Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ako ništa, ovim dobijamo (za neke prisilno) feedovanje Prokopa sa četiri strane, a uz prebacivanje još 2-3 regio linije, mogu do nove godine da ožive tu stanicu.
Mada, i dalje mislim da su zeznuli gradski prevoz. Dve slabo frekventne linije, od kojih se jedna provlači senjačkim sokačićima su PRESLABE za stanicu tog tipa.
 
Sta onda, ako se pojavi usko grlo u na primer Dedinjskom tunelu?
Ili na novom zeleznickom mostu?
Proširenja, dodavanja.... kao na pr :roll:
žel. novi most jeste i projektovan za proširenje al koje nikada nije uradjeno
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464738#p464738:3op10dwf je napisao(la):
DzonTravolta » July 10th, 2017, 11:58 pm[/url]":3op10dwf]Ako ništa, ovim dobijamo (za neke prisilno) feedovanje Prokopa sa četiri strane, a uz prebacivanje još 2-3 regio linije, mogu do nove godine da ožive tu stanicu.
Mada, i dalje mislim da su zeznuli gradski prevoz. Dve slabo frekventne linije, od kojih se jedna provlači senjačkim sokačićima su PRESLABE za stanicu tog tipa.
Jedna i po linija , da budemo precizniji. :) I posle ne mora da čudi što pojedinci ovde tvrde da je Prokop promašaj u svakom smislu , da od njega treba dignuti ruke skroz ... I ne bio promašaj , ukupno gledano , kada ima najgoru povezanost sa gradskim prevozom u odnosu na sve druge stanice u sisatemu BG: voza , čak i od Zemun polja , koji takođe ima dve linije. Pri tom mislim na stanice koje imaju gradski prevoz. Ako hoće da od Prokopa naprave nešto više od pukog zaje*******avanja građana , onda treba da pod hitno urade nešto više sa gradskim prevozom.

P.S.

34 se ne provlači Senjačkim sokačićima , već ide normalnim ulicama , koje su otprilike jedine i pogodne za gradski prevoz.
 
Krajne korektan i iscrpan odgovor DJP-a, svaka pohvala iskreno. Sta znam, licno sam pre za liniju ka Prokopu na 15 minuta koja je uskladjena sa prvom, nego ka Vukovom sa taktom od 45 minuta.
 
U ovom trenutnom stanju (naglašavam: u ovom trenutnom stanju) je to jedina moguća dobra varijanta. Sve drugo su prilično nerealne želje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464733#p464733:fdurzx3k je napisao(la):
laki72 » Pon Jul 10, 2017 11:43 pm[/url]":fdurzx3k]

Takodje, iako ne sporim "razvojni faktor" metro cemo spustiti u makisko polje, ali cemo za stanovnike jugozapadnog dela Beograda praviti stanicu na velikoj dubini na JEDNOKOLOSECNOM TUNELU, koji vodi do ranzirne stanice, koja je silom prilika postala (ili postaje) i teretna, pretovarna, manevarska itd...

Inače, od Rakovice do Makiša postoje DVA jednokolosečna tunela!
http://www.bueker.net/trainspotting/map.php?file=maps/beograd/beograd.gif
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464807#p464807:1pn0er61 je napisao(la):
WLABmz » Tue Jul 11, 2017 12:20 pm[/url]":1pn0er61]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464733#p464733:1pn0er61 je napisao(la):
laki72 » Pon Jul 10, 2017 11:43 pm[/url]":1pn0er61]

Takodje, iako ne sporim "razvojni faktor" metro cemo spustiti u makisko polje, ali cemo za stanovnike jugozapadnog dela Beograda praviti stanicu na velikoj dubini na JEDNOKOLOSECNOM TUNELU, koji vodi do ranzirne stanice, koja je silom prilika postala (ili postaje) i teretna, pretovarna, manevarska itd...

Inače, od Rakovice do Makiša postoje DVA jednokolosečna tunela!
http://www.bueker.net/trainspotting/map.php?file=maps/beograd/beograd.gif

Tako je ali je rasputnica R samo na jednoj tunelskoj cevi.
 
Izvinjavam se, moja greska. Kamo srece da sam i za ostale primedbe u krivu. :(

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464777#p464777:2qwyavhb je napisao(la):
DzonTravolta » 11 Jul 2017 09:29 am[/url]":2qwyavhb]U ovom trenutnom stanju (naglašavam: u ovom trenutnom stanju) je to jedina moguća dobra varijanta. Sve drugo su prilično nerealne želje.
Опет понављање као Маргарет Тачер "нема алтернативе".

