RioBL
Advanced
- Učlanjen(a)
- 22.03.2015.
- Poruke
- 3.035
- Pohvaljen
- 1.725
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407803#p407803:b6tkshku je napisao(la):Blade » Tue Sep 27, 2016 3:35 pm[/url]":b6tkshku]Stanica ima los prilaz. Ko ide iz Borče, pa bi da presedne na voz, ima los prilaz. Pa ce i pošto je puste, ako je puste u rad za BG voz, ljudi i dalje ići do stanice Pančevački most, posto imaju manje da idu pešice od autobuske stanice.
Mislim da stanica ipak ima relativno dobar polozaj.
Neposredno okruzenje stanice bi moglo jednog dana da izraste u stambenu zonu ili da se formira neki centar Krnjace, ako se bude gradilo smisljeno i planski (kao sto najcesce nije slucaj). Trebamo se odvici od navike da stambene objekte gradimo dalje od pruga i ciniti upravo suprotno. Stimulisati izgradnju u blizini zeljeznickih stanica.
S druge strane, pozicija unutar automobilske petlje na prilazu pancevackom mostu, ci ni mi se losija i manje perspektivna osim za presjedanja voz-autobus sto znaci da bi putnici BG voza opet zaivisili od autobusa koji koriste pancevacki most.
Zato bi najbolje rjesenje bilo organizovati zaseban autobuski (ili minibus) prevoz čija mreža bi u centru imala zeljeznicku stanicu u Krnjaci, i koji bi bio uskladjen sa kretanjem vozova a koji bi se locirao iskljucivo na banatskoj strani i pokrivao Krnjacu i Borcu. Odmah pored ž.s. stanice u Krnjači, moglo bi se lako izgraditi manje autobusko stajaliste za nekoliko linija. Slicno, kao sto je nakad Beograd uz Glavnu Ž.S. izgradio i autobusku. Za to postoji prostor u neposrednoj blizini ž.s. koji sad čini mi se najvećim dijelom pripada Poljoprivrednoj Školi.