Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

shmeksi":27sgx6ex je napisao(la):
Pazi ja podatak nisam izmislio već sam ga dobio od ljudi iz ZIS-a Beograda za potrebe diplomskog rada i on je vrlo validan jer je izvađen iz baze građana. Dovoljno je pogledati broj birača u Beogradu na poslednjim izborima koji je beše premašio broj stanovnika po popisu iz 2002.

A evo ti njihovog pregleda po godinama:

2005.: 1.672.000
2006.: 1.689.000
2007.: 1.710.000
2008.: 1.735.000
30.06.2009.: 1.822.936


Ti možeš da mi veruješ ili ne, tvoj izbor.
Opušteno druže, nije mi ni u jednom trenutku palo na pamet da izmišljaš, kao što ni ja nisam ništa izmišljao nego sam samo navodio podatke iz raznih izvora. (možda si primetio u mom prvom postu da sam naveo dva podatka za broj stanovnika u 1991.
Ne zameram nikome ko koriste neke izvore, samo zbog sebe i zbog drugih volim da raščistimo što postoji razlika podacima

Moji su inače isto ZIS-ovi podaci koji su korišćeni za izradu strategije trgovine u Beogradu, mislim da taj dokument postoji i na sajtu grada.
Palo mi je na pamet da je to možda broj stanovnika od 4+ ili 10+ ili tako nešto.

Moje pitanje tebi je rezultat želje da vidimo koja je razlika u metodologiji pošto je razlika u brojkama preko 100.000 stanovnika sigurno nije greška.
Znači ne dovodim u pitanje tvoje poštenje :)

Isto mi je pažnju privukao nagli porast u ZIS-ovoj seriji u poslednjoj navedeno godini (obrati pažnju na trend povećanja od 15-20.000 stanovnika godišnje između 2005-08 pa potom bum i prisrast od 90.000 u poslednjoj godini

2005.: 1.672.000
2006.: 1.689.000
2007.: 1.710.000
2008.: 1.735.000
30.06.2009.: 1.822.936

čini mi se da su menjali metodologiju ili nešto

Na stranu rasprava o broju stanovnika.

Poneta mog prvog posta je da za sadašnji obim žel. saobraćaja završetak projekta Prokop i dovođenje svrsi već postojećih stanica je dovoljno. Stanica u Rakovici uopšte nije mala samo joj nedostaje "putnička zgrada".

Za Novi Beograd mislim da su gore prikazani renderi interesantni, ali preambiciozni za ovaj trenutak. i verovatno neće skoro trebati tako nešto uzevši u obzir kretanje broja stanovnika pa sam stoga navelo podatke Zavoda za statistiku. Nisam ništa namerno umanjivao ili tako nešto
 
Rvr traži jako visoku platformu kao u Rakovici ali ostale su niže dosta,mislim da će ih pre prilagoditi za nove niskopodne vozove..
 
Ponovit cu, za Beovoz bi bilo najbolje da ima visoke stanicne perone. Lakse je povisiti nize stanice na vise, nego ove visoke skracivati.
 
Pa slažem se ali onda neće moći da nabave niskopodne vozove već iste kao Rvr, što mi se ne uklapa u ono što najavljuje gradska vlada u vezi Beovoza...ali i ja mislim da vozovi ne moraju da budu niskopodni ako su platforme visoke,ali ta zbrka je u celoj Evropi čak traže pomoć od naših studenata u inovaciji platformi rampi ...
 
Bas zato, bolje je da nabavljaju visokopodne vozove, kao npr. za berlinski S-bahn ili japanske gradsko-prigradske zeleznice, ali to su samo moje puste zelje. Ja ne odlucujem kakav bi trebao da bude Beovoz.
Ipak, svi se ovde slazemo da bi vozila za Beovoz bar jednim delom trebala da imaju visinu poda u ravni sa stanicnim peronom, zbog invalida, majkama sa malom decom, starim ljudima i dr. RVR to nemaju.
 
Ali i u stanici Rakovica Rvr nije baš u ravni sa platformom već stepenik više..mada je blagosloveno u odnosu na stanicu Karađorđev Park gde vam treba planinarsko umeće da se ukrcate...
 
Konuzin: O kreditu u februaru
5. februar 2010. | 09:29 | Izvor: Beta
Beograd -- Ambasador Rusije Aleksandar Konuzin kaže da bi trebalo u februaru da definitivno budu izabrani objekti koje će obuhvatiti infrastrukturni deo ruskog kredita.



"Nažalost, srpska strana je zakasnila sa slanjem dopunskih materijala, neophodnih za realizaciju ovog posla, što automatski pomera rokove njegovog završetka“, rekao je Konuzin, podsećajući da se radi o kreditu u iznosu od 800 miliona dolara.

„Računamo, ipak, da je sledeći zajednički sastanak za definitivni izbor objekata u februaru, posle čega će srpska strana biti informisana o našoj odluci", rekao je Konuzin.

