O nebesa pa šta je sad ovo?
Ova nova trasa obeležena crvenom bojom nema nikakvog smisla.
Voz koji terminira na aerodromu mora da promeni smer pred samom stanicom, ukoliko prolazi kroz stanicu na aerodromu isto. Sa druge strane ako ide ka Obrenovcu i to preko nacionalnog stadiona ne samo što prolazi kroz aerodrom bez zaustavljanja ili opet uz dve promene smera do/od zavučene stanice već vijuga kod nacionalnog stadiona iako bi logično na ravnom prethodno neurbanizovanom terenu trebalo da prođe pravo.
Pretpostavljam da su ujedno hteli da pokriju aerodrom uz gradnju stanice u zoni budućeg terminala 2 - ne postojećeg, te da izbegnu kopanje tunela ispod postojeće piste kako je predviđeno po GUP-u 2021.
https://www.beoland.com/wp-content/uplo ... racaja.jpg
Zašto nisu stanicu stavili u zoni postojećeg parkinga ispred terminala 1 uz grananje tunela ka portalu pored nove piste, odnosno paralelnim tunelom s novom pistom ka Surčinu, gradu i nacionalnom stadionu/Obrenovcu? Kad izađše iz tunela trebalo bi ponovo da bude bifurkacija - desno za BG:Voz i levo ka Bloku 61 za metro. Na taj način bi oba sistema koristila istu trasu i istu stanicu na aerodromu, samo perone različite visine i dužine. I ne samo to već bi linije metroa 2 i 3 imale pristup aerodromu, druga od Zemuna uz promenu smera, treća od Bloka 61 bez promene smera. Na taj način neki vozovi mogli kružiti skroz do Zemuna, odnosno Bloka 61.
Dobro je da je predviđeno stajalište Agostna Neta, međutim izbegnuto je presedanje za linije 302, 303, 304 i 305 na deonici Bubanj Potok-Vinča koje je bitno za redukciju vremena putovanja na poprečnom pravcu ka Rakovici/Čukarici, Železniku i Aerodromu (uz uzbegavanje prolaska kroz grad).