Ево нај, најпростија, најјефтинија ствар: Направити трећи слепи колосек на рампи Панчевачког моста, и додати једну скретницу. Радови реда цене 200.000-300.000 евра, са којима је са истим бројем гарнитура могућ интервал 15 минута Панчевачки мост - Ресник. Потпорни зид на постојећем насипу, који је већ довољно широк. И одакле вам она глупост како ови из Дирекције и не знам одакле уваћавају оно што се пише на форуму. Прокоп им остао као фикс идеја, и оне две антибиотик аутобуске линије на истом. Пешачки прилази Прокопу овамо и онамо пројектовани, док би било довољно неком од тих партократа и канцеларијских секташа да само пар сати проведу на Прокопу да схвате да већина путника долази кроз небезбедан, мрачан, често забарен тунел, и небезбедно преко колосека из Прокупачке, јер им није пало на памет да направе монтажну конструкцију из Прокупачке на прилазу источном подходнику...
 
Karlo, budite realni: stalno ponavljate nije im palo na pamet, da je bilo pameti, bilo bi.
Već skoro dve godine znamo za ovu varijantu, i mislim da sada nema smisla raspravljati o nekim drugim, koje više nisu aktuelne.
 
Наравно да има смисла, расправа, томе форум и служи.

Иначе, ја сам представник Уружења љубитеља железнице, које тежи ка томе да уствари утицај на доношење одлука. Одлука о крајњој станици Прокоп је донесена без икаквих озбиљних саобраћајних истраживања, и предстваља штетну јавну одлуку. Није важно колико смо мали, много је важније не губити дух, и не седети скрштених руку.

Терминирање на Прокопу није у ничијем интересу, осим ако се храњење нечије сујете сматра интересом.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464741#p464741:2bbd7jlz je napisao(la):
solecar » Mon Jul 10, 2017 11:41 pm[/url]":2bbd7jlz]
...I posle ne mora da čudi što pojedinci ovde tvrde da je Prokop promašaj u svakom smislu , da od njega treba dignuti ruke skroz ... I ne bio promašaj , ukupno gledano , kada ima najgoru povezanost sa gradskim prevozom u odnosu na sve druge stanice u sisatemu BG: voza , čak i od Zemun polja...

Pa cekaj, kako moze Prokop imati najgoru povezanost sa gradskim prevozom!? Pa gore smo mogli procitati da planiraju uvesti jos 2 linije BG voza za Prokop. Zar BG voz nije dio gradskog saobracaja? A, ti mislis najgore povezan autobusima :?

Prokop ima odlicnu povezanost sa gradom ali je problem sto se ta veza ne koristi. Vjerovatno 90% putnika koji prolaze svaki dan BG vozom kroz Prokop uopste ne zeli da koristi tu stanicu, vec im je cilj putovanja Vukov Spomenik, Karadjordjev Park ili neka druga stanica. Ako hocete da putnici koriste Prokop onda ili zatvorite sve druge stanice na liniji BG voza ili analizirajte sta to ima na tim stanicama da privlace putnike. Lokacija!

No, mene u najavi novih linija Bg voza koje bi terminirale na Prokopu, plasi mogucnost da to znaci da ce i linije daljisnkog zeljeznickog saobracaja terminirati u Prokopu. Drugim rijecima, putnici iz Rakovice ce za Novi Sad morati da polaze sa Prokopa.
 
Kaда се Прокоп пристојно повеже са клиничким центром (аутобусом/тролејбусом/трамвајем или метроом) биће то најкоришћенија станица.
 
I treba da se poveze. Nek KCS angazuje minibuse i nek ih vozaju preko mostarske petlje do Prokopa i nazad. Zasto to ne urade? Ne isplati im se? A isplati se gradu da digne kredit i pravi metro?
 
Није КЦС надлежан за минибусеве. А ни минибусеви нису баш погодни за превоз болесних, нити у кругу КЦС тренутно постоје саобраћајнице које би могле да подрже било какву линију јавног превоза нити неку окретницу макар за минибус. Зато ће преседање са воза на метро бити најхуманији и најбржи начин да људи допутују у Београд ради одласка у КЦС.

А опет, осовина Теразије-Славија-КЦС-Прокоп-... ће значајно смањити гужве у јавном саобраћају у тој зони ширег центра града.
 
RioBL":3sxbcpds je napisao(la):
I treba da se poveze. Nek KCS angazuje minibuse i nek ih vozaju preko mostarske petlje do Prokopa i nazad. Zasto to ne urade? Ne isplati im se? A isplati se gradu da digne kredit i pravi metro?
Dal si ozbiljan?
Po toj logici, neka svaka firma angazuje minibuseve (buseve) za prevoz zaposlenih na posao, skole skolske autobuse, a mogli bi i TC da naprave svoje linije, pa da lepo i ukinemo javni gradski prevoz...

