Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Слажем се са Амбасадором у вези са изградњом додатне станице између ТБ и Бувљака. Возови, према самом концепту тог превозног средства, нису замишљени тако да стају на сваком ћошку. Томе служе бусеви (евентуално трамваји, троле и сл.), а онда они омогућавају бржи приступ жел. станици да не бисмо обијали ноге ходајући пешке километар или два :p (мислим, кога мрзи или не може). Бусевима, пошто прде и смрде, треба смањити дужине линија. Ја мислим да Београд има највећи број најдугопругашкијих (овај суперлатив слободан од ауторских права) аутобуских линија. Па, то убија. Испаде 15 км као да људи живе преко света.

Другим речима, хоћу реплику S-Bahna или нека ми се не обраћају више за гласове! Нико!
 
mastercat":ob7w8bfi je napisao(la):
Prosle nedelje kada je bilo lepo vreme odlucio sam,u dva razlicita dana,da malo prosetam obalom.Oba puta je Beovoz prelazio preko mosta.Iz pravca NBG ka Prokopu voz je naglo usporio ispred mosta i mileci nekih 20-30km presao ceo most odnosno nisam ni cuo da je posle ubrzao.Drugi put je isao iz pravca Prokopa ka NBG i prosto je projurio preko mosta.Negde sam citao da je uvedena spora voznja zbog loseg stanja pruge ili tako nesto.

Ispod ceraka postoji tunel ili bi bilo lepo da ima ???
Ima to je tunel koji ide ovuda

qsqrv5.jpg


izvinjavam se što ovako ružno izgleda ali služi svrsi :)

I to dva koloseka!
 
Ma odlično se vidi :) ali i lucidnost da ispod dela grada ,sa tolikim brojem stanovnika i najdužim bus linijama kojima treba sat do centra ne izgrade podzemnu stanicu preko koje bi stanovnici Vidikovca ,Ceraka stizali za 10 min,zamislite samo koliko bi se bus linija skratilo ili ukinulo pa manje buseva na ulicama,pa manje zagađenja,pa ušteda vremena...a inače stanica bi se nalazila odmah iznad Meka na Ceraku tj u ravni pijace...e sad kada bi nam još @ Ambassador zahvaljujući matematičkom daru pomogao da izračunamo dubinu od o kote tj stanice Rakovica i visinu brda Vidikovac bio bi mu zahvalan,ali bez obaveza.... :) primetio sam da je visina Brda na samom ulazu u tunel kota najviša a prema Železniku se spušta ako bi stanica bila i prema magistrali ne bi bilo loše...
 
Kao neko ko zivi u tom kraju dozvolicu sebi da malo mastam i pozelim stanicu na nekom priblizno logicnom mestu ukoliko tunel ide bas pravo kao sto predpostavljamo i nema neke neocekivane krivine pod zemljom iz bilo kog nama nepoznatog razloga :D

Imajuci u vidu predpostavke postavio sam stanice na dva logicna mesta u zavisnosti od eventualne razlike u trasi

vwpb0z.jpg



i mene zanima kolika je dubina do nase stanice iz snova :D

Inace ova tj ove dve pozicije su apsolutni urbanisticki epicentar tog dela grada jel se tu ukrstaju prakticno sve linije.

Ukoliko bi se ova sada naucno fantasticna ideja realizovala za mene bi autobus postao proslost :D
 
ih kada bi tu bila stanica .... bolje da nema tunela bilo bi mi lakse,ovako svaki put kada budem prolazio tuda bice mi zao :laugh:
 
Da ovo je jako dobra ideja :gobb:
Ja sam nešto na google earth - u upoređivao i utisak je da je na malo višem terenu nego kod vuka ali to uzmite sa rezervom.
 
Pa ,s bozirom da je Park Pobedy u Moskvi na 100 m.dubine 40 m. kao na Vuku ne bi bio problem :rolleyes: a i Energoprojekt i dalje radi Metro stanice trenutno na u bivšim sovj.republikama a Cip je i dalje živ i zdrav,repriza bi dobro došla....ajde da nađemo kako bi i izgledala...jer položaj koji je Igor nacrtao je idealan zaista epicentar,čak bi i ljudi iz Požeške koristili...predpostavljam da je kota niža prema magistrali..
 
