Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

било је и таквих предлога овде. са све подземном станицом на Савском тргу, само их треба прекопати
 
Иначе, за планирану линију ка аеродрому су из Београдског чвора добили значајне примедбе, а једна од њих је да је линија прекратка за иоле економичан железнички саобраћај.

Другим речима, ако на некој траси воз путује 15 минута, а онда 10 минута стоји због окретања управљачнице, онда је он током 40% времена - мртав капитал. Дакле, ако композиција кошта 8 милиона евра, бацио си већ при куповини 3,2 милиона у бунар.

А бар да си напунио воз, па да кажеш - `ајде. Али, не: после две изграђене метро линије и једне линије БГвоза, дакле, после уложених 5,5-6 милијарди евра (!), гост хотела у центру Београда са аеродрома иде возом до Новог Београда и онда путовање наставља - 95-цом!

Браво, СМАРТ планери! Браво, балвани!
 
Што мора воз. Може и трамвоз за почетак
 
Линија за аеродром да би имала иоле логике на новом чвору би морала макар до нове станице на Карабурми да иде.
 
Ја мислим да би најбоља варијанта била Стари железнички мост и подземна станица бар код Мостара, са преседањем на метро као crossplatform. Тиме ће се обухватити и центар светова Београд на води, који и толико форсирају.
 
Требало је стари чвор кроз БнВ укопати (или зазидати по принципу Бетон хале) а стару станицу очувати. Долазак на Мостар је долазак нигде, то је само једно преседачко квориште без икаквих садржаја.
 
Мислим да је долазак до метроа са преседањем ка најужем центру града боља варијанта него долазак до Блока 42. Свакако, садржаји ће тада постојати када метро и воз буду постојали. И генерално, мислим да ће мало ко ићи тим возом дискретно до одредишта, тако се само отвара могућност нормалног преседања
 
Pričali smo već o tom tramvaju, nije nemoguća varijanta, ali je verovatniji voz (za koji su se opredelili).
Sada je već jasno da će to biti priključenje na mrežu BG Voza.
E, sad, kako ta linija treba da se pruža... Svakako treba da pokrije i centar grada, jer koja je poenta da ide samo do Novog Beograda? Neka se ugledaju na druge gradove, koji su izabrali slična rešenja.

Uzimam uvek Beč, kao grad slične veličine za primer:
1) Direktni brzi voz, bez stajanja od stanice Wien Mitte (širi centar grada) do aerodroma, putuje 15 minuta: CAT (City Airport Train).
2) Linija S-Bahn-a, ide u istom smeru, s tim što staje nekoliko puta usput.
Wien Mitte je dugo građen i obuhvata ogromnu podzemnu površinu, a odlično je ukršten sa dve linije metroa. Da ne kažem, u dve zgrade na nadzemnim nivoima ima šoping mol i bioskop. Posebna prednost, koju uživaju putnici "Star Alliance"-a i još nekih kompanija je mogućnost da na terminusu CAT-a čekiraju prtljag do 24 sata pre poletanja.

Sad, šta bi od toga moglo da se realizuje kod nas? Recimo da bi BG:Voz trebalo da ide što je duže moguće do aerodroma (idealno, od Ovče, možda realnije od te Karaburme koju neki pominju). Kad se završi brza pruga, dve kompozicije bi mogle da opslužuju trasu Prokop-Aerodrom, a taman na Prokopu mogu da se naprave i postrojenja za čekiranje putnika. Naravno, da bi ovo imalo smisla, potrebno je daleko bolje integrisati Prokop u gradski saobraćaj.
 
Узмимо у обзир и то да власт жели да убије две муве једним ударцем - "повезивање" аеродрома са "градом" и повезивање Сурчина (и можда националног стадиона и новог хиподрома), а све то једном линијом, а у суштини ни један ни други проблем неће решити. Слично као 72.
 