Eh Rio, Rio...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Rio,Rio...
Kako vreme prolazi sve vise i vise trolujes i zagadjujes temu. Izvini na izrazu,ali ti nas sve ovde zaje*******avas sa komentarom da KCS angazuje minibuseve i vrsi prevoz putnika na relaciji Prokop-Klinicki. Ako nemas da nam predocis neki novi razlog ili cinjenicu zbog kojeg ili koje ne treba vise ulagati u Prokop vec se treba nastaviti sa borbom da se sacuva sadasnja GZS Beograd(sa cime se inace i ja slazem) ne moras trolovati do iznemoglosti i praviti od teme papazjaniju.
Sory but you are...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465411#p465411:3se8a0ke je napisao(la):
Kokos » 14 Jul 2017 09:36 am[/url]":3se8a0ke]mvbg1, jel moze par reči o vozu sa tvog avatara? :)
Naravno.
Krajem devedesetih i pocetkom novog milenijuma tri garniture serije 412-416 su uradjene za potrebe beovoza sa nekim modifikacijama i malo drugacijom kolor shemom.
Te garniture su nosile inventarske brojeve:
412-035/077 (i dalje u saobracaju na BG:VOZ-u)
412-073/074 (i dalje u saobracajuna BG:VOZ-u)
412-023/024 (trenutno se nalazi u Zelvoz Smederevo gde je upucena pre ko zna koliko godina na remont. Njena sudbina nije uopste lepa i optimisticna)
Inace,modifikacije na ovim garniturama su se pre svega odnosile na tastere za pojedinacno otvaranje vrata kao na Flirt vozovima,ugradnjom anti vandal sedista koja se i danas mogu pronaci na tim garniturama,ceonim displejima koji su trebali sluziti da oznace na kojoj liniji garnitura saobraca(1,2,3...)...
Taj remont te tri garniture je finansirao grad Beograd i one su se razlikovale i po toj drugacijoj kolor shemi koja je meni lepsa. Inace,interni naziv za njih medju nama masinovodjama je bio "pandurke" upravo zbog specificnog bojanja. :wink:
 
Fenomenalne fotke

@Karlo i @Rio: diskusija na tu temu se može voditi, naravno, ali ne dalje od domena "Šta bi bilo kad bi bilo". Ponavljam, ne dovodim u pitanje kvalitet ponuđenih rešenja, ali ta rešenja nisu predviđena nijednim planom i ni jedna vlast, bilo ova aktuelna, bilo neka opoziciona garnitura, ne predviđa realizaciju tako nečega.

Što se tiče udruženja... Molim da se niko ne naljuti ili uvredi (jer ničiju stručnost ne dovodim u pitanje), ali mogao bih i ja da osnujem Udruženje ljubitelja udruženja, prilično sam siguran da bih kao jedini član dotičnog imao potpuno isti lobistički uspeh. :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465401#p465401:10xoowa0 je napisao(la):
laki72 » Fri Jul 14, 2017 7:57 am[/url]":10xoowa0]
RioBL":10xoowa0 je napisao(la):
I treba da se poveze. Nek KCS angazuje minibuse i nek ih vozaju preko mostarske petlje do Prokopa i nazad. Zasto to ne urade? Ne isplati im se? A isplati se gradu da digne kredit i pravi metro?
Dal si ozbiljan?
Po toj logici, neka svaka firma angazuje minibuseve (buseve) za prevoz zaposlenih na posao, skole skolske autobuse, a mogli bi i TC da naprave svoje linije, pa da lepo i ukinemo javni gradski prevoz...

Ne znam zasto je to tako sokantno.

Mnogi hoteli npr, u svijetu angazuju minibus prevoznike za potrebe svojih gostiju, Recimo na njihov trasnfer sa i do aerodroma. To je zato jer je hotel mali generator putovanja. Ako sad odemo korak dalje pa zemislimo neki malo veci kompleks onda se isplati gradu da do i od aerodroma uvede redovnu liniju gradskog prevoza prema tom kompleksu. recimo bus liniju. Onda kad se ode korak dalje, uvodi se tramvaj, pa ako treba i metro.

Ovo sa Prokopom je obrnuto. Putnika nema a ponasamo se kao da imamo veliki medjunarodni aerodrom pa i pored dve ili tri linije gradske zeljeznice hocemo i metro a svi putnici koji bi isli na Prokop mogu stati u minibus! Stanimo malo na zemlju. Ako je upozoravanje na to trolovanje, neka bude da sam trol.
 
Пре неки дан видех повећу групу младих странаца, како су изашли из Прокопа и сачекали на клупама такси услугу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465417#p465417:1vhzzvd4 je napisao(la):
mvbg1 » Fri Jul 14, 2017 10:07 am[/url]":1vhzzvd4]Da dopunim post sa fotkama tih garnitura.
Pogledajte prilog 1

file.php

file.php
Remontovane su 2003,uz sve gore navedene modifikacije,tu se ubraja i parkirna kocnica.Kompletna unutrasnjost je bila oblozena belim panelima,uz plava plasticna sedista i naravno plava folija na prozorima uz koju je voznja bila prijatnija.Zaista su garniture u toj semi bojanja i sa folijama na staklima izledale lepse.Ne secam se vise,davno je sve to bilo,mislim da je plan bio da se remontuje jos par garnitura,ali je posle izbora decembra 2003 sve to stalo naravno zbog sukoba na relaciji grad-drzava.Tek 2010,garniture su ponovo remontovane i uvedene u sistem BG voza,osim 023-024,koju vise nikada necemo videti u saobracaju.
 
Vrh