Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Да се изради постоље и да се стави велико 95 као што стоји LAX на еродрому у Лосанђелесу
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699409#p699409:38442xct je napisao(la):
Vanja213 » 16 Jan 2020 04:26 pm[/url]":38442xct]Ne znam samo za koga je postavljen red vožnje BG voza iz Ovče za Resnik koji polazi sa Karadjordjevog parka u 16:11h?????
Ko može stići na taj voz?
I da trčimo sa Slavije, a radimo do 16h, nema teprije da stignemo.
Bruka i sramota....zašto nije ostavljen red vožnje kao i ranije u 16:22h i u 16:37...To su nila idealna vremena za povratak.
Ovo sada je užas.
Vesiću idi ti ovim vozom ako uspeš stići

Pa ne može se svima ugoditi, pobogu! (!!!! ????? !!!!!)
 
Naravno da može: u špicu na 15 minuta, a ne trogodišnji radovi za koje si prvobitno planirao da traju godinu dana.
 
Da li misliste da je ikoga ko se pitao oko tih remonta briga za BGvoz? Oni su sever zemlje ODSEKLI u putnicko-zeleznickom smislu na neodredjeni broj godina, bas ce da se potresu sto BG voz ne ide na 15 minuta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=700493#p700493:nrq4h5z9 je napisao(la):
hiavata » Pon Jan 20, 2020 10:33 am[/url]":nrq4h5z9]Da li misliste da je ikoga ko se pitao oko tih remonta briga za BGvoz? Oni su sever zemlje ODSEKLI u putnicko-zeleznickom smislu na neodredjeni broj godina, bas ce da se potresu sto BG voz ne ide na 15 minuta.

Znam da ih nije briga. Nije ih briga ni kad na najdirektniji način ugrožavaju i uništavaju ljudske živote, a ne ovako krajnje posredno.
Odgovarao sam na glupave komentare kako se ne može svima ugoditi (kao da je nekakav vajni ugođaj da ti se omogući da se normalno krećeš kroz ovaj prokleti grad).
 
Putovao sam vozom za Pančevo od Vuk. spomenika pa da prenesem par utisaka... Cena povratne karte je 118 din. Može se kupiti kako na blagajni tako i u samom vozu po istoj ceni... Korisno je pripremiti tačan iznos...

Na samu stanicu je moguće ući bez bus plus kartice i to ako pokažete kupljenu voznu kartu, pri tom nisu zagledali šta u njoj tačno piše, nego sam im samo pokazao na sekund i prošao... Kapiram da ako neko žuri na voz može da kaže da ide za Pančevo i da će kartu kupiti u vozu i da samo prođe...

Cena karte je i više nego povoljna, udobno je u tim dizel motornim vagonima na kratke relacije, a vozno osoblje je bilo uslužno i ljubazno.. Voz staje samo na glavnoj stanici u Pančevu, odmah pored pančevačkog buvljaka... Tako da je voz bolja opcija od autobusa ako idete baš na buvljak...

I šteta zaista što ima toliko malo polazaka u toku dana... Verujem da bi par linija BG voza moglo da se produži da ima volje i da se već jednom rašcisti sa divljim prevoznicima...

Busom nikad nisam išao, i tu me zanima ako neko zna iz Beograda kad se ide, jel kartu moguće kupiti u samom busu, recimo ako bih na Dunav stanici ušao?

Išao sam par puta ranije na 108. pa peške, što jeste besplatno ali je rizično pored zaštitne ograde ići dok vozila tuda jure... Dobro bi bilo izgraditi biciklističku stazu na tom delu i ne bi bila preskupa investicija... Inače od okretnice 108. do samog ulaska u Pančevo (a blizu je i sam centar grada) ima oko 15tak do maks 20 min peške...
 
Раније је било 20ак возова дневно од Панчевачког моста до Панчева, и биле су 4 станице у Панчеву. Ово сада је ужас варијанта у поређењу са прошлом.
И, колико ја знам, Град Панчево прави проблем са продужењем БГ воза, јер би онда људи мање ишли аутобусима, а власник превозника је град и превозник једва и функционише само због линије за Београд
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702543#p702543:n78btouq je napisao(la):
Noki » 27 Jan 2020 10:49 am[/url]":n78btouq]

Busom nikad nisam išao, i tu me zanima ako neko zna iz Beograda kad se ide, jel kartu moguće kupiti u samom busu, recimo ako bih na Dunav stanici ušao?
Zavisi, nije isti red vožnje radnim danom, subotom i nedeljom; neki polasci idu do Dunava, a neki na BAS.
U svakom slučaju, najgušći interval je 15 min, a najređi 30, ugrubo rečeno. Redovi vožnje na: http://www.jkpatppa.rs/admin/uploads/medjumesni_atp.pdf
Osim ovoga, postoji i vršački bus i nekoliko drugih, koji svakako mnogo ređe idu.

