Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Нема ни времена, ни места за маневар. Нити је то дозвољено на отвореној прузи. Не знам у чему је проблем да воз продужи до Крњаче?
 
:roll:
Kad se oglasi mvbg1, neću više komentarisati temu terminusa, pošto ste samo vas dvojica vajnih eksperata zapeli za to da ne može. On makar u firmi može da izvidi šta se zaista planira, pa da ne nagađamo ;)
Šta je poenta, voz ne treba da ide dole, ili je tipično teranje inata koje ničemu ne vodi?
 
Он ће да ти објасни да се за 15 минута једва промени управљачница и обави тест кочница на РВР-у.

Не знам што си толико запео, кад тешко да би иком пало на памет да то ради, ако постоји решење - станица Крњача у близини?
 
Dobro, kad on objasni, poverovaću ;)
Nisam zapeo, nego da vidimo šta je tačno u planu: on koliko preksinoć reče da ih je ovo u preduzeću iznenadilo, jer su se svi spremali da druga linija ide do Prokopa. Nije ni fora da se raspravljamo oko onoga što ne znamo: svakako je bolje da druga linija ide preko Vuka umesto do Prokopa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463644#p463644:1tztkx00 je napisao(la):
DzonTravolta » Sre Jul 05, 2017 12:15 pm[/url]":1tztkx00]
19848953_2076345359253329_2118744644_n.png

Čak ti ni skica nije tačna!

15591459_1096374947127327_2330498504147692091_o.jpg
 
Ali je poenta ista, manevar je moguć, i to se vidi i sa tvoje slike. ;)
Kolega, ne budi tvrdoglav kao uvek, sačekajmo mvbg-a da sve razjasni.
 
Dečko, pokazao si se da nemaš pojma o funkcionisanju i prilikama železničkog saobraćaja, dok ti se voz "okreće" na "pančevcu". Još samo da zaigra... :violina: I još tvrdiš nekom da je tvrdoglav. Ne vredi polemisati sa tobom...Pozdrav!
 
Jedan moj davni post koji se odnosio na nemogucnost smanjenja takta ispod 15 minuta sa terminusom na P.Mostu,a koji se moze iskoristiti i za ovu skorasnju polemiku. Travolta,na zalost ovaj put nisi u pravu. :kafa:
Postby mvbg1 » 16 Oct 2011 08:51 pm
A sto se tice takta vozova ispod 15 min. to nije moguce. A sad cu i da objasnim zbog cega!
1. Posto u tzv. spicu garniture idu na 15 min. po dolasku na P.Most imamo otprilike 10-12 min. da odemo u tzv. "stulc" (tako mi u zeleznickom zargonu zovemo slepi kolosek ka mostu) da promenimo komande i da izadjemo na peron ka Batajnici.
2. Sama promena komandi odnosi oko 5 min. (Duzina voza od oko 100m.,promena pantografa,itd...)
3. Zatim odradjivanje skracene probe kocnica (Kod svake promene komandi obavezno je radjene skracene probe kocnica) 3-4 min.
4. vreme ulaska i izlaska u "stulc" od oko 2 min.
Sama otprema voza zahteva jos nekoliko radnji koje odnose odredjeno vreme tako da je sadasnjih 15 min. izmedj.u vozova po mom misljenju optimalno kako zbog redovitosti tako i zbog bezbednosti zel.saobracaja!
 
Ovo prihvatam, jer govori čovek u detalje. Ali razne kolege i klonove neću da prihvatim, makar bili ne znam kakvi eksperti. :kk:
 
Druga linija BG voza od stanice Beograd centar do stanice Resnik biće otvorena na proleće iduće godine.
U Sekreterijatu za javni prevoz kažu da je do 2021. godine u planu i otvaranje treće linije koja bi povezala centar grada sa Aerodromom Nikola Tesla i četvrte linije izmedju Makiša i Ade Huje.
Mesečno, BG voz preveze više od 700 000 putnika, ističu u Sekreterijatu, pa je u planu i rekonstrukcija i modernizacija pojedinih pruga.

izvor: studio B
 
DzonTravolta":fftwgf5r je napisao(la):
Ovo prihvatam, jer govori čovek u detalje. Ali razne kolege i klonove neću da prihvatim, makar bili ne znam kakvi eksperti. :kk:

Pantograf i ja smo ti to već objasnili, samo nismo znali sve detalje. Ako ne želiš da prihvatiš moje mišljenje, onda mi se nemoj ni obraćati. Već sam te zamolio da mi se ne obraćaš sa Kolega ili Klon!
 
