Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Švercere koje kontrola bus-plusa ne uhvati , oni i ne postoje
validan broj švercera je samo broj koj jeste uhvacen
sve ostalo je ne uhvatljiva magla i necije lucidne zamisli :laugh:

Sada ce se lepo videti koliko je zapravo putnika Bgvoza
imalo i ima mesecnu bus-plus kartu, jer samo oni ce u pravcu Bataje biti u vozu

Bg voz je opstao samo zahvaljujuci sto je vremenom povecavao br. prevezenih putnika
do takvog broja, da se stajalo i na vratima (skoro iznad kapaciteta)
što se značajno odrazilo na olakšanje autobuskog prevoza

Uglavnom putnička odredišta jesu dobro pokrivena autobuskim prevozom
pa se podrazumeva ne više od 5 min gubitka vremena do samog odredišta

Voziti se Bg vozom podrazumeva svakom putniku minimum bar
po 15 minuta gubitka vremena - dok se dodje do stajališta i do polaska voza
takodje podrazumeva - 15 minuta gubitka da se od stajališta, stigne do odredišta

korišcenjem Bgvoza dodatno se gubi po pravcu oko 20-30 min.
u odnosu na autobuski prevoz, al se to nadoknadjuje konforom a mnogima
i uštedom sa besplatnom deonicom prevoza u ruti , do odredišta
jer validira se bus-plus pri narednom presedanju na autobus
sva stajališta su presedačka, osim Vuka mada i tu ima prelazak na autobus ili tram.

Dobar deo putnika polu-švercera ce se preorjentirsati na autobuski prevoz
gde ce tih 20-30 minuta ,
dragovoljno izigubiti u izbegavanju kontrole bus plusa jer praktično isto se na odredište
stiže i sa tim gubitkom - isto vreme kao da je korišten Bgvoz

Na kraju
broj švercera ce biti neznato smanjen
broj autobuskih linija značajno preopterecen kao i ulične saobracajnice (isto kao i pre )
Bgvoz ce praznjikav da klapara .....do ukidanja...... kao ne rentabilan
Apeks na uloženih po par validatora po stanicama :mrgreen: nece pretrpeti znacajnu štetu
izači če kao ,,Pirov pobednik,, a svi i sve ostalo ce biti na šteti


Prevoz Bgvozom ni dosada nije bio besplatan jer svaki gradjanin ga je kroz zajedničku kasu placao ne samo prevoz , nego nj. održavanje , šina, stanica, mreže, itd.
Plus sto deo putnika ima mesecnu bus-plus kartu radi presedanja

Razjurivanje putnika nije ništa drugo nego Pirova pobeda :(
a iz zajedničke Bg kase dodatno ce morati da se izdvaja za kupovinu još autobusa
radi pojačavanja slabašnog autobuskog saobracja
a to nije u interesu ni Bgdu ni nj. gradjanima
a pogodotovo ni ovako zakrčenim saobracajnicama

Bg voz kao deo presedačkog transporta putnika kroz Beograd
mora da bude besplatan (plačen iz Bgkase) zbog opšteg saobracajne koristi Bgda
:sesir:
 
Zna li neko kakva je naplata predvidjena za Beovoz na liniji Pa-BG ?
Pijani kondukteri ili bus plus na uvid?!
Kako misle da zazivi to opet bar u meri kao pre ? tako sto cemo mi iz Panceva ici vozom do Ovce pa presedati na drugi voz do Pancevackog mosta? MA lOOOOOOOL, epic ako im je to plan bolje da odustanu od putnickog saobracaja, posto nista ne rade da isti zazivi.
Zaista zasto se gradila pruga?
Da li je moguce da je jedini model takav da grad mora da finansira zeleznicu zbog beovoza?! Ne postoji drugi nacin??

Ja sam odustao od BG voza, ne zelim da placan BUSplus mafiju, zivo me zanima sta ce biti sa Beovozom!
 
