Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Čeka se kredit za nabavku ili neki remont ili pak da se normalizuje situacija sa železnicom prema Batajnici?
 
и опет се враћамо, не може ништа да се ново набави док се перони на Вуку и Панчевцу не спусте на 550 мм. и они уместо то да ураде сада када је редукован саобраћај, они јок. боле их патка
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=703088#p703088:3gtq5ez9 je napisao(la):
solecar » Sre Jan 29, 2020 3:23 pm[/url]":3gtq5ez9]Čeka se kredit za nabavku ili neki remont ili pak da se normalizuje situacija sa železnicom prema Batajnici?

Da se 100 garnitura stvori sad, ka Batajnici dok se ne završi modernizacija pruge ne može biti više vozova jer je samo jedan kolosek u upotrebi. Ovaj jedan kolosek rade već dve godine i još nisu završili. Kada ga završe, po njemu će se ići, a drugi se zatvara za saobraćaj. Tako da, ako nastave ovim tempom još 2-3 godine ne gine redukcija saobraćaja do Batajnice...
 
Mislim da bi bilo najbolje uzeti poljski PESA Elf, košta 3m EUR četvorodelna garniture, mogu se spojiti čak tri odjednom i razvijaju velike brzine što je odlično za prigradske operacije
 
Варшава је њих куповала раније, али пре 7-8 година су прешли на Newag Impuls
 
узевши у обзир ограничење у дужини неких перона у Београду и број путника, само двоспратне гарнитуре за БГВ
 
сви тунели су истих габарита, а двоспратни воз улази у наше габарите. причао сам већ раније, већи проблем су висине перона него габарит тунела
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704816#p704816:22x78odf je napisao(la):
JohnnyLee » Uto Feb 04, 2020 10:38 am[/url]":22x78odf]узевши у обзир ограничење у дужини неких перона у Београду и број путника, само двоспратне гарнитуре за БГВ

Gradska železnica zahteva brzu izmenu putnika na stanicama. Dvospratne garniture imaju veći kapacitet po vagonu, dakle veći broj po putnika po vratima i stepenice u samom vozu. Uz 15-minutni takt u špicevima, mislim da nema preterane potrebe za dvospratne garniture. Bolje je za isti novac kupiti više jednospratnih garnitura koje bi išle češće...
 
Мени су исто двоспратне гарниуре за мало дуже линије и мањи такт. Не могу да представим себи случај када у гужви треба да се спустиш са другог спрата.

Мада, чуо сам да Аероекспрес двоспратне гарнитуре сада учсетвују у систему Московских дијаметара. Гарнитуре се отправљају на сваких 5 минута, само никад нисам путовао у шпицу да видим како то изгледа тада...
 
Неко је већ успео да графитима УСВИЊИ неку од скорије ремонтованих гарнитура, виђена је јутрос на БГ возу из Младеновца у 07:20 у Рипњу. :bash: Ако неко зна инвентарски број гарнитуре, нека напише, занима ме који је. Кривично гонити тај несвет.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=705251#p705251:opz26xvv je napisao(la):
Прле » Сре Феб 05, 2020 10:19 am[/url]":opz26xvv]Мени су исто двоспратне гарниуре за мало дуже линије и мањи такт. Не могу да представим себи случај када у гужви треба да се спустиш са другог спрата.

Мада, чуо сам да Аероекспрес двоспратне гарнитуре сада учсетвују у систему Московских дијаметара. Гарнитуре се отправљају на сваких 5 минута, само никад нисам путовао у шпицу да видим како то изгледа тада...

Он саобраћа као Први дијаметар, али је и даље Аероеспрес и не стаје на свим станицама
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=705277#p705277:1ybo2n3s je napisao(la):
Рипањац 405 » Sre Feb 05, 2020 12:21 pm[/url]":1ybo2n3s]Неко је већ успео да графитима УСВИЊИ неку од скорије ремонтованих гарнитура, виђена је јутрос на БГ возу из Младеновца у 07:20 у Рипњу. :bash: Ако неко зна инвентарски број гарнитуре, нека напише, занима ме који је. Кривично гонити тај несвет.

Ja mislim da ih je više novoremontovanih usvinjeno grafitima, a svakako je barem jedna od njih još od pre više nedelja takva.. ako misliš na spolja usvinjavanje, unutra zbog kamera paze šta rade..

Meni je i dalje impresivna ona srebrno crno crvena kolor šema, sprejem urađena, na jednoj od starijih garnitura, to stvarno ne mogu da nazovem usvinjavanje, tu su se baš potrudili, lepše izgleda od monotone plave boje..
 
Uzas blagi. Trebalo bi staviti kamere i spolja. Ako neko ima fotku isaranih kacite ovde. Cisto da se svi malo zapitamo.
Evo jedan takav i ovde. Dobio je "blagu" kaznu (4 meseca zatvora) ali sledeci put kad se pojavi nece videti svetlo dana malo duze.
https://www.smdailyjournal.com/news/loc ... b5628.html

Sto se tice vozova na sprat imao sam priliku da se provozam CalTrain-om.
https://calmod.org/electric-trains/

Mislim da to sto je na sprat nista ne smeta kada su guzve cak i kada su velike guzve.
Nije tolika razlika izmedju donjeg i gornjeg nivoa da se izadje ili udje. Ono sto znam jeste da cene karata nisu poskupele jer su uveli kompozicije na sprat a da je ostalo isto onda bi morali da poskupe.
 