Alo ljudi , preteraste ga sa tim egoizmm. Man'te se toga "Ako ne želiš da prihvatiš moje mišljenje, onda mi se nemoj ni obraćati.". Potpuno je normalno da se desi da se neko ne slaže sa mišljenjem nekog drugog , obzirom na broj ljudi koji posećuje forum.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463680#p463680:241ysmq0 je napisao(la):
solecar » Sre Jul 05, 2017 1:35 pm[/url]":241ysmq0]Alo ljudi , preteraste ga sa tim egoizmm. Man'te se toga "Ako ne želiš da prihvatiš moje mišljenje, onda mi se nemoj ni obraćati.". Potpuno je normalno da se desi da se neko ne slaže sa mišljenjem nekog drugog , obzirom na broj ljudi koji posećuje forum.

Ne radi se ovde o tome. Apsolutno je u redu da se neko ne slaže sa mišljenjem nekog drugog. Ali Travolta ne želi da prihvati argumente koje smo Pantograf i ja napisali dok mu strašni sud mvbg ne potvrdi...a pritom se nekulturno i potcenjivački obraća i Pantografu i meni, a pritom mene optužuje da sam duplirani profil nekog drugog člana foruma. Dakle, ako ne želi da prihvati nijedan moj argument ili mišljenje samo zato što ga ja pišem, ili dok strašni sud mvbg ne potvrdi sam u pravu, onda je zaista svaka moja diskusija sa njim nepotrebna.
 
Интересује ме које су могућности и пропусна мост БЖЧ са свим садашњим капацитетима имамо три линије БГ воза (Овча-Батајница, Батајница-Ресник и Овча-Ресник)?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463699#p463699:1khc8ylc je napisao(la):
WLABmz » July 5th, 2017, 2:28 pm[/url]":1khc8ylc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463680#p463680:1khc8ylc je napisao(la):
solecar » Sre Jul 05, 2017 1:35 pm[/url]":1khc8ylc]Alo ljudi , preteraste ga sa tim egoizmm. Man'te se toga "Ako ne želiš da prihvatiš moje mišljenje, onda mi se nemoj ni obraćati.". Potpuno je normalno da se desi da se neko ne slaže sa mišljenjem nekog drugog , obzirom na broj ljudi koji posećuje forum.
Ne radi se ovde o tome. Apsolutno je u redu da se neko ne slaže sa mišljenjem nekog drugog. Ali Travolta ne želi da prihvati argumente koje smo Pantograf i ja napisali dok mu strašni sud mvbg ne potvrdi...a pritom se nekulturno i potcenjivački obraća i Pantografu i meni, a pritom mene optužuje da sam duplirani profil nekog drugog člana foruma. Dakle, ako ne želi da prihvati nijedan moj argument ili mišljenje samo zato što ga ja pišem, ili dok strašni sud mvbg ne potvrdi sam u pravu, onda je zaista svaka moja diskusija sa njim nepotrebna.
Kao što rekoh , mant'te se egoizma. Sad si upravo rekao da Travolta ne želi da prihvati argumente koje si izneo , sve dok mu ih ne potvrdi MVBG1 , što je upravo egoistički stav. Ako tebi to toliko smeta i toliko te pogađa , možda bi trebalo da se povučeš iz diskusije.
Dal si duplikat drugog naloga ili ne , ne znam , a i ne interesuje me. To je najbolje da razreši Igor , jer on ima mogućnost u uvid IP adrese , pa nek se to lepo iznese javno kako bi se to jednom za svagda razrešilo. Što se tiče tona kojim ti se obraća , sve može na lep i kulturan način da se kaže.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463709#p463709:3hnyb07l je napisao(la):
solecar » Sre Jul 05, 2017 2:54 pm[/url]":3hnyb07l]
Dal si duplikat drugog naloga ili ne , ne znam , a i ne interesuje me. To je najbolje da razreši Igor , jer on ima mogućnost u uvid IP adrese , pa nek se to lepo iznese javno kako bi se to jednom za svagda razrešilo.

:kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463706#p463706:oybld2dz je napisao(la):
Дошљак » 05 Јул 2017, 14:45[/url]":oybld2dz]Интересује ме које су могућности и пропусна мост БЖЧ са свим садашњим капацитетима имамо три линије БГ воза (Овча-Батајница, Батајница-Ресник и Овча-Ресник)?

