Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407803#p407803:b6tkshku je napisao(la):
Blade » Tue Sep 27, 2016 3:35 pm[/url]":b6tkshku]Stanica ima los prilaz. Ko ide iz Borče, pa bi da presedne na voz, ima los prilaz. Pa ce i pošto je puste, ako je puste u rad za BG voz, ljudi i dalje ići do stanice Pančevački most, posto imaju manje da idu pešice od autobuske stanice.

Mislim da stanica ipak ima relativno dobar polozaj.

Neposredno okruzenje stanice bi moglo jednog dana da izraste u stambenu zonu ili da se formira neki centar Krnjace, ako se bude gradilo smisljeno i planski (kao sto najcesce nije slucaj). Trebamo se odvici od navike da stambene objekte gradimo dalje od pruga i ciniti upravo suprotno. Stimulisati izgradnju u blizini zeljeznickih stanica.

S druge strane, pozicija unutar automobilske petlje na prilazu pancevackom mostu, ci ni mi se losija i manje perspektivna osim za presjedanja voz-autobus sto znaci da bi putnici BG voza opet zaivisili od autobusa koji koriste pancevacki most.

Zato bi najbolje rjesenje bilo organizovati zaseban autobuski (ili minibus) prevoz čija mreža bi u centru imala zeljeznicku stanicu u Krnjaci, i koji bi bio uskladjen sa kretanjem vozova a koji bi se locirao iskljucivo na banatskoj strani i pokrivao Krnjacu i Borcu. Odmah pored ž.s. stanice u Krnjači, moglo bi se lako izgraditi manje autobusko stajaliste za nekoliko linija. Slicno, kao sto je nakad Beograd uz Glavnu Ž.S. izgradio i autobusku. Za to postoji prostor u neposrednoj blizini ž.s. koji sad čini mi se najvećim dijelom pripada Poljoprivrednoj Školi.
 
direktor":1l2onwqk je napisao(la):
Kad ce nadvoznjak pojma nemam novi red voznje startuje 10 decembra
Do decembra treba sve da bude gotovo, a hit ce biti ta linija Ovca - Pancevo Vojlovica, o boze daj im pameti.
 
Bice to uredu....
čisto hipotetički kakve su tehničke mogucnosti za produženje Bgvoza od Rakovice do Avale
 
RioBL,
Zamisli da ziviš u Borči i siđeš kod Metro-a, moraš peške do petlje 5-10 min. I sve to nije strašno kada je lepo vreme i ne zuriš. U suprotnom, zna da bude gadno.
Kad se vraćaš iz grada, idealno je. Siđeš iz voza, pa nizbrdo do autobusle stanice (napraviće valjda bar neke stepenice) i čekaš 95, 106 ili koji vec.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408032#p408032:182xsg5x je napisao(la):
Blade » 28 Sep 2016 20:17[/url]":182xsg5x].....Zamisli .... moraš peške do petlje 5-10 min......
a od vrata do kreveta..... :lol: :laugh: :lool:
 
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Šalu na stranu...Kada žuriš i kada je zima, duva, ma koliko da si očeličen, zeznuto je. Pa imaš da pređeš ulicu na prometnoj raskrsnici. I na sve to pobegne ti voz ispred nosa, kao sto obično biva. Sreća ima za 15-20 min drugi u spicu. Po lepom vremenu i kada ne zurim, ništa nije problem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408032#p408032:6qh8m4e1 je napisao(la):
Blade » September 28th, 2016, 10:17 pm[/url]":6qh8m4e1]RioBL,
Zamisli da ziviš u Borči i siđeš kod Metro-a, moraš peške do petlje 5-10 min. I sve to nije strašno kada je lepo vreme i ne zuriš. U suprotnom, zna da bude gadno.
Kad se vraćaš iz grada, idealno je. Siđeš iz voza, pa nizbrdo do autobusle stanice (napraviće valjda bar neke stepenice) i čekaš 95, 106 ili koji vec.
Zamisli da živiš u Borči i da koristiš liniju 105L direktno do okretnice u Ovči , gde je idealno za presedanje na BG: voz u oba pravca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408038#p408038:1f1ifqrv je napisao(la):
solecar » Sre Sep 28, 2016 10:38 pm[/url]":1f1ifqrv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408032#p408032:1f1ifqrv je napisao(la):
Blade » September 28th, 2016, 10:17 pm[/url]":1f1ifqrv]RioBL,
Zamisli da ziviš u Borči i siđeš kod Metro-a, moraš peške do petlje 5-10 min. I sve to nije strašno kada je lepo vreme i ne zuriš. U suprotnom, zna da bude gadno.
Kad se vraćaš iz grada, idealno je. Siđeš iz voza, pa nizbrdo do autobusle stanice (napraviće valjda bar neke stepenice) i čekaš 95, 106 ili koji vec.
Zamisli da živiš u Borči i da koristiš liniju 105L direktno do okretnice u Ovči , gde je idealno za presedanje na BG: voz u oba pravca.