Boca,moram o5 pitati. Gde u svetu postoji primer besplatne gradske železnice?
Dex,naplata karata na deonici od Pančeva do Bg kao i do sada.
 
boca-ica,
tvoje razmišljanje je totalno pogrešno, na relacijama gde ide voz ili tranvaj broj autobusa treba smanjivati ili ukinuti zbog ekologije i gužvi i tako naterati ljude da koriste voz ili tranvaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408359#p408359:2falb0zi je napisao(la):
mvbg1 » 30 Sep 2016 13:56[/url]":2falb0zi]Boca,moram o5 pitati. Gde u svetu postoji primer besplatne gradske železnice?

U Bgdu :laugh:

I sam znaš koliko puno ,,navijam,, za Bg voz i koliko sam se radovao njegovom jačanju
Bgvoz je u svim drugim varijantama neodrživ- ne retabilan
nema ni razvijenu mrežu niti adekvatnu infrastrukturu niti vozila
BGvoz pliva samo na srcima Bgda
retabilnost koju pokušava Apex da nametne jje potapajuca
 
A sto da ne, eto malo socializma :D
Besplatan BG voz, divno , a kada izgrade Metro linije e tada da krene naplata, a ovako neka nam uzimaju od poreza, iovako nam uzimaju ... i vecito si duzan drzavi nesto.

Neka nam ta drzava malo nesto kobajagi da za djabe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408355#p408355:mfjt97xq je napisao(la):
boca-ica » Fri Sep 30, 2016 2:40 pm[/url]":mfjt97xq]
Bg voz kao deo presedačkog transporta putnika kroz Beograd
mora da bude besplatan (plačen iz Bgkase) zbog opšteg saobracajne koristi Bgda
:sesir:

Ja se slazem sa Bocom.

Uvodjenje naplate i/ili ostrije kontrole u BG voz a da se zauzvrat ne dobije nista novo ili bolje, znaci korak unazad. Ako je u pitanju nacin finansiranja BG voza, a ocito da jeste, postoje bolji nacini finansiranja za BG voz kakav je sada. Mogu se dici cijene parkiranja motornih vozila, registracije itd i od dodatnog novca finansirati BG voz. Osnovni cilj treba da bude povecanje broja putnika u gradskoj zeljeznici.

A onda jednog dana, kad BG voz postane pouzdan servis sa velikim brojem korisnika, kad se nabave nove kompozicije, ili srede stajalista, otvori neko novo, onda uvesti naplatu.

Ovako,...bojim se da je u pitanju jos jedna "direktiva" onih koji nam kroje sudbinu.
 
Naplatom gradskom prevoza gradski prevoz se nije nista poboljsao u jos gorem stanju je od uvodjenja Bus Plusa. Tako isto BG Voz ce biti u jos gorem stanju ako se bude naplacivao jer taj novac od naplate karata nece ici u unapredjenje BG Voz i elektromotornih garnitura koje se koriste za BG Voz. Tako moja podrska svakom ko ne placa Bus Plus.
 
Mozda cete mi se i smejati, ali ja sam za to da se vrate karte kao i pre Bus-minusa i da u vozu imaju kondukteri i ulazi kontrola. I da ima da se kupi karta i na trafici, a i u vozu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408468#p408468:3j5b1vfs je napisao(la):
Blade » Fri Sep 30, 2016 11:48 pm[/url]":3j5b1vfs]Mozda cete mi se i smejati, ali ja sam za to da se vrate karte kao i pre Bus-minusa i da u vozu imaju kondukteri i ulazi kontrola. I da ima da se kupi karta i na trafici, a i u vozu.

Bolje je i to nego Bus Plus.
 
Kolega2357":2bk424qr je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408468#p408468 je napisao(la):
Blade » Fri Sep 30, 2016 11:48 pm[/url]":2bk424qr]Mozda cete mi se i smejati, ali ja sam za to da se vrate karte kao i pre Bus-minusa i da u vozu imaju kondukteri i ulazi kontrola. I da ima da se kupi karta i na trafici, a i u vozu.

