[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411293#p411293:2t9w7dbc je napisao(la):mvbg1 » 18 Oct 2016, 09:14[/url]":2t9w7dbc]Kokos,u kom smeru se vukao? Radio sam u nedelju i ceo dan je situacija je bila redovna.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411223#p411223:2t9w7dbc je napisao(la):Kokos » 17 Oct 2016 06:57 pm[/url]":2t9w7dbc]
I drugo, BG voz je kasnio u subotu i nedelju po 2,3 minuta u Zemunu, i primetno se vukao kasnije. Jel zna neko kakvo je stanje pruge u odnosu na početak rada BG voza?
Inače,desi se ponekad da se javi problem sa signalno-sigurnosnim uredjajima(lažno zauzeće prostornog odseka) pa se u takvoj situaciji pravilnikom ograničava brzina u tom prostornom odseku na 30km/h po dobijenoj odjavi susedne stanice. Pravilnici predvidjaju sve moguće situacije koje odstupaju od redovnog organizovanja žel.saobraćaja i po njima se mora i postupati. Na svu sreću radnici iz održavanja (barem na trasi BG:VOZ-a)u najkraćem mogućem vremenu osposobljavaju prugu za normalo odvijanje saobraćaja.
A što se tiče stanja pruge kada uporedimo sadašnje i ono sa početka saobraćanja BG:VOZ-a,brzina od Beograd Centra do Batajnice je sa 95km/h smanjena na 80km/h.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411749#p411749:x8c1sq4g je napisao(la):DzonTravolta » Thu Oct 20, 2016 12:47 pm[/url]":x8c1sq4g]Kako je Beovoz funkcionisao do pre nekoliko godina, tako može i "produženi" BG Voz.
Mislim da treba da se ratosiljamo ove politike.Kolega2357":2c8eh5vq je napisao(la):Mislim da politika nece dozvoliti BG Voz do Nove Pazove.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411925#p411925:2ba1vyus je napisao(la):DzonTravolta » 21 Oct 2016 01:04 pm[/url]":2ba1vyus]Inače, moje viđenje stvari: smatram da je Vukov Spomenik trenutno najneiskorišćenija stanica u Beogradu, shodno potencijalu u svakom smislu.
Pored BG Voza, ona može da bude idealna prolazna stanica i za regionalne vozove (ne mislim pritom samo na nekadašnji Beovoz, koji je povezivao Pančevo, Pazovu i Valjevo), već i na banatske linije.
Političke glavonje kao da ne razmišljaju dalje od svog nosa: ako pojačaš saobraćaj, automatski će se generisati daleko više putnika, a samim tim stvaraš i veći komercijalni potencijal: daš nekome da uredi onaj TC "Metro" (koji je sada ruglo), samim tim se povećava porez i sliva se u kasu.