Na to sam potpuno zaboravio. Borča je povezana linijom 105L, sa tom stanicom u Ovči. Ko ide iz Padinske Skele, siđe kod ,,Putnika,, pa sačeka na Ovčanskom putu 105 ili 105l.

E ko ide iz Krnjače ili Koteza, njemu je jedino zeznuto. Ne gine mu da pređe pešaka taj put o kome pričam.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408032#p408032:3n39r1xh je napisao(la):
Blade » Wed Sep 28, 2016 9:17 pm[/url]":3n39r1xh]RioBL,
Zamisli da ziviš u Borči i siđeš kod Metro-a, moraš peške do petlje 5-10 min. I sve to nije strašno kada je lepo vreme i ne zuriš. U suprotnom, zna da bude gadno.
Kad se vraćaš iz grada, idealno je. Siđeš iz voza, pa nizbrdo do autobusle stanice (napraviće valjda bar neke stepenice) i čekaš 95, 106 ili koji vec.

Problem sa ovim kretanjem u oba smjera (ka centru i iz centra) je što zavisi od autobusa koji prelaze Dunav.

Da bi tvoj transfer bio brz i lak, bez mnogo čekanja na kiši i košavi, ti autobusi moraju da idu često, odnosno u velikom broju, bez obzira da li transfer bio na petlji ili na ž.s. Krnjača. Naravno, više je autobusa na petlji nego kod ž.s. krnjača ali u oba slučaja zavisiš od autobusa i jedne jedine ceste preko jednog jedinog mosta na Dunavu. To je slaba tačka. Koliki je kapacitet te saobraćajnice? Koliki je kapacitet mosta za drumski saobraćaj? Ja mislim da je kapacitet odavno premašen u vršnom satu.

Kako sam sad vidio na karti, postoji 8 autobuskih linija koje prelaze taj most. Koliko je to autobusa? Da li je to dovoljno? Naravno da nije s obzorom na rast Borče i Krnjače i rast transportnih potreba.

A zamisli sad da nema tih 8 linija na Pančevačkom mostu i da smo rasteretili saobraćajnicu, most a i dobar dio Dorćola i dijela grada prema Dunavu pa i sam centar. Kako bi se onda vršio prevoz?

Vršio bi se ISKLJUČIVO šinskim prevozom preko mosta, sistemom velikog kapaciteta i visokog takta. Recimo BG voz svakih 10-15 minuta. Taj voz bi redovno dolazio na ž.s. u Krnjači, gdje bi ga po usklađenoj šemi čekali autobusi za dalji prevoz po Borči, Krnjači, Padinskoj Skeli, itd. Ti autobusi ne bi uopšte išli preko Dunava i činili bi zaseban banatski sistem autobusa. Recimo Krnjača Trans :D

Suština je da se kretanje kroz centar Beograda ubrzava i olakšava, ulice se rasterećuju a istovremeno i u banatskom dijelu se olakšava kretanje putnika jer sad u Krnjači i u Borči može biti više autobusa (nemaju potrebu da se guraju oko mosta) i može da se formira više linija sa učestalijim kretanjima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408021#p408021:3djea3iq je napisao(la):
dex87 » Сре Сеп 28, 2016 9:50 pm[/url]":3djea3iq]
direktor":3djea3iq je napisao(la):
Kad ce nadvoznjak pojma nemam novi red voznje startuje 10 decembra
Do decembra treba sve da bude gotovo, a hit ce biti ta linija Ovca - Pancevo Vojlovica, o boze daj im pameti.

Па ако ништа друго због кратке трасе воз може да иде чешће... :?
 
A koja je svrha toga da ide češće ako BG: voz neće ići češće u određenim delovima dana?
 
Ови стварно нису нормални... :o :bash:
Platiće kaznu i oni koji izlaze iz BG-voza?

Na peronu stanice Vukov spomenik okačena su obaveštenja putnicima da se nalaze u prostoru rezervisanom za putnike sa validiranom kartom i da oni koji se tu zateknu bez karte i pritom odbiju da plate posebnu kartu od 2.000 dinara, dobijaju prekršajnu kaznu.
http://www.blic.rs/vesti/beograd/beogra ... te/r5xb50v
 
Kako to misle da sprovedu ako karta nemoze da se ocita na nbg tosinom bunaru itd
 
Њихова логика је изгледа да сви иду према Карађорђевом парку, Вуку и Панчевцу.
 
U ovoj ludoj drzavi se ne zna ko koga je**. Ako oni misle tako ja sam zato da se blokira depo Zemun i da ne izadje ni jedna garnitura napolje.
 
