Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Jasno je svima da je znatno manje nego kad bi produžili voz do Pančeva. Mene zanima da li ima znatno više nego u početku kad je bilo bukvalno na prste jedne ruke da se prebroji...
 
Meni sa te strane zaista nije jasno zašto se svi regio vozovi, dok saobraćaju na teritoriji Beograda, ne bi uključili u sistem.
A da, neki pametnjaković mora da uradi fizi-vizi-mizibiliti studiju, pa da se organizuje prebrojavanje putnika,...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464099#p464099:38ewa6l7 je napisao(la):
DzonTravolta » Pet Jul 07, 2017 12:09 am[/url]":38ewa6l7]Meni sa te strane zaista nije jasno zašto se svi regio vozovi, dok saobraćaju na teritoriji Beograda, ne bi uključili u sistem.
A da, neki pametnjaković mora da uradi fizi-vizi-mizibiliti studiju, pa da se organizuje prebrojavanje putnika,...

U ovom trenutku, a i u bliskoj budućnosti mislim da bi samo imali kontra efekat od toga, zbog kašnjenja vozova. BG:voz je još uvek na našim železnicama oaza koja ide strogo na vreme i na dobrom je glasu zbog toga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464028#p464028:2x67ucet je napisao(la):
dragan » 06 Јул 2017, 19:06[/url]":2x67ucet]" Strategija razvoja saobraćaja do 2033, koju je radila WSP, konsultantska kuća iz Londona .."

Uopšte mi nije jasno zašto su platili ove engleze da nam objasne kuda treba da idu naši vozovi.

Mi već imamo gomilu strategija i master planova, samo još da nađemo novce i eto nove pruge.

требали су Беобилд да ангажују за ту стратегију. одабрана екипа би је направила далеко паметнију, смисленију и рационалнију
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464072#p464072:j00os6so je napisao(la):
WLABmz » 06 Jul 2017 09:57 pm[/url]":j00os6so]Kako se za ovih pola godine pokazalo produženje do Ovče? Ima li putnika preko Dunava? Ima li presedanja u Ovči za Pančevo? Znam da je na početku to bilo jako slabo, pretpostavljam da se u međuvremenu nije značajno promenilo, ili?
Naravno da ima. Ne u onom obimu kao na stanicama do P.Mosta ali ima. I kako vreme prolazi sve ih je vise. Sluzbeno mesto sa najvecim protokom putnika je stajaliste Krnjaca most,onda ide stanica Ovca(105 i 105L rade svoj posao solidno),stajaliste Sebes i na kraju Krnjaca.
 
...Naravno da ima. Ne u onom obimu kao na stanicama do P.Mosta ali ima...
Vau , +1 :D
Moze li koja rec više ... neko vidjenje u odnosu na putnički broj, špicevi, profil (uzrast korisnika) i sl.
kada je na početku krenulo iz Bataje prvi putnici su bili uglavnom mladji svet pa onda zatim rano ranioci- teški arbajteri ...
a danas ...svi redom

Vidim da ovom strategijom nije obuhvacen naj laksi deo -nastavak pruge od 2-3 km iz postojeceg (fotkanog) tunela ka adi Huji

pa me interesuje tvoja okvirna procena potrebnog min vremena i sredstava
da se to napokon završi i tako da i tom delu grada napokon ,,svane,, sa Bgvozom

:sesir:
 
Koji bi to model EMU bio dobar za BG Voz kao zamena za RVR?
Simens ..., Bombardier ..., CAF ..., Steadler ..., ..., ...?
Pre par godina mislim da je Simens Desiro bio predstavljen železnici i gradskim vlastima.
 
To je bilo 2002. ili 2003., dakle pre 15 godina...Usnimljen u Prokopu. I u pitanju je bio dvodelni dizel motorni voz nemačkog privatnog operatera Nordwest Bahn. Takvi se više i ne proizvode.
 
I to je sve pre izjave onog, čije ime hoće da nadenu bulevaru, a koji je rekao da ne vidi da je Beogradu potrebna gradska železnica. :bash:
 
A ko to?

Inače lepo izgleda taj Desiro. Ma što se mene tiče neka uzmu bilo šta, samo da je novije i da su Železnice u stanju to da održavaju i eksploatišu kako treba.
 
Spominjali su neki na forumu.

U suštini, od otvaranja Vukovog spomenika, gotovo svi gradonačelnici su na smenu imali različit odnos prema tome šta treba raditi:
Čović - pozitivan odnos, jako promovisao sistem, koji je čak nazivan metroom.
Đinđić (u ono kratko vreme) - relativno pozitivan odnos, potrudio se čak da pokrene priču oko pravog metroa (što nije bilo realno).
Mihajlović - neutralan stav, održavao se sistem.
St. Protić - prekratko bio na vlasti, nije poznat stav.
Hrustanovićka - hladan stav, forsirala priču oko LRM-a, pričala kako to eventualno treba kombinovati sa Beovozom. Sistem počeo da propada.
Bogdanović - negativan stav, smatrao Beovoz nepotrebnim, sistem je propao u njegovo vreme.
Đilas - pozitivan stav, postavio je sistem na čvrste noge, ALI je zarad BG voza stradao Beovoz
Mali - teorijski pozitivan stav, ali videćemo, za sada nije mnogo toga urađeno (dodata su stajališta na levoj strani Dunava, počela je rekonstrukcija pruge u Rakovici).
 
