Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Trenutno su svi koloseci očišćeni ,verovatno se pripremaju da od Marta počne zamena šina,s obzirom da je Zgop Novi Sad dogurao mehanizaciju,deset kontejnera i poseban vagon za radnike....a ovaj deo stanice koji se koristi za Beovoz mogli bi da izgrade posebno...prikazano na @Johnny Lee slici ,situaciji,da ljudi steknu utisak da se zaista radi o gradskoj stanici,onda će je i koristiti....
 
Proradio novi sajt,Beogradčvora....www.Beogradcvor rs.,........evo izvoda za Beovoz...

Beovoz
Red vožnje Beovoz-a

Karta mreže "Beovoz"



Gradski vozovi, Beovoz, uvedeni su na prugama beogradskog železničkog čvora redom vožnje za 1991/92. godinu, odnosno po završetku „južnog kraka“ čvora. U okviru postojeće železničke infrastrukture, delom su dograđene postojeće i izgradjene nove stanica i stajališta, tako da je šire područje grada Beograda ovim šinskim sistemom uključeno u gradski saobraćajni sistem.

Danas Beovoz saobraća na relacijama koje se definišu kao gradsko-prigradska železnica i koristi deo pruga novog čvora predvidjenih isključivo za putničke vozove.

Da bi Beovoz u centralnom i širem gradskom području postao vid prevoza najviših karakteristika i performansi, neophodno je pre svega postojeće stanje organizovano prilagoditi zahtevima korisnika.

Osnovni preduslov daljem razvoju i afirmaciji ovog vida prevoza jeste obezbedjenje potrebnog broja elektro motornih garnitura.

Takođe, plan razvoja ovog sistema obuhvata proširenje mreže otvaranjem novih linija, odnosno četvrte linije do Karaburme, kojom će se uključiti u sistem stanica Karaburma i pruga oko Kalemegdana, što zajedno sa završetkom radova u železničkoj stanici Beograd Centar predstavlja punu afirmaciju uloge železnice u saobraćajnom sistemu javnog gradskog prevoza putnika u Beogradu.
 
Uneti malo živosti na stanici Karađrđev Park
vg2.jpg

vg1.jpg

75_Popup.jpg
Njeftinija varijanta stanice Airport C, I Delta C.

simpa reklame za S-Bahn..pogledajte..
http://www.youtube.com/watch?v=hUKfkORdr8g
http://www.youtube.com/watch?v=TTO4flvBtxw
http://www.youtube.com/watch?v=2rEMTQXUjEw

2012 Daruje Beogardu gotov projekat stanice na Novom Beogradu :cool:

14xv4.jpg

69574320fe9.jpg

94680920ao7.jpg

50481880fv4.jpg

71977157qj7.jpg

10cv9.jpg

12kr4.jpg

12kr4.jpg

13by0.jpg

Airport C ,Delta C stanica....poklon Delte M.Beograđanima :D
84258692ap5.jpg

66847935hy8.jpg

64467290oh4.jpg

Beovoz,Vukov spomenik i reklame
http://www.youtube.com/watch?v=kCh2d6fCbKI
http://www.youtube.com/watch?v=TRcIFimmtWs
 
Danas sam po povratku iz Novog Sada izašao na stanici Novi Beograd i video sam mnogo radničkih kontejnera sa oznakom ZGOP. Poređani su ispod stanice gde je donedavno bio buvljak na strani ka Veru. Stanicom se šeta nekakvo obezbeđenje koje ranije nisam viđao a takođe je renovirana "kapija" tj. onaj rotirajući mehanizam za izlazak sa stanice. Pri tom je obična kapija ubušena u ogradu pa se sad više ne može otvoriti što me je navelo na pomisao da je neko počeo da kontoliše ulaz na stanicu. Oni kontejneri mi deluju kao priprema za ozbiljne radove.
Možda neko od vas zna nešto više. Da li je u planu nekakvo renoviranje stanice zbog Beovoza?
 