у теорији може на 5 минута слеђење возова, јер би ионако сви возови стајали на свим станицама (ВС-КП-Раковица, Раковица-Прокоп-НБГ, ВС-КП-Прокоп-НБГ). е сад, како је у пракси, нека стручнији људи кажу
 
Nemamo mi jos automatizovani sistem kontrole saobracaja koji bi mogao da omoguci voz na 5 minuta
 
Може и на три минута, и са садашњом сигнализацијом, ако су возови сличних карактеристика и стају на истим станицама. А 5 минута може и с разнородним возовима.
Наравно да имамо "аутоматизовани систем контроле саобраћаја", већ 40 година.
 
Колико би било потребно гарнитура онда за 3 линије БГ воза са тактом од 10 минута?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463724#p463724:3pk1bvey je napisao(la):
Пантограф » 05 Jul 2017 02:22 pm[/url]":3pk1bvey]Може и на три минута, и са садашњом сигнализацијом, ако су возови сличних карактеристика и стају на истим станицама. А 5 минута може и с разнородним возовима.
Наравно да имамо "аутоматизовани систем контроле саобраћаја", већ 40 година.

Izvinjavam se, nisam znao da imamo tako nesto u zemlji.
Zasto su onda pricali da planiraju da naprave centar za upravljanje BG cvorom u Prokopu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463731#p463731:3ea5ev7h je napisao(la):
Дошљак » 05 Jul 2017 02:35 pm[/url]":3ea5ev7h]Колико би било потребно гарнитура онда за 3 линије БГ воза са тактом од 10 минута?

Grubo rečeno 30-35.

Trasa Batajnica-Ovča je dugačka 32km pa ako je prosečna brzina 40km/h imamo 60/40x32=1.5x32=48min pa dalje poluobrt x2+vreme dangube x2/takt u min; znači da imamo 48minx2+15minx2/15min=96min+30min/15min=126min/15min=8,4 kompozicije znači 9 bez rezerve.

Za takt od 10min trebalo bi 12 kompozicija + rezerva. Neka su ostale linije malo kraće umesto 39 komada trebalo bi nam recimo 34-36.

Po već zastareloj studiji nabavke novih EMV (pre nego što je uveden BG:Voz) predviđene su kompozicije kapaciteta 500 putnika sa po dva para vrata po sekciji.

Primer jeftinijeg petodelnog srednjepodnog EMV kapaciteta 500 putnika (stajanje 4p/m2) sa 10 pari vrata je Newag Impuls 45We iz Varšave.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UYOJqqab9wM[/youtube]

Inače, što se samog takta od 10 minuta tiče nije moguć manji od toga ako je teoretska propusna moć kraka čvora 12 vozova na čas iliti 12 slotova.

Šta to znači? Znači da Beovoz ne bi išao do terminusa BG:Voza ne mogu da izbegnu ujedinjenje BG i Beovoza u jedan sistem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463769#p463769:lpsncnkc je napisao(la):
spatiotecte » 05 Jul 2017 06:03 pm[/url]":lpsncnkc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463724#p463724:lpsncnkc je napisao(la):
Пантограф » 05 Jul 2017 02:22 pm[/url]":lpsncnkc]Може и на три минута, и са садашњом сигнализацијом, ако су возови сличних карактеристика и стају на истим станицама. А 5 минута може и с разнородним возовима.
Наравно да имамо "аутоматизовани систем контроле саобраћаја", већ 40 година.

Izvinjavam se, nisam znao da imamo tako nesto u zemlji.
Zasto su onda pricali da planiraju da naprave centar za upravljanje BG cvorom u Prokopu?


Имамо телекоманде у Београду, Нишу, Пожеги, из којих се контролише саобраћај на нишкој и барској прузи, а сигнали на главним пругама су регулисани уз помоћ аутоматског пружног блока (АПБ), још од седамдесетих година.

Београдски чвор није завршен, па треба направити нови обједињени центар за управљање, а у најави је и нови диспечерски центар ЖС.

А шта немамо? Немамо кабинску сигнализацију нигде у Србији - мораће да је буде на прузи за Суботицу ако буде за 200 км на сат - а она би минимални интервал, грубо речено, са три могла да смањи на два минута (али морају сви возови тиме да буду опремљени итд.).
 
Vrh