To je zato što ovde nema kontinuiteta institucija i struke, nego kad god se smenjuje vlast, smenjuje se čitav sistem sa sve idejama, normama pa čak i istorijom. I onda jedna već siromašna i izmučena zemlja (ili gradska uprava u ovom slučaju) doživljava ''reset'' 5 puta u toku jedne decenije i sve tapka u mestu. I naravno ono što je već pominjano par puta - ovde niko neće da se uhvati u koštac sa problemom čije rešavanje traje dva ili tri mandata nego samo gledaju kako da se opare a probleme da ostave nasledniku. Zato se ja gnušam plemenskog mentaliteta i plemenski organizovanih društava i država.
 
ја сам то споменуо, јер је тако мени рекао финансисјки директор железница у то време. а и када погледате Беовоз, период када је он почео да пропада се тачно уклапа у причу да је Богдановић све засрао, и да је рекао глупост попут те

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464155#p464155:ent81mkj je napisao(la):
Urke » 07 Јул 2017, 10:43[/url]":ent81mkj]Koji bi to model EMU bio dobar za BG Voz kao zamena za RVR?
Simens ..., Bombardier ..., CAF ..., Steadler ..., ..., ...?
Pre par godina mislim da je Simens Desiro bio predstavljen železnici i gradskim vlastima.

у овом моменту само РВР. да би могао неки други модел да се уведе, мора да се спусте перони на Вуковом споменику и Панчевачком мосту
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464173#p464173:33dbrr9q je napisao(la):
DzonTravolta » July 7th, 2017, 11:34 am[/url]":33dbrr9q]I to je sve pre izjave onog, čije ime hoće da nadenu bulevaru, a koji je rekao da ne vidi da je Beogradu potrebna gradska železnica. :bash:
I posle ne mora da čudi što nam ide tako dobro u životu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464185#p464185:11w2fftz je napisao(la):
DzonTravolta » Pet Jul 07, 2017 12:19 pm[/url]":11w2fftz]
Mali - teorijski pozitivan stav, ali videćemo, za sada nije mnogo toga urađeno (dodata su stajališta na levoj strani Dunava, počela je rekonstrukcija pruge u Rakovici).

S tim što rekonstrukcija Pančevački most - Pančevo i Rasputnica G - Resnik su finansirane od kredita RF i EBRD koji nemaju veze sa gradom iako su većinom na teritoriji Beograda. Čak je i njihova realizacija dogovorena pre dolaska Malog i SNS-a na vlast.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464252#p464252:sl9ta75v je napisao(la):
DzonTravolta » Pet Jul 07, 2017 3:01 pm[/url]":sl9ta75v]Budimo realni, makar se setio da vuče kredit. Sa zakašnjenjem, doduše.

Da, ali republika, ne grad!
 
...Prema strategiji razvoja saobraćaja, tri nove železničke linije treba da budu završene do 2021. godine Pruga do "Nikole Tesle" do 2021. godine...

Kako samo politicari preko medija mazu oci...

Kazu bice 4 linije BG voza od kojih i jedna prema aerodromu a prava istina je da ce trenutnu jedinu liniju, prema Batajnici, razgranati i napraviti krak prema aerodromu. Tako ce dobiti "dvije linije" sa taktom od pola sata. Odlicno, nema sta.

Sto se tice linije Prokop-Resnik nije bitno sto putnici iz juznih dijelova grada imaju medjugradske vozove u Rakovici pa ni nemaju potrebu da idu na Prokop vec im je bitnije da dodju do Vuka. Ili mozda, medjugradski vozovi za sjever ni nece stajati u Rakovici vec ce terminirati na Prokopu!? E u tom slucaju bi mi bilo jasno zasto BG voz ide iz Rakovice na Prokop.

Ukratko, planirati BG voz samo na trasi novog cvora ne vodi nigdje.
 
pa to i jeste poenta cvora, da =ne moras u centar da bi isao negde, a gradska zeleznica nema svrhu ako se preseda kao na toj (potencijalnoj) liniji resnik prokop, mnogo je bolje da ako cvor ima 3 kraka, naprave 3 linije:
batajnica - pancevo
batajnica - resnik
pancevo - resnik

ljudi sa juga imaju potrebu nekad do vuka tj do starog centra, a nekad do novog beograda ili zemuna, zasto bi morali da prsedaju?
infrastruktura vec postoji, samo fale vozovi, mogao bi grad malo da odresi kesu radi potpunog iskoriscenja cvora za koji su vec dati milioni
 
Taj čvor nije napravljen za gradsku železnicu. U tome je problem. Zato u njemu nema prostora za više linija sa visokim taktom.
Trokraki čvor se koristi za gradsku železnicu kao posledica redukcije koloseka na području grada. Jednostavno rečeno nije moguće imati više na manje koloseka.
 
Vrh