A da vam ne pričam da svako jutro kada krećem na posao od brankovog do belih voda zamišljam liniju metroa do posla na šinama koje mi prolaze ovde pored kuće pa sajam , rakovica i taj tunel o kome pričamo :laugh:
 
1405_ocp_w380_h300.jpg


Više od 30.000 građana prevoziće se svakog dana od septembra renoviranim vozovima

Gradska železnica biće efikasnija od Beovoza
Autor: J. Ćirić

Od septembra Beograđani će se voziti u renoviranim vozovima u okviru gradske železnice koja će prema pretpostavkama dnevno prevoziti više od 30.000 putnika. „Gradska železnica“ biće deo jedinstvenog tarifnog sistema gradskog prevoza, a njena potpuna realizacija očekuje se do 2014. godine, dok će prva linija biti realizovana na jesen ove godine.




Planovi su da se Beograđani ovim prevozom voze brže i jeftinije od autosaobraćaja koji trenutno prevozi većinu putnika. Iako su žitelji prestonice izgubili naviku da se voze gradskom železnicom zbog čestih kašnjenja, predsednik upravnog odbora GSP-a Željko Đukanović najavljuje da će gradska železnica saobraćati na svakih 15 minuta.

- Sa početkom nove školske godine, u septembru, očekujemo da počne rad prve linije Zemun - Pančevački most. Ova relacija spada u prvu fazu izgradnje gradske železnice, dok će u drugoj fazi ova linija biti proširena i građani će se voziti od Batajnica do Pančevačkog mosta. U ovom periodu će se izgraditi i linija od Rakovice do Prokopa, a završetak druge faze očekuje se u 2011 godini - naveo je za Danas Đukanović.

On takođe navodi da će linije, u zavisnosti od frekvencije vozova i krajeva grada koje povezuje, u znatnoj meri rasteretiti auto-saobraćaj.

- Na primer linija Batajnica - Pančevački most trebalo bi da prevozi između 30.000 i 35.000 putnika na dan - izjavio je Đukanović. Gradska železnica biće deo jedinstvenog tarifnog sistema što je protokolom i naglašeno, a karta u vozu će verovatno biti povoljnija od sadašnjih karata koje građani plaćaju za javni prevoz.

Jeftinija karta, tačnost i renovirani vozovi biće razlozi zbog kojih će Beograđani opet početi da se voze gradskom železnicom.

- S obzirom na to da imamo devet postojećih garnitura vozova koje bi trebalo renovirati, mi smo već potpisali ugovore sa „Želvozom“ i „Šinvozom“, a avans za te poslove već je uplaćen. Remont i renoviranje jednog voza iznosi oko 420.000 evra - rekao je za Danas Đukanović.

Već naredne godine gradske železnice će imati još dve linije koje će povezivati delove grada za koje vam danas treba sat vremena klackanja, a u 2011. će vam biti potrebno svega 20 minuta. Reč je o povezivanju Batajnice i Krnjače, kao i Ripnja sa centrom grada.

Poslednja faza izgradnje gradske železnice, koja se predviđa za 2013, odnosi se na povezivanje Lazarevca i Mladenovca sa Resnikom, kao i Rakovice sa Umčarima. Po rečima Đukanovića izgradnja gradske železnice neće biti zamena za metro jer su to sistemi koji se dopunjuju, ali se i razlikuju po frekvenciji.

Metro i gradska železnica će svakako imati uticaj jedan na drugi, no nikada jedna vrsta prevoza ne isključuje drugu. O svemu tome se vodilo računa kod postavljanja prve trase nezavisnog masovnog prevoza putnika - rekao je Đukanović.

Buduće linije

U septembru ove godine treba da proradi linija Zemun - Pančevački most.Sledeće, 2011.godine krenuće linija Batajnica - Pančevački most i Rakovica (Železnik) - stanica Centar (Prokop). Od 2012.- 2013. biće uspostavljene linije: Batajnica - Krnjača i Ripanj - stanica Centar,a 2013.- 2014.godine: Lazarevac - Resnik, Mladenovac - Resnik i Umčari - Rakovica.
www.danas rs.