@belgrey
Pa mi se svi nadamo da jeste,jer pored tih promena koje si uočio, koloseci su također očišćeni,deluju uredno u odnosu na kako je to bilo,verovatno će od proleće početi zamena ili poravka šina da bi vozovi jurili do 70 km/h,a uređenje platformi je također neophodno jer izgledaju baš loše,a nadajmo se da usvoje ova rešenja za celu stanicu na slikama (gore) pre tvog posta e to bi bilo fenomenalno,jer može se napraviti (nova)samo stanica za Beovoz, a može i cela za sve platforme kako je predviđeno planom razvoja,a Zgop-Novi Sad je jedan od podizvođača i na stanici Beograd Centar-Prokop gde su počeli pripremni radovi,tako da će verovatno radnici šetati na dve relacije od proleća.
@johnyLee

Pa... ako Miško hoće da mu ljudi dolaze i Beovozom do Delta C. to bi bio pametan potez,jer mnogo bi se ljudi odlučilo da se iz Bulevara sa Vuka sjuri na kafu ili šoping do Delta Mola udobno i brzo za 5 min.
 
belgrey":23ws63aq je napisao(la):
Danas sam po povratku iz Novog Sada izašao na stanici Novi Beograd i video sam mnogo radničkih kontejnera sa oznakom ZGOP. Poređani su ispod stanice gde je donedavno bio buvljak na strani ka Veru. Stanicom se šeta nekakvo obezbeđenje koje ranije nisam viđao a takođe je renovirana "kapija" tj. onaj rotirajući mehanizam za izlazak sa stanice. Pri tom je obična kapija ubušena u ogradu pa se sad više ne može otvoriti što me je navelo na pomisao da je neko počeo da kontoliše ulaz na stanicu. Oni kontejneri mi deluju kao priprema za ozbiljne radove.
Možda neko od vas zna nešto više. Da li je u planu nekakvo renoviranje stanice zbog Beovoza?
Kontejneri stoje već dugo tu, obezbeđenje je od kako je očišćena površina oko stanice (da ne bi opet prodavali tu đubre), rotirajući mehanizam postoji bar godinu dana (koliko ga ja koristim), a kapija služi za one koji imaju markicu, njima otvori vrata čovek iz kabine. U svakom slučaju, nikakve bitne promene nisu bile u poslednje vreme, osim što su poskidali pragove sa jednog koloseka.
 
Pa i nisu ako misliš na pojedinačne karte, a ako misliš mesečme markice kad je to bilo?
 
lukpot":2lonl370 je napisao(la):
belgrey":2lonl370 je napisao(la):
Danas sam po povratku iz Novog Sada izašao na stanici Novi Beograd i video sam mnogo radničkih kontejnera sa oznakom ZGOP. Poređani su ispod stanice gde je donedavno bio buvljak na strani ka Veru. Stanicom se šeta nekakvo obezbeđenje koje ranije nisam viđao a takođe je renovirana "kapija" tj. onaj rotirajući mehanizam za izlazak sa stanice. Pri tom je obična kapija ubušena u ogradu pa se sad više ne može otvoriti što me je navelo na pomisao da je neko počeo da kontoliše ulaz na stanicu. Oni kontejneri mi deluju kao priprema za ozbiljne radove.
Možda neko od vas zna nešto više. Da li je u planu nekakvo renoviranje stanice zbog Beovoza?
Kontejneri stoje već dugo tu, obezbeđenje je od kako je očišćena površina oko stanice (da ne bi opet prodavali tu đubre), rotirajući mehanizam postoji bar godinu dana (koliko ga ja koristim), a kapija služi za one koji imaju markicu, njima otvori vrata čovek iz kabine. U svakom slučaju, nikakve bitne promene nisu bile u poslednje vreme, osim što su poskidali pragove sa jednog koloseka.
Putujem bar jednom nedeljno i ovo je prvi put da sam primetio kontejnere. Pri tom kapija nije zaključana već trajno spojena sa ogradom bez mogućnosti da se otvori nečijom voljom osim možda čarobnim štapićem! Obetbeđenje nije na prostoru bivšeg buvljaka već unutar stanice dakle sa duge strane zamandaljene kapije!!!
 
Dejan Vasović, gradski arhitekta, govori za Danas o urbanističkim izazovima glavnog grada
Tražiti rešenja za ravnomeran i siguran razvoj prestonice
Autor: Zlatija Vuković


Kada ste stupili na funkciju gradskog arhitekte najavili ste velike projekte koje bi trebalo da uradi Grad u naredne četiri godine?