Cena karte u jednom pravcu je fantastičnih i neverovatnih slovima i brojem dvesta (200 - DVA NULA NULA) dinara, kupuje se u busu. Povratna je 300, ali naravno svaki prevoznik prodaje svoje karte. Autobusi ATP-ovi kako koji, mahom otpad, ima par novijih Ikarbusa, ostalo evropski škart. Mudra gradska vlast (pančevačka) je, doduše, uspela da u kompenzuje previsoku cenu i neuslovne buseve pravom dozom patriotizma, ekspresno uklonivši višejezične natpise sa autobuske stanice :blah:.

Prevoz za BG pojedinim danima ne saobraća, npr. kada opozicija organizuje masovnije proteste, pa treba i to uzeti u obzir. :lool:

Mogućnost uštede je da uđeš u Krnjači ili nekoj usputnoj stanici na Pančevačkom putu, tada karta košta 150 din, kod okretnice 108-ice je 100, ali u oba ova slučaja ne možeš kupiti povratnu kartu. :D
 
Apsolutno je neshvatljivo da i dan danas ne postoji pouzdana i braza veza Bg-Pa.

Živeo sam dugo kod Vuka i išao često za Pančevo i veza vozom je bila toliko očajna da se uglavnom vise isplatilo sići do pančevačkog mosta busom i tu pokupiti nekog divljaka da te preveze iako mi je stanica voza bila isped nosa. U kakvom su stanju ti automobili i njihovi vozači neću trošiti reči. Polasci mesjugradakim autobusom su bili toliko retki da su dolazili u obzir samo ako celu stvar unapred planiraš.

Postoji čak i GSP bus koji vozi skoro do mosta na Tamišu par kilometara ispred grada i tu okreće. Neki ljudi su čak išli i njime pa pesacili ostatak. Pretpostavljam da se to ne produzuje do samog grada iz administrativnih razloga.

Apsolutno je tužno da je ljudima najbolja opcija bila da se voze u raznoraznim krntijama sa kojekakvim sumnjivim likovima i tako godinama. Ne znam dal je sad situacija bolja? Ima li još tih divljaka?
 
Што се реда вожње тиче, барем Батајница - Панчевачки Мост би у шпицу на 15.минута растеретило ове радове и хаос на 95, на 30,минута воз да иде од Овче до Батајнице би било идеално, овако како јесте, добијен је општи хаос на Блоку 42 и Тошином Бунару, где соло аутобуси нису у стању да покупе народ...
 
tih davnih 90-tih voz je išao na 30-tak minuta u dva kraka, pre par godina (imam negde link) postavio sam bio pitanje tadašnjem gradonačelniku BG-a (bilo pitajte gradonačelnika utorkom u Beogradskoj hronici) i naravno s obzirom da je bilo pred izbore rekli su da je puštanje BG voza pitanje trenutka itd... otprilike sam takav zaključak imao, posle toga su izgradili još jedan klosek i realno sva presedanja 90-tih u ovči tj čekanje an rdugi voz da se mimoiđu bi bila prošlost, sad samo da neko najzad pusti ...
Kao što je napisao @Fića to se verovatno blokira i od strane rukovodstva Pančeva baš zbog te autobuske linije Pa-BG-PA koja je pravi horor s obzirom sa kakvim autobusima se putnici prevoze, ali eto gasi se ATP i napravljen je novi PAN transport .... možda se najzad smiluju i skinu blokadu na BG Voz i omoguće svima da putuju sa sve 4 stanice ... predvideli su u novom GUP da čak produže za još jednu stanicu (iako mi nije jasno kome tamo .... ali ajde). Kad bi najzad ponovo pustili liniju rešili bi mnogim ljudima veliki problem.
 
Дивљака има.

Било их је увек и док је био Беовоз и касније и сада.

Неопходност путовања из Панчева је велика, али анрод одавно не рачуна на власт по овом питању. Никад нису дозволили да 108 пређе градску црту, ено је окреће се ко "Спектра", али и до њега треба допешачити минимум 2км колико има од краја града (хотел Тамиш) што није бесконачно, али нема тротоара, значи искључиво по путу што је катастрофа. Да не причам ако неко треба од Стрелишта да дође...