Bolje je i to nego Bus Plus.
Bolje mada i ti kondukteri su sumnjivi...hm da li je bolje resenje, svasta san ja video i cuo za te konduktere...pogotovo posto znaju sve u kontroli, takoreci to i nije kontrola.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408482#p408482:1llcuche je napisao(la):
dex87 » Sat Oct 01, 2016 7:54 am[/url]":1llcuche]
Kolega2357":1llcuche je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408468#p408468 je napisao(la):
Blade » Fri Sep 30, 2016 11:48 pm[/url]":1llcuche]Mozda cete mi se i smejati, ali ja sam za to da se vrate karte kao i pre Bus-minusa i da u vozu imaju kondukteri i ulazi kontrola. I da ima da se kupi karta i na trafici, a i u vozu.

Bolje je i to nego Bus Plus.
Bolje mada i ti kondukteri su sumnjivi...hm da li je bolje resenje, svasta san ja video i cuo za te konduktere...pogotovo posto znaju sve u kontroli, takoreci to i nije kontrola.

Svaki je kondukter sumnjiv ako novac uzima. :D
 
Koje licemerje na ovoj temi...Sve nam je super, samo BG Voz ne valja. Samo bih se obratio kriticarima. Da ne pominjem nasiroko velike drzavne kradje, ostanimo na temi prevoza.

Busevi su vam ok? Karta kosta isto i kad kasni i kad majstor naglo koci i kad se raspada i kad se pokvari u sred puta za Batajnicu na 58 stepeni.
Medjugradski bus monopol/kartel vam je ok? Dok se kamenuju vozovi i divljaju putevima, a panduri im samo klimnu glavom.
Pokvareni taksisti su vam ok? Cast vecini, ali toliko ima i lopova, ilegalaca, nevaspitanih jajara, a svuda se placa.

Ali ne, vi ste nasli prevoz koji nekom skracuje putovanje iz Bataje ZA sat vremena, a mnogim drugim ljudima nesto krace. Jedini redovan prevoz. Jedini prevoz gde i u spicu mozes da racunas na mesto. Nista prljaviji od prosecnog busa. I sad odjednom samo za voz krece visok kriterijum, kao da je sve Pariz a samo BG Voz Kaludjerica. Ako ista treba da se placa ovo treba.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408580#p408580:3m0pxsej je napisao(la):
AleksandarGrf » Суб Окт 01, 2016 10:21 pm[/url]":3m0pxsej]Koje licemerje na ovoj temi...Sve nam je super, samo BG Voz ne valja. Samo bih se obratio kriticarima. Da ne pominjem nasiroko velike drzavne kradje, ostanimo na temi prevoza.

Busevi su vam ok? Karta kosta isto i kad kasni i kad majstor naglo koci i kad se raspada i kad se pokvari u sred puta za Batajnicu na 58 stepeni.
Medjugradski bus monopol/kartel vam je ok? Dok se kamenuju vozovi i divljaju putevima, a panduri im samo klimnu glavom.
Pokvareni taksisti su vam ok? Cast vecini, ali toliko ima i lopova, ilegalaca, nevaspitanih jajara, a svuda se placa.

Ali ne, vi ste nasli prevoz koji nekom skracuje putovanje iz Bataje ZA sat vremena, a mnogim drugim ljudima nesto krace. Jedini redovan prevoz. Jedini prevoz gde i u spicu mozes da racunas na mesto. Nista prljaviji od prosecnog busa. I sad odjednom samo za voz krece visok kriterijum, kao da je sve Pariz a samo BG Voz Kaludjerica. Ako ista treba da se placa ovo treba.

