Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Novosti, 5.7.2017.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... ni-u-mraku

Karađorđev park: Peroni u mraku

BG-peroni-u-mraku-(1)_620x0.jpg

BG-peroni-u-mraku-(2).jpg

To što nema struje zbog radova u Bulevaru oslobođenja još i mogu da razumem,
ali ovu neuređenost ne mogu da razumem.

Primer jedne podzemne stanice u Londonu (slika sa interneta):

regents-park-underground-station_image-tfl_04ca0d61427d99942ce5facc65cda941.jpg


Zar ne može i kod nas da bude ovako čisto, svetlo, uredno i na neki način prijatniji prostor za putnike?
 
Ma šta će nam urednost i održavanje. Sa' će Vesić da izađe na televizoR i da objasni kako to nije nikakva sramota već naprotiv, još jedan u nizu ''novootkrivenih'' aduta i šmekova Beograda. I da je zato odlučeno da se otvori jedan kafić na tim peronima da turisti mogu da dođu da se dive svemu tome.
 
BG-vozom-do-mlad_620x0.jpg


po ovoj mapi aktivira se stajaliste stari Kosutnjak koji je sad trenutno ilegalno naseljen, ali izgleda da ga rekonstruisu posto su obijali stene iza njega verovatno da postave perone pre neki dan kad sam prosao.

to je ova stanica , planirano je da se napravi parking (park and go) posto rekonstrukcijom rakovackog puta saobracajnica ce da se odalji od stanice(100 metara) i tu se stvara mesto za parking mesta i dodatne neke sadrzaje .


https://www.google.rs/maps/@44.7570...4!1sp-KbSr2c012KGigZWzejUg!2e0!7i13312!8i6656
 
I ovo stajalište, i staru zgradu stajališta u Rakovici su uzurpirala privatna lica.
Sve bi to trebalo...
file.php

file.php

file.php

file.php


Što se Košutnjaka tiče, jedino ostaje pitanje kako bi se došlo do tog perona, tu nema pothodnika.
 
Чуди ме да нико није приметио да су планирали две подземне станице у Макишком тунелу, од којих би она испод Видиковца била међу најдубљима на свету.
 
Što samo govori da je to za naše uslove nemoguće. :lool:
Šalu na stranu, pisao sam Sekretarijatu za saobraćaj i za Košutnjak i za one oprečne informacije u vezi sa Prokopom/Vukom, pa kad odgovore, prenosim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463975#p463975:2w6ydczc je napisao(la):
DzonTravolta » 06 Jul 2017 01:25 pm[/url]":2w6ydczc]I ovo stajalište, i staru zgradu stajališta u Rakovici su uzurpirala privatna lica.
Sve bi to trebalo...
file.php

file.php

file.php

file.php


Što se Košutnjaka tiče, jedino ostaje pitanje kako bi se došlo do tog perona, tu nema pothodnika.
Jesi li siguran da su to privatna lica ili je na taj nacin Zeleznica svojevremeno "resila" stambeno pitanje nekih svojih zaposlenih?
 
Pa i da su "rešili" svojima, opet su rešili privatnim licima. Bilo kako bilo, imovina je faktički uzurpirana.
Ne kažem da ne žalim status tih ljudi, ali njega treba rešiti na drugi način.
 
Dubina stanice na Vidikovcu je oko 60 metara.
 
" Strategija razvoja saobraćaja do 2033, koju je radila WSP, konsultantska kuća iz Londona .."

Uopšte mi nije jasno zašto su platili ove engleze da nam objasne kuda treba da idu naši vozovi.

Mi već imamo gomilu strategija i master planova, samo još da nađemo novce i eto nove pruge.
 
Pa naopako, nasi vodaju strance po bg-u i daju im smernice da bi oni napravili tzv strategiju razvoja. Sramota je da se po ko zna koji put oslanjamo na strane studije i tudju "pamet". Pa ko ce nas grad bolje poznavati od nas sasmih.

Zato i imamo situaciju da se krpi cela prica sa bg vozom gde ce on velika naselja na jugu pokrivati sa jednom stanicom na Vidikovcu sa taktom od 30min.
 
Igore, daj bože da makar i to bude.
Za S-železnice to nije toliko loš takt.
Veći problem će biti ako to počnu da percipiraju kao metro.
 
Beovozom do aerodroma .. 08. mart 2008

"Aerodrom "Nikola Tesla" u skorijoj budućnosti mogao bi sa centrom grada biti povezan Beovozom.
Time bi prevoz putnika do vazdušne luke bio neuporedivo lakši iz svih delova grada.

Naime, nacrt strategije Beograda u naredne četiri godine predviđa da grad i republika zajedničkim
snagama izgrade još jedan krak železnice do aerodroma...."

http://www.danas.rs/vesti/srbija/beogra ... s_id=84668
 
Градска железница у новом чвору има логике само са три линије које би покриле три крака (Батајница-Овча, Батајница-Ресник и Ресник-Овча), са додатним гранањима (аеродром, Карабурма, Макиш, Падинска скела) и продужењима (Младеновац, Лазаревац, Панчево, Инђија).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464044#p464044:2nbuv2ai je napisao(la):
tragac » 06 Jul 2017, 20:55[/url]":2nbuv2ai]Kome uopšte treba linija Prokop-Resnik? Hoćemo voz do centra, a ne do urbane verzije stanice Jatare.
I ja to mislim. Ali gledaj sled radnji:
-Da bi se pustila druga linija do centra grada, potrebno je da ima gde da se okrene posle vračarskog tunela
-Kad smo ustanovili da to ne može da bude na Pančevcu, konstatovano je da to mora da bude na levoj obali Dunava, što je sa jedne strane kul (jer ima bolji domet bez presedanja)
-Prostom računicom se ispostavlja da imaš na raspolaganju pet garnitura, sa kojima je takt od 15 minuta (prihvatljiv kako ljudi ne bi koristili autobus) faktički nemoguć za toliku rutu
-Logični zaključak: treba kupiti nove garniture
-Odgovor: "Žalim, Pero, al` nema se para".
-Rešenje: Resnik-Prokop ili ništa.
 
Pazi, već je konstatovano da uz rekonstrukciju svih RVR-ova koji nisu za daljinske rute, mi imamo JEDVA za dve linije.
Tj, da prva linija ostane na 15 minuta u špicu, a za drugu je upitno...
Do kupovine novih garnitura svakako mora da dođe, ali mislim da svakako ne do aprila 2018, za kada najavljuju drugu liniju.
 
Kako se za ovih pola godine pokazalo produženje do Ovče? Ima li putnika preko Dunava? Ima li presedanja u Ovči za Pančevo? Znam da je na početku to bilo jako slabo, pretpostavljam da se u međuvremenu nije značajno promenilo, ili?
 
Ti bi prvi trebalo da znaš, Kolega, što nas ovde pitaš ;)
Ima putnika, ali znatno manje nego da produže voz do Pančeva, dex87 je svedok.
 
Vrh