Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

i ovo do Železnika je epohalno,a ima planova da preko Ostružnice bude kružna linija do Aerodroma i opet preko Batajnice,ali te planirane nove stanice su ucrtane u video spotu na you tube pod nazivom"Beogradski železnički čvor" pa ako neko ume da postavi tu se lepo vidi...you tube,"beogradski železnički čvor".
 
Da, i do Ostružnice...

Nego, što se tiče naplaćivanja karata, mislim da Beovozu to nije rak-rana jer i kada bi svi plaćali karte – ti prihodi bi bili mizerni za njih. Jednostavno, šinski sistemi nisu nigde profitabilni! Oni će uvek biti subvencionisani od strane države ili grada. Imamo primer Nemačke gde su vozne karte mnogo skuplje od avionskih i čak su bili protesti zbog toga ali Deutsche Bahn opet subvencioniše država...

Tokio ima privatne metro-prevoznike ali... znamo da su krcati pa je možda i profitabilno...
 
24sata wrote:

GSP uvodi novi sistem „plati koliko se voziš“
M. Joksimović - 25.12.2009. - 03:21
U Sekretarijatu za saobraćaj kažu da je započeta izrada idejnog projekta tiketing sistema...
Beograđani će od naredne godine u gradskom prevozu koristiti elektronske karte koje će čekirati pri ulazu u autobus čime će plaćati tačno onoliko koliko se voze. Takođe, u planu je i uvođenje sistema koji će putnicima omogućiti da SMS-om dobiju informaciju kada će koje vozilo biti na stajalištu.

OLAKŠICE - Direkcija za javni prevoz i gradski Sekretarijat za saobraćaj u 2010. godini planiraju uvođenje „tiketing“ i „monitoring“ sistema. Tiketing je zapravo elektronski sistem naplate vožnje gradskim autobusima, tramvajima, trolejbusima, mini busevima, ali i vozovima u „Gradskoj železnici“.To znači da će putnici, umesto dosadašnjih pojedinačnih karata i pretplatnih markica, imati elektronske dnevne, nedeljne i mesečne kartice koje će izgledati kao i bankovne kartice. U autobusima će biti postavljeni čitači kartica sa kojih će se automatski, pošto ste se „čekirali“ pri ulasku, na izlasku skidati iznos sa karte ili će sistem prepoznati da je ona nedeljna ili mesečna kartica. To znači da će svaki putnik platiti tačno onoliko koliko se vozi.
U Sekretarijatu za saobraćaj kažu da je započeta izrada idejnog projekta tiketing sistema i da će tender za izradu glavnog projekta biti raspisan verovatno početkom godine.
Osim toga, Beograđane u narednoj godini očekuje još noviteta i olakšica kada je GSP u pitanju. Naime, uvođenje monitoring sistema omogućiće daljinsko praćenje vozila gradskog prevoza. Uz pomoć mreže mobilne telefonije i putem interneta taj sistem će omogućiti da se prati kretanje, pozicioniranje i komunikacija između vozila. U centru za monitoring u svakom momentu biće dostupni podaci o poziciji, smeru i brzini kretanja vozila, čime će, ukoliko dođe do kvara, vozila brže moći da budu zamenjena. Beograđani će tako moći da SMS-om dobiju informaciju u koje vreme će autobus biti na stajalištu, a biće im dostupne i onlajn.

Tiketing sistem smanjuje gužve
„Budući da Beograđani uvek imaju problema na linijama na kojima se vozi više ljudi, tiketing sistem je korak ka rešenju i tog problema. Uz pomoć tog sistema biće prikupljeni podaci o opterećenju pojedinih linija u određenom vremenskom periodu tako da će Direkcija za javni prevoz i GSP moći da pojačaju linije na kojima je to potrebno", kažu u gradskom Sekretarijatu za saobraćaj.

Izvor: 24sata
 
Već je objavljena ova vest ali što ne pitaju nekog koje su linije opterećene nego moraju da procene elektronski?!
 
E, pa pre par dana smo raspravljali o tome i pogodili u vezi sistema ITS izgleda da nas slušaju.... :cool: i još jedna vest silovatelj uhapšen u Beovozu za Pančevo,i tu nas slušaju samo nek zavedu red i uvedu video nadzor ....imamo mi još ideja za njih... :p
 
1-gds.jpg

2-gds.jpg

4-gds.jpg

Mogli bi da uvedu novi inf.sistem za putnike na svim stanicama Beovoza
426533539_ee1869b2c1.jpg

Evo je i ITS kartica
r174417_660833.jpg

I automat...
4.jpg

i u vozu
2228.jpg

2243.jpg

trantek_main.jpg
 
Lep sistem, nema šta, ali sam nešto skeptičan... :/

Ovo bi odgovaralo ljudima koji ređe putuju ali oni koji koriste 4-6 prevoza dnevno – garant ne bi imali dobru računicu...
Pričam ako bi naplatni sistem bio isti za ceo javni gradski prevoz, ne samo za Beovoz...
 