Браво за коментар! :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408355#p408355:1tdq6h40 je napisao(la):
boca-ica » Fri Sep 30, 2016 3:40 pm[/url]":1tdq6h40]Švercere koje kontrola bus-plusa ne uhvati , oni i ne postoje
validan broj švercera je samo broj koj jeste uhvacen
sve ostalo je ne uhvatljiva magla i necije lucidne zamisli :laugh:

Sada ce se lepo videti koliko je zapravo putnika Bgvoza
imalo i ima mesecnu bus-plus kartu, jer samo oni ce u pravcu Bataje biti u vozu

Bg voz je opstao samo zahvaljujuci sto je vremenom povecavao br. prevezenih putnika
do takvog broja, da se stajalo i na vratima (skoro iznad kapaciteta)
što se značajno odrazilo na olakšanje autobuskog prevoza

Uglavnom putnička odredišta jesu dobro pokrivena autobuskim prevozom
pa se podrazumeva ne više od 5 min gubitka vremena do samog odredišta

Voziti se Bg vozom podrazumeva svakom putniku minimum bar
po 15 minuta gubitka vremena - dok se dodje do stajališta i do polaska voza
takodje podrazumeva - 15 minuta gubitka da se od stajališta, stigne do odredišta

korišcenjem Bgvoza dodatno se gubi po pravcu oko 20-30 min.
u odnosu na autobuski prevoz, al se to nadoknadjuje konforom a mnogima
i uštedom sa besplatnom deonicom prevoza u ruti , do odredišta
jer validira se bus-plus pri narednom presedanju na autobus
sva stajališta su presedačka, osim Vuka mada i tu ima prelazak na autobus ili tram.

Dobar deo putnika polu-švercera ce se preorjentirsati na autobuski prevoz
gde ce tih 20-30 minuta ,
dragovoljno izigubiti u izbegavanju kontrole bus plusa jer praktično isto se na odredište
stiže i sa tim gubitkom - isto vreme kao da je korišten Bgvoz

Na kraju
broj švercera ce biti neznato smanjen
broj autobuskih linija značajno preopterecen kao i ulične saobracajnice (isto kao i pre )
Bgvoz ce praznjikav da klapara .....do ukidanja...... kao ne rentabilan
Apeks na uloženih po par validatora po stanicama :mrgreen: nece pretrpeti znacajnu štetu
izači če kao ,,Pirov pobednik,, a svi i sve ostalo ce biti na šteti


Prevoz Bgvozom ni dosada nije bio besplatan jer svaki gradjanin ga je kroz zajedničku kasu placao ne samo prevoz , nego nj. održavanje , šina, stanica, mreže, itd.
Plus sto deo putnika ima mesecnu bus-plus kartu radi presedanja

Razjurivanje putnika nije ništa drugo nego Pirova pobeda :(
a iz zajedničke Bg kase dodatno ce morati da se izdvaja za kupovinu još autobusa
radi pojačavanja slabašnog autobuskog saobracja
a to nije u interesu ni Bgdu ni nj. gradjanima
a pogodotovo ni ovako zakrčenim saobracajnicama

Bg voz kao deo presedačkog transporta putnika kroz Beograd
mora da bude besplatan (plačen iz Bgkase) zbog opšteg saobracajne koristi Bgda
:sesir:

U potpunosti si u pravu, ni jedan sistem nije nezavisan vec utice na sve ostale. Manje putnika u BG:Voz-u znaci vise autobusa na ulicama.

Stomatolog":1tdq6h40 je napisao(la):
boca-ica,
tvoje razmišljanje je totalno pogrešno, na relacijama gde ide voz ili tranvaj broj autobusa treba smanjivati ili ukinuti zbog ekologije i gužvi i tako naterati ljude da koriste voz ili tranvaj.

Mislil da si promasio poentu Bocinog posta, on je upravo pricao da ce nerazumna politika naplate karata dovesti do povecanog broja autobusa na ulicama i da je on protiv toga.

mvbg1":1tdq6h40 je napisao(la):
Boca,moram o5 pitati. Gde u svetu postoji primer besplatne gradske železnice?
Dex,naplata karata na deonici od Pančeva do Bg kao i do sada.

mbvg1, BG:Voz nije besplatan vid prevoza, vec je vid prevoza gde se do sada nisu mogle validirati karte. Putnici koji imaju mesecne karte ga placaju, ali se ne validiraju. Putnici koji se validiraju na bilo kom prevozu koji koriste do zeleznickih stanica ga takodje placaju, dovraga, cak i oni sto kupuju hleb u Maksiju ga placaju kroz poreze.
 
