Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

A ЖС никако да поднесе пријаву против н.н. лица која им уништавају имовину, па да их лепо ухапси полиција, и онда да се тражи да плате сву штету коју су направили.
 
Naravno da sam protiv vandalizma
ako od početne vrenosti te imovine oduzmemo procenat godišnje amortizacije
bojim se da ce ŽS morati vandalima da još i doplati za trud pri uništavanju imovine :laugh: :lool: :laugh:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411293#p411293:2t9w7dbc je napisao(la):
mvbg1 » 18 Oct 2016, 09:14[/url]":2t9w7dbc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411223#p411223:2t9w7dbc je napisao(la):
Kokos » 17 Oct 2016 06:57 pm[/url]":2t9w7dbc]

I drugo, BG voz je kasnio u subotu i nedelju po 2,3 minuta u Zemunu, i primetno se vukao kasnije. Jel zna neko kakvo je stanje pruge u odnosu na početak rada BG voza?
Kokos,u kom smeru se vukao? Radio sam u nedelju i ceo dan je situacija je bila redovna.
Inače,desi se ponekad da se javi problem sa signalno-sigurnosnim uredjajima(lažno zauzeće prostornog odseka) pa se u takvoj situaciji pravilnikom ograničava brzina u tom prostornom odseku na 30km/h po dobijenoj odjavi susedne stanice. Pravilnici predvidjaju sve moguće situacije koje odstupaju od redovnog organizovanja žel.saobraćaja i po njima se mora i postupati. Na svu sreću radnici iz održavanja (barem na trasi BG:VOZ-a)u najkraćem mogućem vremenu osposobljavaju prugu za normalo odvijanje saobraćaja.
A što se tiče stanja pruge kada uporedimo sadašnje i ono sa početka saobraćanja BG:VOZ-a,brzina od Beograd Centra do Batajnice je sa 95km/h smanjena na 80km/h.

U smeru ka Pančevcu. Ja uglavnom primetim koliko, odnosno da li kasni u Zemun, posle ni ne gledam. To je (samo) subjektivan osećaj sporije vožnje.
 
БГ ВОЗ и ГСП до Нове Пазове
Обзиром да је ГГ ИЗБОР за нашу општину Нова Пазова, активна по питању враћања БГ воза и ГСП до Нове Пазове, обавештавамо јавност о актуелним дешавањима поводом тога.

Саобраћајни институт врши анализу исплативости враћања БГ Воза и ГСП. Тим поводом врши се пребројавање путника, на основу чијег броја ће се израдити Студија изводљивости.

Рок за израду Студије је 18. Новембар 2016. године, након чега ћемо Вас обавестити о даљим активностима.
http://www.novapazova.rs/bg-voz-i-gsp-do-nove-pazove/

Nema šta tu da se broji. Dok je postojao Beovoz, malo ko iz Pazove je postavljao pitanje da li njime treba ići do Beograda.
 
Ako misle da BG Voz produze do Nove Pazove e onda neka vrate otpravnike vozova tamo jer ne moze TK samo da se fokusira na jednu stanicu.
 
Kako je Beovoz funkcionisao do pre nekoliko godina, tako može i "produženi" BG Voz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411749#p411749:x8c1sq4g je napisao(la):
DzonTravolta » Thu Oct 20, 2016 12:47 pm[/url]":x8c1sq4g]Kako je Beovoz funkcionisao do pre nekoliko godina, tako može i "produženi" BG Voz.

Tada je Nova Pazova imala otpravnika a danas nema ima stanicnog radnika koji je po struci otpravnik vozova.
 
Ako se odluči da BG:VOZ bude produžen do Pazove lako će se izvršiti kadrovske promene. Mnogo je važnije da se čelnici grada i Nove Pazove već jednom dogovore.
 
БГ воз се шири на друге општине, а са друге стране се и даље занемарују БГ општине које имају железничке станице.
 
Došljak je apsolutno u pravu. No ja mislim da treba napraviti i neki regionalni tarifni sistem, koji bi u tarifni sistem uključio još neke opštine. U krajnjem, kao neki model može da posluži Bayern Ticket, koji pokriva daleko veće područje.
 
Ja čekam BG voz koji će povezati sve krajeve drage nam Austrougarske, pa da sa mesečnim busplusom svakog vikenda idem u Beč bez doplate i presedanja.

Jedini problem će mi biti što ću iz Rakovice do Beograda morati na magarcu, jerbo će krenuti i buseve da nam ukidaju.
 
