Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

A inače, setih se kako je u predizbornoj kampanji obećano da će BG Voz sve do Pančeva. Da, važi.
Mislim da bi najrealnije bilo da se (makar na manjoj taktnosti) vrati Beovoz.
 
Postavlja se onda pitanje zasto se gradila pruga?! Da bi se koristila u politicke svrhe..
Ono na sledecim izborima:

Mi smo odlicni da se ljudi bolje prevoze izmedju dva grada, danas posle 3 god otvaramo novu liniju Beovoza, zamislite od danas je Beograd spojen sa Pancevom sve do stanice Vojlovica, mo smo ozbiljni i ovo je prvi put da mozemo ovako nesto.

A ljudi klimaju glave ko ovce :-D

Salim se malo, ali nije da ne moze biti istina....navikli smo na zalost.

Hoce li to biti iskljucivo radi potreba teretnih vozica ili ce odluciti drugacije?!

Onda smo imali nekoliko polazaka, ali sine / stanice/ vozici su bili u jako losem stanju.

A sada malte ne imamo bolje stanje a odvratne odluke..
 
Teško da su radili prugu sa par novih stanica zbogradi teretnih vozića. Ali poslednja varijanta o kojoj se pričalo (BG Voz do Ovče, prigradski voz odatle do Pančeva) zavređuje Nobelovu nagradu za glupost (ne živim na tom potesu, ali sam pitao ljude koji žive).
Enivejz, nije me mrzelo, pisao sam Gradskoj upravi šta planiraju da rade sa tim. Prošli put su bili ljubazni i odgovorili, čim odgovore sada, preneću ovde ;)

Što se mene tiče: ne bih imao ništa protiv nešto manje taktnosti BG Voza (nadam se na obe linije), ali da postoji (makar u drugačijem tarifnom sistemu) i Beovoz. Jer, zaista ispada da je taj prokleti relikt devedesetih bio efikasniji sistem.
 
БГВ ће ићи најдаље до Овче. ситуација је врло једноставна, ако Панчево хоће да добије БГВ нека да паре. ако се добро сећам, Ђилас је својевремено нудио Панчеву и Инђији да дају део пара за ремонт гарнитура
 
Taj deo smo shvatili, pitanje je sada o konceptu bivšeg Beovoza, iako je nekim ugovorom predviđeno da i do Mladenovca (dakle, dela Beograda) može ići samo prigradska železnica.
 
у Панчеву опструира АТП, чији је власник у неким рођачко-кумским-брачним везама са градском влашћу (тако нешто, јбм ли га).

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410664#p410664:1f4hr2kg je napisao(la):
DzonTravolta » 14 Окт 2016, 14:20[/url]":1f4hr2kg]Taj deo smo shvatili, pitanje je sada o konceptu bivšeg Beovoza, iako je nekim ugovorom predviđeno da i do Mladenovca (dakle, dela Beograda) može ići samo prigradska železnica.

заправо, Беовоз и БГВ треба да буду један те исти систем, и да му се врати стари назив Беовоз
 
Sigurno da bi dali nešto (ako već razni drumaši nemaju svoje ljude na odgovarajućim mestima ;) ).
Uostalom, neka BG VOZ zadrži sav prevoz na teritoriji Beograda, a Železnice mogu da preuzmu ponovo taj sistem prigradskih i problem rešen.
 
Kolega2357":atalvk34 je napisao(la):
Pancevo i Indjija bi sigurno dali pare ali ih autonomaska bag** u Vojvodini opstruira.
Nema autonomasa, sve je to sada jedna ista ekipa SNS.
 
Nema tu autonomaš, nacionalista, komunjara, rojalista, štaveć. Sve je interesno-finansijski lobi. Konkretno, nekome (drumskom lobiju) nije u interesu da BG Voz ide do Pančeva, pa to i onemogućava.
 
DzonTravolta":juoenssq je napisao(la):
Nema tu autonomaš, nacionalista, komunjara, rojalista, štaveć. Sve je interesno-finansijski lobi. Konkretno, nekome (drumskom lobiju) nije u interesu da BG Voz ide do Pančeva, pa to i onemogućava.
Zanimljivo da toga pre nije bilo, bar ne u tolikoj meri.
 