Heraklit - ,, Ne možeš dva puta nogom stati na isto mesto u reci.,,
Šta je učinjeno učinjeno je , povratka na staro nece biti

Voznja Bgvozom ce se placati tu dileme nema :dil:

da li ce se se Pirova pobeda zaustaviti samo na stanicama u gradskom jezgru
ili ce se Apexov plamen proširiti i po svim stanicama .... :roll: .... povratk na staro: - nema....

Sudbinu Bgvoza odredice samo broj putnika koj ga koriste
a ono sto sam video, od uvodjenja novih validatora ..... broj putnika se smanjuje..... :(
a ovde smo u mogucnosti (bez obzira na stavove) samo da pratimo razvoj stanja
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408636#p408636:2dw5lnnc je napisao(la):
boca-ica » Sun Oct 02, 2016 1:13 pm[/url]":2dw5lnnc]Heraklit - ,, Ne možeš dva puta nogom stati na isto mesto u reci.,,
Šta je učinjeno učinjeno je , povratka na staro nece biti

Voznja Bgvozom ce se placati tu dileme nema :dil:

da li ce se se Pirova pobeda zaustaviti samo na stanicama u gradskom jezgru
ili ce se Apexov plamen proširiti i po svim stanicama .... :roll: .... povratk na staro: - nema....

Sudbinu Bgvoza odredice samo broj putnika koj ga koriste
a ono sto sam video, od uvodjenja novih validatora ..... broj putnika se smanjuje..... :(
a ovde smo u mogucnosti (bez obzira na stavove) samo da pratimo razvoj stanja
:sesir:

I dalje ce biti postenih svercera.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408636#p408636:1ofiqd6t je napisao(la):
boca-ica » 02 Oct 2016 12:13 pm[/url]":1ofiqd6t]

Sudbinu Bgvoza odredice samo broj putnika koj ga koriste
a ono sto sam video, od uvodjenja novih validatora ..... broj putnika se smanjuje..... :(
a ovde smo u mogucnosti (bez obzira na stavove) samo da pratimo razvoj stanja
:sesir:
Videćemo Boca. Mislim da je ovo samo trenutno smanjenje i to minimalno.
Vremenom će se sve opet stabilizovati i vratiti na predhodno stanje što se broja putnika tiče.
Putnici ka Batajnici ipak moraju koristiti gradski prevoz i na tim linijama koje koriste ima isto bus-plus kontrolora.
Kada sagledaju koliko gube u vremenu putujući autobusom i kada dodamo komfor koji imaju u vozu jasno je šta će na kraju preovladati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408662#p408662:3kyojivg je napisao(la):
mvbg1 » 02 Oct 2016 13:49[/url]":3kyojivg]....je ovo samo trenutno smanjenje i to minimalno.
Vremenom će se sve opet stabilizovati i vratiti na predhodno stanje što se broja putnika tiče.
vec napisah
sto se tice vracanja : ,, Panta rei ,,
sto se tiče stabilizacije mr. Pir navodno reče : „Још једна оваква победа и ја сам изгубио“
:kafa:
 
Kako napreduju radovi kod Pancevca onaj nadvoznjak??
Jel moguce da se to 3 meseca radi, nema nacina za brze resenje?
 
Iz direkcije rekli do novembra, u Istinomeru procenili da će biti do januara. Sve u svemu, ne očekujem da će voz biti produžen do Ovče pre proleća.
 
Inače, "insajderska" informacija o tome šta se planira sa sistemom Beovoza kad se završi most je više nego dobrodišla.
 
DzonTravolta":r5ygx1n7 je napisao(la):
Inače, "insajderska" informacija o tome šta se planira sa sistemom Beovoza kad se završi most je više nego dobrodišla.
da da daaaas
 
Vrh