Људи, бре, организујте се, формулишите реалне захтеве, попут: "Хоћемо линију БГ:воза до Вуковог споменика, Панчевца и Крњаче, а не до Прокопа". Даље, по постављању шина на мосту, хоћемо трамвај за Нови Београд. Тражимо тролу низ Борску до Миљаковца 1. Итд.
Односно, подржите Удружење љубитеља железнице у тој борби. А не као становништво насеља Степа Степановић, које је болело ћоше да потпише петицију за продужетак трамваја у њихово насеље, а сад кукају - велике им гужве, немају јавни превоз осим једне јадне линије, њањања, кмекмекмекме...
 
Ja sam uvek za akciju. No, imajući u vidu kako su do sada prolazile moje peticije, bolje da to radi neko ko je iskusniji sa okupljanjem ljudi.
Ako Udruženje Ljubitelja Železnica napravi nešto, ja ću podržati. Eto.

A na postove pojedinih trolova tog tipa koji spominješ ni ne obraćam pažnju.
 
Inače, moje viđenje stvari: smatram da je Vukov Spomenik trenutno najneiskorišćenija stanica u Beogradu, shodno potencijalu u svakom smislu.
Pored BG Voza, ona može da bude idealna prolazna stanica i za regionalne vozove (ne mislim pritom samo na nekadašnji Beovoz, koji je povezivao Pančevo, Pazovu i Valjevo), već i na banatske linije.
Političke glavonje kao da ne razmišljaju dalje od svog nosa: ako pojačaš saobraćaj, automatski će se generisati daleko više putnika, a samim tim stvaraš i veći komercijalni potencijal: daš nekome da uredi onaj TC "Metro" (koji je sada ruglo), samim tim se povećava porez i sliva se u kasu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411925#p411925:2ba1vyus je napisao(la):
DzonTravolta » 21 Oct 2016 01:04 pm[/url]":2ba1vyus]Inače, moje viđenje stvari: smatram da je Vukov Spomenik trenutno najneiskorišćenija stanica u Beogradu, shodno potencijalu u svakom smislu.
Pored BG Voza, ona može da bude idealna prolazna stanica i za regionalne vozove (ne mislim pritom samo na nekadašnji Beovoz, koji je povezivao Pančevo, Pazovu i Valjevo), već i na banatske linije.
Političke glavonje kao da ne razmišljaju dalje od svog nosa: ako pojačaš saobraćaj, automatski će se generisati daleko više putnika, a samim tim stvaraš i veći komercijalni potencijal: daš nekome da uredi onaj TC "Metro" (koji je sada ruglo), samim tim se povećava porez i sliva se u kasu.


Тачно, та и по цени градње и по трошковима експоатације прескупа станица, ради са око 7% капацитета - упркос великој атрактивности.

Иако је предвиђено да опслужује возове који саобраћају на релацијама до око 100 километара од Београда, ја бих Вуков споменик користио и за интерсити возове.
 
To pričam i to ništa nije novo. Funkcioniše svuda po svetu. Inače, ja smatram da je ta stanica bila sasvim opravdana investicija. Drugo je što od 2000. na ovamo mnogi to nisu prepoznali.
Pritom je na veoma dobroj lokaciji.
 
Kako prenosi portal k-013 >>> https://k-013.com/index.php/vesti/item/ ... ova-dnevno

Preduzeće "Srbija voz" od decembra uvodi devet novih polazaka koji će saobraćati između železničkih stanica „Pančevo – Vojlovica“ i „Beograd – Ovča“.

Ko je ovde bre id*** - izgleda putnici? OD Pancevo Vojlovice pa do Ovce ? Ma LOOOOOOL :laugh: :notok:

Cene karata na relaciji Pančevo – Beograd:

Vozna karta u jednom smeru – 96 dinara

Povratna karta – 154 dinara

Mesečna karta za đake – 1382 dinara

Opšta mesečna karta – 1843 dinara

Vozna karta za dete – 48 dinara

Povartna karta za dete – 96 dinara


Prvo cene pojedinacne karte su i do 50% vece nego pre, drugo ovo ce da saobraca idiotskom linijom kome nikome nece odgovarti , pa ne idu pancevci do Ovce nego do Beograda, bar do Pancevackog mosta ... UZAS. :shock:
Ovo je osudjeno na FAIL - neuspeh.
 
Ово је катастрофална линија. Мајку му уместо да сад кад желе да актуелизују Прокоп уведу лепо линију Панчево-Прокоп (наравно пре свега због Вука и Карађорђевог), они завршавају линију у Овчи.
 
Морате схватити да наше железнице нису фирма, већ административна љуштура у којој разум не борави ни као слепи путник.
 
Један од проблема у Удружењу љубитеља железнице су расположиви радни сати чланова. Ја сам између редовног радног времена гледам да узмем по неку дневницу између, поједини други активни чланови раде прековремено. Текст петиције смо обрадили са огромним бројем прилога, само нам фале људи спремни да издвоје више времена, како би са доста потписа имали озбиљну масу коју заступамо, и са којом нас могу озбиљно схватити.
 
Vrh