. .
 
O svemu tome se vodilo računa kod postavljanja prve trase nezavisnog masovnog prevoza putnika - rekao je Đukanović.

Ovo obećava....na sve su mislili tj.ono što su zaboravili na beobuild forumu su se informisali i dodali .... ;)

U septembru ove godine treba da proradi linija Zemun - Pančevački most.Sledeće, 2011.godine krenuće linija Batajnica - Pančevački most i Rakovica (Železnik) - stanica Centar (Prokop).

Rekoh ja biće kraće i duže (expres linije)......:p
 
Zvuci super, ali niko ne prica sta ce biti sa sadasnjim linijama ?? Sigurno Pancevo, Pazova i Indjija nece ostati otcepljeni, ali nista o tome ne govore :bash:

Inace Izmedju stanica Zemun i Zemun polje potrebno je napraviti jos najmanje 2 stajalista zbog novoizgradjenih naselja.
 
Pa rekli su da će sve ići u tr faze,najudaljenija mesta u 3.fazi i kao express linije,s tim što se iz Lazarevca i Mladenovca iz regionalnih preseda u gradske u Resniku,ne može Gradska železnica da pokriva Valjevo,Inđiju,već regionalni vozovi na svaki sat ali predpostavljam,u prilog tome idu tenderi za kupovinu novih vozova oko 50-ak za regionalni i međugradski saobraćaj,jer po toj logici i Ns bi bio u sistemu G.Ž Beograd...s tim što bi ti regionalni vozovi mogli da staju na tri stanice Nbg-Prokop -Vuk.,mislim da Grad neće hteti da se meša u trase Ž.S zato što taj deo pripada njima,aGrad će pokrivati samo opštine u sastavu Bg što je normalno,možda izuzetak bude Pančevo..a Ž.S će verovatno od naredne godine početi sa davanjem licenci privatnim kompanijama iz zemlje i Evrope pa se može deseti da na komercijalnim linijama tipa NS-BG dobijemo Deutche Bahn kao operatera kao što su oni dobili u Švedskoj...ali pre toga treba popraviti pruge i infrastrukturu...
 
Zasto most u ostruznici ima jedan kolosek?Jel ce ga prosiriti na dve kao pancevacki ili nema potrebe?
 
Ja mislim da hoće već pominju planove,kružne linije prema Aerodromu preko Železnika i Batajnice....a i obilazne pruge će biti stavljene u pun kapacitet po dovršetku čvora i mosta prema Vinči,ali čekaćemo još nekoliko god.....i upravo pročitah u izmenama Gup-a da će pruga oko Kalemegdana biti sa četri koloseka uslovno do završetka mosta kod Vinče,time valjda rasterećuju od teretnog saobraćaja tunele i most do Nbg za Beovoz...i guess...
 
Ostružnički most ima jedan kolosek, i čitav taj deo železničke obilaznice. Služi isključivo za teretni saobraćaj.
 
Šta će sa prugom oko Kalemegdana? Verovatno će tamo preusmeravati one teretne rumunske vozove što dolaze iz pravca Vršca?
 
^ Ta pruga je pitanje ingerencija i odnosa grad-država. Ko zna kada će se to rešiti...
 
Problem te pruge će biti rešen, ili dodatno zakomplikovan, tek kada se napravi južna železnička obilaznica od Bubanj potoka do Pančeva, preko mosta na Dunavu.
 
Već naredne godine gradske železnice će imati još dve linije koje će povezivati delove grada za koje vam danas treba sat vremena klackanja, a u 2011. će vam biti potrebno svega 20 minuta. Reč je o povezivanju Batajnice i Krnjače, kao i Ripnja sa centrom grada.
U septembru ove godine treba da proradi linija Zemun - Pančevački most.Sledeće, 2011.godine krenuće linija Batajnica - Pančevački most i Rakovica (Železnik) - stanica Centar (Prokop). Od 2012.- 2013. biće uspostavljene linije: Batajnica - Krnjača i Ripanj - stanica Centar,a 2013.- 2014.godine: Lazarevac - Resnik, Mladenovac - Resnik i Umčari - Rakovica.
Као и обично, када причају о будућности, лупетају лево и десно и уопште ни не пазе да макар у размаку од два параграфа не набрбљају различите датуме. У горњем параграфу 2011, у доњем 2013. Па шта, чекали сте 50 година, шта је сада две године горе-доле... :kafa:

Ја чисто сумњам да они имају икакав план осим евентуално овог првог што најављују. Та мини-деоница Земун-Панчевачки мост се сада по први пут помиње. То није прва фаза, већ прва фаза прве фазе. А то значи: да на деоници Батајница-Земун требају нешто да ураде што немају појма како да ураде, и сада се размећу плановима за будућност, а заправо немају ни најблажу идеју када и како ће се то догодити.
 
Potpuno je glupo da ide samo do Zemuna, okosnica treba da budu prigradska naselja: Altina, Plavi horizont, Zemun polje, Batajnica, Ugrinovci i Busije. Saglasan sam sa tim da sigurno nemaju plan. Mladenovac i Lazarevac su veoma udaljeni i pruga je losa. Od Sopota do Mladenovca vozi se lagana voznja.
 
Ma šta vam je :/ od nečega mora da se krene,faze su logična stvar jer i da hoće ne mogu za ovu godinu da završe rekonstrukciju celog sistema,prvo neka krene deonica koja je najkraća kroz grad pa onda na najdalje tačke s tim što će se mnoge stvari odvijati paralelno završetak celog železničkog čvora,Prokop,Zemun.Makiš sada je već jasno,ne može grad da radi stvari mimo železnice jer i oni moraju da ispomeraju dosta stvari,lepo je Đilas rekao za ovu godinu prva faza i to ako "železnica bude mogla da nas isprati"što se tiče Beovoza ova vlast u gradu je konačno pomerili stvari sa mrtve tačke,(treba ih urnisati kada uprskaju ali reći fer da se stvari sa Gradskom ž. kreću udobrom pravcu samo nek nastave...) a Lazarevac ,Mladenovac pa ako je stanje bilo loše u samom centru šta ste očekivali tamo,sistem može da funkcioniše u redovnom taktu samo ako se ne rasplinu,verovatno do Lazarevca bi morali da rade nezavisne koloseke za G.Ž zato i kažu da će presedati u Resniku jer od te tačke mogu da obezbede pouzdanost(fer sasvim!) isto važi i za Pančevo,dok ne naprave dvokolosečnu prugu ne može se postići redovan takt i zato idu do mosta i Krnjače dokle mogu u 1.fazi da urade dvokolosečnu prugu i stanicu,to je i deo pregovora vezanog za kredite,zato i gupu menjaju plan pa preusmeravju teretne vozove oko Kalemegdana uslovno do završetka mosta kod Vinče tada će i linija Nbg-Karaburma-Rakovica proraditi
 
@2012 :kk:

Slazem se u potpunosti sa poslednjim tvojim postom. Treba bez dileme podrzati ideju ulaganja u gradsku zeleznicu Beovoz kao najbrze ali i veoma efikasno resenje i ponuditi sto da ne i neke ideje o kojima bas ovde diskutujemo a kritikovati naravno ovu toboze neodlucnost i nespremnost da se odluci koji ce se tip metroa graditi i sakrivanje iza stranih "strucnjaka" i sl.
 
Pa da ,može se u svetu izučavati kako je jedan veliki grad,uložio skoro 1 milijardu eura u izgradnji gradsko-prigradske železnice kolosalni Most, 35km duplih tunela a onda opstrukcijom raznih lobija nije korišćena,zato i pokretanje sistema G.Ž koji su Beograđani debelo platili po meni zaslužuje priznanje ili Đilasu bi Beobuild forumaši trebali da dodele zlatnu lentu ili 1.majsku nagradu i sl.(vidi nije loša ideja za promociju ;) ) a i Mrki ako završi Prokop ;) a i Verki Kalanović ;) da se neko ne uvredi ako ga ne pomenusmo.... :D

zlatna-lenta-belgijskog-kralja-opsti-utisak.jpg

3101856764a47f11420107893661545_450x229.jpg

A za Metro Nobelova.... :kk:
 
Vrh