[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408359#p408359:2falb0zi je napisao(la):mvbg1 » 30 Sep 2016 13:56[/url]":2falb0zi]Boca,moram o5 pitati. Gde u svetu postoji primer besplatne gradske železnice?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408355#p408355:mfjt97xq je napisao(la):boca-ica » Fri Sep 30, 2016 2:40 pm[/url]":mfjt97xq]
Bg voz kao deo presedačkog transporta putnika kroz Beograd
mora da bude besplatan (plačen iz Bgkase) zbog opšteg saobracajne koristi Bgda
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408468#p408468:3j5b1vfs je napisao(la):Blade » Fri Sep 30, 2016 11:48 pm[/url]":3j5b1vfs]Mozda cete mi se i smejati, ali ja sam za to da se vrate karte kao i pre Bus-minusa i da u vozu imaju kondukteri i ulazi kontrola. I da ima da se kupi karta i na trafici, a i u vozu.
Bolje mada i ti kondukteri su sumnjivi...hm da li je bolje resenje, svasta san ja video i cuo za te konduktere...pogotovo posto znaju sve u kontroli, takoreci to i nije kontrola.Kolega2357":2bk424qr je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408468#p408468 je napisao(la):Blade » Fri Sep 30, 2016 11:48 pm[/url]":2bk424qr]Mozda cete mi se i smejati, ali ja sam za to da se vrate karte kao i pre Bus-minusa i da u vozu imaju kondukteri i ulazi kontrola. I da ima da se kupi karta i na trafici, a i u vozu.
Bolje je i to nego Bus Plus.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408482#p408482:1llcuche je napisao(la):dex87 » Sat Oct 01, 2016 7:54 am[/url]":1llcuche]Bolje mada i ti kondukteri su sumnjivi...hm da li je bolje resenje, svasta san ja video i cuo za te konduktere...pogotovo posto znaju sve u kontroli, takoreci to i nije kontrola.Kolega2357":1llcuche je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408468#p408468 je napisao(la):Blade » Fri Sep 30, 2016 11:48 pm[/url]":1llcuche]Mozda cete mi se i smejati, ali ja sam za to da se vrate karte kao i pre Bus-minusa i da u vozu imaju kondukteri i ulazi kontrola. I da ima da se kupi karta i na trafici, a i u vozu.
Bolje je i to nego Bus Plus.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408580#p408580:3m0pxsej je napisao(la):AleksandarGrf » Суб Окт 01, 2016 10:21 pm[/url]":3m0pxsej]Koje licemerje na ovoj temi...Sve nam je super, samo BG Voz ne valja. Samo bih se obratio kriticarima. Da ne pominjem nasiroko velike drzavne kradje, ostanimo na temi prevoza.
Busevi su vam ok? Karta kosta isto i kad kasni i kad majstor naglo koci i kad se raspada i kad se pokvari u sred puta za Batajnicu na 58 stepeni.
Medjugradski bus monopol/kartel vam je ok? Dok se kamenuju vozovi i divljaju putevima, a panduri im samo klimnu glavom.
Pokvareni taksisti su vam ok? Cast vecini, ali toliko ima i lopova, ilegalaca, nevaspitanih jajara, a svuda se placa.
Ali ne, vi ste nasli prevoz koji nekom skracuje putovanje iz Bataje ZA sat vremena, a mnogim drugim ljudima nesto krace. Jedini redovan prevoz. Jedini prevoz gde i u spicu mozes da racunas na mesto. Nista prljaviji od prosecnog busa. I sad odjednom samo za voz krece visok kriterijum, kao da je sve Pariz a samo BG Voz Kaludjerica. Ako ista treba da se placa ovo treba.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408355#p408355:1tdq6h40 je napisao(la):boca-ica » Fri Sep 30, 2016 3:40 pm[/url]":1tdq6h40]Švercere koje kontrola bus-plusa ne uhvati , oni i ne postoje
validan broj švercera je samo broj koj jeste uhvacen
sve ostalo je ne uhvatljiva magla i necije lucidne zamisli :laugh:
Sada ce se lepo videti koliko je zapravo putnika Bgvoza
imalo i ima mesecnu bus-plus kartu, jer samo oni ce u pravcu Bataje biti u vozu
Bg voz je opstao samo zahvaljujuci sto je vremenom povecavao br. prevezenih putnika
do takvog broja, da se stajalo i na vratima (skoro iznad kapaciteta)
što se značajno odrazilo na olakšanje autobuskog prevoza
Uglavnom putnička odredišta jesu dobro pokrivena autobuskim prevozom
pa se podrazumeva ne više od 5 min gubitka vremena do samog odredišta
Voziti se Bg vozom podrazumeva svakom putniku minimum bar
po 15 minuta gubitka vremena - dok se dodje do stajališta i do polaska voza
takodje podrazumeva - 15 minuta gubitka da se od stajališta, stigne do odredišta
korišcenjem Bgvoza dodatno se gubi po pravcu oko 20-30 min.
u odnosu na autobuski prevoz, al se to nadoknadjuje konforom a mnogima
i uštedom sa besplatnom deonicom prevoza u ruti , do odredišta
jer validira se bus-plus pri narednom presedanju na autobus
sva stajališta su presedačka, osim Vuka mada i tu ima prelazak na autobus ili tram.