Ja sam se vozio bečkom "lasicom" (Wiesel), kompozicija na sprat. Prostora ima prilično, gornji sprat je prepun sedišta, dok deo kod vrata je praktično otvoren i veliki tako da nema šanse da tu bude gužve. Neverovatno su udobni i prostrani.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=705185#p705185:1w7mpmid je napisao(la):
WLABmz » 05 Феб 2020, 00:51[/url]":1w7mpmid]Gradska železnica zahteva brzu izmenu putnika na stanicama. Dvospratne garniture imaju veći kapacitet po vagonu, dakle veći broj po putnika po vratima i stepenice u samom vozu. Uz 15-minutni takt u špicevima, mislim da nema preterane potrebe za dvospratne garniture. Bolje je za isti novac kupiti više jednospratnih garnitura koje bi išle češće...

по ономе како сам схватио, нема места за чешње од 15 минута по линији
 
Мени је то умоболно, али мислим да су они то замислили као брзу везу аеродрома са новом аутобуском. Надам се да је то, јер друго нормално објашњење не могу да видим у томе
 
Drugo, još normalnije rešenje bi bilo da postoji veza i sa Prokopom, jer i odatle polaze neki vozovi, a i nije svima baš zgodno da se dobace do novog BAS - a. Pogledajte samo kako su nekada bili povezani BAS i GŽS, maltene iz svih delova grada, a danas Prokop maltene bez gradskog prevoza, a blok 42 se oslanja na ili retke ili prepune linije gradskog prevoza i vrlo mali deo grada koji jednostavnu vez do istog, bilo direktno, bilo da preseda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=705387#p705387:3k1l21n8 je napisao(la):
3eka » 05 Feb 2020 04:08 pm[/url]":3k1l21n8]Izvinjavam se ako je vec bilo reci o ovome, ali bas me interesuje jel postoji neki normalan razlog zasto se ova Linija 4 zavrsava na NBG stanici, umesto da ide do Prokopa barem. Nije mi bas normalno da samo NBG "ima" vezu sa aerodromom.
https://www.ekapija.com/news/2774396/po ... acionalnog

U budućnosti, ali ko zna kad, predviđeno je da od Zemuna do Novog Beograda pruga bude četvorokolosečna, pa je tako predviđeno i da nova linija koristi samo taj deo pruge, zbog gužve u saobraćaju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=705506#p705506:3cv33t9d je napisao(la):
Матеја Бељан » Wed Feb 05, 2020 10:14 pm[/url]":3cv33t9d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=705387#p705387:3cv33t9d je napisao(la):
3eka » 05 Feb 2020 04:08 pm[/url]":3cv33t9d]Izvinjavam se ako je vec bilo reci o ovome, ali bas me interesuje jel postoji neki normalan razlog zasto se ova Linija 4 zavrsava na NBG stanici, umesto da ide do Prokopa barem. Nije mi bas normalno da samo NBG "ima" vezu sa aerodromom.
https://www.ekapija.com/news/2774396/po ... acionalnog

U budućnosti, ali ko zna kad, predviđeno je da od Zemuna do Novog Beograda pruga bude četvorokolosečna, pa je tako predviđeno i da nova linija koristi samo taj deo pruge, zbog gužve u saobraćaju

Pretpostavio sam da je most možda ograničavajuća okolnost, ali zar nisu mogli da naprave pravac ka aerodromu kao krak prve linije, koja prelazi preko mosta, pa prelazi...svaka druga-treća kompozicija bi mogla da zavrne prema Surčinu umesto ka Batajnici. Ovo mi je suludo ovako.
 
ако одустану од оне идиотске станице Сајам на мосту, онда у теорји воз између НБГ и Прокопа може да иде на три минута, тако да не постоји ни један валидан разлог да БГВ4 иде само до НБГ, а БГВ3 иде само до Прокопа
 
Hej, Džoni, polako, ovo je plan u kojem jedan problem stvara drugi :) Tzv. Imamo-plan-Kantarijada...

Naime, ako ukinu 'idiotsku stanicu Sajam', onda će im prva linija metroa proći ispod linije BG voza - bez da može da se preseda sa jedne na drugu. E, to bi već bio globalni 'Imamo-plan-Kantar-blam'.

Ima ona engleska izreka - oni su izmislili železnicu, pa i metro - 'Kad uđeš u voz na pogrešnoj stanici, svaka sledeća stanica je pogrešna'.

Ovaj Plan-Ima da padne, inače će Beograd naskroz da propadne.

(P. S. To što degenerici od radikalskog oca i još gore majke nisu sposobni ni da se sete da bi problem linije za aerodrom mogli da reše tako što će je, preko postojećeg Starog železničkog mosta, pa podzemno, dovesti do Savskog trga, tj. do stanice koju su ukinuli, i time povezali aerodrom i sa centrom, i sa metroom - to je zato što su, eto, degenerici.)
 
Тако је Пантографе! И повезан и центар, и Славија није далеко. Чак и да оставе Згради жжечелзничке за музеј само да ово ураде до Аеродрома била би огромна ствар!!!
 
Vrh