Generalno, kontam da je to zato što je SPS 90ih svoju populističku politiku mahom bazirao na priči o brzim prugama i dovršavanju BG čvora.
Sada očito neko ima svog pajtosa, koji ima autotransport preduzeće.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410676#p410676:2deyv6pe je napisao(la):
dex87 » Fri Oct 14, 2016 2:33 pm[/url]":2deyv6pe]
Kolega2357":2deyv6pe je napisao(la):
Pancevo i Indjija bi sigurno dali pare ali ih autonomaska bag** u Vojvodini opstruira.
Nema autonomasa, sve je to sada jedna ista ekipa SNS.

Sada ih nema bilo ih je dok je bio DS na vlasti.
 
Ali mislim da je mnogo gore kada jedan kontrolise celu drzavu, tj jedna stranka apsolutno vlada, eto prostora da se radi sta se hoce... Tuzno.
 
Upravo. Generalno, lokalna vlast bi bolje funkcionisala u rukama lokalnih grupa građana.
 
Poluinformacija sa "Polaska" (sajta) je da će se više znati posle uvođenja zimskog reda vožnje (u decembru). Trenutno nema ništa.
 
Malo mi je cudno da to sve vec nije isplanirano?!... Tj zna vec neko.
 
Oni znaju tek malo više od nas. Još čekam odgovor od gradske uprave. Čim stigne, preneću.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410637#p410637:15399iqc je napisao(la):
DzonTravolta » 14 Oct 2016, 12:12[/url]":15399iqc]

Što se mene tiče: ne bih imao ništa protiv nešto manje taktnosti BG Voza (nadam se na obe linije), ali da postoji (makar u drugačijem tarifnom sistemu) i Beovoz. Jer, zaista ispada da je taj prokleti relikt devedesetih bio efikasniji sistem.

Ja bih. I mislim da za početak ukinu subotnji red vožnje i izjednače ga sa radnim danima. Čak i radnim danima špic treba da počne bar u 13.

I drugo, BG voz je kasnio u subotu i nedelju po 2,3 minuta u Zemunu, i primetno se vukao kasnije. Jel zna neko kakvo je stanje pruge u odnosu na početak rada BG voza?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411223#p411223:6rc6uxp0 je napisao(la):
Kokos » 17 Oct 2016 06:57 pm[/url]":6rc6uxp0]

I drugo, BG voz je kasnio u subotu i nedelju po 2,3 minuta u Zemunu, i primetno se vukao kasnije. Jel zna neko kakvo je stanje pruge u odnosu na početak rada BG voza?
Kokos,u kom smeru se vukao? Radio sam u nedelju i ceo dan je situacija je bila redovna.
Inače,desi se ponekad da se javi problem sa signalno-sigurnosnim uredjajima(lažno zauzeće prostornog odseka) pa se u takvoj situaciji pravilnikom ograničava brzina u tom prostornom odseku na 30km/h po dobijenoj odjavi susedne stanice. Pravilnici predvidjaju sve moguće situacije koje odstupaju od redovnog organizovanja žel.saobraćaja i po njima se mora i postupati. Na svu sreću radnici iz održavanja (barem na trasi BG:VOZ-a)u najkraćem mogućem vremenu osposobljavaju prugu za normalo odvijanje saobraćaja.
A što se tiče stanja pruge kada uporedimo sadašnje i ono sa početka saobraćanja BG:VOZ-a,brzina od Beograd Centra do Batajnice je sa 95km/h smanjena na 80km/h.
 
Vidim da je ponovo počela akcija oslikavanja Bg voza od strane STU ekipe.Ovaj put se slika preko starih"oštećenih od strane perača prozora" slika i to u punom formatu celog vagona.Zavidna veština i količina materijala utrošena,toliko je dobro urađeno da se pitam koje je vreme potrebno da se ofarba kompletan vagon od poda do krova i koja logistička podrška je potrebna za to? To se očigledno ne radi u stanicama jer za takvo nešto nema vremena,znači ostaje samo Zemun koji je očigledno i dalje čuvan kao livada na Miroč planini!
 
4 ljudu i nekih 10 min sarali su ga i u bataji i na pamcevcu
 
Vrh