Локална власт због мени непознати разлога, чак и сада када је дубоко везана за централу не ради ништа да оправда улагање у двоколесчну пругу.

АТП је увек била распад фирма, аутобуси су увек били већином стари, куповина нових никада није могла да поправи стање.

Једно време Панчевачка општина је дозволила да и други превозници организују линијски превоз, и сећам како је Ковиснки превоз радио линије кроз неколико села преко Панчева до Београда. Ти аутобуси су били супер савремени, чисти, без смрада изгореног уља помешаног са вековном прашином. Возачи су били обучени у униформе. Али та срећа је траја кратко, свега неких пола године ако ме сећање не вара.
 
Мени се чини да би АТП уласком у бус плус систем био спашен. Чак би им доделио линију 108 али да се продужи до самог града.
 
Hvala Marcus na iscrpnom odgovoru.. :) Skupa vožnja do Pančeva :) vredi rizikovati život sa pešačenjem pored puta od okretnice 108ice hehe.. Nisam znao da tu staje i bus za Pančevo da pokupi putnike.. Ne znam gde bih ga tu tačno čekao, nadam se da je stajalište obeleženo.. Dobro je da barem može povratna da se kupi od Dunav stanice ako bih ga tu hvatao..
 
Gledam nešto kako je uređen prevoz u Varšavi, oni uz metro, tramvaj i autobuse imaju tri vrste gradsko-prigradske železnice.

Jedna je WKD (Warszawska Kolej Dojazdowa / Warsaw Commuter Railway), jedna vrsta tram-traina sa dve linije, povezuje zapadne delove Varšavskog prigrada.
https://en.wikipedia.org/wiki/Warsaw_Commuter_Railway

Druga je SKM (Szybka Kolej Miejska), četiri linije koje povezuju Varšavsko metropolitansko područje
https://en.wikipedia.org/wiki/Szybka_Kolej_Miejska_(Warsaw)

Treća je Koleje Mazowieckie sa četiri linije koja povezuje Mazovsko vojvodstvo.
https://en.wikipedia.org/wiki/Koleje_Mazowieckie

WKD ima zanimljive vozove. Poslednji tip je Newag 39WE (seria EN100), dužine 60,6 m, širine 2,85 m, maksimalne brzine 100 km/h.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Newag_39WE
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1MJWd7q3k4M[/youtube]

Ovakvi vozovi bi bili dobri na nekim BG:voz linijama.
 
они имају шаренило возова. Мазовске железнице брате 10 различитих типова возова, СКМ 4, ВКД 3. што им је тешко да се унифицирају?
 
Пољске железнице су свакако раздвојене на много разних група. А што се тиче конкретно Варшаве и унифицирања, тамо је СВЕ унифицирано заправо. Мазовске железнице немају везе са Варшавом уствари, него са војводством, WKD такође, а SKM је потпуно унифициран, има пар типова возова, али су сви исте боје и чак имају исти тапацир на седиштима као што је у метроу, трамвајима и аутобусима.

Ево кога интересује интерактивна мапа: https://www.wtp.waw.pl/en/maps-schemas/

Једина лоша ствар је што су преседања са железнице на метро у центру углавном неудобна - иди пешке 10 минута од главне станице до станице метроа, али остатак целог система јавног превоза и сва остала преседања су феноменално одрађена. И генерално, аутобуске и трамвајске линије тамо су веома добро организоване и подељене на:
до 100 - трамваји
100, 200 - обичне градске
300 - специјалне градске (раде само одређеним данима или у одређено време током дана)
400 - специјалне брзе (имају мање стајалишта и раде само одређеним данима)
500 - брзе (имају мање стајалишта и раде свакодневно)
700 - приградске
N - ноћне
E - експреси (имају веома мало стајалишта и обично раде у шпицу само радним данима)

Ове линије на 500 су нешто што би Београду, по мом мишљењу, добро дошло. Нису прави експреси али прескачу сва мање битна стајалишта.
 
Zasto nema vise polazaka? Da li je problem u nedostatku kompozicija?
 
Bio sam relativno skoro u Opštini Rakovica, zajedno sa predsednikom su me ubeđivali da će Resnik-Ovča ići češće!!!, stekao da utisak da postoje dva problema, prvi je sama organizacija (pre svega zbog radova prema Zemunu, možda sada najbolje vide da li je Kijevo trebalo raditi ili ne) a drugi je, stekao sam utisak, čisto politički, tj htenja da se uloži u nešto. I da, nema kompozija ali sam stekao utisak da se čeka nešto.
 
Vrh