- U današnje vreme većina stanovništva na planeti živi u gradovima. To znači da će konkurencija među gradovima biti sve veća. Beograd je započeo više velikih projekata. Neki od njih već su vidljivi: u okviru velikog projekta urbane rekonstrukcije rekonstruisano je više gradskih saobraćajnica, gradi se most na Adi, rekonstruisano je i izgrađeno više škola, vrtića, neprofitnih stanova. Započeta je izgradnja 5. i 6. perona stanice Beograd centar u Prokopu, remont postojećih i nabavka novih voznih garnitura za Beogradsku železnicu-.
Mislim da je izgradnja železničke stanice Beograd centar - Prokop nešto što će sigurno biti završeno, zbog značaja koji ima.
www danas rs.
 
belgrey":3ozp0ic6 je napisao(la):
lukpot":3ozp0ic6 je napisao(la):
belgrey":3ozp0ic6 je napisao(la):
Danas sam po povratku iz Novog Sada izašao na stanici Novi Beograd i video sam mnogo radničkih kontejnera sa oznakom ZGOP. Poređani su ispod stanice gde je donedavno bio buvljak na strani ka Veru. Stanicom se šeta nekakvo obezbeđenje koje ranije nisam viđao a takođe je renovirana "kapija" tj. onaj rotirajući mehanizam za izlazak sa stanice. Pri tom je obična kapija ubušena u ogradu pa se sad više ne može otvoriti što me je navelo na pomisao da je neko počeo da kontoliše ulaz na stanicu. Oni kontejneri mi deluju kao priprema za ozbiljne radove.
Možda neko od vas zna nešto više. Da li je u planu nekakvo renoviranje stanice zbog Beovoza?
Kontejneri stoje već dugo tu, obezbeđenje je od kako je očišćena površina oko stanice (da ne bi opet prodavali tu đubre), rotirajući mehanizam postoji bar godinu dana (koliko ga ja koristim), a kapija služi za one koji imaju markicu, njima otvori vrata čovek iz kabine. U svakom slučaju, nikakve bitne promene nisu bile u poslednje vreme, osim što su poskidali pragove sa jednog koloseka.
Putujem bar jednom nedeljno i ovo je prvi put da sam primetio kontejnere. Pri tom kapija nije zaključana već trajno spojena sa ogradom bez mogućnosti da se otvori nečijom voljom osim možda čarobnim štapićem! Obetbeđenje nije na prostoru bivšeg buvljaka već unutar stanice dakle sa duge strane zamandaljene kapije!!!
Mislim da se obezbeđenje šeta generalno svuda okolo. Bilo je po vestima da će oko stanice postaviti obezbeđenje. Ceo taj prostor je vlasništvo Železnica Srbije, ako se dobro sećam. Kako na stanicu ulaze ljudi sa markicom ako je kapija trajno zaključana? Do sad se magnetno zatvarala, kao i kod Vuka...mada je na NBG često bila i jednostavno otvorena.
Kontejneri su i meni dali nadu da će se nešto raditi tu, ali relativno dugo stoje (čak mislim par meseci), pa ne znam šta će biti od toga.
 
Postoji cuvar kapije koji je duzan da je otvara svakome ko ima markicu, a najcesce ne vodi racuna o tome, nego samo ulaze ljudi. Ranije su i markice bile elektronske, ali su ukinute, verovatno jer su vazile 30 dana od prvog ponistavanja
 
Zgopovi kontejneri stoje tamo vec dugo onisu bili podizvodjaci prilikom rekonstrukcije lll bulevara i sad okretnice u bloku 45 :violina:
 
Zgop je sada zvanično podizvođač na Prokopu,a ti novi kontejneri su dovezeni skoro malo pre završetka rekonstrukcije tramvajskih šina novi su i ima ih blizu 20.
 
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
dakle naslovna stranica je ili od pre jedno 10ak godina ili napravljena verzijom editora iz jedno 10ak godina staorog office-a. sudeći po izgledu glasam za ovo prvo ;)
 
Bas sretoh rodjaka pre neki dan koji radi u CIP-u,rece mi covek za ovaj sajt.Sad cu ga priupitam kad ce da proradi sajt,jedino sto je rekao je da most sigurno zemun borca se radi i da vecinu projekta rade kinezi dok je cip tu kao sminka.
 
@vucko

Pa CIP se najmanje bavio mostovima,koliko znam a jedina je firma na Balkanu koja projektuje za železnicu,mada kako izjaviše CIP projektuje novi most kod Vinče i obilaznu prugu,bilo bi zanimljivo kada bi na novom sajtu postavili istorijat,pa da vidmo šta su sve projektovali od osnivanja...
 
Vrh