Dobar deo putnika polu-švercera ce se preorjentirsati na autobuski prevoz
gde ce tih 20-30 minuta ,
dragovoljno izigubiti u izbegavanju kontrole bus plusa jer praktično isto se na odredište
stiže i sa tim gubitkom - isto vreme kao da je korišten Bgvoz
Na kraju
broj švercera ce biti neznato smanjen
broj autobuskih linija značajno preopterecen kao i ulične saobracajnice (isto kao i pre )
Bgvoz ce praznjikav da klapara .....do ukidanja...... kao ne rentabilan
Apeks na uloženih po par validatora po stanicama :mrgreen: nece pretrpeti znacajnu štetu
izači če kao ,,Pirov pobednik,, a svi i sve ostalo ce biti na šteti
Prevoz Bgvozom ni dosada nije bio besplatan jer svaki gradjanin ga je kroz zajedničku kasu placao ne samo prevoz , nego nj. održavanje , šina, stanica, mreže, itd.
Plus sto deo putnika ima mesecnu bus-plus kartu radi presedanja
Razjurivanje putnika nije ništa drugo nego Pirova pobeda
a iz zajedničke Bg kase dodatno ce morati da se izdvaja za kupovinu još autobusa
radi pojačavanja slabašnog autobuskog saobracja
a to nije u interesu ni Bgdu ni nj. gradjanima
a pogodotovo ni ovako zakrčenim saobracajnicama
Bg voz kao deo presedačkog transporta putnika kroz Beograd
mora da bude besplatan (plačen iz Bgkase) zbog opšteg saobracajne koristi Bgda
Stomatolog":1tdq6h40 je napisao(la):boca-ica,
tvoje razmišljanje je totalno pogrešno, na relacijama gde ide voz ili tranvaj broj autobusa treba smanjivati ili ukinuti zbog ekologije i gužvi i tako naterati ljude da koriste voz ili tranvaj.
mvbg1":1tdq6h40 je napisao(la):Boca,moram o5 pitati. Gde u svetu postoji primer besplatne gradske železnice?
Dex,naplata karata na deonici od Pančeva do Bg kao i do sada.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408636#p408636:2dw5lnnc je napisao(la):boca-ica » Sun Oct 02, 2016 1:13 pm[/url]":2dw5lnnc]Heraklit - ,, Ne možeš dva puta nogom stati na isto mesto u reci.,,
Šta je učinjeno učinjeno je , povratka na staro nece biti
Voznja Bgvozom ce se placati tu dileme nema
da li ce se se Pirova pobeda zaustaviti samo na stanicama u gradskom jezgru
ili ce se Apexov plamen proširiti i po svim stanicama .... :roll: .... povratk na staro: - nema....
Sudbinu Bgvoza odredice samo broj putnika koj ga koriste
a ono sto sam video, od uvodjenja novih validatora ..... broj putnika se smanjuje.....
a ovde smo u mogucnosti (bez obzira na stavove) samo da pratimo razvoj stanja
Videćemo Boca. Mislim da je ovo samo trenutno smanjenje i to minimalno.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408636#p408636:1ofiqd6t je napisao(la):boca-ica » 02 Oct 2016 12:13 pm[/url]":1ofiqd6t]
Sudbinu Bgvoza odredice samo broj putnika koj ga koriste
a ono sto sam video, od uvodjenja novih validatora ..... broj putnika se smanjuje.....
a ovde smo u mogucnosti (bez obzira na stavove) samo da pratimo razvoj stanja
vec napisah[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408662#p408662:3kyojivg je napisao(la):mvbg1 » 02 Oct 2016 13:49[/url]":3kyojivg]....je ovo samo trenutno smanjenje i to minimalno.
Vremenom će se sve opet stabilizovati i vratiti na predhodno stanje što se broja putnika tiče.
da da daaaasDzonTravolta":r5ygx1n7 je napisao(la):Inače, "insajderska" informacija o tome šta se planira sa sistemom Beovoza kad se završi most je više nego dobrodišla.