоз био решење јер пролази кроз насеље.
 
Какав црни нови мост, нек дуплирају колосек на обилазници и направи пруга од Остружнице до Палежа.
 
Da, al baš to im nije u planu, nego upravo novi most i pruga kroz njivu, mimo ljudi, tj. putnika. Rekao bih da je ovde veliki problem trasiranje pruga prema potrebama teretnog saobraćaja, što se u Evropi nigde ne radi, već se pruge i čitav železnički sistem planiraju prema putničkim koridorima - iako naizgled nelogično, jer prevoz tereta donosi novac, nije tako, jer će se teret prevoziti i ovako i onako, a putnici neće. E, sad, naš školski sistem ne produkuje kadrove koji umeju da izvedu ovako jednostavne zaključke, i to je, prema mom skromnom mnjenju, ključni problem Srbije.

@Prle
Ćirina trasa je solidno očuvana i mogao bi se pustiti metarski tramvaj uz relativno male intervencije. Taj tramvaj može biti i u formi tram-traina, da ide 80 km/h, i to bi već bio veliki dobitak za sva mesta duž trase.
 
Управо то. Јер људи ту већ живе , а други може и кроз насеље.

Једино би ипак класичне ширине колосек јер би ти трамвозови могли много више да повежу Београд са блиским градовима а и да користе постојећу инфраструктуру и да пролазе кроз насеља као обични учесник у саобраћају
 
Ipak je planirano da pruga prolazi pored bazena i na novi most pa dalje ka Surčinu, Aerodromu i poslednja stanica na Novom Beogradu.
 
Нови мост, значи нема ништа ту макар 10-15 година.
 
Vrh