Линија од Врчина до Батајнице, можда? Најбоље би било до Смедерева, када би се направило скретање за тамо
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=705855#p705855:2uk0j9xr je napisao(la):
SRBO » 06 Feb 2020 08:17 pm[/url]":2uk0j9xr]Линија од Врчина до Батајнице, можда? Најбоље би било до Смедерева, када би се направило скретање за тамо
Kakvo skretanje?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=705856#p705856:3e7ei3qn je napisao(la):
mvbg1 » 06 Feb 2020 20:20[/url]":3e7ei3qn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=705855#p705855:3e7ei3qn je napisao(la):
SRBO » 06 Feb 2020 08:17 pm[/url]":3e7ei3qn]Линија од Врчина до Батајнице, можда? Најбоље би било до Смедерева, када би се направило скретање за тамо
Kakvo skretanje?



До Смедерева може само да иде тако што би ушао у Малу Крсну и онда одатле у рикверц до Смедерева
 
Овча-Батајница променити у Овча-Аеродром-Сурчин, а Батајницу скренути ка Раковици. ето, решено
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=706330#p706330:323042ek je napisao(la):
tragac » 08 Feb 2020 02:36 pm[/url]":323042ek]Kako će tehnički rešiti prelazak Save sa dodatna dva koloseka? Umesto stanice Sajam bolje je da grade neku žičaru Sajam-Prokop.
Koja dva dodatna koloseka i gde?
 
Od Prokopa do NBG. Provlačio se kroz forum, a i potrebno je, ako je razlog što Rakovica još uvek nema direktnu liniju za NBG. A još i za NS ne idu vozovi, kad se uradi pruga ići će svakih sat vremena. Ili možesve da se organizuje sa postojeća dva koloseka?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=706774#p706774:2bjdxk72 je napisao(la):
tragac » 09 Feb 2020 06:00 pm[/url]":2bjdxk72]Od Prokopa do NBG. Provlačio se kroz forum, a i potrebno je, ako je razlog što Rakovica još uvek nema direktnu liniju za NBG. A još i za NS ne idu vozovi, kad se uradi pruga ići će svakih sat vremena. Ili možesve da se organizuje sa postojeća dva koloseka?
Provlačilo se na forumu jeste, ali mislim da nigde zvanično nije spominjano kao mogućnost da se to i odradi.
 


Rekoh ja pre par nedelja da će strani turisti, blogeri, vlogeri i ostali avanturisti da se navuku na atrakciju zvanu - creepiest graffiti metro line in Europe! :mrgreen:

Sve imamo, samo je potreban dobar marketing..

Ponudio sam da ga odvedem na fantastičnu turu BG vozom za 20$ :D Uvek je bolje da se poveže sa lokalcem, nego da sam luta, propustiće nešto zanimljivo.. :) Može da bira koje stanice želi da vidi, dobiće i kratak istorijski osvrt, aktuelne radove i naravno cena vozne karte za sve pravce je uračunata u cenu ture :D

Sad čekam odgovor na moju ponudu :D
 
Noki
+1 :)
Jel to zazivela na interetu ,, Bg mreza,, za free Tourist Coachere ( spavanje i vodanje ) ?
 
Nije baš free, ideja je bila da zaradim nešto :D ali za sad nema odgovora :)

Svakako bih mu pokazao i taj bulbulderski bunar :)

Neki bugarski vloger je u pitanju video sam na nekom njegovom snimku da je stopirao do Beograda, pa ga neki kamiondžija doveo do Trošarine pa mu rekao samo uđi u bilo kojo bus "ne moraš da platiš kartu".

E to me iznerviralo kad strancima govorimo da ne plate kartu.. Nije potrošio ni 5 eura od bugarske granice i onda još savet šofera kamiondžije uđi i u bilo kojo bus do Slavije i boli te uvo..

Ne mora da prihvati moju sjajnu ponudu za 20$ :D ali ću mu svakako objasniti da za 'metro' kupi bus plus karticu i dopuni je sa oko 1000 din da ima za par vožnji ili mastercard da prisloni na aparat.. Besplatno kad se vrati u Bugursku :D
 
Vrh