Pa za to je mesečna kartica ITS,koju sistem raspoznaje u svim vozima.....
 
Railwayv2.jpg

GPS Passenger Information System - Introduction

To allow passengers to see information about their Journey
Passengers can get information about the train like Speed, Distance covered& to be covered, Route, Stations
Passengers can see Current & Next station and approx time & Distance required to reach next station
Passengers can also see information about the important places train is passing by.
railway3.JPG

railway-specs.JPG

railway-work.JPG

railway-location.JPG

Ovo je idealno za Beovoz a pravi...
Thales-www.Thalesgroup.com
20-22 Rue Grange Dame Rose
CS 80518 Velizy
Cedex 78141
France
[t] 0033 1 73 32 13 16
[f] 0033 6 07 55 68 62
Evo da im uštedim vreme....
 
@2012

Рекао бих да је овакво трпање тема сликама примерено за форум Relax. Овде говоримо о Беовозу, а не о твојим плановима и идејама, као ни о томе како функционише приградска железница у Индији, хело кити картице у Хонг Конгу, итд. Офтопичиш, прилично.
 
@Djordje @Solicitor shmeksi

A vi bi mogli malo da prošetate po svetskim forumima pa da vidite da se tamo slika smatra kao poseban contribute i dobija se zahvanica,uostalom sa koliko reči bi trebalo da ti objasnim gore pokazane sisteme,da napišem elaborat ili....e pa to što si video u Indiji je poslednja reč tehnike,pa valjda se i ti zalažeš za takav sistem u Beovozu a ne dimne signale,i valjda ti je želja da unaprediš sistem Beovoza a ne da kukamo na sadašnji gotovo nepostojeći...ako ne bi pričali o tome kakav Beovoz treba da bude ,zaista ne znam o čemu bi ti pričao??? i ne razumem šta imaš protiv ovakvih sistema kada se saobraćaj bez njih u bilo kojoj metropoli danas teško može zamisliti,pametno bi bilo kada bi imao kontra predlog ili obrazloženje za ili protiv ,a ne ako nešto ne razumeš onda kao slike ne valjaju ,pa boja je kič.....i šta to fali mojim "planovima i idejama" jel ti to imaš neke bolje,naprednije,revolucionarne.......pa podeli onda ,pa me obori s nogu....eto mnogo ljudi kod nas ,verovatno i na forumu nisu videli kartice za ITS ili automate niti kao rade ili se upotrebljavaju kako da se koriste...mnogo njih još nije bilo van zemlje,i kako tim ljudima da objasniš ako im ne pokažeš slikom.?..ili kako to izledaju vozovi koji treba da se poruče koje su prednosti mane?,kako treba da izgledaju stajališa,info,sistemi? itd.
 
24148wv6.jpg

800px-S-Bahn_Berlin_Train_Type_481_Interior.jpg

Evo standardnog izgleda S-Bahn vozova u Berlinu i verovatno sličnog rasporeda u Beovozu,posle remonta
PC090595.jpg

Evo i Berlinskog Beovoza....
kolejkamiejska.jpg

wasserturm_ostkreuz.jpg

Evo i rešenja iz Berlina primenljivog za stanicu Nbg.....
800px-MI2N_-_SISVE.jpg

Ovo bi u svim remontovanim i novim vozovima bio veoma važan detalj,u Beovozu prema Pančevu noću, jedna zabrinuta devojka me pitala kako da ona zna na koje od tri stanice da siđe,,hoće li joj neko reći.....smešno pitanje ako ste negde u svetu ,kod nas još uvek ozbiljno.....
 
@2012

Nema šta da se argumentuje kad ti je već nekoliko puta rečeno o čemu se radi. Tema je Beovoz i ono što se realno sprovodi oko njega i ponekad se spomene kako je ta ista stvar sprovedena na nekom drugom mestu. Ja sam tvoje bojanke prestao da pratim još od teme o metrou, a verujem da nisam jedini. Nije mi želja da te mračim, ali kačenje sličica sa neta ništa specijalno ne doprinosi ovoj temi, ali zato recimo neki dokument koji spominje Beovoz glavom i kapom bi bio više nego lep post.

:kafa:
 
Šmeksi, preteruješ...

2012 nije stavio recept za tortu nego primere koji se mogu nadovezati na Beovoz.
Mnogi posetioci ovog foruma nisu ovo videli ni uživo ni na slikama pa eto prilike da ovde vide.

Ovo je pitanje svesti i ambicija prema Beovozu, ka njegovom boljitku i primerima iza kojih 2012 stoji...