Srpska strana je, prema rečima Konuzina, navela četiri projekta za koje planira da iskoristi ruski kredit - razvoj beogradskog železničkog čvora, uključujući završetak izgradnje stanice Prokop, rekonstrukcija deonice Beograd-Bar, izgradnja pruge Valjevo-Loznica i medernizacija pruge Niš-Dimitrovgrad.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=02&dd=05&nav_id=409025
 
Pa dobro smo i prošli šta je sve naša strana" Tela" ko zna možda su hteli da grade Aqua Lend u Crnoj Gori....
 
2012":3eykenm0 je napisao(la):
Pa slažem se ali onda neće moći da nabave niskopodne vozove već iste kao Rv
Sta ce im niskopodne vozove na gradskoj i prigradskoj zeleznici.... :bash: Nije skupo kad remontuju prugu da na starim stanicama poastave novu sa malo vise razmaka jedna od druge, napraveperon i podzemni prolaz. A to je investicija koja ce se za uvek isplatiti!

2012":3eykenm0 je napisao(la):
Evo kako je moguće koristiti tunele Beovoza za reklame..u bližoj budućnosti..
http://www.youtube.com/watch?v=N2VQHpIxxUs

I u Kiijevu,Ukrajini ne zaostaju...
http://www.youtube.com/watch?v=XehKzB6VO3M
:shok: Boga mi, ovo sam ja sanjao pre jedno 10 godina! A u mom gradu to nema niti sam do sad ikad video da to uopste postoji :shok: Nisam zaboravio do danas zato sto prvo nisam mogao da skontam kako je to uopste islo, pa sam prvo mislio da je bio ekran koji pici pored voza, ali onda sa smislio da bi to trebalo mnogo ekrana za sve prozore po celoj duzini voza, pa sam mislio da bi moglo kao filmste slike da se postavi.... a ono sad stvarno postoji....ukrali su mi ideju od kad sam bio klinac :(
 
U firmi koja u Londonu ugrađuje ove sisteme,kažu da je sistem nije skup i da radi po jednostavnom principu,te se zato nadam da će kod nas stići skorije..a naziv je multi screen advertaising http://www.youtube.com/watch?v=Bt7mIj9Iwxo meni bi bilo najsimpatičnije da lcd ekrane postave u tunelu pre ulazka u stanicu Prokop.
 
edit: Nije ni bitno. Ko je još dobio rat protiv reklamokratije...
 
U stanici vukov spomenik su postavljeni reklamni panoi,po meni nije lose,dalo je zivosti stanici a i vidim sve vise ljudi da koristi beovoz.
 
Pa vraća se život u stanicu,a zalažem se i za Led displeye da malo pratimo svet...a kada revitalizuju Beovoz biće dosta putnika,s obzirom da gotovo uvek mogu da računaju 15 min,takt,jednostavno ljudi se lako priviknu na bolje,a još kada sstignu novi vozovi,prava Evropa ;)
 
Po meni osvetljenje Vukovog Spomenika a i pogotovo Karadjordevog Parka mora jako da se pojaca, previse je mracno za podzemnu stanicu...
 
Vukov spomenik je ok ali nekako praznjikav,ranije je bio skroz prazan osim kada dodje voz iz panceva,sada je vec bolje.Cim srede one lokale to jest postanu isplativi bice bolje.bravo raz reklame(ne verujem da sam ovo napisao) :)
 
Verujem da je lokale u stanici Vuk već neko kaparisao,što nije loše,ali interesuje me sudbina onih u drugom delu gde su sada igraonice,ja bi tu neki Maxi ili sl.jer baš u tom delu Bulevara nema veliki market...
@Mare .slažem se zapravo Vuk treba samo malo okrečiti,i doterati ulaze posebno one iz parka jer sam primetio da fali nekoliko mermernih ploča a i svetlo na ulazima ne radi ,već tek kada se siđe,to su tako sitnih stvari pa ako neko pročita.također i gore iznad na trgu trebalo bi par sitnih poravki na popločavanju...a za stanicu Karađorđev Park treba potpuno novi enterijer,pokrirti one stene.osvetliti.napraviti toalete isl.
Evo da ponovim moj predlog za stanicu Karađorđev park,moderno ,prijatno ne skupo..
vg2.jpg
 
Umemo mi i bolje od WC :laugh: samo da ne stave čučavce kao na železničkoj stanici,verovatno je neko mislio da je to standard u EU :blah: a toga odavno nema ni u Turskoj ni u Albaniji,mogu samo da kažem pazi kad ne mogu da verujem :bash:
 
ja sam za stene, samo bi ih ispolirao, negde izbušio i stavio stotinak sitnih lampica da izgleda kao noćno nebo... u steni doduše i ne gore nego sa strane al jbg...zamislite da je horizont :p
 
Vrh