Novosti, 28.09.2016.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -sa-kartom

Džabe do centra, a kući sa kartom

Reporteri "Novosti" provozali se kompozicijom BG voza od Pančevačkog mosta do stanice u Batajnici.

KOMUNALNA policija stoji kod tri rampe koje su nedavno postavljene i tako uz kontrolore dežura kako u BG vozu ne bi bilo švercera. Putnici moraju da očitaju kartu da bi ušli na peron kod Pančevačkog mosta i ukrcali se u vagon, dok kontrolori kroz grafitima zamagljene prozore gledaju koliko putnika ima u vozu.

Ovu sliku zatekli su reporteri "Novosti" pri ulasku na peron kod Pančevačkog mosta. Rampe su, inače, postavljene na tri od devet stanica BG voza, pa se sugrađani koji ulaze na preostalih šest i dalje švercuju.

Vagoni, iako išarani grafitima, iznutra izgledaju drugačije, čisto i doterano. Voz je ka Batajnici krenuo na vreme, i uz stajanje na osam usputnih stanica stigao do odredišta. Od krajnjeg stajališta stigao je za nepunih pola sata, a putnici odatle nastavljaju dalje ka vojvođanskim mestima.

Svakodnevno koristim BG voz i ne mogu da se načudim koliko se malo ljudi vozi - kaže Zdravka Rudić sa Zvezdare. - Radim u Staroj Pazovi i ovaj prevoz mi baš olakša put. Od Vuka do Batajnice nam ne treba ni pola sata, a autobusom bih putovala sigurno sat i po.

U suprotnom smeru, od Batajnice ka gradu, putnici se švercuju jer nema rampi na ulazu na peron, a u vozu nema validatora. Upravo zbog nedostatka opreme, kontrolori "Bus plusa" ne ulaze u BG voz.

Stanica kod nas u Batajnici izgleda napušteno, ali bar su je počistili - priča Bojan Stojanović, penzioner. - Često se vozim BG vozom i moram da ih pohvalim kako su čisti, a kontrolore nisam sreo više od godinu dana.

NEMA GDE DA SE DOPUNI "BUS PLUS"
VELIKI problem sa kojim se susreću građani je taj što ne mogu da kupe kartu nigde blizu rampi, pa ukoliko budu primorani da odu po nju, kasne na voz. Tako smo na rampi kod Pančevačkog mosta uočili vremešnog gospodina koji je morao da se prošeta stotinak metara do trafike kako bi kupio kartu, a zbog toga je morao da čeka sledeći voz.

PROKOP
STANICA Prokop zasigurno je najsređenija stanica BG voza, ali se ovde ukrca najmanje putnika. Naime, na putu ka Batajnici, ali i pri povratku ka centru grada na ovom stajalištu u voz je ušlo svega nekoliko putnika.
 
Zašto se ne postave validatori i na ulazima na stanicu i na izlazima sa stanice?
I na svaku stanicu treba postaviti par automata za kupovinu kartice i njenu dopunu.
Treba samo iskopirati već viđeno rešenje u svetu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408209#p408209:2iw44try je napisao(la):
Stomatolog » Thu Sep 29, 2016 8:03 pm[/url]":2iw44try]Zašto se ne postave validatori i na ulazima na stanicu i na izlazima sa stanice?
I na svaku stanicu treba postaviti par automata za kupovinu kartice i njenu dopunu.
Treba samo iskopirati već viđeno rešenje u svetu.

Nemoj se ljutiti ali ovo nije normalno da neko placa gradski prevoz u ovakvom stanju.
 
Ahaha a koliko ce naplacivati tek kadakad poprave trenutno stanje/sranje?!
 
Dex to vise niko i ne zna zasto placa sklopocije blago receno od vozila koja su stara kao i garniture za BG Voz?
 
Nikada nisam imao prilike da koristim BG Voz, ali kad god sam i ovde pratio pricu i slusao druge ljude, retko ko se zalio, svi su bili u fazonu da je ok prevoz, najbitnije da je tacan i redovan, itd. A sad odjednom kada treba da se placa, svima nesto smeta.
Naravno, ne kazem da je ovo uradjeno kako treba, nego je sve nakaradno i na brzinu sa toliko rupa, nelogicnosti i nedostataka, ali ako bi makar jedan vid prevoza u gradu trebalo da se placa, onda je to ovo.
 
iz pravca grada ka Bataji manje je putnika u odnosu na period pre postavljanja validatora
zapazio sa da je bilo dosta praznih mesta za sedenje a pre se i na vratima stajalo....

ako se br. putnika prepolovi tj ta polovina ode na autobuse
onda je logicno da se iz budjeta ulaze u pojacavanje autobuskog prevoza
a ne u poluprazan Bgvoz
 
Nema šta da se ulaže u autobuse, nego se radi o tome da više nema šverca u Bg vozima.

Opšte je poznato da je BG voz bio praktično besplatan svo ovo vreme.
 
Vrh