Al' ga sročih, svaka mi čas'! :kafa:
 
@Shmeksi
Znaš nešto novo o Beovozu ,što ja ne znam? :) nema baš ništa novo,osim one vesti koju dobro pregledasmo za ugovor Grada i Energoprojekta za Banatski kolosek na Prokopu i remont Beovozova i šta ćemo sad.....da ne pričamo više ni o čemu dok ne procuri neka vest možda jednom mesečno,pa zar je vest o najavljenom ITS-u nevažna za temu Beovoz? ili kako slični sistemi funkcionišu u Evropi?ili kakav je izgled najnovijeg Bečkog i Pariskog voza za gradsku železnicu? ili izgled rešenja stanica u svetu a primenljiva kod nas?ne razumem....je li namera da to neko ne vidi ?dase sakrije ?li je lakše ostati u ne znanju ,to nama ne treba ....ili Beovoz je toliko jedinstven u svetu da mu nema poređenja ili šta da ti kažem ...e...vest je da sam danas čekao Beovoz sat vremena nije ni stigao....pa svi znamo da sistem ,posebno sada kad vozovi idu na remont neće ni raditi,čime?Ajd baš da vidim taj dijalog ni o čemu....zaista deprimirajuće ili nedostatak mašte ,želje da se nešto na bolje promeni,il ćemo da ponavljamo iz posta u post slike Dulevoza(hvala mu na njima svi smo ih koristili) samo nemoj mene da nazivaš mračnim dok ostale mrzi i da se glasnu...kao i sve u ovoj zemlji ako si aktivan onda si preambiciozan.....po meni je sve bolje nego nemati stav ni o čemu......ajd neću ti smetati...i još nešto kada bi Skyscapercity forum izbacio slike,verovatno bi se ugasio jer bi se ljudi iz celoga sveta teško razumeli šta su to jedni drugima hteli da kažu i pokažu ,tako i ovde ako mi neko iz Zagreba ne pokaže slikom šta je uveo na stajalištima ili u Tramvajima ne bih ga razumeo, ili bilo je i ovde onih na forumu koji se nisu vozili Beovozom ili videli stanice pa kako i da pitaju nešto..ma ima x razloga,mrzi me više.....
 
Znači ti bi da forsiraš raspravu o svim mogućim vrstama takve železnice usled nedostatka vesti o samom Beovozu? zanimljivo

meni nimalo ne smeta da se ti i drugi raspišu o Beovozu, ali da to iza sebe nosi neki kvalitet priče, a ređanje 20 fotki po jednoj strani u fazonu "može biti, a ne mora da znači" ne vidim kako doprinosi kvalitetu rasprave.
 
Pa ne vidim da je usled nedostataka friških informacija tema zaključana ili da sledimo politbiro.... ;) a sve moje teme su vezane za Beovoz i njegovo unapređenje a kako je to moguće bez poređenja,predloga,zamerki,....ili transfera iskustava,know-how,tehnologije,s obzirom da ga koristim često,valjda mogu sam da ti kažem šta je dobro a šta nije.......
 
Ne mora tema da se zaključa jer se očekuje od samih korisnika da će pisati u nju kada se čuju neke nove informacije ili makar vode realan dijalog o trenutnom stanju, a ne u stilu nagađanja šta će se možda, eventualno, kad tad, u daljoj budućnosti.....pojaviti slično kao i primer iz nekog drugog grada.

p.s. meni svejedno, ti piši šta hoćeš ja ti to ne mogu zabraniti, ali kvaliteta i novih informacija u tim postovima nema. bye
 
Still no vison....very sad...

Viennaslide-03870187.jpg

Evo ti jedna slikica za kraj dijaloga na poklon...Bečki Beovoz....
 
Možda si ovu poslednju sliku stavio iz inata ali ona je najrelevantnija za ovu temu! :kk:
Čak i podseća na stanicu "Vukov spomenik"...

Dakle, vi koji pratite forum i čitate topic "BEOVOZ - stanje i mogućnosti", o stanju je bilo reči – sada malo o mogućnostima.
Jedna od mogućnosti je da Beovoz bude poput ovog bečkog. ÖBB je, inače, Austrijska savezna železnica i ima lepe vozove :)
 
Spamovanje ove, i teme o metrou beskonačnim brojem slika vozila i stanica iz drugih gradova, gde je situacija potpuno drugačija, mene nažalost samo više odbija od teme koja me inače jako interesuje. Ako već želiš da budeš konstruktivan, fotoaparat u ruke, slikaj sadašnje stanje, nađi na netu rešenje koje bi sproveo, pa neki adekvatni editor za slike da predstaviš kako to zamišljaš - tek onda to doprinosi raspravi. Ovako sve ove slike mogu jednu temu u okviru relax-a pod nazivom "šinski sistemi i stanice širom sveta".

P.S. Nisam znao da Beč ima Beovoz...
 
MindWind":2w8oopdq je napisao(la):
nađi na netu rešenje koje bi sproveo, pa neki adekvatni editor za slike da predstaviš kako to zamišljaš - tek onda to doprinosi raspravi...
Je l' ovako:

pc090510.jpg
 
Vrh